mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Rami 64
Kyllä sinä tulet asiantuntijaksi. Älä hätäile, sinulla on hyvä asenne aihetta kohtaan. Harjoittelemme yhdessä ja juttelemme aiheesta, niin hyvä tulee. Tuo oli muuten hyvä idea, että housut pudotetaan uudestaan alas. Kun luulet että piiskat on ohi, niin alkaakin alusta. Minkä kokoinen itse olet, onko voimia? Voin myös mennä sängyn reunalle mahalteen. Varaudun siihen että pyllyni joutuu koville. Kyllä sinun pitää saada opetella piiskaamista
 
Rami 64
Olisiko ideaa, että laittaisit deittinettiin ilmoituksen. Ottaisi riskin, että tulee muitakin viestejä sinulle. Katsoin tuota yllämainuttua sivua. Sinne pitää luoda tunnukset ja sitten lisäksi anonyymiosoite.
 
liisi-65
yritettin eilen uutta sähköpostiosoitetta perustaa,mutta niitä mitä kokeilimme,olivat jo käytössä,jatkamme tänään!!en ole kovin isokokoinen alle 170cm ja jotain 70kg,vetyperoksiblondi jne,jne!!!enkä ole mikään bodarikaan eli mulla pitäisi olla aika kiltti piiskattava,joka ei karkaile,eikä vastustele kamalasti,liekös sellaista löytyykään??täällä tuntuu olevan noita nettitreffipaikkojakin satoja,joten kai pitäisi sopia mihin ilmoituksia laittaa??!!jatketaan harjoituksia!!kerrohan kokosi ja tuhmuudet mitä on tullut tehtyä ja mikä olisi sopiva piiskamäärä sinulle?!
 
liisi-65
eli olemme samaa mieltä,että minä päätän koska olet saanut tarpeeksi piiskaa!!hyvä,tähän tarvitsee hiukan aikaa,koska luottamus lienee tärkein asia näissä,jos toisen armoille ihan alistuu!!EI KUN HARJOITTELEMAAN!!eli olet laittanut sinne ilmoituksen,minäpä käyn katsomassa löydänkö vai tarvitaankos lisää vinkkejä!!entäs sinä oletko minkä kokoinen??ja karkailetko piiskauksesta vai otatko kiltisti kurituksen vastaan?kai nämäkin asiat ovat jotenkin merkityksellisiä!!?musta alkaa tuntumaan,että olen aikamoinen blondibimbo näissä jutuissa,mutta älkää hermostuko,minä opin kyllä!!
 
sivusta seuraillut
Alkuperäinen kirjoittaja Rami 64:
Olisiko ideaa, että laittaisit deittinettiin ilmoituksen. Ottaisi riskin, että tulee muitakin viestejä sinulle. Katsoin tuota yllämainuttua sivua. Sinne pitää luoda tunnukset ja sitten lisäksi anonyymiosoite.
Laitahan Rami itse se ilmoitus, jos oot herrasmies. Miehille ei tule törkypostia samalla lailla kuin naisille. Ja siinäpä onkin Liisille hyvä syy antaa Ramille selkään jotta raikaa, mokomalle laiskurille! Ja muuten ei tarvii luoda tunnuksia jos piiskatreffeillä hakee. Olis kyllä kiva kuulla miten Ramin käy kun Liisi pääsee vauhtiin.
 
tuhma markus
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
eli olemme samaa mieltä,että minä päätän koska olet saanut tarpeeksi piiskaa!!hyvä,tähän tarvitsee hiukan aikaa,koska luottamus lienee tärkein asia näissä,jos toisen armoille ihan alistuu!!EI KUN HARJOITTELEMAAN!!eli olet laittanut sinne ilmoituksen,minäpä käyn katsomassa löydänkö vai tarvitaankos lisää vinkkejä!!entäs sinä oletko minkä kokoinen??ja karkailetko piiskauksesta vai otatko kiltisti kurituksen vastaan?kai nämäkin asiat ovat jotenkin merkityksellisiä!!?musta alkaa tuntumaan,että olen aikamoinen blondibimbo näissä jutuissa,mutta älkää hermostuko,minä opin kyllä!!
Kyllä rangaistus pitää kestää kun on sen ansainnut ja eikös se ole minulle parhaaksi.
Olen 172 ja 80 että taidan juuri olla sopivan kokoinenkin sinun on helppo pitää paikallaan.
 
masokistimies
Käske sun miehet laittaa e-postiosoite esim nettitreffit sitten sinä saat vaan kirjoittaa suoran heille ja sinä et tarvitse paljasta sinun e-postiosoite.
 
liisi-65
tehän olette nokkelia ja oikeasti,pitää varmaan paikkansa,ettei miehille tulisikaan niin paljon turhia posteja!!kiitos teille,jotka ajattelitte asian näin viisaasti!!ilmeisesti teillä kokemuksia näistä asioista!!ja niin ansaitsisi rami sekä markus selkäsaunan tälläisestä huolimattomuudesta!!
markus:luulen myös,että olisit juuri sopivan kokoinen minun piiskattavakseni eli ei muuta kuin metsään,piiskoja keräämään...ehkä ajelen taas kohtapuolin sinne saloon käymään,silloin olisi selkäsauna tiedossa??
ja teille molemmille,en sitten tiedä treffiosoitteita eli miten olisi tuo piiskatreffit,kun sehän hiukan liittyy meidän tapaamiseemme!!
ja sinulle joka haluat tietää mitä ramille tapahtuu,pysy linjoilla!!ehkä kerromme!!
 
tuhma markus
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
tehän olette nokkelia ja oikeasti,pitää varmaan paikkansa,ettei miehille tulisikaan niin paljon turhia posteja!!kiitos teille,jotka ajattelitte asian näin viisaasti!!ilmeisesti teillä kokemuksia näistä asioista!!ja niin ansaitsisi rami sekä markus selkäsaunan tälläisestä huolimattomuudesta!!
markus:luulen myös,että olisit juuri sopivan kokoinen minun piiskattavakseni eli ei muuta kuin metsään,piiskoja keräämään...ehkä ajelen taas kohtapuolin sinne saloon käymään,silloin olisi selkäsauna tiedossa??
ja teille molemmille,en sitten tiedä treffiosoitteita eli miten olisi tuo piiskatreffit,kun sehän hiukan liittyy meidän tapaamiseemme!!
ja sinulle joka haluat tietää mitä ramille tapahtuu,pysy linjoilla!!ehkä kerromme!!
Sehän olisi ihan mahtavaa!
 
Rami 64
Täytyy tehdä ne tunnukset, että päästään eteenpäin. Olen Liisi kiltti piiskattava. En lähde karkuun sinulta. Jos päästään vauhtiin, niin kerrotaanko Liisi piiskoistani myös tällä palstalla? Mitä mieltä Markus, Masokistimeis entä muut?

 
masokistimies
Tietysti haluan kuulla! Piiskaleikit pyöri minun miellessä koko ajan ja minä katson monta kerta joka päivä se [linkki moderoitu] ja minä fantasiodaan että se on minä joka olen ne tytöt joka saa piiskaa ne tuhansia trailers joka on siellä.Trailers on lyhyitä piiskausfilmeä.
 
liisi-65
heissan,kävin etsiskelemässä linkkejä sinulle tai markukselle sieltä piiskatreffeistä,mutten löytänyt ELI SELKÄSAUNAT MOLEMMILLE TULOSSA!!toki jos joskus niin pitkälle,kuin toteutus pääsemme,jommankumman kanssa,niin ilman muuta kerromme kaikille täällä...teilläkään ei ilmeisesti sellaisia osoitteita mitä sinne voisi laittaa??vai pelailettekos vaan??jos näin,sekin olisi hyvä syy pudottaa pöksyt alas ja tulla piiskojen kanssa luokseni!!!mitäs mieltä te itse olette,kerrotaankos me kaikille,kuinka olette saaneet piiskaa??
 
Anna.fi-moderaattori
Muistuttaisin, ettei tänne ole luvallista pistää linkkejä noihin sivustoihin mitä on nyt pistetty tai edes kertoa sitä sivustoa.
Olen jo monta linkkiä moderoinut, mutta niiden laitto jatkuu. Tulevaisuudessa pistän bannin niiden laittajille.
 
tuhma markus
Alkuperäinen kirjoittaja tuhma markus:
[viesti moderoitu]
Ellei tässä muutoin tavata niin yritäppä nopeuttaa sitä ystäväsi tapaamista Salossa.
Treffataan Salon Euromarketin ovella kun tiedän päivän ja kellon ajan käydään vaikka kaffeella.
 
Spankingwoman
Hankalalta kuulostaa. Jännitys tiivistyy.

Miten mahtaakaan tilanne edistyä. Seurataan sivusta ja jännitetään.

Tämä on niin tärkeä asia, että kannattaa nähdä vaivaa löytääkseen kumppanin toteuttamaan omaa haavettaan.
 
tuhma markus
Alkuperäinen kirjoittaja Spankingwoman:
Hankalalta kuulostaa. Jännitys tiivistyy.

Miten mahtaakaan tilanne edistyä. Seurataan sivusta ja jännitetään.

Tämä on niin tärkeä asia, että kannattaa nähdä vaivaa löytääkseen kumppanin toteuttamaan omaa haavettaan.
Kyllä!
Tämä alkaa tuntua jo työnteolta.
 
liisi-65
no johan tämä onkin tehty vaikeaksi!!kiva,että kaikkia hiukan jännittää tuleeko tästä mitään!!
spankingwomanille,olet oikeassa,tämä tärkeää,mutta tehty kyllä pirun hankalaksi!!
mutta,jatketaan harjoituksia,kai tästä jotain valmista syntyy!!kyllä se minun tulo sinne toukokuulle menee,nyt muuton viime rytinät alkaa olla pulkassa,onneksi!!harmi,ettei ollut niitä piiskattavia vielä tähän saumaan käytettävissä!!
mulla noiden muksujen isät aika nahkeasti viettävät aikaa heidän kanssaan eli sen takia viive!!ollaan nyt sitten täällä linjoilla,ilmoitan kun ajankohta lähenee tai sinä,jos tännepäin olet tulossa!!yritetään sinnikkäästi,harmi,etten saanut linkkivinkkiäsi!!
ramiko sitten katosi kokonaan??
anyway,hauskaa illanjatkoa kaikille!!
 
liisi-65
katosittekos nyt kaikki keskustelijat täältä foorumilta??nyt sain sitten avattua uuden osoitteen ja laitoin sen "sinne"linkkisivuille eli ei kun postia vaan tulemaan!!ja jatkakaamme ihmeessä näitä ihania ja kiihoittavia keskusteluja täällä!!hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!!
 
Spankingwoman
Siellä se Liisin ilmoitus oli, kävin katsomassa...oma foorumini kun on.

Kun pääsette yhteen, voisitteko jakaa kokemuksia täällä. Pitkään olemme jo seuranneet teidän mielipiteitänne, kaipuuta piiskaan ja seuran hakemista, minä ainakin haluaisin seurata tapaamisenne alkua -mitä sitten tapahtui.
 
pian
Sivuilla ei ole vähään aikaan ollut kävijöitä, mutta jos joku sattuisi tulemaan niin minä etsin oikeaa vanhanajan poikittain polvilla vitsoilla piiskaajaa joka todella osaa asiansa,ei mitään 30 kovaa vaan 30min vaihtelevaa piiskausta jotta pakaroitten alaosa on todella punainen.Kaikki muut sivuilla kävijät ovat jo saaneet piiskaa,niin minäkin,mutten oikeaa pitkää harrasta osaavaa piiskausta.
 
Spankingwoman
Se kuka nauttii piiskan antamisesta, hän pystyy siihen, että pitää tilanteen tiukasti hallinnassa pitkään.

Onpa hyvin kipeä piinallinen tapahtuma saajalle, kun joutuu olemaan pitkään polvilla poikittain ja piiskaa tulee tuskallisen paljon.

Mutta kurittajana sanoisin, että miten ihanaa saada pitää omaa leikkikaveria pitkään pinteessä, katsella värin syntymistä pakaroille, kuunnella kuritettavan voihkintaa ja osata vielä pitää paikoillaan kiemurtelevaa onnetonta.

Tietää myös sen, että vapaaehtoisesti hän on siihen polvien päälle tullut. Oma kaipaus oli niin vahva, että halusi saada piiskaa. Mutta sitten kun on se tilanne, että piiskaa tulee, sattuu eikä siitä pääsekään pois - tiedän tunteen - silloin kaduttaa. Kaikenlaiset ajatukset pyörii päässä, alkaen siitä, että miksi minä haluan tätä.
Eihän voi enää tehdä mitään muuta kuin yrittää kestää ja kestää ja...
Kyllä se joskus loppuu, kun kurittaja niin päättää.

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä