mieshankilö -46
"Miehet kun ovat ikuisia pikkupoikia" Tuttu lausahdus. Näinhän se meilläkin todetiin. kun mainitsemani emännän tuttava kerran oli meillä vierailulla. Näin minun emäntä totesi. ja ystävätär totesi. että naisten kuuluisi pitää meille kuri. niinkuin pikkupojille. Siitähän jo huomattiin, että hän on meidän kanssa samalla alltopituudella. Ja uskallettiin kertoa, että niin meillä tapahtuukin. Minulla oli sopivasti pientä kurittomuutta, josta en vielä ollut saanut rangaistusta. Ja emäntä näytti vieraalleen. miten meidän talossa pidetään kuri. Arvaa. hävettikö (ja kiihotti) vieraan nähden käydä hakemassa piiska ja saada emännän polvilla kurinpitonäytös. Ja sitten kun olimme hänen luonaan vierailulla. niin hän sai kokeilla, miltä tuntuu piiskata ikuista pikkupoikaa. Hänen miehensä oli työmatkalla, vielä ei ole hänelle kerrottu tästä meidän harrastuksesta. Joskun olen miehen kanssa kautta rantain vihjannut, että tiedän erään kaverin, joka ryyppyreissulta palatessaan sai vaimoltaan selkäsaunan. Mies piti sitä lähinnä huvittavana juttuna ja arveli, että kyllä se monelle miehenretkulle tekisi varmasti hyvää. Saapi nähdä, miten asia kehittyy, ehkäpä vielä joskus saamme kumpikin maistaa samasta piiskasta, niinkuin pentuna erään kaverin kotona, missä olin "kennelissä", kun äiti oli matkoilla...