mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
silk
Kumpi on parempi aina silloin tällöin: Sanot pahasti, toinen loukkaantuu ja sanoo takaisi vieä pahemmin, molemmat loukkaantuvat ja kumpikin tietää, että totta toinen puoli, sanat jää mieleen ,,,,jonnekin ja aiheuttavat pahaa mieltä ja riitaa myöhemminkin kun tulee huono hetki. Tai tulee ISO riita, missä käsitellään ystävät, omaiset, suhde...
TAI: sanot kärttyyksissäsi pahasti, toinen antaa kurinpalautuksen joka on hetkessä ohi ja siitä seuraa usein seksiä, joka tuo tyydytystä. Olet piiskattavana ja miehen mielestä niin todella houkuttelevan näköinen, seksikäs, kaunis pylly paljaana. Kumpikin rauhoittuu, sinun turhautumisesi unohtuu, laantuu ja miehen loukkaantunut kiukku muuttuu seksuaaliseksi haluksi, Lopulta, rauhoittuneina aina puhumme asian alastomina ja tyydytettyinä haltuun, eikä kummankaan tarvitse olla "oikeassa" .tai syylisyydentunnossa.
Olen ihan aikuinen kymmeniä vuosia maanpäällä ollut nainen, kaksi kertaa aiemmin naimisissa, I have been there, loukannut, loukkaantunut, muistanut pahoja puheita, pahoittanut mieleni pitkäksi aikaa, pahoittanut toisen mielen pitkäksi aikaaj ne Nyt ei ole mitään kaunaa. Eikä mies sulkeudu tai pakene "keskustelu- ja säätämistilanteita, vaan ottaa suoran kannan, jää tilanteeseen, yhdessä. Lähellä ja läheinen.

Ei pitäisi kommentoida
Alkuperäinen kirjoittaja silk:
mutta mieluummin olen mukava, seksikäs pikku vaimo, kuin kiukkuinen ja katkera noita-akka- Mieluummin hyvitys piiskalla, seksuaalisestikin kiihottava tilanne, hurjaa seksiä hellä seksin lisäksi ja puhdas pöytä ja mieli. Hellyyttä saan enemmän kuin piiskaamattomat kanssasisareni ja meitä kadehditaan niin kovin rakastuneina, mikä kyllä näkyy.
Lueskelin sadepäivän ajankuluksi näitäkin juttuja ja myönnän heti, että ei pitäisi kommentoida, kun en ymmärrä koko juttua!

Mutta kommentoin silti ja toivon, etten pahoita kenenkään mieltä mielipiteilläni, se ei ole tarkoitukseni. Pääosasta parin viime sivun kirjoituksesta sai sen kuvan, että vaimo on aina se paha, se, joka ei osaa käyttäytyä ja jonka miehen pitää panna "kuriin" tarvittaessa vaikka sitten raipalla sivallellen. Ovatko miehenne sitten täydellisiä, eivät koskaan suutu tai tee mitään hölmöä vai ovatko he niin suunnattoman paljon "korkeampi olentoja", että tekivät he sitten niin tai näin, he tekevät aina oikein ja nainen tekee aina väärin? Kuulostaa todella "kieroutuneelta" minun mielestäni.

Entäpä mitä hyöytä näistä raipparangaistuksista on, jos ne kerran on tarkoitettu opiksi ja ojennukseksi, mutta silti niitä tulee, mikäli oikein ymmärsin, aina vain uudelleen ja uudelleen? Eli piiskauksella ei sitten saavutetakaan sitä tavoitetta, vai?

Ehkä sittenkin - ja mielestäni toivottavasti - kyseessä on kuitenkin "vain" seksileikki, eikä mitään muuta?!

P.S. Minä muuten muuttuisin hyvin äkkiä seksikkäästä pikkuvaimosta katkeraksi ja kiukkuiseksi noita-akaksi, jos mieheni alkaisi minua piiskata :-/ Riitelemme toki joskus, yleensä mieheni on se riidan aloittaja, sillä minä olen kiltti ja sovitteleva luonne, mieheni taas räiskähtelevä, mutta aina hän pyytää kauniisti anteeksi. Riitelemme mielestäni harvoin, noin pari kertaa vuodessa. Rakkautta ja hellyyttä kyllä riittää, seksielämämme on upeaa ja seksiä harrastamme usein :)

vaimoke.
Välillä käyttäytyy, kun pikkukakara. saa usein sakkoja ylinopeuksista ym.

Pitäisiköhän minun ottaa piiska käyttöön. Olisi niin helppoa pistääukko ruotuun aina kun tämä oikuttelee ja tekee pahojaan! Täytyypä pistää harkintaan!

mieshenkilö 46
Nimimerkille DA 46. Ensinnäkin, lapsuudessani kaikki tuntemani pojat saivat maistaa risua, kuka enemmän, kuka vähemmän. (Tytöistä en ole aivan varma, heidän saamistaan selkäsaunoista ei niin paljon puhuttu.) Ja vaikka sain maistaa koivunoksaa keskimääräistä useammin ja vanhempana, niin selkäsaunat olivat kuitenkin kohtuullisia ja suhteessa "rikokseen".
Tärkeintä oli, että periaatteessa hyväksyin, että minulle asetetut vaatimukset olivat oikeita, ja minun pitäisi noudattaa niitä. Esimerkiksi, että jos en opiskele ahkerasti, niin joudun katumaan sitä myöhemmin elämässä. Että on parempi että äiti ajaa minulle lukuhaluja takapään kautta. Tätä hän selitti minulle moneen kertaan, ja itsekin periaatteessa myönsin sen. Samoin kotiintuloajat. Vaikka meillä oli monta kertaa kiistaa, mikä olisi "ison pojan" kotiintuloaika, niin myönsin, että minulle on hyväksi, että äiti pitää asiassa jonkinlaisen kurin. Ja että jos en noudata sovittuja (tosin tietysti äidin määräämiä) aikoja, niin kärsin rangaistuksen.
Voi hyvinkin olla, että onnistuin sietämään kuria oppimalla nauttimaan siitä (taitaa olla nimeltään Tukholma-syndrooma).
Nykyään emännän kanssa olemme sopineet "rikoksista", joista itsekin haluaisin päästä eroon. Ja siinä hän saa auttaa minua opettamalla alapään kautta. En kuitenkaan kokonaisuudessaan antaudu hänen ohjattavakseen. Esimerkiksi meillä on erilaiset mielipiteet kodin sisustuksesta ja puutarhanhoidosta. Niistä keskustellaan ja joskus riidelläänkin, mutta on sovittu, että hän ei niissä asioissa hän ei aja omia mielipiteitään lävitse piiskan kanssa.
Esimerkkinä asioista, jotka tunnustan vääriksi, on se minun tökerö kielenkäyttöni. Ja hyväksyn, että rivosuisen pikkupojan paljaalla pyllyllä itse haettu tukeva koivurisu (taas) tanssi pitkään ja perusteellisesti...

eetu_21v
Minulle piiskan saaminen naiselta on erittäin eroottinen tapahtuma ja huom! enpä ole skidinä saannut piiska, ei edes tukkapöllyä. Löysin täältä netistä noin 50V rouvan joka säännöllisesti antaa minulle piiskaa paljaalle perseelle. Minulle tämä sessio on erittäin erottinen. Kuritus tapahtuu hänen mökillään ja ennenkuin aloitamme noin 2 tuntia kestävän session juomme kupin teetä ja keskustelemme siitä. Yleensä saan häneltä koivunvitsa mutta joskus olen saannut maistaa myöskin aitoa rottinkikeppiä sekä nahkaista Martinet piiskaa. Sen jälkeen kun olemme sopineet tulevasta skenariosta niin tivaan häneltä tietoa 1960 luvun selkäsaunoista, ja sitä tietoa hänellä näyttää löytyvän koska hänellä oli monta villikköä veljeä.

Sehän on selvä että nautimme molemmat näistä sessioista ja sehän on se syy miksi aikuiset ihmiset lähtevät leikkimään jotain tällaista. Ja mikä paha nyt siinä olisi! Päinvastoin, itse olen onnellinen tästä lahjasta ja hänenkin päivä näyttäisi saavan piristystä tästä "toimeliaisuudestamme"

The_Da
Luovutan. Olen lueskellut tästä ja pohtinutkin. Tulin siihen tulokseen, että tämä on jonkun juttu, siinä missä jonkun toisen on lateksi, kolmannen jalat jne. Ihmiset syttyvät eri asioista, näin se menee. Ymmärrys on ihmeellinen asia. Jos ei ymmärrä, ei silläkään väliä.

Vaikken piiskailusta itse kiihottuisikaan, ymmärrän sitä nyt paremmin. Siinä on logiikkaa, JOS molemmat osapuolet saavat siitä mielihyvää jne., homma on sovittua jne.

näin se vain menee
Kun mikä tahansa BDSM juttu tai fantasia. Mutta toki sen pitää olla molemmin puolin sanallisesti tai kirjallisesti sovittu juttu. Ei niin, että pistämpä oikuttelevan akan kuriin, koska MINÄ halian niin. Ehei se on väkivaltaa! Mutta jos kumpikin tykkää toinen alistaa ja toinen alistua, niin kyllähän asiasta voidaan tehdä todellisista asioista "rankaisu" homma. Mutta jos toinen haluaa homman lopettaaon toisen kunnioitettava tätä päätöstä. Teille nipoille antakaa kaikkien kukkien kukkia. Ei se ole teiltä pois vai onko?

silk
Alkuperäinen kirjoittaja öh höh höö:
Ihan vinkkinä vähän tottuneemmalta netinkäyttäjältä: nimimerkki silk on 90% todennäköisyydellä mies ja ns. trollaaja.
Nyt ei mennyt ihan oikein! Etpä olekaan niin "kokenut" Olen ihan oikeasti nainen, keski-ikäinen 4 tyttären äiti ( 25v, 23vv´, 20 v ja 17v) . (Olen siis rakastellutkin ainakin 4 kertaa, hih, eikä naiseuttani voi oikein 4 raskaudenkaan jälkeen kovin epäillä!)
Eli naiselliset oikuttelut on ihan kotona seurattuja asioita. Oikutteluun kun ei tarvita aina kahta! Pääkaupungista.
Joku "oikeasti kokenut netinkäyttäjä" kuten Mr. Birch ja kirppu
varmaan huomasi naisellisen äänen ja ajattelutavan perusteluissani-
Siis naisena aika "kokenut" kolmannessa avioliitossa! En todella toista aiempia virheitä!
Piiskahommat on ihan oikeita ja täälä olen halusta keskustella!
Mieskin varmaan vielä kirjoittelee omalta kannaltaan, on lukenut nämä kaikki.
Omat tyttäret on kasvatettu keskustelemalla, vaikka joskus olen ollut "vitun läski huora, kuolisit tai menisit edes mielisairaalaan" tms- Olen tuota tuntuvaa läimäystä ruvennut ajattelemaan myöhemmin! !
Ei tää ole ollenkaan sellainen Habbo Hotel, jossa tarvitsee olla joku muu kuin on, ei siää mitään voita! Tämä keskustelu kun ei johda muuhun kuin uuteen keskusteluun ja omien ajatusten peilailuun.

Herrasmies33
Alkuperäinen kirjoittaja öh höh höö:
Ihan vinkkinä vähän tottuneemmalta netinkäyttäjältä: nimimerkki silk on 90% todennäköisyydellä mies ja ns. trollaaja.
Nyt ei mennyt ihan oikein! Etpä olekaan niin "kokenut" Olen ihan oikeasti nainen, keski-ikäinen 4 tyttären äiti ( 25v, 23vv´, 20 v ja 17v) . (Olen siis rakastellutkin ainakin 4 kertaa, hih, eikä naiseuttani voi oikein 4 raskaudenkaan jälkeen kovin epäillä!)
Eli naiselliset oikuttelut on ihan kotona seurattuja asioita. Oikutteluun kun ei tarvita aina kahta! Pääkaupungista.
Joku "oikeasti kokenut netinkäyttäjä" kuten Mr. Birch ja kirppu
varmaan huomasi naisellisen äänen ja ajattelutavan perusteluissani-
Siis naisena aika "kokenut" kolmannessa avioliitossa! En todella toista aiempia virheitä!
Piiskahommat on ihan oikeita ja täälä olen halusta keskustella!
Mieskin varmaan vielä kirjoittelee omalta kannaltaan, on lukenut nämä kaikki.
Omat tyttäret on kasvatettu keskustelemalla, vaikka joskus olen ollut "vitun läski huora, kuolisit tai menisit edes mielisairaalaan" tms- Olen tuota tuntuvaa läimäystä ruvennut ajattelemaan myöhemmin! !
Ei tää ole ollenkaan sellainen Habbo Hotel, jossa tarvitsee olla joku muu kuin on, ei siää mitään voita! Tämä keskustelu kun ei johda muuhun kuin uuteen keskusteluun ja omien ajatusten peilailuun.

Mua vois kiinnostaa toi sun esikoises. Ainakin jos tulee tässä asiassa äitiinsä ;) ja äitiinsähän ne tyttäret lähes poikkeuksetta tulevat

"jugu"
Alkuperäinen kirjoittaja eetu_21v:
Minulle piiskan saaminen naiselta on erittäin eroottinen tapahtuma ja huom! enpä ole skidinä saannut piiska, ei edes tukkapöllyä. Löysin täältä netistä noin 50V rouvan joka säännöllisesti antaa minulle piiskaa paljaalle perseelle. Minulle tämä sessio on erittäin erottinen. Kuritus tapahtuu hänen mökillään ja ennenkuin aloitamme noin 2 tuntia kestävän session juomme kupin teetä ja keskustelemme siitä. Yleensä saan häneltä koivunvitsa mutta joskus olen saannut maistaa myöskin aitoa rottinkikeppiä sekä nahkaista Martinet piiskaa. Sen jälkeen kun olemme sopineet tulevasta skenariosta niin tivaan häneltä tietoa 1960 luvun selkäsaunoista, ja sitä tietoa hänellä näyttää löytyvän koska hänellä oli monta villikköä veljeä.

Sehän on selvä että nautimme molemmat näistä sessioista ja sehän on se syy miksi aikuiset ihmiset lähtevät leikkimään jotain tällaista. Ja mikä paha nyt siinä olisi! Päinvastoin, itse olen onnellinen tästä lahjasta ja hänenkin päivä näyttäisi saavan piristystä tästä "toimeliaisuudestamme"

Sinulle on käynyt minun päiväuneni! Olen aina toivonut tuollaista "suhdetta" johonkin vanhempaan rouvaan. Miten teillä määräytyy piiskaukset? Saatko piiskaa jostain tietystä syystä ja kuinka paljon ja miten piiskaa tulee?

eetu_21v
Tämäkin suhde avautui mulle niin yllättävästi ja odottamasti. Minulla on muutama toivomus niinkuin hänelläkin on näitten leikkien suhteen. Skenaario voi olla esim. se että olen varastamassa omenoita ja naapurin rouva ottaa minut verekseltään kiinni ja määrää rangaistuksen. Ja rangaistus on tietysti piiska paljaalle perseelle. Selkäsaunat tapahtuvat siten että makaan hänen polviensa yli, housut kintuissa. Hän on seksikkäästi pukeutunut. Ja kyllä sitä piiskaa tule runsaasti mutta taitavana piiskanheiluttajana hän jotenkin saa minun alapääni ja hormoonini liikkeelle joten piiskaus, taukoineen, kestää kauan.

Mitään yhdyntä ei tähän leikkiin liittyy, hänen toivomuksesta mutta kyllä jonkilaista muuta jälkipeliä siitä aina syntyy.

Mielestäni aikuisilla on oikeus tällaisiin leikkeihin jotka eivät loukkaa ketään!

silk
Lapset mokomat ei peri KAIKKIA äitiensä ominaisuuksia.Tämä kyseinen nuori nainen on porukan pidättyväisin ja asiallisin , ja ´rouvashenkilönä jo pari vuotta, tiukasti. YHtä naisellisen näköinen kyllä.
Mulle tämä piiskajuttu on tullut vasta tässä viimeisessä liitossa. Tähän se sopii.
Aiemmin olisin suhtautunut siihen feministisen loukkaantuneena!
Kaipaus miehiseen tiukkaan kannanottoon on uinunut jossain, yhtäkkiä siihen heräsi tilaus. Olen kai toivonut liian kiltin ja liian korrektin isäni vuoksi AINA !
Tuntui, että kannanottoa olisi tarvittu, rajua pysäyttämistä, jossa toinen ottaa vastuun, ettei aina tarvitse itse niin paljon kontrata itseään ja syytellä väärintekemisistään, vaan saisi rangaistuksen ja se olisi siinä. Kipu, kirvely ja synnit pois, kun olen ollut kovasti pahoillani kun olen tehnyt väärin ja tyhjä pöytä. (oikeasti olin ja olen aika kiltti! Anteeksi ei ole aina tuntunut riittävän minulle itselleni

Mr Birch
Onkohan täällä aiemmin ollut keskustelua siitä, miten kiinnostus piiskaan saattaa ajallisesti vaihdella? Tiheydessähän saattaa olla samallakin henkilöllä erilaisia "intervalleja" siinä, millaisin välein sitä alkaa haluta. (Ja tämä sama näkökulmahan pätee sekä piiskan saamiseen että antamiseen, intohimoja ja "harrastuksia" kun ovat kumpainenkin.)

silk
Selkään saadaan, kun kurittaja katsoo sen tarpeelliseksi. Siihen ei voi tehdä tilausta. Joskus kiukku ja turhautuminen nousee niin voimakkaasti pintaan, että paine kyllä purkatuu riitelynä ja toisen näykkimisenä ja sitten tulee remmiä. Koskaan sitä ei oikeastaan itse "halua" , vaikka jälkeenpäin peppu kirvelevänä huomaa, että tarpeen oli.
Minä saatan itseni n. kerran viikossa tai vähintään kaksi kertaa kuussa vatsalleni sängylle, pöytää vasten tai vaikka pesutuvassa kiukkuillessani kuivatushuoneen kuivuria vasten pylly paljaana piiskattavaksi. Joskus jos oikein pidättelee selkäsaunan pelossa onkin vähän pettynyt ettei tullut selkään, koska silloin ei myöskään tule helpotusta ja hyvitystä-
Yhteisesti Sovitun tupakkalakon prakailtua sain melkein pävittäin "muistutukseksi" kipeiden remminjuomujen päälle. Enpä uskaltanut lipsua ja tupakka siltä erää jäi.
Nyt on kulunut tosi pitkä aika n. 2 viikkoa kun molemmat ollaan töistä niin väsyneitä ja on kiireitä, mutta näen joka päivä remmin ja rottinkikepin ikkunalaudalla ja olen varma, että ne ilmestyvät kohta odottamaan minua sängyn päälle. Pyllyä ihan kihelmöi ja polvet menevät ihan hyytelöksi kun sitten näen ne sängyllä ja tyynyn odottamassa. SE on merkki siitä, että kuritus tulee, eikä se peruunnu millään ruikuttamisella tai pyytelyllä.
Olen oppinut menemään kiltisti odottamaan housut alhaalla ja vatsallaan tyynyn varassa kun käsky käy, koska jos uhittelen tai ruikutan tulee kahta kovempi kuritus kuin ilman. 20-30 kovaa remminiskua ja joskus vielä monta rottinkisivallusta perään.
( remmi sattuu enemmän heti ja siinä on paha ääni kun sivallus tulee, mutta rottingista jää muistutukseksi jäljet , kipeät) Yleensä peppu saa monta "valmistelevaa läimäystä kädellä ja kun hellänä tulee remmi....
Huutamatta ja lopettamistapyytelemättä se ei mene, muttei se auta mitään, meillä mennään kuritus loppuun ihan kurittajan tahdon mukaan. Kuitenkaan en koskaan ole saanut niin paljon , että se olisi ollut vaarallista tai vahingoittanut . Seksiä ja rauhallista keskustelua usein, missä molemmat näkevät omat virheensä ja myöntävät ne,
Nyt oikein kihelmöi, pystyn kyllä hillitsemään haluni riidellä ja varsinkin viisastella, mutta se on rankkaa... Mies taas ei KERTAAKAAN vuosia kestäneen liittomme aikana ole sanonut minulle loukkaavasti, minä nyt kihisen. Jos tänään päästän höyryjä.....

kivkkvak
Selvitellä välejään. Olemmeko me naiset niin pahasuisia, etti miehet pärjää muuten, kun piiskaamalla? Eihän tuossa mitään pahaa ole, jos kerta tapa tyydyttää molempia osapuolia. Oletko silk ottanut opiksesi, vai jatkuuko meno samanlaisena remmityksestä huolimatta? Ja teille jotka, ette ymmärrä tätä tapaa toimia, niin miten te sitten ratkaisette riitatilanteet? Toki ihanne on se tei riidellä ollenkaan ,vaan puhutaan asiallisesti, mutta en usko, että se onnistuu yhdeltäkään parisuhteessa elävältä. Tai jos ei koskaan riidellä, niin jompi kumpi on täysin toisen tossun alla ja tekee aina niinkuin toinen haluaa. Meillä kumpikin huutaa ja paiskoo ovia ja sen jälkeen pyydetään anteeeksi ja asia on unohdettu eikä siihn palata. Pahinta on, jos riitoja ei ratkaista mitenkään, vaan ne jäävät kaihertamaan mieltä, se jos mikä hajoittaa muuten ihan hyviä liittoja.

eetu_21v
Kyllä miehet pärjävät naisille muuten kun piiskaamalla!

Nämä piiskaukset ovat aikuisten välisiä erottisia leikkejä ja kokemuksesta voin sanoa että ne piristävät mielialan jopa moneksi viikoksi eteenpäin kunnes taas on aika vierailla TÄDIN polvella :)

silk
Alkuperäinen kirjoittaja kivkkvak:
Selvitellä välejään. Olemmeko me naiset niin pahasuisia, etti miehet pärjää muuten, kun piiskaamalla? Eihän tuossa mitään pahaa ole, jos kerta tapa tyydyttää molempia osapuolia. Oletko silk ottanut opiksesi, vai jatkuuko meno samanlaisena remmityksestä huolimatta? Ja teille jotka, ette ymmärrä tätä tapaa toimia, niin miten te sitten ratkaisette riitatilanteet? Toki ihanne on se tei riidellä ollenkaan ,vaan puhutaan asiallisesti, mutta en usko, että se onnistuu yhdeltäkään parisuhteessa elävältä. Tai jos ei koskaan riidellä, niin jompi kumpi on täysin toisen tossun alla ja tekee aina niinkuin toinen haluaa. Meillä kumpikin huutaa ja paiskoo ovia ja sen jälkeen pyydetään anteeeksi ja asia on unohdettu eikä siihn palata. Pahinta on, jos riitoja ei ratkaista mitenkään, vaan ne jäävät kaihertamaan mieltä, se jos mikä hajoittaa muuten ihan hyviä liittoja.
Kyllä meillä riidellään, kyse ei ole siitä. Kyseesä on tarpeeton, jäytävä kenkuttelu, "oikeassaoleminen"jota kenkuttelija ei saa katkemaan, kun toinen on kovin sovinnollinen. Se jäytää, kasvaa ja tulee vaan sanottua kaikenlaista jotta olotila keventyisi, turhaan, turhista asioista.Ja sitten sanojaan ei saa sanomattomiksi. Olemme ihan oikeasti hyvin tasa-arvoisia, kaikki tärkeät asiat ratkaistaan yhdessä keskustellen ja harrastamme yhdessä monenmoista, käymme paljon rock-konserteissa, teatterissa ja lätkämatseissa. Tämän miehen kanssa ei tarvitse yksin kotona surra.
Kyseessä on Ihan oikea pysäyttävä rangaistus, jossa toinen ottaa vastuun , "pelastaa rauhan" katkaisemalla happohyökkäyksen. Kun olen ensin kiukkuisena ja ärtyneenä , näsäviisaana , uhmakkaana pulassa mieleni kanssa ja tiedän satuttavani toista en millään ottaisi selkääni, uhittelen. Mutta koko se tilanne, jossa joutuu paljastamaan peppunsa, ottamaan kurituksen vastaan kuittaa ja puhdistaa kaiken. Siinä on paljon luottamusta, kun alistuu kuritukselle. Jotain niin naisellista yllättäen, mitä en ole ennen kokenut.
Miehen ja naisen dialogi riitatilanteissa harvoin menee tasa-arvoisesti. Nainen on NIIIN keskusteleva ja sanavalmis(vuosituhansien aikana kehittynyt taito, koska mies on ollut fyysisesti vahvempi) ettei lopputulos usein ole 1-1.
Nyt huomaan harkitsevani vieläkin tarkemmin miten toiselle puhun, miten käytän naisellisuuttani ja se tuntuu hyvältä. Itsekontrolli on parantunut, kun puheillani ja teoillani on konkreettisia seurauksia. Jos menee överiksi ( ja voin myös päästää sen siihen, kun toisella on katkaisumahdollisuus ilman katkeruutta ja siltä puolelta tulevia loukkaavia sanoja) nollataan peli.
Selkäsauna on oikeasti kamala, en tykkää kivusta, mutta jälkipeli ja henkinen rauha uskomattoman tyydyttävää.

kvikkvak
Eli hyvä niin. Tuo ei varmaan sovi kaikille, mutta entä sitten? Kukin tavallaan. Ja mielummin noin, kun että asiat jäävät kaivelemaan!

Eetu 21 sinulle se on eroottinen leikki, mutta ei ole sitä kaikille.

silk
Mutta kyllä se alistuminen ja kurituksen alaisena peppu paljaana oleminen on myös fyysisesti eroottistakin... Kihelmöinti ja sen selkäsaunan loppuminen, heittäytyminen. Joko saan nousta ylös? Eiköhän tämä riitä tällä kertaa...
Kiihottaa myös samalla kuin vapauttaa. Molempia ja riita laantuu.
Jotain hyvin vanhaa lajimuistista? Alkukantaista, . Kaiken sen hellimisen ohella mitä muuten on. Muuta. Kaikenlaista.

pajutar
Stressin poistoa ja asiaan ei liity minkäänlaista seksuaalista kiihotusta. Kun olen stressaantunut vittuilen miehelleni ja minulle ei pärjää sanallisesti, joten siinä on mies täysin alakynnessä. No mieheni kertoi jo seurustelu aikana, että häntä kiehtoo naisen piiskaaminen. Silloin torjuin ajatuksen ja mieheni sen mukisematta hyväksyi.

Tuli kumminkin tilanne, että olin todella stressaantunut ja jatkuvasti pahalla päällä. kerran sitten sanoin miehelle riidan yhteydessä, että anna selkään äläkkä narise! mies katsoi ensin hölmistyneenä, mutta toivuttuaan antoi selkään. Ja yllättäen minun paha tuuleni oli pois pyyhkäisty! Samoin mieheni sanoi, että paineet tuli ´hyvin purettua. No sovimme pelisäännöistä ja homma toimii meilläkin hyvin. En olisi todellakaan nuorena uskonut, että suostuisin moiseen! Eikä minua mies pieksäisi ilman "lupaani". Lupa annettu ja homma hanskassa :)

MrBirch
Mutta kyllä se alistuminen ja kurituksen alaisena peppu paljaana oleminen on myös fyysisesti eroottistakin... Kihelmöinti ja sen selkäsaunan loppuminen, heittäytyminen. Joko saan nousta ylös? Eiköhän tämä riitä tällä kertaa...
Kiihottaa myös samalla kuin vapauttaa. Molempia ja riita laantuu.
Jotain hyvin vanhaa lajimuistista? Alkukantaista, . Kaiken sen hellimisen ohella mitä muuten on. Muuta. Kaikenlaista.
Hyvää analyysia ja kuvausta silkiltä! Omasta puolestani totean aikaisempaan "tiheydestä ja vaihteluvälistä" -teemaan, että on varmaankin ero siinä, jos on tietoinen tarve saada selkään tai jos se näyttäytyy muunlaisena paineena, kuten kiukutteluna, joka sitten johtaa selkäsaunaan.

Silk, toteat, ettei selkäsaunaan voi tehdä tilausta. Nähdäkseni se on siis tietyllä tasolla juuri näin, mutta toisaalta kasvatettavan käytös ja mieliala juuri tekee sen "tilauksen", kun kumppani sitä tietyllä tavalla lukee. Tulkinta ja sen kehys ovat se avain. Joillakin DD (domestic discipline) -sivustoilla (mitä niistä sitten muuten ajattelisikin) tehdään tuo ero hyvin selväksi.

Näihin moniin tarkastelun tasoihin liittyy se, että jollekulle tietoinen päätös ("nyt minä aion toimia niin, että tulee piiskaa") voisi olla kauhistus ja turnoff, vaikka toisella tasolla tuottaakin käytöksellään juuri saman lopputuloksen ja on onnellinen siitä. Ja käytän ilmausta "on onnellinen" enkä sanaa "nauttia", koska ne voivat olla eri tason asioita.

silk
Olet ihan oikeassa! Joskus melkein " kerjää selkäänsä" ( vrt miehiseen sanontan "kerjää verta nenästään", hih) On paineita, ahistaa, ketuttaa. Toisen ylimääräinen mukavuus se vasta saakin pihisemään.
Mulla oli ennen poikaystävä joka kaiken auvon keskellä puuskahti : "tapahtuis jotain, tulis edes sota". Samalla toivoo ja pelkää kuritusta. Se kun on kannaotto. Se on toisen huomioimista, vaikka nyt moraaltädit älähtää. Se on äärimmäistä ja yhteistä, kuin vaarallinen vuorikiipeily, johon ei kerta kaikkiaan täysipäisen kannattaisi ryhtyä....
Joku asia voi olla niin monenlaisessa roolissa ja niinkuin aiemmin todettiin monitahoinen.
Kyllä minulla on myös tarve siihen, että se on todellinen rangaistus, josta yritän kun se on edessä päästä kiemurtelemaan pois. Enkä pääse, kun se on määrätty, sillä voi leiktellä ja jäynätä, mutta kun toisen mitta täyttyy niin kuritus tulee. Vähän niinkuin lapsen tarve tehdä jotain ihan älytöntä, pistää kieli huurteiseen metalliin tms.
Kuitenkin se on hyvin suoraviivainen paineenpoisytotapa molemmille. Mies kun turhautuu ja raivostuu, usein ihan taustalla oleviin työasioihin tms. suuttuu helpommin minulle ja purkaa myös omia paineitan piiskaamalla ankarasti. Mutta millainen ilta olisikaan murisevan ja ärtyneen miehen kanssa.
Joskus sellaisessa tilanteessa olen ollut tosi kovassa kurituksessa , mutta paineet poistuvat, halataan, itken vähän (sekin tekee hyvää) ja usein rakastellaan ja nukutaan sylikkäin: kumpikaan ei sanonut mitään harkitsematonta, kumpikaan ei raadellut toista peruuttamattomasti. Se on meille näinollen ihan vierasta.
Mitään haittaa siitä ei ole ollut meidän tasa-arvolle, että mies on "tasa-arvoisempi" ja päättää toisen rankaisemisesta. Kun ympäristöään seuraa, minun mielestäni me naiset ollaan yleisesti ottaen "tasa-arvoisempia" ja se kuohitsee miehen. Monessa kodissa ei miehellä ole juuri mitään tekemistä, kuin istua sohvalla ja mennä kavereiden kanssa pönkittämään egoaan pubiin. Me mennään yhdessä, mies ja sen nainen.

silk
Vielä: juuri tänään on sisällä väreillyt ärsytys, ilman mitää todellista syytä, tai ehkä kaikki työpaineet, pimeys, palkkapäivän odottelu, kuukautiskierto. Tekisi mieli äristä vaikka yksinään tai koiralle...(mies töissä vielä).
Riitelystä ja ärisemisestä tulee henkinen paha olo vaan suuremmaksi. Haluttaakin. Kyllä välillä tilaan selkäsaunan, vaikka sitten haluaisin piiloutua jonnekin.
Syy miksi vielä kirjoitan on se hetki kun olen sängyn reunalla pyöreä ja naisellinen peppuni niiin paljaana, vatsallani tyynyjen varassa, jotta olisi oikea asento JA ODOTAN ( en odota, vaan tiedän, että kohta se tlee)KOHTA TULEVAA ENSIMMÄISTÄ REMMINISKUA. Se on kuin jyrkänteen reunalla.Kun remmi viuhahtaa ja puraisee, kirvelee niin niin. Kuinka se voi sattua niin paljon! Huudan, kiemutelen ja vaikka aina päätän etten, pyytelen lopettamaan. Ja tiedän vastauksen: nyt hiljaa; minä kyllä tiedän mikä on tarpeeksi! Ja ihmeesti tietää. Mennään jonkin pisteen yli, kun oikeasti annan periksi, ja silloin se loppuu. Nyyhkytän, vapisen, mutta olo seesteinen.
peppu on kohollaanolevien tummuvien remminsivallusten viiruttama, itkettää ja helpottaa. Ota syliin.

ymmärtämätön.
Mutta en tuomitsekkaan. Eihän siinä ole mitään pahaa silloin, kun asia tyydyttää molempia. Kuten tuolla jossain jo olikin ihminen kaipaa edes jotain säpinää elämäänsä.

Sitä minä vain, että riidassahan on aina kaksi osapuolta, ellei kyse ole sitten sairaasta persoonallisuushäiriöstä. Niin miten silloin aina vain se toinen saa piiskaa? Minusta se kuullostaa epäreilulta. Siis jos kärjistetään hieman . Akka nalkuttaa, mutta miksi? Kun se tksi kehoitus viedä sukat likapyykkikoriin ym. ei tehoa. Eli vika on miehessä ei siinä nalkuttajassa. Miehenhän se pitäisi piiskaa saada!

No tämä on vain minun mielipide ja jokainen tavallaan. Parempi näin kun nyrkki. Piiskalla ei sentään saa kovin pahaa jälkeä aikaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä