mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Spankingwoman
Kurituksen kesto riippuu tietysti kohteen ihon rakenteesta, taipumuksesta mustelmiin, hermostosta.
Jokainen piiskaus on yksilöllinen. Samanlaista ei ole vaikka piiskaisi kymmenen rivissä.

Esim. rottinki, sillä voi antaa harvoja mutta kovia iskuja. Antaa jokaisen iskun vaikuttaa useita sekunteja, ennenkuin antaa uuden tarkkaan tähdätyn iskun.
Tai sitten hieman kevyempiä, mutta nopeana sarjana, jossa kipu kasvaa ja kasvaa.
Vaikka tuollaiset kaksikymmentä nopeaa.

Tai jos kipukynnystä haluaa kokeilla rottingilla, silloin voi alkaa hiljaa ja voimistaen koko ajan lyöntejä, ehkä noin yksi isku/sekunti. Jossain vaiheessa kuritettava alkaa reagoimaan kun iskut osuvat sillä kovuudella, missä on kestokyvyn raja.
Sitten pitää vain muistissa viimeisten lyöntien kovuuden ja samalla volyymillä antaa ne rangaistusiskut, jos sen kaltainen piiskaus oli kyseessä.

96969696
... ei mielestäni voi olla mitään etukäteen määrättyä rajaa. Rangaistavan tuntemukset perustuvat siihen pelkoon, kun ei tiedä mitä on tarkalleen ottaen tulossa. Tietää vain sen, että helppoa ei tule olemaan, huutaminen ja itku eivät vähennä rangaistuksen kovuutta vaan se on kiinni rankaisijasta.

Eri asia on sitten nämä fiilistelypiiskaukset, joiden myötä ilman muuta kannattaa tutustua asiaan. Ensikokemuksena rangaistuspiiskaus voi olla traumaattinen kokemus.

Spankingwoman
96969696 on osittain oikeassa. Yksi tapa antaa rangaistuspiiskaus on sellainen, jossa loppu on hämärän peitossa ja vasta sitten kun kurittaja päättää niin, tilanne loppuu.

Itse olen käyttänyt molempia mahdollisuuksia. Eli kurituksen kesto on täysin minun vallassani. Mutta myös niin, että jos etukäteen sovitaan, että tästä teosta saat kaksi iskua rottingilla. (esim kirosanoista jos ne on kielletty) Silloin kokonaissaldo on tiedossa kun kuritettava saapuu sovittamaan tekoaan tai tässä tapauksessa sovittamaan sanomisiaan.

Kuritettavalla on valinnan paikka. Joko yrittää parantaa käytöstään tämän asian suhteen, tai sitten ottaa riskin ja antaa mennä. Silloin on loppu tiedossa jo ennenkuin rangaistus alkaa. Mutta kovuuden päättää kurittaja. Eli se voi olla hyvinkin paha paikka kuritettavalle. Hän tietää, että kymmenen kirosanaa lipsahti, siitä seuraa kaksikymmentä iskua rottingilla. Ei mikään naurun paikka kun siihen tilanteeseen joutuu.

96969696
... sen, että rangaistus todella tulee loppuun kärsityksi, ettei rangaistava jollakin tavalla onnistu sitä lieventämään? Sidot ilmeisesti jotenkin kiinni, mitään turvasanoja ei tunneta, ruikuttaminen ei vaikuta asiaan mitenkään. Eli rangaistava on todellakin täysin vallassasi?

öööh
Mitä helevettiä, täällä puhutaan, että rangaistavaa oikeasti RANGAISTAAN, niin että hän kärsii oikeasti, eikä pysty itse turvasanalla lopettamaan? Onko tämä nyt sitä ihan tervettä?

meitä on monexx
Eiköhän nuo piiskattavat suostu asiaan vapaaehtoisesti? Huvinsa kullakin....Kyllä minustakin rangaistuksen pitää olla sitten oikea, jos sitä kerran haluaa! Piiskuri päättää ei piiskattava! Mutta HUOM! vain silloin kun se on VAPAAEHTOISTA!

