mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
silk
Koko se tilanne, naisellisesti paljaana, alistuneena ja tietäen olevansa houkuttelevan näköinen, tulevaqan pelko ja helpotus. Totuus on että alueen hermosto on kovin yhteydessä toisiinsa, nautinto ja kipu ovat aivoissa kovin läheisiä tekijöitä. Se kiihottaa, psyykkinen ja fyysinen yhdessä, kokeile. Tilanteeseen antautuminen ja seksiin antautuminen. Helpotus ja kihelmöinti, muisto asennosta toisen edessä, kuvitelma siitä miltä siinä näyttää, pyöreä peppu paljaana ja selkä köyryssä-<yhdessä koettu äärimmäinen tilanne. Vähän niinkuin urheilijalla äärimmäinen yrittäminen kivunkin kautta ja helpotus kún siihen on pystynyt ja se loppuu. Läheísyys saa uusia ulottuvuuksia. Henkinen sovituksen tunne ilman hirveää tilitystä ja itsensä tai toisen syyllistämistä. Varmaan myös lajimuistin sokkeloista roolimuistumia jos oikein luodataa, Vahva uros ja taipuisa nainen? Kaikki yhdessä- Aika kuohuttavaa ja meille oikea tapa tasoittaa, hyvittää ja kiihottaa.
Aina ei seuraa seksiä, jos olen ollut oikein vaikea ja silloin se on vain hyvitys, NMilloin mitenkin. Kuitenkin tunnen antavani hyvityksen ja olevani vapaa kenkkuiluni, oikoiluni , tiuskimiseni jälkeen ja tilanne on tasan
Suosittelen oikean kumppanin kanssa, vaikka varovasti koekille, pikku läpsyillä esim. seksin aikana. Ravauttaa mukavasti ja stimuloi juuri siellä missä tarvitaankin, unohtamatta tosi hellyyttä.
 
Mr Birch
Alkuperäinen kirjoittaja ujo tytteli:
Miten kipu yhdistyy seksiin? Its eon tavannut miehen, joka on näistä touhuista kiinnostunut. Minä en, enkä voi käsittää, miten seksi=nautinto voidaan yhdistää kipuun=väkivaltaan?
Vastaan tuohon minäkin. Minusta teet tuossa kohdin väärän yhtäläisyysmerkin. Kipu ei tässä yhteydessä liity mitenkään väkivaltaan. Väkivaltaa on se, jos kipu tulee pyytämättä ja yllätyksenä. Kun menet rokotettavaksi, kipu ei tule yllätyksenä, vaikka nyt et suoranaisesti sitä pyydäkään. Tuskin väittäisit sitä väkivallaksi. Olet hyväksynyt kivun osana rokotuksen kokonaisuutta.

Laajasti ymmärrettynä näissä S/M-, spanking-, kotikuri- jne. kuvioissa kumpikin osapuoli ajattelee asioita usealla eri tasolla. On se ikään kuin ykköstaso, jossa "joudut" ottamaan piiskaa, kun tietyt asiat ovat tapahtuneet tai muuten tietyt edellytykset voimassa. Sen yläpuolella on kakkostaso, jossa sitoudut siihen, mitä ykköstasolla tulee tapahtumaan.

Silk kertoi vastauksessaan minulle (otsikko Mr Birch) juuri tuosta kakkostasosta kuvatessaan, miten hän on kumppaninsa kanssa dokumentoinut tuon kurisopimuksen.Hän kuvasi hyvin, miten kakkostaso mahdollistaa sen, että ykkösellä päästään syvemmälle yhteisessä kokemuksessa.

Kun sovitaan turvasana, tehdään kaiken varalta silta noiden tasojen välille, varauloskäynti.
 
kirpppu.
Itse halua. Jo tuo kysymyksesi kertoo, että ko. homma ei ehkä ole sinun juttusi. Ja tämä on miehesi hyväksyttävä! Toki voit kokeilla juttua halutessasi, mutta jos se on sinusta vastenmielistä niin homman pitää loppua siihen kokeiluun! Miehellä ei ole mitään oikeutta toteuttaa omaa haluaan ilman sinun suostumustasi!!
 
silk
Olen sitä mieltä, että ujon tytön uteliaisuus on jo herännyt, kun kyselee täällä. Kuulla mitä mieltä muut ovat. Muuten tuloksena kotona olisi ollut ehdoton kielto. Mr. Birch näkee, kuinka monitasoinen, montaa tunne- fyysistä tasoa koskettava asia on. Kaikki töräyttävä , yhdellä lauseella tulkitseva tai tuomitseva tulkinta menee harhaan. Ja juttu vaihtelee painotuksiaan tilanteen mukaan. Joskus meilläkin on kyse todellisesta vihastumisesta, joskus henkisestä kihelmöinnistä, joka ei lähde kuin #raapimalla", joskus roolien toteuttamisesta tai puhtaasta himosta ja kaikki sekoittuen.
Mutta rangaistus se kuitenkin on ja sitä seuraa hyvitys ja rauha . tyydytys.
Olisi mielenkiintoista kuulla kuinka miehet, jotka eivät ole tällaista tehneet kokisivat asian. Miltä kuulostaa, miltä se näky sängyn reunalla näyttäisi, miltä voisi tuntua kurittaa, ---
 
mies 42
Olen seurustellut naisystäväni kanssa vuoden verran, ja täytyy sanoa, että jo tänä aikana on tehnyt monet kerrat mieli antaa rakkaalleni joskus oikein vanhan hyvän ajan malliin pieni näyttö siitä, missä se kaappi oikein seisoo eli vetää naiseni polville poikittain ja antaa kunnolla miehen kädestä pitkin paljaita pakaroita... teenkin sen lähiaikoina ja uskon, että antoisaa tulee olemaan... Tuntuu aika usein, että hän vähän provosoikin minua siihen, odotan sopivaa tilannetta vielä jonkin aikaa. Kiihottaa lukea näitä, jatkakaa ihmeessä.
 
kirpppu.
Kirjoittanut, että asiaa voi kokeilla? Juuri sen takia, että selvästi asia häntä kiinnostaa. Mitään ei pidä tyrmätä suoralta kädeltä, meissä ihmisissäkun on kummallisia puolia joista emme tiedä mitään.

Ja siis vielä sen verran, toki asetelma on tavallaan kiehtova. Mutta rajansa kaikella!
Ei ole oikein, että mies lopettaa kaikki erimielisyydet remmillä.
 
ja kuinkas...
Minun avokki löylytti minut ylättäen kipakan riidsn yhteydessä. Huvittavinta oli se, että hän itse oli aloittanut riidan. Mutta kuinkas sitten kävikään. Minulla on pitkä ratsuraippa ja löylytin mieheni samoilla perusteilla millä hän oli löylyttänyt minut.

Ensin suuttui ihan hirveästi, mutta eipä ole yrittänyt remmittää minua uudelleen!

Nimittäin riidassa on AINA kaksi osapuolta. Nalkuttaminenkin kertoo siitä ,että toinen ei halua kuunnella mitä toisella on sanottavaa. Jos vie roskapussin yhdestä sanasta ei tarvitse nalkuttaa jne.
 
ujo tytteli
...mutta eivät ole tarpeen. Lopetimme suhteemme, koska seksuaaliset mielihalumme eivät kohdanneet. Toisin sanoen, mies jätti minut, en suostunut läimittäväksi. Yhdistän kivun ja pelon johonkin muuhun kuin nautintoon/seksiin. En tuomitse, ei ole juttuni.
 
kirppu.
Mihinkään mitä ei halua ei pidä suostuavain toisen mieliksi! Sinä löydät varmasti kumppanin, joka sopiisinulle! Ja myös poikaystäväsi löytää varmasti tytön joka on kiinnostunut ko. leikeistä. Meitä on moneksi ja hyväniin. Ja uskon, että kaikki löytävät itselleen sopivan puoliskon ilman, että roista tarvitsee painostaa ja pakoittaa asiaan. Mutta asioita kannattaa myös kokeilla, vaika hieman epäröisi. voi yllättyä. :)
 
kirput hiljaa
Kaiken maailman moraalikirput aina jokapaikassa pelottelemassa ihmisiä. Sullekin enemmän piiskaa vaan ja suukapula niin opit olemaan hiljaa kun aikuiset juttelee. Kyllä rangaistuspiiskaus parisuhteessa olisi minun mielestä ihan hyvä asia ja tietenkin yhteisestä sopimuksesta. Luulen että itseni ja muijanikin suhde paljon parempi ja terveemmällä pohjalla jos (rangaistus)piiskaus olisi käytössä. Taitaisi kyllä olla sillä peppu vaan aika kipeänä. :D :D
 
silk
Suukapula se ei ole ollenkaan hyvä juttu! Kyllä täytyy voida huutaa ja itkeä kun remminsivallus puraisee uudelleen ja uudelleen pyöreitä pakaroita. Kun sivallus tulee pyllyyn ja tiedät, että uusi tulee pian, joko nyt, aih nyt se tuli on pakko ulista ja voihkia. Et pääse minnekään ja kuritusta tulee lisää ja lisää, punaiset juomut vaan lisääntyy ja kirvely ja polte. Jo sen viuhahtava ääni, jonka ehdit kuulla ennenkuin TUNTUU.
Piiskaaja kuulee ja näkee, että nyt tehoaa ja kuri palautuu ja nöyryys. Itku. Ja remmin jälkeen rottikikepillä . Ohuella ja joustavalla piiskakepillä, jonka jäljet muuttuvat pitkään kirveleviksi ja muistuttaviksi ohuiksi jäljiksi,
Vatsallaan sängyn reunalla naisenpylly paljaana , polvet hyytelönä: oletkos taas nöyrä ja kuuliainen vaimo? Olenolen! Sitten miehen palvelua suulla tai pano takaapäin , punaisia pakaroita vasten.
Meillä ei ole jos vaan kun ja rauha säilyy, mies piiskaa kun hyväsi katsoo ja minä uikutan ja pyytelen, koskaan ei ole pyytelyyn loppunut, vaan viisaasti silloin kun alan mennnä paniikkiin, niin on hyvä, rauha.
 
silk
Suukapula se ei ole ollenkaan hyvä juttu! Kyllä täytyy voida huutaa ja itkeä kun remminsivallus puraisee uudelleen ja uudelleen pyöreitä pakaroita. Kun sivallus tulee pyllyyn ja tiedät, että uusi tulee pian, joko nyt, aih nyt se tuli on pakko ulista ja voihkia. Et pääse minnekään ja kuritusta tulee lisää ja lisää, punaiset juomut vaan lisääntyy ja kirvely ja polte. Jo sen viuhahtava ääni, jonka ehdit kuulla ennenkuin TUNTUU.
Piiskaaja kuulee ja näkee, että nyt tehoaa ja kuri palautuu ja nöyryys. Itku. Ja remmin jälkeen rottikikepillä . Ohuella ja joustavalla piiskakepillä, jonka jäljet muuttuvat pitkään kirveleviksi ja muistuttaviksi ohuiksi jäljiksi,
Vatsallaan sängyn reunalla naisenpylly paljaana , polvet hyytelönä: oletkos taas nöyrä ja kuuliainen vaimo? Olenolen! Sitten miehen palvelua suulla tai pano takaapäin , punaisia pakaroita vasten.
Meillä ei ole jos vaan kun ja rauha säilyy, mies piiskaa kun hyväsi katsoo ja minä uikutan ja pyytelen, koskaan ei ole pyytelyyn loppunut, vaan viisaasti silloin kun alan mennnä paniikkiin, niin on hyvä, rauha.
 
Dierrr
Alkuperäinen kirjoittaja silk:
Suukapula se ei ole ollenkaan hyvä juttu! Kyllä täytyy voida huutaa ja itkeä kun remminsivallus puraisee uudelleen ja uudelleen pyöreitä pakaroita. Kun sivallus tulee pyllyyn ja tiedät, että uusi tulee pian, joko nyt, aih nyt se tuli on pakko ulista ja voihkia. Et pääse minnekään ja kuritusta tulee lisää ja lisää, punaiset juomut vaan lisääntyy ja kirvely ja polte. Jo sen viuhahtava ääni, jonka ehdit kuulla ennenkuin TUNTUU.
Piiskaaja kuulee ja näkee, että nyt tehoaa ja kuri palautuu ja nöyryys. Itku. Ja remmin jälkeen rottikikepillä . Ohuella ja joustavalla piiskakepillä, jonka jäljet muuttuvat pitkään kirveleviksi ja muistuttaviksi ohuiksi jäljiksi,
Vatsallaan sängyn reunalla naisenpylly paljaana , polvet hyytelönä: oletkos taas nöyrä ja kuuliainen vaimo? Olenolen! Sitten miehen palvelua suulla tai pano takaapäin , punaisia pakaroita vasten.
Meillä ei ole jos vaan kun ja rauha säilyy, mies piiskaa kun hyväsi katsoo ja minä uikutan ja pyytelen, koskaan ei ole pyytelyyn loppunut, vaan viisaasti silloin kun alan mennnä paniikkiin, niin on hyvä, rauha.
Mistä systä saat piiskaa? Mitä teet väärin?
 
The_Da
Samaa ihmettelen minäkin. Naisen täytyy totella tai muuten tulee piiskaa? Ja piiskauksen jälkeen rauha? "Sitten miehen palvelua suulla tai pano takaapäin , punaisia pakaroita vasten" kuulostaa lähinnä naisen alentamiselta väkivaltasella tavalla.

Terve parisuhde, kultaseni, on jotain muuta kuin toisen satuttamista. Jos halutaan satuttaa, se tehdään sanoin, ei väkivallalla (lyömällä, piiskaamalla). Fyysinen väkivalta on eräs henkisen väkivallan osa-alueista. Älykkyys ja sanallinen kinastelu, jossa "taistellaan" voitosta, on oikeasti kiihottavaa. Tämän jälkeen kiihkeä "haluannaidasultaaivotulos" -seksiä ja... rauha. Seksillä kummallekin voitto tyyliin, sain naida tota kaiken sen riidan jälkeen - se on valtaa.

Lyöminen, jos nainen on ollut "tuhma" kuulostaa vain tekosyyltä saada hakata naista, jota "rakastat". Tämä ei mitenkään pahalla, minä kyllä antaisin piiskaa eräille tyypeille, jos vaan kynnelle kykenisin. Tämän tunteen minussa aikaan saa viha. Ei rakkaus.

Rakkaitani hellin, rakastan, hyväilen, suutelen, koskettelen. En satuta fyysisesti. Vain sanoin.
 
The_Da
Samaa ihmettelen minäkin. Naisen täytyy totella tai muuten tulee piiskaa? Ja piiskauksen jälkeen rauha? "Sitten miehen palvelua suulla tai pano takaapäin , punaisia pakaroita vasten" kuulostaa lähinnä naisen alentamiselta väkivaltasella tavalla.

Terve parisuhde, kultaseni, on jotain muuta kuin toisen satuttamista. Jos halutaan satuttaa, se tehdään sanoin, ei väkivallalla (lyömällä, piiskaamalla). Fyysinen väkivalta on eräs henkisen väkivallan osa-alueista. Älykkyys ja sanallinen kinastelu, jossa "taistellaan" voitosta, on oikeasti kiihottavaa. Tämän jälkeen kiihkeä "haluannaidasultaaivotulos" -seksiä ja... rauha. Seksillä kummallekin voitto tyyliin, sain naida tota kaiken sen riidan jälkeen - se on valtaa.

Lyöminen, jos nainen on ollut "tuhma" kuulostaa vain tekosyyltä saada hakata naista, jota "rakastat". Tämä ei mitenkään pahalla, minä kyllä antaisin piiskaa eräille tyypeille, jos vaan kynnelle kykenisin. Tämän tunteen minussa aikaan saa viha. Ei rakkaus.

Rakkaitani hellin, rakastan, hyväilen, suutelen, koskettelen. En satuta fyysisesti. Vain sanoin.
 
tubbew
Alkuperäinen kirjoittaja lapsena piiskaasaanut:
Olen kolmekymppinen tyttönen ja itselläni on herännyt hirveän kova mielenkiinto piiskoihin ja vitsoihin.Lapsena ollessani sain vitsaa melko usein suunnilleen kuukausittain ja nyt15v myöhemmin on ruvennut kiihottaan jutut ja keskustelut lapsena saaduista vitsoista.Onko muilla samanlaisia tuntemuksia tästä asiasta tai yhteyttä siihen ,että lapsena oli vitsa herkässä?
 
vanhapiru.
Henkinen väkivalta on aivan yhtä paha kun fyysinenkin. Jos toista rakastaa ei häntä lyö sanoin eikä teoin! Toki ihmis elämässä joskus menee riidaksi ja sanoo ehkä mitä ei tarkoita, mutta toistuvasti näin ei voi käydä jos toista rakastaa!

Fyysinen väkivalti oli se sitten nyrkillä lyömistä tai remmillä lyömistä on VÄKIVALTAA!

On aivan turha selitellä, että remmi tai keppi on lievempää tai sallitumpaa, kun nyrkki!

Mutta sitten on näitä pareja jotksa ovat sopineet pelisäännöistä, kuten Silk. Silloin asia on aivan ok. Eihän BDSM ole monenkaan mielestä väkivaltaa. Tämä kuri piiskaus on sama asia. Jotkut saavat siitä nautintoa ja se heille suotyakoon. Meitä on moneksi!

Mutta muistakaa se miehet on aivan eri asia piiskata luvan kanssa, kun ilman lupaa!

Ja jos pakoittaa toisen suostumaan uhkailemalla sekin on väkivaltaa!
 
The_Da
Alkuperäinen kirjoittaja vanhapiru.:
Henkinen väkivalta on aivan yhtä paha kun fyysinenkin. Jos toista rakastaa ei häntä lyö sanoin eikä teoin! Toki ihmis elämässä joskus menee riidaksi ja sanoo ehkä mitä ei tarkoita, mutta toistuvasti näin ei voi käydä jos toista rakastaa!
Niin, se vaan tahtoo olla niin, että niitä joita rakastaa, satuttaa pahiten. En tiedä mistä se johtuu, on varmaan jollain lailla ihmiseen sisäänrakennettu toiminta. Mutta riidellessä, tulee sanottua ikävästi. Myöhemmin katuu.

Jos sitä miettii, tämä raippastoiminta ei sikäli ole ilman logiikkaa. Itse ainakin tuntuu, ettei sanat riitä kertomaan miten paljon toiselle ikävästi sanominen myöhemmin harmittaa. Mutta sanottuja ei saa takaisin.

En tuomitse sovittuja juttuja, mikä siinä, jos se joillekin sopii ja tyydyttää molemmat. Itse en vain MITENKÄÄN yhdistä pelkoa ja kipua seksiin tai rakastamiseen.
 
mieshenkilö 46
On kai selvä, että kaikki väkivalta, jota ei ole yhteisesti sovittu, on jo lain mukaan kiellettyä. Itse totuin jo lapsena, ainakin yli kymmenvuotiaana nauttimaan äidin kurinpidosta. Siinä ei minun suostumistani kysytty, kun minut komennettiin hakemaan piiska ja laskemaan housut.
Kyseessähän ei ollut pelkä kuritus, vaan äidin määräämät säännöt, esimerkiksi kotiintuloajat, joista lipsuminen tiesi varmaa selkäsaunaa. Monesti hankin itselleni sillä tavalla komennuksen äidin polville. Kun piiska oli vähän aikaa tanssinut takamuksillani, saatoin kyllä katua typeryttäni. Mutta jälkeenpäin oli taas kiihottavaa huoneessani katsella peilistä punaviiruisia takamuksia ja hieroa kirveleviä piiskanjälkiä.
Samaa tyyliä olemme emäntäni kanssa käyttäneet. Meillä on sovitut säännöt, joista lipsumisesta saan maistaa koivurisua lapsuudesta tuttuun tyyliin. Olen sitoutunut siihen, että otan selkäsaunat vastaan niin lujina kuin hän katsoo parhaaksi. Enhän minä äidillekään selittänyt, kuinka lujaa minua pitää milloinkin piiskata. Jos hän on mielestäni liian ankara, niin keskustelemme asiasta jälkeenpäin. Tähän mennessä menetelmä onkin toiminut. Mutta itse rangaistuksen aikana olen tuhma pikkupoika, joka on täysin kasvattajan armoilla.
Juuri nyt emäntä on siskonsa luona käymässä. Tulee illalla. Kertoi puhelimessa, että oli kuullut eräästä minun törppöilystäni samaisen siskon luona. Sanoi, että asiasta keskustellaan, kun hän tulee kotiin. Ja tiedän kyllä, mitä "keskustelu" tarkoittaa. Voi kun ei löisi lujaa! Vaikka tiedän, että kuitenkin toivon sitä! Ja hän on myöntänyt, että kyllä hänkin nauttii, kun saa panna "pojankoltiaisen" kuriin. Nautinto on siis molemminpuolinen, eihän juttu muuten toimisikaan.
Näin meillä, jokainen tietysti voi löytää oman tyylinsä.
 
The_DA
Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Hassua, kirjoitustasi lukiessa, minulle nousi kiukku äitiäsi kohtaan. Niin, sinulta ei kysytty. Jouduit kääntämään tilanteen "nautinnoksi", koska sinulla ei ollut muita vaihtoehtoja.

Minäkin sain pienenä selkääni. Vihasin äitiäni siitä hyvästä. Pelkäsin, vihasin, tunsin itseni ihmisenä häväistyksi. En IKINÄ tekisi samaa omille lapsilleni.

Mutta. Niin kuin kirjoitit, jokainen tyylillään.
Tulee vaan väkisin mieleen, että äitisi väkivaltaisuus "pakotti" sinut oppimaan tykkämään siitä. Olihan lyöjä oma äitisi, ihminen, jonka pitäisi välittää meistä kaikkein eniten, suojata kaikelta pahalta ja pelottavalta. Vaan entä jos äiti tai isä on se pelottava?

Minusta on ollut tosi väärin sinua kohtaa, että sinua on löyty.
 
vanhapiru.
Kun lapsi ei uskonut sanaa,vaan jatkoi esim puuhun kiipeämistä ja olisi voinut satuttaa itsensä pahoin, jos tästä tuli piiska rangaistus niin se oli aivan oikein.
Kun piiska tuli lapselle opetukseksi sen jälkeen kun mikään kielto ei tehonnut minusta se oli aivan oikein ja olisi vieläkin. Mutta se miten se annettiin vihassa ja liian lujaa vau Rakkaudella ja sen verran että tuntui ja oppi meni perille.

Mutta haloo aikuinen ihminen tietää jo milloin on itselleen vaarallinen tai menee liian pitkälle riidassaan! Yai ainakin pitäisi tietää jos on aikuiseksi kasvanut. Nykyään vain näitä aikuisialapsia tuntuu olevan huolestuttavan paljon. Riidellessä toik tulee sanottua kaiken laista,mutta on sana anteeksi. Ja jos oikeasti katuu ei tee samaa virhettä heti huomenna uudelleen! No tämä nyt menee ohi palstan aiheen mutta menköön.

Juu miehen on iin helppo joko suostua tai olla suostumatta piiskaamiseen, joten asia aivan eri, kun mies vastaan heikompi nainen. Miestä ei voi piiskata väkisin toistamiseen kuten naisen voi. Mutta toki väkivaltaisesta suhteesta voi nykyään lähteä pois, joten kai se on naisen oma välinta, jos vaikka vasten tahtoen antaa itseään piestä. Toivon vain, että ihmiset ymmärtävät mikä ero on vastentahtiosella ja suostumuksellisella piiskaamisella!
 
silk
Tuolla aiemmin kerron miksi. Olen erittäin vahva ja sanavalmis nainen ja seurannut vuosia tilannetta, jossa erittäin kiltin ja huomaavaisen miehen nainen ikäänkuin työlääntyy, jää velkaa kun oikuttelee, ojentelee puheita, piikittelee ja sivaltaa sanoilla. Usein oikein haastaa miehen jyrähtämään, jos mies ei jyrähdä rajojen etsiminen jatkuu, jatkuu, pahenee, eikä niitä saa pois kumpikaan mielestään. Syö dsuhdetta. Tosi yleistä, aloin ajatella kuinka tuollaisesta selvitään? Menstruaalikierrossa joskus ärsyttää ihan kaikki, vaikka olisi yksinkin, ei tarvita toista ärsyyntymiseen, tekisi mieli kiljua! Toinen jää siihen jalkoihin! Ja en saa oloa katki, en.
Olen kertaalleen antanut kirjallisen luvan kuritukseen, mutta sen voi perua vain kirjallisesti, muuten lupaisin ja peruisin, lupaisin ja peruisin, koska en "tykkää" kivusta. Nyt mies sitten päättää mikä tilanne sillä hoidetaan. JA SE ON SITTEN SIINÄ! ei jälkipuinteja, syyllistämistä, katumusta ja riitaa. Minä loukkaan , kiukuttelen ja kukkoilen, mutta tiedän, että siihen tulee toppi.Kertaakaan ei ole ollut tarvetta jatkaa, piiska on puhdistanut ilmaa ja katkaissut ärsytyksen välillämme.
Tupakan vähentämisestä olemme yhdessä sopineet pelisäännöt ja seon tosi vaikeaa. Nyt liikapolton seurauksena tulevasta kurituksesta, jota en halua saan syyn polttaa vähän.
Se on myös kiihottavaa ja kuritus päättyy monimuotoiseen ja kiihkeään rakasteluun, jossa molemmat ovat ihan hurjina. Hermosto lantion alueella on yhteydessä ja pyllyn läpsiminen kiihottaa myös siltä+ se tilanne. Sekin laukaisee molemminpuoloista jännitystä.
Tätä aikuisten suhdetta emme hivuttaen myrkytä pistopuheilla ja miehen raivoissaan ulosmarsseilla, jossa aina tulee molemmille paha olo.Asiat ratkaistaan heti ilman hirveää hieromista, itkua ja syyllistämistä.
Voin sanoa, että näillä palstoilla on moni kirjoittanut, kuinka tällainen "luottamus, heittäytyminen ja yhdessäkokeminen lähentää. Toinen ottaa kantaa, eikä vetäydy yhä kauemmas.
Sopii vain tosi kiinteissä ja vilpittömissä suhteissa, joissa on hellyytä, hyvää oloa ja luottamusta yhtenä yhdessäkokemisen muotona. Mutta myös halua "puhtaaseen pöytään. Mies hyvin vilpittömästi myöntää olleesa myös väärässä ja pyytää herkästi anteeksi, on ollut ja on seksuaalisesti tosi upea jo vuosia, koko yhdessäolon , vuosien ajan.
Halusin ed. kirjoituksella vähän provosoidakin, mutta mieluummin olen mukava, seksikäs pikku vaimo, kuin kiukkuinen ja katkera noita-akka- Mieluummin hyvitys piiskalla, seksuaalisestikin kiihottava tilanne, hurjaa seksiä hellä seksin lisäksi ja puhdas pöytä ja mieli. Hellyyttä saan enemmän kuin piiskaamattomat kanssasisareni ja meitä kadehditaan niin kovin rakastuneina, mikä kyllä näkyy.

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä