mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
masokistimies
Eilen pitkästä aika,monta kuukautta minä annoin minua piiskaa reisien etu sisä ja ulkopuolella pajuvisalla kun makasin selällä ja minä sain sellainen orgasmi joka en minä saanut ennen tämä vuosi 2009.
 
pian
Juuri tuollaista asennetta toivoisin piiskaajalta.Mieheni piiskaa minua sillointällöin,mutta se jää vähän kesken kun hän koventaa lyöntejä ja kysyy joko riittää? Ei sitä päätöstä pidä antaa piiskattavalle vaan piiskaaja vie ja piiskattava vikisee kunnes homma on perusteellisesti hoidettu.Mitä hitaammin ja ärsyttävämmin piiskaus suoritetaan ja mitä punaisemmat pakarat ovat sen parempi.
 
nostalgia
Olin äsken risteilyllä, istuin laivan keulasalongissa oluen parissa ja kuuntelin orkesteria, joka soitti ikivihreitä. Jotkut parit oli tanssilattialla. Jossain vaiheessa viereeni tuli varttuneempi naishenkilö, joka pyysi tanssiin. Kieltäydyin, sanoin että en yleensäkään tanssi. No nainen vain tiukkasi ja tiukkasi, ja minä edelleen kieltäydyin, ehkä vähän tylysti. Silloin se suutahti ja kysyi, mikä sä oikein oot ja mikä sitten kelpaisi. Hetken mielijohteesta vastasin, että jos epäkohteliaisuuteni ansaitsee rangaistuksen, se voisi kiinnostaa. Hän ilmoitti hytin numeron ja käski ilmoittautua siellä kymmenen minuutin kuluttua.

Olo oli vähän epävarma, mutta noudatin käskyä ja koputin hytin ovea. Naisella oli lyhyt nailonsadetakki, pikkuhousut ja mustat korkeat saappaat. Hän käski sisään ja nurkkaan seisomaan. Kertoi olleensa ratsastusleirillä, ja otti kaapista nahasta punotun ratsupiiskan. Nyt huonosti käyttäytyvä tuhma poika saa ansaitusti piiskaa, farkut nilkkoihin ja kalsarit polviin, kuului komento. Sitten polvilleni sänkyä vasten, ja kuritus alkoi. Lyönnit piti kuuluvalla äänellä itse laskea ja joka kerta myös kiittää kurituksesta. Kahdenkymmenenviiden jälkeen piiskaus loppui, ja minut komennettiin housut nilkoissa, pylly punaisena juomuilla, nurkkaan häpeämään. Puolen tunnin päästä komennettiin ulos ja käskettiin vastedes käyttäytymään kohteliaammin.

Että sellainen risteily.
 
Nicespanker
Olen 5-kymppinen mies, ja olen joutunut silloin tällöin "ojentamaan" naispuolista ystävää tai tuttavaa piiskalla. Pidän itse tästä toimenpiteestä, ja jos kysymyksessä on läheinen henkilö, se on jopa kovin kiihottavaa.
Suurin osa "uhreistani" on ollut todella tyytyväisiä, ja olen itse sitä mieltä, että naisen peppu on jollain tavoin suunniteltu piiskausta varten.
Minulla on aiheesta laaja kokemus, ja mielelläni jatkan keskustelua.
 
Spankingwoman
Piiskaus käy molemmin puolin. Naisella on pehmeämpi varustus ja sopivaa pyöreyttä takapuolella, sitä mies piiskaa varmaan mielellään.
Naisen luonne on tehty sellaiseksi, joka tarvii koulutusta tällä kipeällä epäsuoralla tavalla. Kiihottavaakin...ehkäpä.

Jos suurin osa "uhreistasi" on ollut tyytyväisiä, mitä ne toiset ajattelevat. Onko vastenmielistä, liikaa kipua, liikaa häpeää?

Mutta tasapuolisuuden nimissä - miehenkin luonne ja pakarat kaipaavat piiskan iskuja. Kyllä tekee hyvää heillekin.

Minulle on hyvin mieluisaa komentaa ystävä sängyn päälle mahalleen, pikkuhousut polviin ja vaikkapa se ratsupiiska esille. Nautittavaa katsella värin ja juomujen syntymistä. Oikeana rangaistuksena ankara piiskaus, niille äärirajoille asti, jolloin tuntuu että hän ei kestä enempää.

Ihan sama kohtelu minulle.
 
eräs vaimo
olen pitkään seurannut tätä palstaa.meillä mies on se joka määrää kaapin paikan välillä tulee piiskaa kovastikkin jos hänen mielestä olen sen ansainnut silloin ei auta selittelyt.toissa iltana tultiin kylästä ja miehen mielestä olin töykeä siellä.kuiskasi vain et taidat tietää mitä tulee kun menemme kotia,kotia päästyään komensi housut kinttuihin ja polvien päälle ja sen jälkeen kun oli kädellä läimäytellyt niin komensi hakemaan remmin.eilen jouduin soittamaan ja pyytämään anteeksi käytöstäni.mies piiskaa suunilleen 2-3 kertaa kuussa.
 
Kannattaiskohan
siirtyä tuonne muuallepäin ihmissuhdepalstaa vähän avaamaan silmiä ja maailmaa... Siis onko tämä palsta tarkoitettu jonkin mielisairaalan suljetun osaston väelle?????
 
uskoisko?
Siis että nainen saa nykypäivänä selkään kun ei ole vkiltisti MIEHEN! mielestä? Siis seksileikit erikseen ei niissä mitään... Ja mikä ero on turpiin vetämisellä (jota täälläkin paheksutaan) ja selkäsaunalla? Kertokaa kun en ymmärrä. Ei sen puoleen, jos naisesta on kiva saada selkään oikuttelusta ja tämän hyväksyy niin ei siinä minusta ole mitään sanomista ulkopuolisella. Jokainenhan saa päättää ITSE omasta ruumiistaan ja mitä sille saa tehdä. Sanoo muuten meilläkin mies missä kaappi seisoo, mutta minä sanon missä kaapissa mies serisoo...joten Meillä on tasapeli.
 
mää vaan
Alkuperäinen kirjoittaja uskoisko?:
Siis että nainen saa nykypäivänä selkään kun ei ole vkiltisti MIEHEN! mielestä? Siis seksileikit erikseen ei niissä mitään... Ja mikä ero on turpiin vetämisellä (jota täälläkin paheksutaan) ja selkäsaunalla? Kertokaa kun en ymmärrä. Ei sen puoleen, jos naisesta on kiva saada selkään oikuttelusta ja tämän hyväksyy niin ei siinä minusta ole mitään sanomista ulkopuolisella. Jokainenhan saa päättää ITSE omasta ruumiistaan ja mitä sille saa tehdä. Sanoo muuten meilläkin mies missä kaappi seisoo, mutta minä sanon missä kaapissa mies serisoo...joten Meillä on tasapeli.
Turpiin vetäminen ja selkäsauna on kaksi eri asiaa. Turpiin vetämiseen tuskin suostuisi kukaan joka haluaa saada piiskakuria kumppaniltaan. Ja siis kyllä siinä yleensä on molemminpuolinen halu ja suostumus asiaan ennen kuin ketään lähdetään piiskalla vetelemään. Se on sellaista kivaa pientä valtapeliä, tuo jännitystä elämään ja niin edelleen :)
 
qsc
Onkohan eroa fiiliksissä silloin kun piiska saa "vapaasti" verrattuna siihen, että on sidottu köysillä tai hihnoilla johonkin telineeseen tai penkkiin. Mietin vain, että tuossa jälkimmäisessä tilanteessa piiskaukseen voisi keskittyä täysin, koska mitään mahdollisuutta rimpuilullaan estää kuritusta ei olisi olemassa. Olisi vain kipu, suunnaton kipu ja häpeä...
 
eräs ihminen
Tietysti on iso ero!Kaksi kertaa minä olen noussut ylös sängystä kun olen saannut piiskaa,kun se kirveli liika minä nousin ylös,silloin se olisi ollut hyvä olla sidottu kiinni.
 
jokuvaan...
mulla on sellanen jätkäkaveri ja haluisin saada siltä selkään mut se ei oikeen tajua sitä! nii oisko teillä jotain ehdotuksia mitä pitäs tehä..?? tuun pelkästä ajatuksestaki ihan kiimaseks.. : ))
 
Sidottu mies
Minun mielestäni sidottuna piiskaaminen on paljon kiihottavampaa kuin ilman sidontaa, koska, kuten qsc kirjoitti, sillon ei ole mitään mahdollisuutta rimpuilullaan estää tai vaikeuttaa kuritusta.
 
piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja jokuvaan...:
mulla on sellanen jätkäkaveri ja haluisin saada siltä selkään mut se ei oikeen tajua sitä! nii oisko teillä jotain ehdotuksia mitä pitäs tehä..?? tuun pelkästä ajatuksestaki ihan kiimaseks.. : ))
Voit kokeilla sitä että juotat hänet humalaan.Jos näitä piiskattavia on paljon niin voisi perustaa piiskaus yhdistyksen.
 
nainen 48
Alkuperäinen kirjoittaja Antero-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Antero-76:
Samaa olen miettinyt kuin Annekin. Omat mielikuvani kiinnostumisestani löytyvät jo tarhaiästä, kun muistan olleeni kovasti kiinnostunut, saivatko tytöt koskaan piiskaa. Sittemmin, noin 10-vuotiaana, muistan löytäneeni vanhempieni kirjahyllystä sanakirjan, josta kaivoin juuri tietyt hakusanat.

Itse sain piiskaa kai melko useasti. Ensimmäinen kerta jonka muistan, on silloisesta asuinpaikastani päätelleen alle kouluiältä. Muistan kantaneen lemmikkikaniamme korvista, lukuisten kieltojen jälkeen, kuin Sepe-Susi ikään. Sillä seurauksella, että minut vietiin askarteluhuoneeseen, jossa housut nilkoissa vatsallani maaten sain risua. En varmastikaan lujasti, mutta itkuhan siitä tuli. Viimeisin kertani oli juuri täytettyäni 15-vuotta, joskin sitä edeltäneestä selkäsaunasta oli kulunut jo aikaa. Syynä tuolloin talvinen ojaanajo mökillä, joka aiheutti melkein myöhästymisen viimeisestä lossista. Pahoinpitelyä kuritukset eivät koskaan olleet ja aina ne tulivat perustellusta syystä. Epäilemättä vaihtoehtoisia kuritusmetodeja olisi ollut, mutta lopputulokseen olen tyytyväinen eikä traumoja ole jäänyt.

Vaikka kuritus pelotti aina vietävästi ja itku tuli aina jo siinä vaiheessa kun kuulin sen tietyn maagisen lauseen, muistan silti kuinka ajatus muulloin kai tavallaan myös kiihotti. Ajattelin usein "mitä jos joku olisi todistamassa" tai "millaista olisi saada joltakulta tutulta rouvalta piiskaa" jne. Nämä ajatukset tulivat silloin 10-ikävuoden tietämissä.

Aika yksinhän näiden ajatusten kanssa sai olla niin kauan, kunnes opiskeluiden alettua perehtyi internetin käyttöön. Pian tie vei aihetta käsitteleville sivustoille ja sain huomata, että maailmassa on muitakin samoin ajattelevia. Ja että sitä sittenkin on aivan fiksu, tasapainoinen ja menestyvä nuorimies fetissistään huolimatta.

Sittemmin syntyi huoli sopivan elämänkumppanin löytämisestä. Fetissin perusteella en tietenkään voisi kumppania valita, mutta olisinko koskaan onnellinen, jos kumppani ei koskaan hyväksyisi/tietäsi siitä. Uskon, että moni kamppailee saman asian kanssa, toinen paremmalla, toinen huonommalla menestyksellä. Itselläni kävi hyvin. Löysin naisen joka vastaa kaikkia odotuksiani muutenkin, mutta sen lisäksi vielä tietää ja hyväksyy minut ja tarpeeni. Eikä käytäntö rajoitu vain kuuntelemiseen.. ;)

Tänäkin päivänä ihmettelen, miksi olen selkäsauna-aiheesta kiinnostunut. Vuosien mittainen tiedustelumatkani internetissä ei paljastanut totuutta, sillä ruumiillisen kurituksen - tai sen puutteen sekä selkäsaunoista kiinnostumisen tai kiinnostamattomuuden välistä aukotonta yhteyttä en koskaan löytänyt.

Joten tässä sitä nyt ollaan, tasapainoisessa suhteessa, menestyvä ja vahva nuorimies joka tykkää selkäsaunoista. Eikä hävetä yhtään. :) No ehkä sen verran, että asia pysyy kotioloissa ja nimimerkin suojissa.

Voimia ja nautintoja kaikille asian kanssa eläville.
Edelläolevan tekstin kirjoitin näemmä 29.9.06. Ei tämä fetissi ole vieläkään osoittanutu laimenemisen merkkejä. Niin kuin en odottanutkaan sen osoittavan. Saan onneksi rauhassa olla kiinnostunut aiheesta. Jos joskus sulkeudun työhuoneeseeni, saan olla sen hetken aivan rauhassa. Saan nykyisin joskus jopa hieman piiskaa kotona ja symbolisesti saan antaakin. Mutta olo on usein levoton. Siitäkin huolimatta, että olen saanut ihan virallisesti ja puolisoni omasta aloitteesta luvan harrastaa piiskaleikkejä ilman seksiä kodin ulkopuolellakin. Ongelmaksi on tosin muodostunut se, että jos sattuisinkin tapaamaan piiskaa kaipaavan tai antamista haluavan naisen, haluaa hän todennäköisesti myös yhdyntää sen jälkeen. Ja jos sattuisinkin tapaamaan naisen joka ei sitä edellyttäisi, ei hän usko, että olen luvan kanssa liikenteessä. Joten nyt on myönnettävä, että hieman turhauttaa. Olisin tosin ylen onnellinen siitäkin, jos joskus pääsisin ihan vain keskustelemaankin aiheesta jonkun kanssa silmätysten. Saati jos pääsisin katsomaan aiheeseen liittyviä videoita jonkun kanssa. Ne kun ovat hieman turhan ronskia materiaalia aiheeseen vihkiytymättömän silmille..

Onko muita vastaavassa tilanteessa ja jos, niin kuinka olette onnistuneet asian järjestämään? Vaikka onnellisessa asemassahan minä silti olen.. :)

Helteisin kesäterveisin,
Antero (AnteroTre@city.fi)
mä olen 47 v nainen ja seurustelen miehen kanssa joka ei harrasta piiskaleikkejä mutta mulla on miespiiskkaaja ja meillä juttuun ei kuulu seksiä kumpikaan ei meistä sitä halua, mies piiskaa minua ja nurkassa olo kuuluu juttuun, säännöt olemme yhdessä tehneet, mutta mies päättää koska minä olen hänelle määräysvallan antanut sessio kestää joskus parikin tuntia nurkassa oloineen , piiskan iskua odottaen . lapsena sain remmistä ja olen jo vuosia haaveillut piiskkamisesta ja kun lapset maailmalla helppo toteuttaa
 
onnellinen tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja jokuvaan...:
mulla on sellanen jätkäkaveri ja haluisin saada siltä selkään mut se ei oikeen tajua sitä! nii oisko teillä jotain ehdotuksia mitä pitäs tehä..?? tuun pelkästä ajatuksestaki ihan kiimaseks.. : ))

Itse olen 25-vuotias nuori nainen ja ollut kiinnostunut piiskan saamisesta varmaan koko ikäni. Ennen nykyistä poikaystävääni en uskaltanut kertoa outoudestani kenellekään, mutta nykyiselle kerroin muutama viikko sitten, joidenkin kuukausien seurustelun jälkeen. Aluksi puhuttiin seksin jälkeen ihan vaan yleisesti mistä jutuista tykkää ja siinä vaiheessa sain kerrottua vain, että mulla on fetissi, josta en ole vielä kertonut. Mies halusi tietysti kuulla lisää, mutta en siinä vaiheessa ollut vielä valmis kertomaan. Muutaman päivän kypsyttelyn jälkeen, kun mies toistuvasti pyysi, päätin koittaa kertoa. Helppoa se ei ollut, mutta lopulta sain kakistettua, että kiihotun ajatuksesta että saisin piiskaa. Mies otti asian aika rauhallisesti (oli tietysti kuvitellut kaikki maailman fetissit läpi niinä muutamana päivänä kun en vielä pystynyt kertomaan) ja lupasi antaa joskus piiskaa, vaikkei siitä ollut kovin innostunut eikä uskonut että itse saisi siitä mitään seksuaalista iloa. Tarkensin vielä, etten ole kiinnostunut mistään SM-leikeistä tai pelkästä kevyestä läimäyttelystä seksin aikana, vaan kunnon kotikurista niin että piiskaa saisi rangaistuksena tuhmuuksista ja hölmöilyistä. No, meni kai päivä tai pari ja poikaystäväni kertoi, että oli käynyt lukemassa jotain näitä keskusteluja netissa ja on itsekin alkanut viehättyä ajatuksesta. Olimme molemmat onnellisia että olin kertonut mieltymyksestäni ja tuntui kuin suhde olisi muuttunut jotenkin vielä paremmaksi. Meni vielä pari päivää kunnes tein jotain tyhmää (myöhästyin toistamiseen sovitusta tapaamisesta) ja sain kuulla, että rangaistus on tulossa kun päästään kotiin. Olin koko illan aivan huumassa, kiihottunut ja jännittynyt. Kotiin tultua mies komensi polvien päälle poikittain, ja tärisin jännityksestä kuullessani vyön kilinän, kun mies irrotti sitä lenkeistä. Sain monta reipasta lyöntiä vyöllä mekon läpi, kunnes kiemurtelin kivusta enkä voinut hillitä huutojani. Sitten nostettiin vielä mekon helmat ylös ja pikkuhousut pois ja lujalla kämmenellä piiskaa paljaalle pepulle. Kipu yllätti kovuudellaan ja sietämättömyydellään, mutta kestin kaiken kuitenkin ilman kyyneleitä. Jälkeenpäin pyysin nöyrästi anteeksi ja kiitin kurituksesta. Hetken hellittelyjen jälkeen panimme ehkä kiihkeämmin kuin koskaan. Yölläkin herätessä kiihotuin yhä uudestaan ja rakastelimme kolme kertaa samana yönä. Joitakin vyön jälkiä pepussa näkyi vielä viikonkin jälkeen, vaikka kipua tuntui lievänä vain seuraavan päivän.

Tämän jälkeen olen saanut piiskaa muutaman kerran ja mies tykkää kurittamisesta yhtä paljon kuin minäkin ja kiihottuu punaiseksi ja kuumottavaksi piiskatusta pepustani. Muuten olemme tasa-arvoisia ja mies on kiltein ja lempein mitä tiedän. Olemme molemmat akateemisesti koulutettuja ja muuten tavallisia eikä kumpaakaan ole lapsena piiskattu. Suhteemme on kotikurisuhteen alettua vain syventynyt ja turhat kiukutteluni ja riidat on nykyään helpompi käsitellä. Ennen koin kiduttavaa syyllisyyttä päiväkausia ja omat pahat tekoni ja toisen pettymys aiheuttivat usein ahdistusta tai turhia jännitteitä suhteeseen, mutta nyt saa tekonsa sovitettua nopeasti. Mies ei missään tapauksessa käytä piiskausvaltaansa tahtonsa läpi saamiseen mielivaltaisesti ja saan erimielisyyksissä sanoa oman mielipiteeni aivan kuten ennenkin, eli kuritusta tulee vain silloin kun todella olen tehnyt väärin ja itsekin silloin tiedän sen ansaitsevani.

Nyt olen ollut kiltti jo päiväkausia ja olemme molemmat harmitelleet kun mitään aihetta kurittamiseen ei ole ollut. Silti en halua tahallani kerjätä rangaistuksia, koska se ei kuitenkaan tuntuisi samalta ja vaikuttaisi typerältä pelailulta. Eiköhän tässä jotain tuhmuuksia kohta tule taas tahtomattaankin tehtyä... ;)

 
SpankerMan
Siis hei onnea vain ihan valtavasti!Otit ison askelen ja se kannatti.Ei ollut hlppo kynnys ylittää.Ja hatun nosto myös miehellesi että osasi suhtautua oikein.Noin sen pitäisi mennäkin.Vaikka tiedän kyllä,että meidän piiskureiden,ja piiskattavien tarpeet eivät aina kohtaa ainakaan kovin helposti.
Moni ei vain uskalla ehdottaa kumppanilleen mitään tuollaista,kun pelkää,ettei toinen ymmärtäisi,ja koko suhde hajoaisi.Mutta rohkeutta vain muillekin samalla tiellä oleville..-SpankerMan-
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä