piiska pete
Ehkä mies piiskasi sinua väärin se on taitolaji.Aina ei tietysti syty siitä piiskauksesta eli ei kiihotu se on normaalia.On olemassa sellainen kuin seuranhakuilmoitukset mm parinvaihto kokeile tuota sieltä saattaa löytyä piiskaaja.Ja jos haluut piiskata miestä niin kyllä näitä kurin tarvitsijoita on.Jos olen oikein ymmärtänyt että olet nainen.Toivon että löydät sitten jota haet.Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:juu,tosi vaikea tietää mistä kiinnostus tullut,vaikka olisi itänyt alitajunnassa kuinka kauan...itse en kyllä ole baaritiskillä koskaan alkanut juttelemaan tälläisistä asioista,ehkä omaa tyhmyyttäni,pitäisikin kokeilla!!olen myös kokeillut sitä,että mies piiskaa minua,mutten ole nauttinut siitä laisinkaan...miksi noita ilmoituksia on moderoitu??ei kait kukaan tänne laita suoria yhteystietoja ja kertokaa miten sitten kohtaatte ne sellaiset kenen kanssa haluaa kokeille oikeasti näitä piiskausleikkejä???onko siihen joku linkki??ja eikö palstan tarkoitus kuitenkin lähentää ihmisiä,jotka kiinnostuneet samoista asioista??hauskaa lauantain jatkoa kaikille ja te keillä jo kumppani näihin leikkeihin,nauttikaa!!