96969696
Luonnollisestikin rangaistukseen alistumisessa on kyse vapaaehtoisuudesta ja siitä, että tilanteesta nauttii - vaikka sitä voikin olla vaikea selittää. Rangaistuspiiskauksessa vapaaehtoisuus on jotensakin syvällisempää, sillä siinä rangaistava luopuu tavallaan omasta kontrolloimismahdollisuudestaan tilanteessa. Jäljelle jää vain pelkkä rangaistuksen aiheuttama tuntemus. Turvasanat yms. ennalta sopiminen jättävät vielä mahdollisuuden jättää leikki kesken jos siltä tuntuu.

silk
Meillä tulee ihan oikeita rangaistuspiiskauksia rottingilla, remmillä tai piiskalla tarpeen mukaan. Onn todella vapauttavaa, kun voi oikutella, rähjätä ja kiukutella ilman, että naisen terävän sanan säilän sivallus ei nutista miestä. Tulee niin paljon kuin rankaisija katsoo parhaaksi. Joskun kun vihainen tulee todella ankarasti, Kiljun ja ruikutan, mutta se vain pahentaa tilannetta. Sitten se kiukku on pyyhitty pois ja pahat sanat, Ei mitään kaunaa, ei mitään hyvittämätöntä. Ja seksikästä.

kirpppu.
Väkivallan ja suostumuksellisen piiskauksenero? Jos mies piiskaa naista tältä lupaa kysymättä ja aina, kun nainen on hänen mielestään "hankala" on se aivan samanlaista väkivaltaa kun muukin lyöminen.

Toki jos asiasta on etukäteen keskusteltu ja molemmat sitä haluavat niin asiassa ei ole mitään väärää eikä kummallista.

Itse olin nuoruudessa suhteessa, jossa mies käytti remmiä minulta kysymättä ja osasi manipuloida minut sen hyväksymään. Tajusin onneksi lopulta lähteä suhteesta, kun aloin saamaan selkääni, jos uskalsin vähääkään väittää vastaan ja tuoda julki oman mielipiteen. Vakivaltaan taipuvainen mies on yleensä myös taitava puhumaan asian niin, että toinen uskoo tarvitsevansa piiskaa ym. Ja itseäänkin on helppo huijata, kun vakuuttelee, että minä ansaitsen tämän kohtelun, koska sanoin tein pahasti. Entä kun mies sanoo tai tekee pahasti? Mitäs sitten?

moraalitäti
kirppu on mielestän ioikeassa, silkin kirjoitus kuulostaa pelkältä halulta hakata naista (tässä tapauksessa piiskalla). Ei mitään järkeä touhussa, vaan piiskaajalla ongelma, joka tulisi viedä asiantuntijoiden hoidettavaksi (jos sitä edes pystyy hoitamaan).

kirppu on oikeassa, että jokainen omassa makuuhuoneen tai minkä tahansa rauhassa tehköön mitä huvittaa, mutta tuollainen silkin tapainen juttu... Väkivaltaa, eikä millään tavalla oikeutettua.

silk
Et tainnut likea kovin tarkkaan.. Olen itse tuttavavaimojen miestensä kyykyttämistä seuranneena monesti ajatellut että muutama remminisku olisi paikallaan. Joskus ihan tuntuu, että odottavat lopultakin miehen jyrähtävän. Minulla on aivan upea, rakastava ja kilti mies, joka ei ole kertaakaan ollut minua huomioonottamatta, seksuaalisesti vahva ja uskollinen. Mutta! Sitten nalkutus nousee, jatkuu ja toivon jonkun sen katkaisevan, minä en pysty, pahat sanat vaan tulevat, apua! Muutama tai moni ravakka remminisku, alistumien kuritukseen katkaisee ja pyyhkii naisellisen kukkoilun pois. Läheisyys on yhtä kiihkeää kuin alkuaikoinakin, ja emme todella ole nuoria. Mitään keskinäistä valtataistelua ja ristiriitaa ei suhteessamme ole. Tiedän tarkkaan mitä rähinästäni seuraa ja toinen tietää että ei jää tantereelle hiljalleen kastroituna.
Olen antanut kertaalleen luvan kuritukseen ihan kirjallisena, ja sen voi perua vain kirjallisesti, miehellä on se lupa lompakossaan ja pysyy.
Sanalla voi kumpikin suhdetta raiskata ja riidat ja pahat sanat eivät katoa kun ne on sanottu....Ja kyllä naiset osaavat - Mutta kurittaminen on vapautus molemmille.

kirpppu.
Eli, kun luvan on kerta antanut ja suhde on muuten reilu, niin asia ok. Näin sen pitää mennäkkin. En todellakaan tuomitse sinua ja tarvettasi. Totta puhut myös siinä, että jotkut naiset ovat niin pahasuisia, että tallaavat sanallisesti miehen jalkoihin. Mutta silloin voisi jo kysyä onko suhteessa mitään mieltä?

Mutta silloin, kun nainen painostetaan väkisin hyväksymään kuritus se on aivan samallaista väkivaltaa, kun mikä lyönti tahansa. Minä vain toivon sitä, että ihmiset tietävät todella tahtovatko selvittää riitansa moisella tavalla, vai onko se vain sen vahvemman osapuolen tahto.

Minun tapauksessa ei ollut kyse nalkutuksesta, vaan ylipäätään jos asioista tuli erimielisyyttä ja uskalsin olla erimieltä, kun mies, niin tämä tarttui remmiin ja pieksi minut hiljaiseksi. Mies väitti, että olin uppiniskainen, jos uskalsin kyseen alaistaa hänen näkemyksensä ja tahtonsa. Ja siitä tuli välittömästi rangaistus.

Sinä selvästikkin tiedät mitä haluat, mutta tietääkö kaikki, jotka saavat selkäänsä?

silk
Kiitos vastauksesta. Voin vielä sanoa, että olen ollut 2 avioliitossa aiemmin ja niistä viimeisessä 16 vuotta. 16 vuotta välinpitämättömyyttä, välinpitämättömyyttä puhua, kuunnella ja koskettaa. Toinen vain poistui paikalta jos yritti tulla keskustelua. Isäni taas oli pehmeä ja kiltti, olisin niiin toivonut joskus jyrädystä ja rajoja, nyt kilttinä asetin ne itse ja ihan liian tiukkaan. Kaikki vastuu kasvamisesta jäi itselleni.Nyt on elämässä mies, joka on yhtä kiltti vaikkakin tempperamenttinen. en kestä kertakaikkiaan että taas minä olisin se vahvempi. Remmi toimii. On ihana kun toinen välittää niin paljon ettei väliin jää riitaa.
Mies taas on lapsena saanut selkäänsä tosi paljon ja ihan ilman syytä, en halua että hän jää siihen pisteeseen liitossa, vastaaottajaksi. Nyt voi olla myös siinä toisella puolella ja oikeudenmukaisesti ja suhteen hyväksi.
Ps. aina melkein kun mies on "llian" kiltti ja palvoo naistaan nainen alkaa murentaa ja kokeilla. Niitä rajojaan,, Rajat luovat turvallisuutta ja pelisääntöjä joita ei tarvitse rikkoa. Ja jos on "pakko" rikkoa niin syyllisyyttä ei jää ja puntit on tasan.
Yleensä se kissamaisen naisellinen selkäsaunan jälkeinen toiselle vallan antamisen olo on niin upea, teetä sen kamalan rangaistksen kärsii "mielellään" Ja siksi kurittaja päättää paljonko, millä ja kuinka paljon. Jos saisin päättää, palvelija olisi kurittaja ja kyseesä sadomasokismi. Inhoan kipua, mutta tähän peppu paljaana remmittämiseen on vapauttavaa alistua.

moraalitäti
Joo en ehkä lukenut tarkkaan, kun väkivalta ei must aole mikään ratkaisu mihinkään. Huvittaa tuo: "nainen nalkuttaa ja sanallisesti lyttää". No voi voi, eiku remmia ja ah, kaikki on tasan. Uskomatonta. Joku vaihe jäänyt tällaisilta ihmisiltä välistä.

Kyllä, naiset osaa "nalkuttaa" ja ovat sanallisesti sujuvampia kuin useimmat miehet. Raipan iskut eivät ole mikään ratkaisu. Mulle ihan sama mitä duunailette keskenänne, jos se teille sopii. Tuntuu vain todella oudolta, että terveet täysjärkiset ihmiset eivät osaa ratkaista ongelmiaan muulla kuin väkivallan kahvalla. Se on kuin jokin kasvuvaihe olisi jäänyt kehittymättä.

Pahoittelen, että olen tätä mieltä. Pari raipaniskua ja kaikki hyvin?

Jos ihmiset tekee rikoksia, ne joutuu linnaan. Istumaan. Niitä ei hakata ruoskilla, koska se on epäinhimillistä ja väärä tapa lähestyä ongelmia. Ei muuta. Jatkakaa, vutzhaaaaaaa!

kyllästynyt pikkurikollisiin!
Minusta raipparangaistus pitäisi ottaa käyttöön! Sakot, näpistykset ym. pikkurikokset voisi sovittaa raipparangaistuksella. Eihän nämä nykyiset ehdonalais tuomiot tai sakot auta ollenkaan, vaan aina samat tyypit uusivat tekonsa.

Mutta miten olisi, jos rikkeestä saisi vaikka 20 iskua rottingilla ym tarpeeksi kovalla välineellä? Ja jos rikoksen uusii tulisi aina viisi lyöntiä lisää per kerta. Olisi todennäköisesti paljon tehokkaampi,kun nykyiset naurettavat "rangaistukset"!

Tuohon kotikuri hommaan sen verran, että vastavuoroisuus sitten kanssa. Jos nainen saa piiskaa nalkuttamisesta, niin mies saakoon piiskaa mököttämisestä!

silk
Ilman muuta jatketaan: toistemme kuuntelemista, koskettamista, uuden kokeilua ja toisen varaan heittäytymistä, yhdessä harrastamista, suhteen tasapainottamista,muiden ihmisten suvaisemista, itselle ottamista ja toisen hellimistä, rajojen etsimistä,seikkailemista, pitkään kestänyttä onnellisuutta!

Moraalitäti
Alkuperäinen kirjoittaja silk:
Ilman muuta jatketaan: toistemme kuuntelemista, koskettamista, uuden kokeilua ja toisen varaan heittäytymistä, yhdessä harrastamista, suhteen tasapainottamista,muiden ihmisten suvaisemista, itselle ottamista ja toisen hellimistä, rajojen etsimistä,seikkailemista, pitkään kestänyttä onnellisuutta!
Kuulostaa hyvältä :)

Mr Birch
Kirppu, Silk ja Moraalitäti - oikein mainiota keskustelua ja näkökulmien kohtaamista! Kiitos! Noita molemminpuoliseen luottamukseen perustuvia (englanniksi consensual) spanking- / kotikurisuhteita on varmasti äkkisestään vaikea ymmärtää ja vaikea erottaa sellaisista, joissa kyseessä on tavalla tai toisella (sittenkin) painostus ja tottumus eikä suostumus. Ja se tuntuu mielestäni varmalta, että jokainen suhde on tältä(kin) osin yksilöllinen.

Vaikka voikin olla niin, että suhdetta rakentaessa tukeutuisi jonkin verran johonkin esimerkkiin, niin kyllä kunkin suhteen olemus on ainutkertainen. Itse esimerkiksi en ole varma, miten suhtautuisin netistä löytyviin "kotikurisopimuksiin", "käsikirjoihin" jne. Pitääkö täytenä humpuukina ja kirjoittajansa kiihkosta syntyneinä vaiko sittenkin syvällisen pohdinnan tuloksena, tekijänsä elämänfilosofian ilmauksena? Tapaus kerrallaan menee tämäkin.

silk
Meillä sopimus on muokattu meidän mukaiseksi. Annoin pienen laminoidun "luottokortin" jossa ilmoitan kertaalleen, että miehellä on täysin oman harkintansa mukaan lupa kurittaa minua kotikurin säilyttämiseksi. Remmillä, piiskalla tms. En voi keskeyttää tai kieltäytyä ja kurittaja määrää määrän. Se on allekirjoitettu ja päivätty. Myös, ettei kuritusjälkiä (niitä tulee ) tule tulkita pahoinpitelyksi. Jos vaikka jouduttaiin onnettomuuteen ja jäljet huomattaisiin. Peruminen vain kirjallisesti, koska kun selkäsauna on tulossa tekisin melkein mitä vaan jos sen voisin välttää. Molemmilla on sama kortti lompakossa. En myös voi ilkeyksissäni koskaan sitten väittää etten ole antanut lupaa.
Sängyn reunalla , paljaana odottaminen on se kovin juttu.Ilmoitus: olet kiukutellut taas aivan liikaa, kuri on höltynyt, odota minua kun tulen housut alhaalla, kurinpalautusta tulossa saa polvet hyytelöksi. Liian vähällä pääseminen ei ole hyväksi, kiukku ja turhautuminen jää päälle, ei hyödytä.Turvasanan kanssa lopettaisin ensimmäiseen sivallukseen, sattuu se niin paljon. Tosi hyvin kurittaja lukee reaktioita, aina on tultava pisteeseen, jossa oikeasti antaa periksi,
Kaikki on tässä maassa kovin helppoa, ympäristöystävällistä,bakteeritonta, rasvatonta, tekokorrektia ja tekovälittävää, hajutonta, mautonta,
Inhoan kipua,pyytelen , mutta tämä tilanne oudosti lähentää. Sen seksuaalinen merkitys on valtava, vaikka ilmankin on ollut todella nautinnollista ja olen ilmankin heittäytynyt tyydyttämään itseäni ja toista, estoitta, niin tilanne yleensä johtaa vapautuneeseen ja hurjaan rakasteluun.
Jos suhteessa olisi jännitettä, epåilystä tai muuten alistamista tai väkivaltaa tämä ei kävisi. Mutta olemme kovin sitoutuneita ja mukavia (?) huumoritajuisia ihmisiä. Kenellekän aiemmalle miehelle en olisi voinut tätä lupaa antaa, jotain on ollut esteenä, vaikka seksi onkin ollut kiihkeää.

ujo tytteli
Miten kipu yhdistyy seksiin? Its eon tavannut miehen, joka on näistä touhuista kiinnostunut. Minä en, enkä voi käsittää, miten seksi=nautinto voidaan yhdistää kipuun=väkivaltaan?

ujo tytteli
Miten kipu yhdistyy seksiin? Itse olen tavannut miehen, joka on näistä touhuista kiinnostunut. Minä en, enkä voi käsittää, miten seksi=nautinto voidaan yhdistää kipuun=väkivaltaan?

aika ujo myös
Oon sua ilmeisestikin aika paljon vanhempi,yli nelikymppinen aikuinen nainen, silti saan mieheltäni silloin tällöin piiskaa paljaalle pyllylle ja oon siihen itse aikoinaan jo vuosia sitten suostunut. Kivusta en kiihotu, mutta se rituaali kiihottaa kovasti, miehen ankara ilme, kun hän tarttuu minuun ja alkaa samalla availla vyötään käskien samalla laskea housut alas... itse asiassa pelkään joka kerta tulevaa niin paljon, että rimpuilen vastaan, vaikka tiedän sen turhaksi ja löydän hetken kuluttua itseni mieheni lujassa otteessa pylly paljaana joko mieheni polvilta, sohvan selkänojalta, pöydän päältä tai mistä milloinkin, missä nyt milloinkin olemme. Joskus sain piiskaa jopa puolijulkisesti auton konepellille painettuna. Kukaan ei ilmeisesti onneksi kuitenkaan nähnyt :). -Meillä on "kurinpalautkseen" yleensä aina syy, eli kyse ei ole pelkästään seksuaalisesta huvittelusta, vaikka jälkeenpäin sitäkin kyllä 99-prosenttisesti harrastamme. En vaihtaisi elämäntapaamme mihinkään, tämä sopii meille, mutta kipu ei todellakaan ainakaan mulle ole mitenkään "se" juttu tässä, joskin parin seuraavan päivän ajan takamus onkin niin hellänä, että joka kerta istuessa muisto tapahtuneesta pistää perhoset lepattamaan mahassa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä