Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@haaveillen Täälläkin sormet ristissä, että laatu korvaa määrän🤞 Eiköhän tuoresiirto ole ainakin taattu. Pikaista toipumista ❤️

@Iik88 sun mies ei oo tosiaan tainnut lahjasoluhoitojen hintoja katsoa 🫢 Hinnat tuntuu vaan nousevan, just itsekin vertailin hintoja uuteen hoitoon varautuessa. Me maksettiin 4 alkiosta viime keväänä 8000€ ja nyt saman paketin hinta oli jo 8795€. Ja jos ei onnistu saamaan noin montaa alkiota, niin kappalehinta alkiolle onkin neljän tonnin luokkaa 💸 Plus tietysti jokainen siirto päälle noin tonnin. Teillä on kyllä hyvät mahdollisuudet onnistua kolmella, joten toivottavasti ei tarvitse näitä edes miettiä 🙏 Tsemppiä odotteluun, se on kyllä julkisen puolen miinuksia.

@Lilja93 tsemppiä piinapäiviin 😍

@Annika88 toivottavasti nyt Primoluteilla lähtisi kierto käyntiin ja ei ois kyse muusta kuin kystasta!

• Tykkää
Reactions: Lilja93 ja Annika88
No pakko varmaan ihan testi tehä kun se kätilökin ääneen sitä pohti. Oon kohta kymmenen vuotta menny ilman ehkäsyä ja koskaan ei oo tärpänny. Ja siis munasarjat on ollu ihan levossa mitä nyt kystaa kasvatteli marraskuussa. Maanantaina taas tosiaan puhelua sinne sairaalaan että josko tehtäis jotain asialle.

Teitkö testin iik88? 🫣

Meillä on vihdoin ens viikolla suunnitteluaika. Jännittää ja ahdistaa tietyllä tavalla. Päästäänkö heti aloittamaan vai joutuuko odottamaan helmikuun kiertoon, joka menisi sitten vasta helmikuun loppuun. Ja se meidän lääkäri on ihan kamala.. Multa on muutama kelle oon kertonut ni kysyny, et eikö sitä vois pyytää vaihtamaan. No varmaan voisi, mutta onko siinä sitten riski, et joudutaan taas odottamaan? Mulla oli yhden kerran yks aivan ihana lääkäri ku kävin folliultrassa.

Lisäksi sitä jotenkin jännästi kyseenalaistaa koko hommaa, et haluunko tätä sittenkään yms. Onkohan kukaan muu tämmösiä ajatuksia pyörittänyt varsinkin ekan kohdalla? Välillä pelottaa et onko nää kaikki ajatukset "normaalia" mitä omassa päässä käy läpi.

• Tykkää
Reactions: pienitoiveemme
Kurjaa @Siili88 että lääkäri on kamala! Varmaan suunnitteluaika voi venyä ainakin hieman jos haluaa vaihtaa lääkäriä, mutta voishan sitä tietysti kysyä vaikka sen jälkeen että kuinka paljon viivästystä lääkärin vaihtamisesta tulisi.

Joo on tietyllä tavalla tuttua tuollainen kyseenalaistaminen. Nää hoidot (ja niiden väliset odottelut) menee niin laput silmillä ettei ehdi laajemmin enää pohtia että mitä oikeestaan haluaa, ja sitten välillä havahtuu siihen ja alkaa miettiä että mitäs mä nyt halusinkaan ja miksi olen näissä hoidoissa.

Teitkö testin iik88? 🫣

Meillä on vihdoin ens viikolla suunnitteluaika. Jännittää ja ahdistaa tietyllä tavalla. Päästäänkö heti aloittamaan vai joutuuko odottamaan helmikuun kiertoon, joka menisi sitten vasta helmikuun loppuun. Ja se meidän lääkäri on ihan kamala.. Multa on muutama kelle oon kertonut ni kysyny, et eikö sitä vois pyytää vaihtamaan. No varmaan voisi, mutta onko siinä sitten riski, et joudutaan taas odottamaan? Mulla oli yhden kerran yks aivan ihana lääkäri ku kävin folliultrassa.

Lisäksi sitä jotenkin jännästi kyseenalaistaa koko hommaa, et haluunko tätä sittenkään yms. Onkohan kukaan muu tämmösiä ajatuksia pyörittänyt varsinkin ekan kohdalla? Välillä pelottaa et onko nää kaikki ajatukset "normaalia" mitä omassa päässä käy läpi.
Mä ainakin viimeisen viikon aikana myönnän useastikkin ajatelleeni että tätäkö mä tosiaan halusin ja oonko mä sitten kuitenkaan valmis tähän ja mitä, tosiaanko tässä ollaan hoidoissa näin pitkällä. Ja sitten, että mitä jos se lapsi tosiaan tulee, pärjätäänkö, kestääkö suhde. Mitä jos oltaisiin kuitenkin vaan kahdestaan kun meillä mennyt kaikki niinkin hyvin, keksittäisiin muita unelmia.

Teki mieli perääntyä, ahdistaa ja jännittää 😬 mutta silti metsästin tänään viimeisen Gonal-F piikin (piti hankkia vielä yksi 150iu ruisku, ne oli vähissä lähiapteekeissa. 😬 tänään vikat pistot ja huomenna sitten Ovitrelle. 🤞

Kiva @Siili88 että saitte suunnitteluajan! Millä tavalla lääkäri on kamala? Harmi kuulla :( Jos nyt ei ihan ole sukset ristissä niin ehkä sitten toimenpiteisiin voisi pyytää toista lääkäriä vaikka suunnittelukäynti onkin toiselle?

Yhteistyössä