mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Rami 64
Tälle sinun kaverillesi voisi sanoa, että meidän perheessä isi on ollut sen verran tottelematon, että on pitänyt ottaa vanhanajan koivuniemen herra uudestaan käyttöön. Lähettäisitkö kahvipöydästä piiskan hakuun? Siinä voisi kaverisikin ihmetellä.
 
liisi-65
tottakai menet metsään heti kun tarve vaatii ja saisit kyllä selkäsaunan ystäväni kertomista kolttosista,heti!!saisi kyllä kahvit odottaa!!voisimme kyllä yhdessäkin hakea niitä risuja ja vaikka kokeilla siellä metsässä,onko tarpeeksi napakka!!ehkä kuitenkin kokeilemme ensin näitä juttuja kahdestaan,ennekuin pyydetään ketään katsomaan!!eli tekist selkäsaunan toivossa pikkurikkeitä tahallaan??taidat todella olla piiskan tarpeessa,no,ei muuta kuin linkkejä etsimään,jotta päästään asiaan!!
 
liisi-65
markus,sinä asut aika kaukana,käytkö koskaan täällä helsingissä??itse olen juuri muuttamassa veräjänmäkeen,voisit vaikka joskus tulla käymään!!mutta olet oikeassa,ei täällä kannata mitään suoria tietoja laittaa!!toki,piiskaa tulisi,jos tuhmana ollut,ehkä niinkin kovasti,ettei hetkeen kärsisi istua!!mutta siitä sitten kun pääsemme hiukan eteenpäin tässä asiassa,haluaisitko sinäkin itse hakea piiskat vai pitäisikö olla valmiina??kuinka usein tarvitsisit kurinpalautusta?nyt viikonlopunviettoon!!kaikille tasapuolisesti hauskaa viikonloppua!!
 
Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
markus,sinä asut aika kaukana,käytkö koskaan täällä helsingissä??itse olen juuri muuttamassa veräjänmäkeen,voisit vaikka joskus tulla käymään!
Minulle Veräjänmäki on tuttua seutua muutaman vuoden takaa. Siellä on muuten hyvää metsää, mistä varmasti löytää kunnon piiskoja. Voidaan käydä kävelemässä siellä ja jutella. Oma kotipaikkani on muutaman kilometrin päässä Veräjänmäestä.

 
tuhma markus
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
markus,sinä asut aika kaukana,käytkö koskaan täällä helsingissä??itse olen juuri muuttamassa veräjänmäkeen,voisit vaikka joskus tulla käymään!!mutta olet oikeassa,ei täällä kannata mitään suoria tietoja laittaa!!toki,piiskaa tulisi,jos tuhmana ollut,ehkä niinkin kovasti,ettei hetkeen kärsisi istua!!mutta siitä sitten kun pääsemme hiukan eteenpäin tässä asiassa,haluaisitko sinäkin itse hakea piiskat vai pitäisikö olla valmiina??kuinka usein tarvitsisit kurinpalautusta?nyt viikonlopunviettoon!!kaikille tasapuolisesti hauskaa viikonloppua!!
Kiitos liisi kutsusta.
Kyllä minä silloin tällöin käyn hesassa ja kyllä se veräjänmäki löytyy.Onhan meillä nyt uusi upea tie Helsinkiin se on 2h ja sillai.
Jos kasvattaja on sitä mieltä että on oltu tuhmana silloinhan se vitsa on ainoa oikea tapa saada poika kiltiksi.Täytyy varata muutama ylimääräinen tyyny takaisin tulo matkaksi.
Minusta me voisimme hakea yhdessä vitsat tai voit hakea valmiiksi on kuulemma nuoria koivuja lähellä. Ehkäpä seuraavalla kerralla kun vähän tutustuu eikös se vitsan haku kuulu kuritettavalle.
Kun" pikkupoika" on kurittajan mielestä ollut tuhma silloin siitä pitää rangaista.Tietenkin välimatka pitää ottaa huomioon sitä voi välillä lämmitellä ja muistuttaa tulevasta selkäsaunasta sähköpostin välityksellä.
Hyvää NAISTENPÄIVÄÄ näin etukäteen.
 
liisi-65
sinä sitten tiedät paikat mistä piiskoja mennään hakemaan,hyvä!!mulle vielä aika outoa seutua,mutta äkkiäkös sinne sisään pääsee!meillä tosiaan muuttotouhut täydessä käynnissä,mut aina aikaa pariin mielipiteen vaihtoon,tämä kun on tosi kiihottavaa!!kerrohan mitä kurittomuuksia olet touhuillut ja mikä olisi ansaitsemasi rangaistus??vai joko tulit ihan kiltiksi pelkästä ajatuksesta??odottelen innolla,yritän vielä iltasella päästä koneelle!!
 
liisi-65
niin näistä kaikista säännöistä ja asioista täytyy sopia etukäteen,ettei men ylilyönneiksi kummankaan puolelta!!samaa mieltä olen,että pojat tarvitsee piiskaa tietyin väliajoin,että pysyy sovitut asiat mielessä!ja ajelinkin sitä teidän uutta titä pitkin viime kesänä,kävin salossa ystävättäreni luona!!uskon että ensimmäisellä kerralla yksi tyyny riittää,voidaan vaikka rasvailla ne kannikat ajokuntoon,ettei tarvitse montaa tyynyä mukana raahata!!ja tosiaan en vielä ole tutustunut sinne veräjänmäen metsiin,sekin täytyy hoitaa ensi tilassa!!ja jos on selkäsaunan ansainnut,niin vitsat minun mielestä täytyy olla mukana tai sitten heti pikaisesti käydä hakemassa,yksin tai yhdessä!!niin voisi niitä sähköpostejakin laittaa,pitää vain saada joku linkki vaihdella osoitteita,kai me jotain keksitään!!kiitos,mukava lisä tuo naistenpäivän toivotus!!minulle voisi joku tuhmeliin tuoda vitsakimpun ja pudotta pöksyt alas!!naistenpäivän kunniaksi!!kuulumisiin taas!!
 
nostalgia
Ootteko muuten tulleet ajatelleeksi, että se oksien taittaminen kaupungin metsistä ei ehkä oo ihan laillista? Kuvitelkaapa tilanne, jossa paikalle osuu ratsupoliisin kahden naisen partio virkapuvuissaan ja raippoineen. Tiukkaavat, missäs asioilla täällä oikein liikutaan ja kenen luvalla. Kun kunnon selitystä ei löydy, uhataan sakoilla. Tai sitten, jos asia jää meidän kesken, on toinenkin ratkaisumalli ... Mielikuvituksenne varmaan riittää kehittelemään jatkon tälle tilanteelle.
 
pahaomena
Ihmettelen niitä, jotka pitävät tämän fetissin omaavia outoina tai jopa sairaina. Se on ehkä joku maailman yleisin fetissi eikä sen omaavat voi sille yhtään mitään ja ovat yleensä yhtä fiksuja ja tasapainoisia ihmisiä ja persoonia, kuin nekin, joilla ko. fetissiä ei ole. Joten miten outoa saati sairasta se loppujen lopuksi voisi olla. Omaa psykologista yhteyttäni tähän en silti ymmärrä, se on ristiriitainen.

Lapsuuteeni kuului selkäsaunat, mutta muistan vain yhden. Ja se muisto nostaa vain henkisiä ja ehdottoman negatiivisia tunteita ja haluaisin sen jotenkin pyyhkiytyvän lopullisesti muististani, eikä siihen silloin tapahtumahetkelläkään liittynyt missään suhteessa positiivisia tuntemuksia. Siitä huolimatta kuulun tuon fetissin omaavien sankkaan joukkoon sinä piiskaa saavana osapuolena, vaikka kaapissa sen suhteen yhä olenkin. Fetissini taitaa huomattavasti poiketa yleisestä sävystä täällä jaettujen suhteen.

Vaikka saan seksuaalista mielihyvää ajatuksestakin, minua kiehtoo vain puhtaan rangaistussävyiset piiskaukset, vanhempi/lapsi-roolileikin muodossa. Erotiikkavivahteisetkaan jutut eivät innosta yhtään - ja vielä vähemmän mitkään sitomisleikit. Enkä itse haluaisi olla piiskaajana, enkä todellakaan nauttisi varsinkaan lasten piiskauksesta - pidän selkäsaunaa kyllä asiallisena kuritustapana lastenkasvatuksessa, kun sitä käytetään kohtuudella ja oikealla asenteella.

Jos joskus maailmassa fantasioitani toteutuisi, siihen kuuluisi ehdottomasti se vanhempi/lapsi-roolileikki ja että piiskaa antava olisi kuin seksuaalisia reaktioita ei minussa lainkaan tapahtuisi ja vielä piiskaisi sen verran ankarasti, että ne reaktiot hiipuisivat ennemmin tai myöhemmin. Ei mitään pahoinpitelyä tai mieletöntä hakkaamista, van vain oikein tuntuva ja ankara selkäsauna, niin että siinä tuntuisi tosissaan oleva, mutta "rakastava" sävy.

Piiskaajan pitäisi olla se, joka vetää housuni alas. Housujen tai alushousujen päältäkin miksi ei, mutta paljaalle pyllylle (ja vain pakaroille, eikä reisille) olisi paras ja avokämmenellä, niin, että olisin vanhanaikaiseen tapaan poikittain polvilla housut kintussa - seksuaalisten elementtien hiipumista auttaisi, jos käteni pidettäisiin selkäni takana ja jalkalukko niin, etten pääsisi liikaa kiemurtelemaankaan, varsinkin, jos se tosiaan annettaisiin oikein lujasti. Eniten läimäyksiä saisi osua keskelle pyllyä ja sen alaosaan, koska jälkeenpäin istuessa rangaistus tuntuisi eniten.

Koskaan ei saisi mainita nimeäni, mutta nuhdella saisi piiskauksen aikana niin ankaran sävyyn kuin osaisi. Myös painavalla nahkavyöllä tai remmilllä (mutta ei missään nimessä solkipäällä) saisi piiskata paljaalle pyllylle niin, että tuntuu, muttei niin pitkään, kuin avokämmenellä. Yhdistelmäkin olisi kiva, ensin vyötä tai remmiä ja sitten polvien poikki ja avokämmenellä lisää.

Selkäsaunan pitäisi joskus kestää niin kauan, että pyllyni olisi todella kirkuvan punainen kauttaaltaan, eikä rangaistus siis unohtuisi ainakaan muutamaan päivään, mutta istua pystyisi, joskin tuskaisesti. Roolileikissä käytetty syy selkäsaunaan pitäisi olla oikeasti uskottavan vakava rike.

Ongelmaa tämän kaiken toteutukseen tekee ehkä, että en ole homo, mutta kaikkein kiehtovin ajatus olisi, että roolileikki olisi isä-poika, eli piiskaa antava noin keski-ikäinen mies ja tarpeen vaatiessa minun rooli-ikäni sitten vaikka nuorempi, mitä oikeasti olen. Tosin on varmasti jo käynyt selväksi, että seksillä ei fantasioideni ja mieltymysteni kanssa ole mitään muuta tekemistä, kuin se, että satun jostain syystä saamaan sellaisia kicksejä tällä asenteella piiskatuksi tulemisesta, mutta nekin olisi mielekkäintä saada pyyhkiytymään lopulta pois ko. tilanteessa. Lienee selvää, että roolileikin paras mahdollinen toteutus olisi spontaani, eli ei-suunniteltu tilanne.

Nähdäkseni kivulla on osansa minunkin kohdallani tässä, mutta se on ehkä viimesijainen, ja lähinnä se tilanne ja henkinen tunne on se avainasia. En kuitenkaan koe, että häpeä ja nöyryytys kuuluisivat niihin henkisiin tunteisiin, ne kun liittyivät siihen lapsuuden ainoaan muistissa olevaan kokemukseen, jonka haluaisin unohtaa.

Heh, minulla on selkeät visiot, psykologiset syyt täysin pimennossa ja hyvin epätodennäköistä visioiden toteutuminen, koska haaveeni ei liity parisuhteeseen, eikä seksuaaliseen kanssakäymiseenkään. Voe voe, miksen voi olla yhtä normaali, kuin te muut. :p
 
mieshenkilö -46
60-luvulla useimmat lapset pitivät selkäsaunoja "asiaankuuluvina". Parempi tietysti hyväksyä ne, koska selkään joka tapauksessa tuli. Muistan tapauksen, kun olin 11-vuotias, ja eräs kauempana avusa sukulaisperhe (Isä, äiti, ja suunnilleen ikäiseni poika) kävivät meillä. Vanhemmat jatkoivat muutamaksi päiväksi lomalle, poika jäi meille siksi aikaa. Hän oli melkoisen villi pentu, ja sai minutkin mukaan riehumaan sisällä. Äiti kielsi meitä pari kertaa, ja sitten tulikin tuttu komento "hae piiska". Ei siinä tietysti mikään auttanut. Nolotti, kun kaveri sai seurata vierestä, miten laskin housut ja äidin polvilla sain käsittelyn. Huomasin, miten hän seurasi tarkkaavaisesti, miten minut saadaan kuriin. Kun olin menossa tuttuun nurkkaan, näin miten poika meni äidin viereen ja rupesi käskemättä laskemaan myöskin housujaan. Äiti jotenkin esteli, että ei hän rupea poikaa piiskaamaan. Hänelle ei ilmeisesti oltu annettu kuritusoikeutta poikaan. (Niinkuin minusta aina kun olin kylässä.) Poika kuitenkin selitti, että kyllä hänellekin kuuluisi selkäsauna, kun kerran minäkin olin saanut. Eikä äitiä tarvinnut toista kertaa pyytää! "Hullu tyyppi" tuumin. Toisaalta tuntui mukavalta, oma selkäsauna hänen nähtensä oli hävettänyt, mutta nyt sain vilkuilla, miten vitsa tanssi hänen takamuksillaan. Ajattelin, että näköjään oli hänkin tottunut kuritukseen, koska otti (melko kevyen) selkäsaunan itkemättä ja yrittämättä työntää kättä eteen (onnekseen, silloin olisi seurannut vastaanpanemisesta reilusti.) Sitten kaksi pikkupoikaa seisoi kumpikin omassa nurkassaan paljaat takamukset punaisina.
Jälkeenpäin ei asiasta juteltu, meillä oli niin paljon muuta touhua ja juttua. Seuraavana päivänä vanhemmat tulivat lomaltaan. Kun kyselivät, miten äiti oli pärjännyt lapsukaisten kanssa, hän mainitsi, että oikein hyvin, kun oli vähän vitsalla pantu meihin kuria. Pojan vanhemmat olivat kauhuissaan, että heidän lapsukaista oli pieksetty, heidän perheessään ei oltu koskaan käytetty ruumiillista kuritusta! Poika puolusti minun äitiä, että hänhän oli itse sitä ehdottanut, kun kerran minutkin oli piiskattu. Selitti, että ei se mitenkään kauhealta tuntunut, mutta jatkoi virnistäen, että oli se kyllä tehokas tapa.
Kävimme vuorostaan heillä reilun vuoden kuluttua. Huomasimme heti, että tuvan oven päällä komeili tukevan näköinen koivurisu! Asiasta tuli tietysti juttua, ja vanhemmat selittivät, että he olivat ruvenneet kokeilemaan sitä. Ja huomanneet sen tehokkaaksi! Pojan kanssa oli aikaisemmin ollut vaikeuksia, mutta nyt poika oli ihmeesti oppinut tottelemaan. Kun juttelin hänen kanssaan jälkeenpäin kahdenkesken, hän naurekellen selitti, että heidänkin talossa on kuri parantunut. Ja tuntui pitävän asiaa aivan hyväksyttävänä.
Toistakymmentä vuotta myöhemmin kävin pojan ja hänen vaimonsa luona. Vaimo selitti, miten mies oli kertonut, että minun ansiostani hän oli saanut hyvän kasvatuksen (piiska ja myöhemmin remmi oli ollut käytössä jopa 17-vuotiaaksi). Ja muistelimme, miten hänen kasvatuksensa oli saanut alkunsa, kun olimme saaneet maistaa samasta piiskasta. Heillä oli silloin yksi tyttö, mutta vitsakasvatusta eivät aikoneet käyttää.
 
piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja moivaan:
kertokaas ny ku mulla ois sellane pari vuotta vanhempi jätkäkaveri ja haluisin saada siltä piiskaa nii mitä oikeen sanon sille..??!! : )
Tee joku rike ja sano että haluat sen hyvittää.Tai jos hän on humalassa se voi onnistua niin jos hän ei ole väkivaltainen silloin.Voit kysyä häneltä suoraan tiedä vaikka hän haluaisi itsekin.Mutta jos muu ei auta uskon että täältäkin löytyy piiskaaja.Hyvää kevään odotusta.
 
liisi-65
mihin ne tuhmat pojat katosi,löysittekö jo kurittajan??olisin niin halunut päästä kokeilemaan kuinka se järki menee takamuksen kautta kurittomille perille!!älkää lopettako kirjoittelua tänne,kertokaa meillekin mitä tapahtui!!mukavaa viikkoa kaikille!!
 
tuhma markus
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
mihin ne tuhmat pojat katosi,löysittekö jo kurittajan??olisin niin halunut päästä kokeilemaan kuinka se järki menee takamuksen kautta kurittomille perille!!älkää lopettako kirjoittelua tänne,kertokaa meillekin mitä tapahtui!!mukavaa viikkoa kaikille!!
Eipä sitä kurittajaa vielä viikonlopun aikana löytynyt mutta kyllä etsiskelen.Kunhan vaan löytyisi kanava siihen yhteyden ottoon.
 
piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
mihin ne tuhmat pojat katosi,löysittekö jo kurittajan??olisin niin halunut päästä kokeilemaan kuinka se järki menee takamuksen kautta kurittomille perille!!älkää lopettako kirjoittelua tänne,kertokaa meillekin mitä tapahtui!!mukavaa viikkoa kaikille!!
No olen ollut vähän tuhma ja haluan kaiken sovittaa.mutta minua pelottaa.Minun sileä takapuoleni odottaa käsittelyä jos vai löytyy sellainen joka pystyy sen toteuttamaan.Odotan innolla.
 
liisi-65
tämäpäs onkin vaikea toteuttaa,kun ei oikein mitään selvää tietoa voi laittaa tänne!!kertokaas joku,joka on löytänyt keinon saada ihan oikeasti yhteys vai onkos sellaisia??täällä niin paljon pyörii porukkaa,ettei oikeasti uskalla mitään laittaa!ajattelin tekstitv:n käyttöä,muttei sekään ole varmaa,kuinka moni sinne vastailisi ja tulisi sitten liikaa piiskattavia mun käsittelyyn,en kuitenkaan halua oikeasti kuin yhden,jos se toimii,siitä hyvä jatkaa eteenpäin yhdessä!!kirjoitellaan nyt tässä linkissä ja yritetään joku keino miten pääsemme toteuttamaan näitä keksiä!!olehan sopivan kuriton siihen asti!!
piiska-petelle:eek:len käsittänyt jutuistasi,että et ole piiskaa haluava osapuoli??olenko ymmärtänyt väärin??eipä kai sen suurempia merkityksiä kyllä sillä ole,mutta uteliaisuuttani vaan!!
ihanaa,kun ihmiset ovat kertoneet omista kokemuksistaan!!jatkakaa ihmeessä,ehkä minäkin joskus kerron teille onnistuiko tämä juttu ikinä!!mukavaa iltaa kaikille!!
 
masokistimies
Kyllä ne miehet ovat huonoja siellä etelässäsuomessa kun ne eivät tulevat sinulle,minä tulisin varmasti jos ei minulla olis 500 km ja hankki sinä salainen e-postiosoite sonerassa,luukkussa eli missä vaan ja anna se osoite nettikavereissä täällä ellitissä eli suomi24 Minulla on salainen e-postiosoite sekä luukkussa ja sonerassa
 
Avulias
On se niin väärin, etteivät piiskauksen tarpeessa olevat pojat pääse Liisin koulutettaviksi. Mitäpä, jos kirjoitat Googleen hakusanaksi piiskatreffit. Tulet huomaamaan, että joku on ratkaissut tämän kontaktiongelman puolestanne.

Jään mielenkiinnolla seuraamaan miten tilanne kehittyy.
 
Rami 64
Se on sellainen juttu, että kun laitat ilmoituksen niin sinulle tulee sellainen määrä vastauskia, että enää tiedä kuka oikeasti on Rami ja kuka Markus. Varmasti liuta porukkaa seuraa kirjoittelua ja odottaa, että laitat linkkivinkin jonnekin.

Kävisikö sellainen, että sinulla olisi yksi mielitty kenelle voisit antaa vanhanjan kuritusta. Sitten olisi joku lisätuttu, kuka saisi mielittysi kanssa piiskaa. Toinen odottaisi selkäsaunaa toisessa huoneessa. Tai molemmat tuhmat pylly paljaana sängyn reunaa vasten. Tällaista piiskausta aina välillä. Mitä mieltä Markus olet?
 
tuhma markus
Alkuperäinen kirjoittaja Rami 64:
Se on sellainen juttu, että kun laitat ilmoituksen niin sinulle tulee sellainen määrä vastauskia, että enää tiedä kuka oikeasti on Rami ja kuka Markus. Varmasti liuta porukkaa seuraa kirjoittelua ja odottaa, että laitat linkkivinkin jonnekin.

Rami viestin alkuosa on juuri noin siellä on porukkaa pilvin pimein odottelemassa. Minä en kyllä henkilökohtaisesti lämpene millekään ryhmäpiiskaukselle.
Eikös se ole meidän ihan turha miettiä tätä liisi-64 sen kuitenkin päättää.
Kyllä se liisi vielä keinot keksii eikös naiset ole niin nokkelia.
 
liisi-65
moi pojat,naiset on nokkelia,mutta minä vielä hiukan "tumpelo"näissä nettiseikkailuissa,vaikkakin tuntuu,et olen jo vuosia ollut tässä ryhmässä mukana!!olen markuksen kanssa kyllä samaa mieltä,etten välttämättä montaa piiskattavaa kerralla halua ja mieltymyksetkin kai vaihtelevat jokaisella,etten tiedä voisiko oikeasti pelata,näin ryhmässä...pitäisikö minun perustaa jokin "kurittomien poikien kerho"jossa jokainen halukas saa piiskaa??en usko että näin haluan!!kirjoittelen teille kummallekin koska olette varteenotettavia miehiä kumpikin,vaikken tiedäkkään todellisuutta,onko näin ja muutenkin mulla noi muksut on rajoite kaikenlaisille tapaamisille!!mutta jos oikein yritämme,ehkä tapaan koivuvitsan kanssa,jommankumman,ainakin se on haaveissani!!ja ymmärsin sen,etten voi linkkejä laittaa,koska silloin varmasti vastauksia tulee pilvin pimein,enkä pysty sanomaan kuka on kuka!!!käykääpäs lenkillä metsässä ja katselette koivuja sillä silmällä,jokohan niistä kohta olisi piiskaukseen ja mitä tekisitte,että saisitte tuntea ne pyllyllänne??kertokaas mulle/kaikille muille,mihin tulokseen tulitte,tuleeko piiskaa ja miksi??!!odottelen mielenkiinnolla!!kuulumisiin!!
 
Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja tuhma markus:
Eikös se ole meidän ihan turha miettiä tätä liisi-64 sen kuitenkin päättää.
Kyllä se liisi vielä keinot keksii eikös naiset ole niin nokkelia.
Tosi on, että Liisi päättää. Liisi päättää päättää myös sen kuinka lujaa ja usein antaa minulle tai sinulle piiskaa? Olenko Liisi oikeassa?
 
Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
mutta jos oikein yritämme,ehkä tapaan koivuvitsan kanssa,jommankumman,ainakin se on haaveissani!!ja ymmärsin sen,etten voi linkkejä laittaa,koska silloin varmasti vastauksia tulee pilvin pimein,enkä pysty sanomaan kuka on kuka!!!käykääpäs lenkillä metsässä ja katselette koivuja sillä silmällä,jokohan niistä kohta olisi piiskaukseen ja mitä tekisitte,että saisitte tuntea ne pyllyllänne??kertokaas mulle/kaikille muille,mihin tulokseen tulitte,tuleeko piiskaa ja miksi??!!odottelen mielenkiinnolla!!kuulumisiin!!

Koivunvitsan kanssa olisi Liisa kiva tavata.
Jos näkisin metsässä oikein hyviä koivunvitsoja taittaisin niistä muutaman ja veisin Liisille. Sitten kertoisin Liisille mitä pahaa olen tehnyt. Liisi tietysti kysyi miten tuhmuudet otetaan pois, pitääkö ne ottaa pois paljaan pyllyn kautta piiskalla. Sen jälkeen mentäisiin Liisin ja koivupiiskan kanssa kammariin kuritettavaksi. Pois pääsisi vasta, kun Liisi olisi sitä mieltä, että nyt se tuhma poika käyttäytyy kunnolla ja tuhmalle pyllylle on annettu riittävästi piiskaa. Mistä Liisi tiedät, että piiskaa on annettu paljaaalle pyllylle riittävästi?

 
liisi-65
kiperä kysymys,rami!!luulisin,että sen huomaa,kun tuhmeliini käy liikehtimään??!en tiedä,kun en ole ihan asiantuntija näissä hommissa,päinvastoin,ihan vihreä!!itse piiskaisin pyllyn ihan punaiseksi ja juovikkaaksi,kunnes komentaisin housut ylös!!testaisin ehkä,jotenkin,onko mennyt oppi perille vai tarvitseeko uudestaan housut pudottaa!!kuinka isokokoinen olet,miten pystyn sua pitämään polvillani,jos yrität lähteä??kertokaa muutkin,kuinka onnistuu,onko siihen joku kikka??mulla tosiaan vasta haaveissa nämä leikit ihan tosissaan ja tarvitsisin kaverin joka tietää tai alkaa mun kanssa opiskeleen eli hänen pylly olisi kovilla!!olisiko se makuuhuone missä piiskaus tapahtuisi vai voisikos harjoittaa missä vaan??
avulias:kiitos linkistä,kävin katsomassa,sehän vaatii uuden osoitteen perustamista!!ehkä olen ollut liian rehellinen näissä nettijutuissa,et mulla osoite ihan oikealla nimellä!!pitää pyytää kakruja avaa joku nimimerkkiosite,niinhän se voisi pojat toimia!!kokeillaan,joskos päästäis ihan asiaan,kohtapuoliin,kunnes koivut isoilla lehdillä!!kuulumisiin taas kaikille!!
 
tuhma Markus
Eikös se kurinpitäjä päätä koska rangaistus on riittävä.Eihän siitä mitään tule jos tuhmuuksia tehnyt saa päättää koska pitää lopettaa. Tuntuisi aika hyvältä vaihtoehdolta tuo sinun mallisi.Tietenkin nurkassa olo kuuluu mukaan koska se on osa kokonaisuutta samoin tietenkin nuhtelut sekä suuri häpeäntunne joka siitä seuraa. Takapuoli paljaana pelkkä t-paita päällä kurittajan seuratessa että nurkassa ollaan suorassa ja liikkumatta.
Rangaistuksessa ei ole tietenkään väliä missä se tapahtuu olohuone, keittiö makuuhuone,vintti tietenkin sisätiloissa kesällä voisi mökillä mutta minä en omista.
Eikös siinä pysy hyvin kun kiertää kuritettavan toisen käden selän taakse kun on polvien päällä poikittain lukitsee kuritettavan jalat omilla jaloilla ja HARJOITTELU tekee mestarin tässäkin lajissa.Pääasia on innostunut harjoittelu.
Kävin minäkin tutustumassa uusiin linkkeihin siellä se nyt on koitappa liisi löytää.

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä