mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mr Birch
Alkuperäinen kirjoittaja silk:
Vielä: juuri tänään on sisällä väreillyt ärsytys, ilman mitää todellista syytä, tai ehkä kaikki työpaineet, pimeys, palkkapäivän odottelu, kuukautiskierto. Tekisi mieli äristä vaikka yksinään tai koiralle...(mies töissä vielä).
Riitelystä ja ärisemisestä tulee henkinen paha olo vaan suuremmaksi. Haluttaakin. Kyllä välillä tilaan selkäsaunan, vaikka sitten haluaisin piiloutua jonnekin.
Syy miksi vielä kirjoitan on se hetki kun olen sängyn reunalla pyöreä ja naisellinen peppuni niiin paljaana, vatsallani tyynyjen varassa, jotta olisi oikea asento JA ODOTAN ( en odota, vaan tiedän, että kohta se tlee)KOHTA TULEVAA ENSIMMÄISTÄ REMMINISKUA. Se on kuin jyrkänteen reunalla.Kun remmi viuhahtaa ja puraisee, kirvelee niin niin. Kuinka se voi sattua niin paljon! Huudan, kiemutelen ja vaikka aina päätän etten, pyytelen lopettamaan. Ja tiedän vastauksen: nyt hiljaa; minä kyllä tiedän mikä on tarpeeksi! Ja ihmeesti tietää. Mennään jonkin pisteen yli, kun oikeasti annan periksi, ja silloin se loppuu. Nyyhkytän, vapisen, mutta olo seesteinen.
peppu on kohollaanolevien tummuvien remminsivallusten viiruttama, itkettää ja helpottaa. Ota syliin.
Silkin kuvaus käy runosta: oodi hyvälle selkäsaunalle ja sen antajalle! Toivottavasti olet nuo tunteet jakanut yhtä kauniisti sanoiksi myös miehellesi. Jos unohtaa nuo ketjuun väliin tulleet kontaktijutut - miksi tietty porukka ei koskaan opi (eli ei halua oppia)? - niin nyt on asia valottunut aika monelta kantilta.
 
etsivä mutta löydänkö
Haluaisin löytää parisuhteen jossa mies pitää kotikurin ja asettaa rajat.
En ole koskaan saanut piiskaa, remmiä tms, mutta jo pikkutytöstä asti olen halunnut selkeät rajat (kotileikeissä aina ollut mukana piiskaamiset).
Nyt 29 vuotiaana aijemmat suhteet ovat kariutuneet siihen, kun miehet ovat olleet oikeita nyhveröitä. Haluan oikean miehen joka näyttää kuka määrää ja käskee.
Mistähän tälläisen miehen löytää...
 
Tseke
Alkuperäinen kirjoittaja etsivä mutta löydänkö:
Haluaisin löytää parisuhteen jossa mies pitää kotikurin ja asettaa rajat.
En ole koskaan saanut piiskaa, remmiä tms, mutta jo pikkutytöstä asti olen halunnut selkeät rajat (kotileikeissä aina ollut mukana piiskaamiset).
Nyt 29 vuotiaana aijemmat suhteet ovat kariutuneet siihen, kun miehet ovat olleet oikeita nyhveröitä. Haluan oikean miehen joka näyttää kuka määrää ja käskee.
Mistähän tälläisen miehen löytää...
Sinun kannattaa laittaa internettiin ilmoitus. Kerrot siellä mitä tarkkaan ottaen haluat. Uskon, että saat paljon vastauksia.

Voit myös kokeilla jonkun kanssa piiskausta ihan vanhanajan malliin. Siinä saat tuntumaa asiaan.
Vitsan haku, pyllyn paljastus ja piiskaaminen. Tämän jälkeen vielä saat pyytää anteeksi tuhmana oloa.

Oliko teillä kotona täysi vapaa kasvatus vai oliko yhtään kuria? Entä oletko henkilönä tottelevainen vai äkkipikainen?

 
etsivä mutta löydänkö
"Oliko teillä kotona täysi vapaa kasvatus vai oliko yhtään kuria? Entä oletko henkilönä tottelevainen vai äkkipikainen?"


Olen luonteeltani äkkipikainen ja teen sen johdosta paljon tyhmyyksiä.

Meillä kotona jossa kasvoin äitini ja isäpuoleni kanssa oli tosiaan vapaakasvatus, meillä lapsilla ei ollut lähes mitään sääntöjä, ei tarvinnut tehdä läksyjä, sai olla ulkona niin kauan kuin lystäsi, siivota sai, jos sotku alkoi tympäseen tms.
Äitini uskoi ja uskoo edelleen vapaaseen kasvatukseen, mutta itse lapsena, nuorena ja vieläkin olen aivan hukassa, koen ettei mua rakasteta, kun ei ole rajoja. Olen lapsesta asti yhdistänyt selkäsaunat rakkauteen. Olin niin kateellinen kavereille jotka eivät olleet esim. sovitusti kotona ja saivat remmistä, itse koin olevani hylkiö josta kukaan ei välitä.

Koen, että tuon kurin puutteen takia mulla on elämä niin vaikeeta, laskut jää maksamatta, koulut/työt jäävät kesken, ei ole päivärytmiä ym.

Ehkä olisin tunnollinen ym. jos mulla olisi ollut kuri lapsena joka olisi iskostunut mieleen, no ehkä sen sinne vielä voisi juurruttaa...
 
kalavi400
Kyllä hellyys ja turvallisuus yhdessä rajojen kanssa on hyvä kasvatustapa myös Sinulle. Sillä Sinut saadaan kärsivälliseksi, tottelevaiseksi ja tunnolliseksi. Asetetaan selvät rajat ja jos rikot niitä, saat selkäsaunan esim. koivuherralla vanhaan malliin.
 
piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja etsivä mutta löydänkö:
Haluaisin löytää parisuhteen jossa mies pitää kotikurin ja asettaa rajat.
En ole koskaan saanut piiskaa, remmiä tms, mutta jo pikkutytöstä asti olen halunnut selkeät rajat (kotileikeissä aina ollut mukana piiskaamiset).
Nyt 29 vuotiaana aijemmat suhteet ovat kariutuneet siihen, kun miehet ovat olleet oikeita nyhveröitä. Haluan oikean miehen joka näyttää kuka määrää ja käskee.
Mistähän tälläisen miehen löytää...
Voisit vaikka poika-kaverille sanoa että jos petät tai jotain muuta niin saat maistaa piiskaa.Voit tietysti sanoa että sexi onnistuu paremmin jos saa piiskaa.Olen tietysti kiinnostunut sinun piiskaamisesta mutta kun ei voi täällä antaa kaikkia tietoja.Tiedätkö että koivuvitsa tekee kirvelevän hyvää kun paksu keppi tekee eri vaikutuksen.Kylmä kääre takapuolenpäälle niin ei jää jälkiä kepistä.Toivotaan että löydät kurittajan.Terveisin pete.
 
SpankerMan
Tuolta piiskatreffeiltä tosiaan kannattaa käydä katsomassa(googlaa piiskatreffit)Sieltä löytyy mm.allekirjoittaneen ilmoitus!
Saatat hyvinkin löytää etsimäsi!Löytyy Miehiä,jotka osaavat,ja haluavat asettaa rajat,ja rankaisevat kun niitä rajoja rikot!

SpankerMan
 
silk
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Birch:
Alkuperäinen kirjoittaja silk:
Vielä: juuri tänään on sisällä väreillyt ärsytys, ilman mitää todellista syytä, tai ehkä kaikki työpaineet, pimeys, palkkapäivän odottelu, kuukautiskierto. Tekisi mieli äristä vaikka yksinään tai koiralle...(mies töissä vielä).
Riitelystä ja ärisemisestä tulee henkinen paha olo vaan suuremmaksi. Haluttaakin. Kyllä välillä tilaan selkäsaunan, vaikka sitten haluaisin piiloutua jonnekin.
Syy miksi vielä kirjoitan on se hetki kun olen sängyn reunalla pyöreä ja naisellinen peppuni niiin paljaana, vatsallani tyynyjen varassa, jotta olisi oikea asento JA ODOTAN ( en odota, vaan tiedän, että kohta se tlee)KOHTA TULEVAA ENSIMMÄISTÄ REMMINISKUA. Se on kuin jyrkänteen reunalla.Kun remmi viuhahtaa ja puraisee, kirvelee niin niin. Kuinka se voi sattua niin paljon! Huudan, kiemutelen ja vaikka aina päätän etten, pyytelen lopettamaan. Ja tiedän vastauksen: nyt hiljaa; minä kyllä tiedän mikä on tarpeeksi! Ja ihmeesti tietää. Mennään jonkin pisteen yli, kun oikeasti annan periksi, ja silloin se loppuu. Nyyhkytän, vapisen, mutta olo seesteinen.
peppu on kohollaanolevien tummuvien remminsivallusten viiruttama, itkettää ja helpottaa. Ota syliin.
Silkin kuvaus käy runosta: oodi hyvälle selkäsaunalle ja sen antajalle! Toivottavasti olet nuo tunteet jakanut yhtä kauniisti sanoiksi myös miehellesi. Jos unohtaa nuo ketjuun väliin tulleet kontaktijutut - miksi tietty porukka ei koskaan opi (eli ei halua oppia)? - niin nyt on asia valottunut aika monelta kantilta.
Kiitos että ymmärsit, koska tuntuu, että osa porukasta ymmärtää puolet osa neljänneksen ja loput ei ymmärrä ollenkaan tai jotenkin vain raamit... Kyllä meillä mies tietää miltä minusta tuntuu ja minä miltä hänestä. Ja molemmat tiedämme mitä se meidän suhteeseen tuo.
Väentungoksessa kun olen kiukkuinen karhealla äänellä korvaan kuiskattu " odotas vähän mikä sua kotona odottaa" hetkauttaa polvet ja ympärillä olevat ihmiset katsovat vain tavallista miestä ja naista joilla on asiaa toisilleen.
Tietyn näköinen katse ja tiedän on tulossa ennenkuin se on sanottu ja hengitys tihenee,
Meillä on nuorisoa vielä kotona, siksi joudun joskus odottamaan ilmoitettua rangaistusta ja koko ajan peppua kihelmöi- Kun sitten tiedän miehen vihdoin olevan yksin kävelen kotiin , raahaan jalkojani ja hidastelen . Tulen kotiin ja mies istuu sohvalla, menen ohi makuuhuoneeseen vaihtamaan kotiasun--- ja siinä se remmi odottaa!
Kukahan ympärillä kulkevista ihmisistä onkaan se, joka saa remmillä kurinpalautusta mieheltään...



 
Kauan sitten
Alkuperäinen kirjoittaja SpankerMan:
Tuolta piiskatreffeiltä tosiaan kannattaa käydä katsomassa(googlaa piiskatreffit)Sieltä löytyy mm.allekirjoittaneen ilmoitus!
Saatat hyvinkin löytää etsimäsi!Löytyy Miehiä,jotka osaavat,ja haluavat asettaa rajat,ja rankaisevat kun niitä rajoja rikot!

SpankerMan
Piiskatreffipaikka ei ole hyvä koska sinne ei kaikki pääse. Kyseinen foorumi sulkee osan ihmisistä ulos vaikka paikan pitäisi olla avoin kaikille.
Näitä kertomuksia on kuullut yhden jos toisenkin suusta chatissa, en suosittele kenellekään kyseistä paikkaa.
Lisäksi siellä on feikkejä, ketkä lupaavat mutta eivät tee eivätkä ota kontaktia koskaan.
Myös ohareita tehdään tiuhaan tahtiin, tämänkin olen kokenut.

 
eetu_21v
Sieltähän minäkin löysin "Tädin" joka antaa minulle piiskaa säännöllisesti joten kyllä silläkin foorumilla kannattaa pyöriä ja katsoa mikäli löytyisi itselleen mieleenkiintoisia ihmisiä. Ainahan foorumeilla liikkuu porukka jotka haluavat tehdä kiusaa mutta onneksi se ryhmä on minoriteetti
 
SpankerMan
Sen verran täsmennystä,että kyllä tuonne piiskatreffeille ilmoituksia lukemaan
pääsee kuka tahansa!Sivuston ylläpitäjän oikeus on sitten valikoida ne joiden
rekisteröinti hyväksytään,ja jotka siten pääsevät itsekin ilmoituksia sinne jättämään.sinne oli aiemmin mahdollista jättää ilmoitus myös rekisteröitymättä,mutta kiitos näiden muutamien idioottien,jotka tuntuvat tunkevan joka foorumille häiriköimään,piti sekin mahdollisuus poistaa!Siksi tervehdin ilolla tiukkaa ylläpitoa siellä.Riippuu varmaan hyvin paljon millaisia vastauksia sinne toisten ilmoituksiin lähettää,saako vastausta vai ei.. Kun varsinkin nais ilmoittajat saattavat saada sadoissa laskettavan määrän vastauksia,niin kyllä niihin vastauksiin on syytä vähän panostaakin!Itselläni on piiskatreffeistä vain hyviä kokemuksia,ja siksi tälläkin hetkellä sitä kautta etsin mitä tarvitsen!!
 
Kauan sitten
En silti suosittele tätä treffipaikkaa enkä foorumia kenellekään. Melko pöyristyttäviä kertomuksia olen kuullut chatissa ja jos niihin on luottaminen niin foorumina on tausta täysin ala-arvoinen ja kieroon kasvanut. Olkoon vain mitä tahansa ulospäin.
Jos kertomukset ovat samanlaisia ja toisistaan tietämättä alkavat puhumaan samaa tarinaa, miksi niitä ei uskoisi.
 
ja minä
Minusta on hyvä että on tiukka linja. Pystyy keskusteleen vaikeistakin asioista ilman häiriköitä. Tuo uhkailu on kyllä vakava juttu. Aika noloa tulla tänne itkemään jos on sillä hankkinut itelleen kenkää.
 
Minä ja hän
Alkuperäinen kirjoittaja ja minä:
Minusta on hyvä että on tiukka linja. Pystyy keskusteleen vaikeistakin asioista ilman häiriköitä. Tuo uhkailu on kyllä vakava juttu. Aika noloa tulla tänne itkemään jos on sillä hankkinut itelleen kenkää.
Eiköhän nuo uhkailut pitäisi todistaa. Täällä voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa ilman että niissä on totuutta nolla.
Taitaa olla kateellinen Hih...kirjoituksen takana.
 
ja minä
Eiköhän todisteet saa kuka tahansa pyytämällä siltä henkilöltä jota on uhkailtu. Tuo on totta että täällä todella voi kuka tahansa häirikkö kirjoittaa mitä tahansa missä on totuutta nolla. Juorutehtailija "kauan sitten" on siitä hyvä esimerkki.

 
linnea x
Paha kello kauas kuuluu, sanotaan. Siksi kannattaa suhtautua varauksella huhupuheisiin. Kyllähän viiripäitä löytyy joka sivustolta, ja yhtä lailla niitä fiksujakin. Minä luotan vain ja ainoastaan omiin silmiini, suosittelen muillekin.

Nimenomaan kotikurin ystäville tarkoitettu foorumi on minun pitkäaikainen pesäpaikkani, sillä sm-maailma ei ole kolahtanut samalla tavalla. Tätä ketjua on myös tullut silmäiltyä. Mukavaa, että löytyy muitakin, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia. :) Tuolla ylempänä mainittiin nuo Piiskatreffit, joten oletan, että samaa foorumia selailee myös osa tänne kirjoittaneista. Ja ilmeisesti ko. foorumia koski tuo kinastelukin tuossa matkan varrella, mutta hyvin olen siellä viihtynyt. Toistaiseksi ei ole edes ollut harmia tökeröistä seuranvonkaajista, kiitos hyvän tuurin ja varsinkin napakan ylläpidon.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä