mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Piiskattu pylly
Tulipa uteliaisuuttani mieleeni, että mitä te muut piiskatut/ piiskaajat olette horoskoopiltanne?

Meillä minä piiskaa saavana osapuolena ja naisena olen vaaka ja mieheni, joka minua piiskaa on leijona. Ex-mieheni oli kaksonen ja silloin sain remmiä, piiskaa ja sitomisjuttuja mutta nykyisen mieheni kanssa vain piiskaus käytössä ja tällöin miltei aina piiskaus ja seksiä päälle. Helpottaa kummasti oloa kun saa kunnolla piiskaa ja kunnon pano päälle....lähtee turhat paineet niin henkiseltä puolelta kuin seksuaalisessa mielessä. Eilen oikein "kerjäsin" piiskaa räkyttämällä miehelleni ja lopulta sain sitä mitä hain...

masokistimies
Olen kala ja olen 100%nen masokisti minä nautin kun saan kunnolla piiskaa ja olen kovasti alistettu ja nöyryytetty tietenkin minä olen aina alasti ja kumpani vaatteet yllä.

leikisti alistuva.
Alistuvia tai määrääviä? Minä olen alistuva vain sovitusti leikissä. Auta armias, jos joku yrittäisi tosissaan alistaa! Ei onnistuisi. Minä kerjään selkääni tietyllä tavalla vittuilemalla ja silloin mies tietää saaneensa luvan "ojentaa" piiskalla. Todella riidellessämme ei moinen onnistu, vaan asiat sovitaan puhumalla. Horoskoopiltani olen neitsyt.

masokistimies
Se oli vaikea kysymys!Sekä että,joskus haluan pidä kireät farkut ja näyttää minun kapeat kauniit sääreet reidet ja nätti pyöreä pylly,se on vissin vähän masokistinen taipumus?Paljastta vartaloni?Joskus haluan istua nojatuolissa tupakka kädessä ja toinen käsi whiskylasi ja komennoida,olla Mickael Corleone.

Piiskattu pylly
Minä saan tästä piiskatuksi, remmipiiskauksesta tai sitomisjutuista ym. huomattavasti isommat orgasmit ja muutoinkin kiihotun kunnolla ja kyllä tämä on tällaista tietynlaista leikkiä seksin saralla. Ärsytän miestäni usein tahallani kun tarvitsen käsittelyä ja silloin sitä saa mitä tilaa - on piiskakotikuria käytetty muutoinkin ilman seksiäkin meillä ja se tietty pelko ja alistuminen välillä tympii ja vituttaa ja kuitenkin kiihottaa ja silti haluan ja tarvitsen tätä.

Ex-mieheni oli aika raju kurittaja ja silti kerjäsin remmiä - aika usein olin tuhma esim. yhdessä illanvietossa käydessämme flirttailin vieraille miehille estottomasti ja tiesin, että tästä avomieheni ei todellakaan pitänyt ja kotona sain keittiönpöytää tai sänkyä vasten pyllistäessäni kunnolla remmiä ja sovintoseksiä päälle. Ennen remmitystä mies piti mulle leikkimielisesti tiukan puhuttelen kotona tällaisesta narttumaisesta käytöksestäni ja lupasin olla kunnolla jos en saisi remmipiiskaa (mutta sehän oli myöhäistä katua nyt ;))Siinä sitten kiskoin hamettani ja pikkuhousujani pois ja itkua tuhertelin ja leikin draamaattista ja ei muuta kuin pyllistämään...

Tukkapölly, alistavat otteet seksissä kiihottavat mua myös ilman piiskaustakin. Kun makaan mahallani sängyssä (tyyny lantion alla) ja mies painaa mun kädet taakse tiukasti, niin että ranteisiin sattuu ja työntyy kovaa takaapäin, niin aijai! kun tekee hyvää. En osaa sanoa, miksi saan kiihkoa tästä mutta tämä on ollut tällaista aina! Jo nuorena kiihotuin piiskaus, nöyryytys, alistusjutuista kun ajattelinkin moista seksin suhteen. Mua kiihottaa remmipiiskauksessa jo tuo kun mies irroittelee vyönremmiä housuistaan - se ääni kun se solki kilahtelee...ihokakarvat on ns. pystyssä kun tietää, että kohta tulee sattumaan ja silti olen ihan kiihkoissani. Itken ja kiljun ja anelen ja vaikka mitä mutta ei auta. Sylissä piiskatuksi tuleminen on myös kiihottavaa kun mies ottaa oikein kunnolla tiukkaan otteeseen ja leikkimielellä rimpuilen vastaan ja huutelen hävyttömyyksiä ja sitten piiskaa sitä vain tulee. Mieheni erektion tunsin myös hyvin kylkeäni vasten kun olin sylissä piiskattavana ja sekin kiihotti. Muutamat ystävämme tiesivät tästä tavastamme....ja kerran yhdellä kesämökkireissulla kesäaikaan rähisin ex-miehelleni (kun olen paha suustani sille päälle sattuessani) ja hän jo varoitti,että piiskaa sietäisit saada! ja minä jatkoin ärsytystä ja haukuin lisää ja lopuksi annoin luvan piiskata, jos saa mut kiinni mutta ei onnistu tuollaiseta känniseltä köntykseltä! Juoksin karkuun mutta kyllä mieheni lopulta sai mut kiinni ja itse hain kiltisti piiskat metsästä ja kunnolla tuli pylly piiskattua punaiseksi metsän siimeksessä ja kyllä helpotti :)

Nykyisen mieheni kanssa jatkan tätä perinnettä ja minä vain tarvitsen tätä. Tavallisempi hellempi seksikin on ihan ok. mutta tämä piiskauskuri on kyllä se suola seksiimme. Mulla tulee piiskauksesta melko helposti kunnon punaiset, turvonneet jäljet pyllyyn ja kyllähän se useamman päivän vie ennenkuin istun normaalisti ilman arkuutta takapuolessani. Pitää varoa uimahallikäyntejä ym. hetken, että ei aiheuta ihmetystä tällainen pylly :)

leikisti alistuva.
Teidän jutuistanne. :) Meillä ei seksi kuulu varsinaisesti piiskaukseen, vaikka onhan se tavallaan kiihottavaakin. Ehkä juuri siksi, kun en tosielämässä todellakaan suostuisi kuritettavaksi.
Siis esim. jos olen mieheni kanssa erimieltä jostain ja tulee riita, niin miehelläni ei ole mitään varaa yrittää silloin saada minua muuttamaan mieltäni piiskaamalla.
Minun normaaliin tapaani ei taas kuulu vittuilla tai nalkuttaa harrastan vain silloin, kun "haluan" kuritusta. Samoi mehelläni on tietyt sanakäänteet, jos hänellä on aluja kurittaa. Ja yleensä silloin menen leikkiin mukaan. Meillä tämä menee näin ja toimii. Joillakin muuten, utta pääasiahan on se, että kumpikin on tyytyväisiä ja omasta halustaan mukana.

masokistimies
En kerkeä lukea läpi sinun kirjesi koska kauniit ja rohkeat alkaa nyt.Minäkin en saa orgasmi ollenkaan jos en fantasiodaan eli saadaan piiskaa eli annat minulle itse piiskaa,minä saan runkata vaikka kolme tuntia ilman orgasmi jos en fantasiodaan että minä saan piiskaa.

silk
Alkuperäinen kirjoittaja Piiskattu pylly:
Tulipa uteliaisuuttani mieleeni, että mitä te muut piiskatut/ piiskaajat olette horoskoopiltanne?

Meillä minä piiskaa saavana osapuolena ja naisena olen vaaka ja mieheni, joka minua piiskaa on leijona. Ex-mieheni oli kaksonen ja silloin sain remmiä, piiskaa ja sitomisjuttuja mutta nykyisen mieheni kanssa vain piiskaus käytössä ja tällöin miltei aina piiskaus ja seksiä päälle. Helpottaa kummasti oloa kun saa kunnolla piiskaa ja kunnon pano päälle....lähtee turhat paineet niin henkiseltä puolelta kuin seksuaalisessa mielessä. Eilen oikein "kerjäsin" piiskaa räkyttämällä miehelleni ja lopulta sain sitä mitä hain...
Mielenkiinntoinen kysymys! Meillä on ihan klassinen esimerkki seksuaaliparista, jossa maskuliininen ja tempperamenttinen ja SEKSUAALINEN skorpionimies piiskaa naisellista, itsepäistä ja SEKSUAALISTA rapunaista. Tietää kuka vie ja kuka vikisee.

Aviomies 49
Olemme olleet yhdessä vaimoni kanssa 23 vuotta. Lähes alusta alkaen on vaimoni kurittanut minua kun käytökseni ei miellytä häntä. Muodot ovat vaihdelleet vuosien saatossa, mutta nykyisin se on nahka piiska tai ruoska. Vaimoni on henkisesti niin vahva, että uskon mukisematta kun käskee minut ruoskittavaksi. Vastustelusta on aina seurauksena lisä rangaistus. Kun käsky käy, riisuudun ja kiinnitän itselleni nahkakahleet ranteisiin ja nilkkoihin. Nilkka remmit kiinnitän 80 cm pitkän kapulan päihin ja kädet katosta roikkuvan rekkitangon päissä oleviin renkaisiin ns. palohaalla, jota en saa auki itse, koska en ylety kahlitulla kädellä sitä avaamaan. Kohta vaimoni tulee ja kertoo mistä minua rankaisee. Lyöntejä tulee yleensä 10-30, joskus enemmänkin, jos esimerkiksi olen tullut liian myöhään tai liikaa juoneena jostain tilaisuudesta. Seksi meillä on taivaallista vaimoni on tyytyväinen koska olen mallikelpoinen aviomies hänelle.

masokistimies
Oi,Oi mitä tuo kuullostaa hyvältä,minä olen kateellinen sinua.Minä haluaisin olla kiinni sillä lailla että jalat on nostettu ylös niin korkeat että vaan yläselkä,niska ja pää ottaa kiinni lattiassa ja saada piiskaa sillä asennossa,koko alavartalossa joka on silloin ilmassa jalat .

Pirre69
Hehheh. Mieltymys selkäsaunoihin? Täältä löytyy;)))
Pirre se on kova täti, laittaa kaikki pikku pojat -jotka luulevat itsestään liikaa- ojennukseen.Hymyjä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä