JAAAAAAAAAAAANA
Olet kultaseni. Olet oletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoloetoletoletoletolteoloetAlkuperäinen kirjoittaja riku56...:Olen poika, joten en ole orjatar!
Olet kultaseni. Olet oletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoletoloetoletoletoletolteoloetAlkuperäinen kirjoittaja riku56...:Olen poika, joten en ole orjatar!
Silkin kuvaus käy runosta: oodi hyvälle selkäsaunalle ja sen antajalle! Toivottavasti olet nuo tunteet jakanut yhtä kauniisti sanoiksi myös miehellesi. Jos unohtaa nuo ketjuun väliin tulleet kontaktijutut - miksi tietty porukka ei koskaan opi (eli ei halua oppia)? - niin nyt on asia valottunut aika monelta kantilta.Alkuperäinen kirjoittaja silk:Vielä: juuri tänään on sisällä väreillyt ärsytys, ilman mitää todellista syytä, tai ehkä kaikki työpaineet, pimeys, palkkapäivän odottelu, kuukautiskierto. Tekisi mieli äristä vaikka yksinään tai koiralle...(mies töissä vielä).
Riitelystä ja ärisemisestä tulee henkinen paha olo vaan suuremmaksi. Haluttaakin. Kyllä välillä tilaan selkäsaunan, vaikka sitten haluaisin piiloutua jonnekin.
Syy miksi vielä kirjoitan on se hetki kun olen sängyn reunalla pyöreä ja naisellinen peppuni niiin paljaana, vatsallani tyynyjen varassa, jotta olisi oikea asento JA ODOTAN ( en odota, vaan tiedän, että kohta se tlee)KOHTA TULEVAA ENSIMMÄISTÄ REMMINISKUA. Se on kuin jyrkänteen reunalla.Kun remmi viuhahtaa ja puraisee, kirvelee niin niin. Kuinka se voi sattua niin paljon! Huudan, kiemutelen ja vaikka aina päätän etten, pyytelen lopettamaan. Ja tiedän vastauksen: nyt hiljaa; minä kyllä tiedän mikä on tarpeeksi! Ja ihmeesti tietää. Mennään jonkin pisteen yli, kun oikeasti annan periksi, ja silloin se loppuu. Nyyhkytän, vapisen, mutta olo seesteinen.
peppu on kohollaanolevien tummuvien remminsivallusten viiruttama, itkettää ja helpottaa. Ota syliin.
Sinun kannattaa laittaa internettiin ilmoitus. Kerrot siellä mitä tarkkaan ottaen haluat. Uskon, että saat paljon vastauksia.Alkuperäinen kirjoittaja etsivä mutta löydänkö:Haluaisin löytää parisuhteen jossa mies pitää kotikurin ja asettaa rajat.
En ole koskaan saanut piiskaa, remmiä tms, mutta jo pikkutytöstä asti olen halunnut selkeät rajat (kotileikeissä aina ollut mukana piiskaamiset).
Nyt 29 vuotiaana aijemmat suhteet ovat kariutuneet siihen, kun miehet ovat olleet oikeita nyhveröitä. Haluan oikean miehen joka näyttää kuka määrää ja käskee.
Mistähän tälläisen miehen löytää...
Voisit vaikka poika-kaverille sanoa että jos petät tai jotain muuta niin saat maistaa piiskaa.Voit tietysti sanoa että sexi onnistuu paremmin jos saa piiskaa.Olen tietysti kiinnostunut sinun piiskaamisesta mutta kun ei voi täällä antaa kaikkia tietoja.Tiedätkö että koivuvitsa tekee kirvelevän hyvää kun paksu keppi tekee eri vaikutuksen.Kylmä kääre takapuolenpäälle niin ei jää jälkiä kepistä.Toivotaan että löydät kurittajan.Terveisin pete.Alkuperäinen kirjoittaja etsivä mutta löydänkö:Haluaisin löytää parisuhteen jossa mies pitää kotikurin ja asettaa rajat.
En ole koskaan saanut piiskaa, remmiä tms, mutta jo pikkutytöstä asti olen halunnut selkeät rajat (kotileikeissä aina ollut mukana piiskaamiset).
Nyt 29 vuotiaana aijemmat suhteet ovat kariutuneet siihen, kun miehet ovat olleet oikeita nyhveröitä. Haluan oikean miehen joka näyttää kuka määrää ja käskee.
Mistähän tälläisen miehen löytää...
Kiitos että ymmärsit, koska tuntuu, että osa porukasta ymmärtää puolet osa neljänneksen ja loput ei ymmärrä ollenkaan tai jotenkin vain raamit... Kyllä meillä mies tietää miltä minusta tuntuu ja minä miltä hänestä. Ja molemmat tiedämme mitä se meidän suhteeseen tuo.Alkuperäinen kirjoittaja Mr Birch:Silkin kuvaus käy runosta: oodi hyvälle selkäsaunalle ja sen antajalle! Toivottavasti olet nuo tunteet jakanut yhtä kauniisti sanoiksi myös miehellesi. Jos unohtaa nuo ketjuun väliin tulleet kontaktijutut - miksi tietty porukka ei koskaan opi (eli ei halua oppia)? - niin nyt on asia valottunut aika monelta kantilta.Alkuperäinen kirjoittaja silk:Vielä: juuri tänään on sisällä väreillyt ärsytys, ilman mitää todellista syytä, tai ehkä kaikki työpaineet, pimeys, palkkapäivän odottelu, kuukautiskierto. Tekisi mieli äristä vaikka yksinään tai koiralle...(mies töissä vielä).
Riitelystä ja ärisemisestä tulee henkinen paha olo vaan suuremmaksi. Haluttaakin. Kyllä välillä tilaan selkäsaunan, vaikka sitten haluaisin piiloutua jonnekin.
Syy miksi vielä kirjoitan on se hetki kun olen sängyn reunalla pyöreä ja naisellinen peppuni niiin paljaana, vatsallani tyynyjen varassa, jotta olisi oikea asento JA ODOTAN ( en odota, vaan tiedän, että kohta se tlee)KOHTA TULEVAA ENSIMMÄISTÄ REMMINISKUA. Se on kuin jyrkänteen reunalla.Kun remmi viuhahtaa ja puraisee, kirvelee niin niin. Kuinka se voi sattua niin paljon! Huudan, kiemutelen ja vaikka aina päätän etten, pyytelen lopettamaan. Ja tiedän vastauksen: nyt hiljaa; minä kyllä tiedän mikä on tarpeeksi! Ja ihmeesti tietää. Mennään jonkin pisteen yli, kun oikeasti annan periksi, ja silloin se loppuu. Nyyhkytän, vapisen, mutta olo seesteinen.
peppu on kohollaanolevien tummuvien remminsivallusten viiruttama, itkettää ja helpottaa. Ota syliin.
Piiskatreffipaikka ei ole hyvä koska sinne ei kaikki pääse. Kyseinen foorumi sulkee osan ihmisistä ulos vaikka paikan pitäisi olla avoin kaikille.Alkuperäinen kirjoittaja SpankerMan:Tuolta piiskatreffeiltä tosiaan kannattaa käydä katsomassa(googlaa piiskatreffit)Sieltä löytyy mm.allekirjoittaneen ilmoitus!
Saatat hyvinkin löytää etsimäsi!Löytyy Miehiä,jotka osaavat,ja haluavat asettaa rajat,ja rankaisevat kun niitä rajoja rikot!
SpankerMan
Eiköhän nuo uhkailut pitäisi todistaa. Täällä voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa ilman että niissä on totuutta nolla.Alkuperäinen kirjoittaja ja minä:Minusta on hyvä että on tiukka linja. Pystyy keskusteleen vaikeistakin asioista ilman häiriköitä. Tuo uhkailu on kyllä vakava juttu. Aika noloa tulla tänne itkemään jos on sillä hankkinut itelleen kenkää.