mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
juu,tosi vaikea tietää mistä kiinnostus tullut,vaikka olisi itänyt alitajunnassa kuinka kauan...itse en kyllä ole baaritiskillä koskaan alkanut juttelemaan tälläisistä asioista,ehkä omaa tyhmyyttäni,pitäisikin kokeilla!!olen myös kokeillut sitä,että mies piiskaa minua,mutten ole nauttinut siitä laisinkaan...miksi noita ilmoituksia on moderoitu??ei kait kukaan tänne laita suoria yhteystietoja ja kertokaa miten sitten kohtaatte ne sellaiset kenen kanssa haluaa kokeille oikeasti näitä piiskausleikkejä???onko siihen joku linkki??ja eikö palstan tarkoitus kuitenkin lähentää ihmisiä,jotka kiinnostuneet samoista asioista??hauskaa lauantain jatkoa kaikille ja te keillä jo kumppani näihin leikkeihin,nauttikaa!!
Ehkä mies piiskasi sinua väärin se on taitolaji.Aina ei tietysti syty siitä piiskauksesta eli ei kiihotu se on normaalia.On olemassa sellainen kuin seuranhakuilmoitukset mm parinvaihto kokeile tuota sieltä saattaa löytyä piiskaaja.Ja jos haluut piiskata miestä niin kyllä näitä kurin tarvitsijoita on.Jos olen oikein ymmärtänyt että olet nainen.Toivon että löydät sitten jota haet.
 
piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
juu,tosi vaikea tietää mistä kiinnostus tullut,vaikka olisi itänyt alitajunnassa kuinka kauan...itse en kyllä ole baaritiskillä koskaan alkanut juttelemaan tälläisistä asioista,ehkä omaa tyhmyyttäni,pitäisikin kokeilla!!olen myös kokeillut sitä,että mies piiskaa minua,mutten ole nauttinut siitä laisinkaan...miksi noita ilmoituksia on moderoitu??ei kait kukaan tänne laita suoria yhteystietoja ja kertokaa miten sitten kohtaatte ne sellaiset kenen kanssa haluaa kokeille oikeasti näitä piiskausleikkejä???onko siihen joku linkki??ja eikö palstan tarkoitus kuitenkin lähentää ihmisiä,jotka kiinnostuneet samoista asioista??hauskaa lauantain jatkoa kaikille ja te keillä jo kumppani näihin leikkeihin,nauttikaa!!
Ehkä mies piiskasi sinua väärin se on taitolaji.Aina ei tietysti syty siitä piiskauksesta eli ei kiihotu se on normaalia.On olemassa sellainen kuin seuranhakuilmoitukset mm parinvaihto kokeile tuota sieltä saattaa löytyä piiskaaja.Ja jos haluut piiskata miestä niin kyllä näitä kurin tarvitsijoita on.Jos olen oikein ymmärtänyt että olet nainen.Toivon että löydät sitten jota haet.
 
nostalgia
Eilen menin Tallinnaan. Taksikuskilta kysyin suoraan, missä täällä voisi saada piiskaa. Sille se taisi olla maailman normaalein kysymys, ja kohta oltiinkin esikaupungin puutaloalueella. Siellä taisi työskennellä useampikin tyttö, mutta minut otti vastaan Silva, nahkatakissa ja farkuissa, Ymmärsi kohtuullisesti suomea, ja käsitti että nyt olen tuhma koulupoika, jota opettajan on pakko rangaista.

No sehän kävi. Multa heti housut nilkkoihin, alkkarit polviin, ja aluksi nurkkaan häpeämään ja odottamaan ansaittua kuritusta. Sitten poikittain nojatuolin päälle, ja suolavedessä lioitetuilla koivunvitsoilla 40 kovaa lyöntiä paljaalle pyllylle. Ja taas nurkkaan , puoleksi tunniksi. Siinähän se, hinta (vain) 40 euroa,

Paluumatkalla baaritiskillä seisominen tuntui paremmalta vaihtoehdolta kuin istuminen jossain ...
 
silk
saan piiskaa (remmillä oikein kunnolla) aina kun alan kiukutella, viisatella ja rähistä. en pääse siitä irti mitenkään, paha painava mielin siitä, mitä rakkaalle tuli taas sanottua.... Mies jos sen nielee, jää hiljalleen alakynteen sähisevän narttunsa kanssa. MUTTA! mene heti makuuhuoneeseen , odota perse paljaana, nyt tulee kurinpalautusta. Mikään ei auta, uhmittelusta tlee kovennusta.
Vapisten odotan , pelkään . Peppu paljaana sänyn päässä.
Remmi on nenän edessä . Muutama navakka läimäys ja sen päälle juuri niin monta raskaan nahkavyön sivallusta paljaalle pepulleni, reisille. Sattuu, vingun, pyytelen lopettamaan ,mutta mikään ei auta. Rangaistuksen määrän päättää vain ja ainoastaan sen antaja. Mikä rangaistus se muuten olisi...
Hyvitys ja helpotus tulee. Itku ja syleily. Ei haittaa jos kiukkuan , mies saa olla mies.

 
Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
tuohan olisi aivan loistava idea...mutta toimiiko käytännössä??pitäisi vain kokeilla....missäpäin pääkaupunki seutua asustelet??itse vantaalla...onko sulla perhettä??mulla kaksi lasta,kotona molemmat...eli meillä ei ihan heti kyllä onnistuisi...milloin itse huomasit nauttivasi piiskasta?ehkä mulle tuli erään elokuvan myötä kiinnostus piiskata miehiä eli joskus parikymppisenä...ja sitteen kun pääsin kokeilemaan ihan oikeasti sitä...se aivan taivaallista....täällä aika paljon samat nimimerkit pyörii...ja eihän sitä tiedä vaikka sinäkin mun naapurinmies olisit...mutta mitä sen väliä,jos me aikuisina pidämme näistä asioista,mun mielestä ei kuulu kenellekkään!!!kerrohan lisää mieltymyksistäsi!!jokos takamusta kuumottaa?
Huomasin, että piiska kiinnostaa joskus teini-iässä. Ihmettelin sitä, koska nuoruudessa piti olla siivosti, jos ei halunnut piiskaa. Totuin siihen, että piti olla kunnolla jos ei halunnut piiskaa pyllylle. Miten sinulle oli? Asun Helsingissä ja perhettä ei ole. Asun yksin. Teillä ei voisi piiskata, silloin kun nuorisoa paikalla, mutta minun luona se onnistuisi hyvin.

Piiskakuri parisuhteessa olisi hyvä. Mikä elokuva se oli mitä katsoit? Ajatteleppas kun antaisit minulle piiskaa…. Minun pitäisi olla siivosti paikallaan, kun sivaltaisit koivunvitsalla paljaita pakaroita. Tietäisit sen, että jos en ole kunnolla, niin vitsaa tulee niin paljon, että tottelen. Äitini opetus oli, että niin tuhmaa poikaa ei olekaan, jota ei saa piiskalla tottelemaan. Mitä mieltä olet? Mitä piiskatut miehet ajatteli, kun olit antanut heille kurinpalautusta.



 
Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
juu,tosi vaikea tietää mistä kiinnostus tullut,vaikka olisi itänyt alitajunnassa kuinka kauan...itse en kyllä ole baaritiskillä koskaan alkanut juttelemaan tälläisistä asioista,ehkä omaa tyhmyyttäni,pitäisikin kokeilla!!olen myös kokeillut sitä,että mies piiskaa minua,mutten ole nauttinut siitä laisinkaan...
Ei baarissa kannatakkaan suoraan mennä puhumaan piiskaamisesta ja miten siitä tykkää. Kannattaa ensin vähän testata toista. Itse teen niin, että kerron jotain tarinaa ja sinne on sijoitettu piiskakohtaus. Joku tarttuu siihen ja joku ei. Sitten voi muistella omaa kasvuikää ja kertoa sieltä tarinan, jossa sai itse piiskaa. Sinä voisit hyvin kertoa miten koiuviemenherraa ennen käytettiin. Mitä ajattelet?

Jos et itse piiskaa halua saada, niin silloin ei sinun sitä pidä saadakaan. Antajan osa käy hyvin.

 
Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja nostalgia:
Siellä taisi työskennellä useampikin tyttö, mutta minut otti vastaan Silva, nahkatakissa ja farkuissa, Ymmärsi kohtuullisesti suomea, ja käsitti että nyt olen tuhma koulupoika, jota opettajan on pakko rangaista.
. Multa heti housut nilkkoihin, alkkarit polviin, ja aluksi nurkkaan häpeämään ja odottamaan ansaittua kuritusta. Sitten poikittain nojatuolin päälle, ja suolavedessä lioitetuilla koivunvitsoilla 40 kovaa lyöntiä paljaalle pyllylle.
Sinä se osaat nauttia...
Voitko kertoa enemmän tästä opettajasta. Ikä, pituus, voimat?
Entä jouduitko pyytämään anteeksi, että olit ollut tuhma?

 
nostalgia
Silva oli aika pitkä, ehkä 175-senttinen, iältään 40-45-vuotias. Tuskin olisi selvinnyt voimanoston MM-kisoissa, mutta voin vakuuttaa, että kyllä ne lyönnit tuli tosi kovaa.

Mun kertomus oli, että olin kopioinut koevastaukseni vieressä istuneelta hikipingolta, minkä olinkin tehnyt niin kömpelösti että sen huomasi. Totta kai jouduin pyytämään anteeksi, mutta ei se vaikuttanut lieventänä seikkana - niinkuin ei kuulunutkaan.

Nauttia? No enpä tiedä, mikä tuossa oli nautintoa. Polttava kipu oli seurauksena, ja taisi vähän itkun tiristystäkin päästä. Jollain muulla tasolla sitten ehkä myös nautintoa - tätähän me harrastetaan. Voin kipeästi suositella tuota Tallinnan piiskaajaa, varmaan useimmat taksikuskit osaa ohjata sinne.
 
liisi-65
moi taas,mulla kone ollut ihan sekaisin,siksi en ole päässyt tännekään!!!en muista elokuvan nimeä,mutta siinä nainen antoi miehelle remmiä ja sitten kiihkeää seksiä...kiva jos äiti sut opettanut että piiskatessa pylly pitää olla paikallaan tai piiskaus kovenee..silloinhan itse hallitset tilannetta,tuleeko lisää vai loppuuko!!!ja kysymykseesi mitä miehet pitivät piiskasta,pitivät kyllä,koska aloitehan oli tullut sieltä kautta!!!mitä rikkeitä teit,että sait piiskaa??oletko nyt vanhemmiten paljonkin harrastanut näitä juttuja parisuhteessa??haluaisitko jotain roolileikkejä??
PIISKA_PETELLE..kiitos kannanotosta ja kommenteistasi,luulen tosiaan,ettei piiskan saaminen ole mun juttu,kun taas antaminen kiihottaa jo ajatuksenakin!!!
 
Rami 64
Tässähän tuli jo ikävä, kun ei kuulunut mitään. Miten miehet ottivat piiskauksen esille? Oliko jossain ravintolassa vai muualla? Onko sinussa jotain semmoista, että uskalsivat puhua tällaisesta aiheeesta? Kuinka lujan selkäsaunan annoit alkuun?

Kotona meillä oli kaikki ns. peruasiat oli kunnossa. Mutta aikoinaan äitini mielestä oli ihan luonnollista, että kotona oli piiska, kun kerran kotona oli kasvuikäisiäkin. Äiti oli järkevä ihminen, mutta hänen ajatusmaailmassaan piiskakasvatus oli ihan normaali asia. En tiedä olisiko nykypäivänä ajatellut niin. Piiskaa määrättiin, jos ei esim. totellut. Jos oli sanottu, että pihalta ei saa mennä minnekään ja meni käymään muualla, niin piiskaa oli tiedossa. Kotona sanottiin, että ei niitä kieltoja turhaan anneta, vaan vanhempien mielestä näin on viisasta toimia. Se oli siis sellaista ns. huolehtimista. Kiukuttelua ei myöskään hyväksytty. Piiskan saannista puhuttiin muiden kuullen häpeilemättä. Itse sai silloin olla posket punaisina.

Roolileikeistä en välitä, tai ehkä jonkun verran. Paras tilanne olisi parisuhde, missä rikkeet sovitettaisiin piiskalla. Mitä ajatteleisit, että mies olisi ollut myöhään ravintolassa ja tulisi kotiin tosi myöhään vaikka olisi luvannut tulla ajoissa. Antaisitko tämmöisestä piiskaa, jos olisit sopinut piiskarankaisusta tällaisissa asioissa. Entä annatko lujemmin piiskaa, jos olet vihainen?
 
nostalgia
Rami kysyy, kuuluuko piiskaa sada jos ravintolasta tulee sovittua myöhemmin. No vastaus on kai itsestään selvä, vai mitä Liisi. Mutta ei tietenkään heti silloin, eihän kipu edes tunnu niin tehokkaasti, jos on enemmän tai vähemmän humalassa. Mutta rangaistuksesta ilmoitetaan, ja se annetaan joko seuraavana aamuna, tai jos on kiireinen työpäivän aamu, sitten seuraavana iltana. Piiskauksen laatu ja lyöntien määrä ilmoitetaan kyllä heti, että niitä voi sitten krapulapäissään jo yöllä tai vielä seuraavan työpäivän aikana tuskaisesti miettiä mielessään. Ja sitten aikanaan tulee se piiskarangaistuksen ankara täytäntöönpano.
 
liisi-65
nostalgiahan tuossa vastailikin mun puolesta,eli olen samaa mieltä,ettei humalassa kannata piiskata,kun muutenkin tunto pois ja krapulassa,muunkin olon lisäksi varmaan tehokkainta!!mutta varmaan ymmärtäisit vitsat tuoda kotiin tullessasi..käykös sinulle usein näin,että unohdat tulla kotiin??ja nämä miehet jonka kanssa olen harrastanut piiskaleikkejä,niin olimme seurustellet jonkin aikaa,kunnes aloimme leikkiin!!tarvitsisiko sinulle ilmoittaa piiskaniskujen määrä vaiko spontaanisti vaan takamus punaiseksi??tekisitkö rikkeitä "tahallaan" vaiko vahingossa??entä jos haluan piiskata sinut vaikka ennen seksiä,suostuisitko kun tiedät,kuinka siitä kiihotun??kuinka piiska sinuun seksuaalisesti vaikutta,tuletko kiihottuneeksi vai oletko vaan saanut rangaistuksen oikeutetusti rikkeistäsi ja se siitä??
NOSTALGIA.kuinka usein käyt siellä tallinnassa piiskattavana??niillä naisillahan onkin kunnon otteet,eikös suomesta löydy sinulle ketään joka haluaisi pitää sut kurissa??minäkin kyllä luulen olevani naisena täällä ainoa tai ainakin vähemmistö!!mukavaa illanjatkoa kaikille ja palaillaan!!
 
nostalgia
No ei siellä Tallinnassa kovin usein tule käydyksi. Riika on toinen vaihtoehto, siellä on etenkin venäläisnaisia, jotka osaa tän homman. Onhan sitä meillä Suomessakin piiskaajia, vaikka olen vähän arka ottamaan asian puheeksi. Jos olet itse kiinnostunut tai tunnet muita sopivia, anna jokin sopiva vihje. Hyvää yötä sullekin!
 
spankingwoman
Onko ostettu piiskaaja tyydyttävä myös henkisesti. Sisältyyhän selkäsaunan saamiseen myös muutakin kuin pelkkää kipua.

Paras olisi jos löytää todella välittävän ihmisen jonka kanssa pystyy molemmin puolin antamaan ja saamaan piiskaa, sekä keskustelemaan asian tiimoilta mitä vain mieleen tulee.

Oman tyydytyksensä myös saa pelkästä keskustelemisesta ja kirjoittelemisesta omien mietteiden kanssa näille/tälle foorumille.
Siellä viimeistään selviää se, että ei todellakaan olen yksin tämän asian kanssa. Omalle omituiselle tavalleen löytyy muitakin saman alan harrastajia.

[viestiä moderoitu]
 
nostalgia
Oot tietysti taaas täysin oikeassa. Periaatteessa juuri noin. Käytäntö ei aina ole ihan yhtä helppoa. Pumaga on pumaga, praktika on praktika, sanoo meidän venäläiset ystävät. Jotka muuten on tärkeitä, pysytään ihmeessä irti Natosta ... Mutta sekin on toinen juttu. Ehkä muutama tiukka remminisku takapuolelle auttaa nyt nukkumaan, ja keksimään huomenna uusia ajatuksia. Eli hyvää yötä ja värikkäitä unia!
 
m. t.
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
Onko ostettu piiskaaja tyydyttävä myös henkisesti. Sisältyyhän selkäsaunan saamiseen myös muutakin kuin pelkkää kipua.

Paras olisi jos löytää todella välittävän ihmisen jonka kanssa pystyy molemmin puolin antamaan ja saamaan piiskaa, sekä keskustelemaan asian tiimoilta mitä vain mieleen tulee.

Oman tyydytyksensä myös saa pelkästä keskustelemisesta ja kirjoittelemisesta omien mietteiden kanssa näille/tälle foorumille.
Siellä viimeistään selviää se, että ei todellakaan olen yksin tämän asian kanssa. Omalle omituiselle tavalleen löytyy muitakin saman alan harrastajia.

[viestiä moderoitu]

Ihan uusi juttu. Ja vissiin tarpeellinen. Spankingwomanin kanssa samaa mieltä että tyydytystä tuottaa jo se että pääsee keskustelemaan näistä asioista. Tai lukemaan muiden ajatuksia.

[viestiä moderoitu]
 
masokistimies
Missä sinä olet ollut tähän asti?Mitä varten sinä vasta nyt on ruvennut kirjoittamaan täällä.Jos haluat kontakti sinä eli joku muut,siellä leikit ja fetissit suomi24 siellä saa kirjoittaa osoitteitakin.Tällä on varmasti joku uusi ankarampi moderaattori?En minä kirjoittanut mitään osoitteita tänne mutta kuitenkin se on pois otettu.
 
Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
käykös sinulle usein näin,että unohdat tulla kotiin??!!tarvitsisiko sinulle ilmoittaa piiskaniskujen määrä vaiko spontaanisti vaan takamus punaiseksi??tekisitkö rikkeitä "tahallaan" vaiko vahingossa??entä jos haluan piiskata sinut vaikka ennen seksiä,suostuisitko kun tiedät,kuinka siitä kiihotun??kuinka piiska sinuun seksuaalisesti vaikutta,tuletko kiihottuneeksi vai oletko vaan saanut rangaistuksen oikeutetusti rikkeistäsi ja se siitä??
NOSTALGIA.niillä naisillahan onkin kunnon otteet,eikös suomesta löydy sinulle ketään joka haluaisi pitää sut kurissa??
Ei minulle käy niin, että unohtaisin usein tulla kotiin. Joskus tietysti ja silloin kotiinmenoa motivoisi tieto selkäsaunasta. Piiskan iskujen määrä olisi hyvä tietää etukäteen. sen voisit kertoa puhuttelun aikana. Vai haluatko pitää sen salaisuutena? Rikkeitä tekisin tahallaan, mutta tietysti vahinkojakin sattuu.
Saat piiskata ennen seksiä ja niin pitääkin tehdä. Itse kiihotun siitä kanssa paljon. Ei piiskaamisen jälkeen voi vaan olla ja se siitä.

Miten usein sinulla oli muuten nuoruudessa piiskapäivä. Mitä ajattelit siitä kun piti olla kunnolla, ettei tullut koivuniemenherra kylään. Riittikö joskus pelkkä pelottulelu koivuneimenherralla.

Jos sinulla olisi mies, kenenelle antaisit piiskaa, kertoisitko siitä kenellekään? Tarkoitan naispuolisia ystäviäsi. Kertoisitko, että meillä isi sai kotona piiskaa, kun ei ollut kunnolla.

Onko sinulla yhtä hyvät otteet kuin Tallinnan tytöillä?





 
mieshenkilö -46
Meillä on emännän kanssa tavallaan roolileikki - hän on äiti ja minä pikkupoika, joka tarvittaessa piiskataan. Tämä kiinnostus molemmilla heräsi jo lapsena, minulla vastaanottavana osapuolena äidin kanssa, hänellä taas kun pääsi seuraamaan pikkuveljen kurituksia. Itse hän ei koskaan päässyt "nauttimaan" koivurisusta. Hän myöntää, että häntä vanhemmiten (noin kymmenvuotaasta ylöspäin) kiihoittikin kuunnella, kun veljeä piiskattiin, ja usein pääsi puolisalaa kurkkimaankin. Ja hän kuvitteli, miten hän itse saisi luvan piiskata pojan. No, se toive on nyt toteutunut. Monesti ei itse kuritus meillä johda välittömästi seksiin, mutta sen muisteleminen jälkeenpäin. Esimerkiksi eilen illalla katseltiin näitä kirjoituksia. Sitten hän hyvin yksityiskohtaisesti muisteli erästä veljensä saamaa selkäsaunaa. Sitten käytiin läpi minun viimeisin kurinpalautus - vitsan hakeminen, housujen riisuminen (sillä kertaa kokonaan), vitsan viuhahdukset ja räpsähdykset "tuhman pikkupojan" pyllylle, ensimmäiset "ai!" vingahdukset - pitemmälle ei keritty, kun rynnättiin kiihkeinä sänkyyn.
Eräs ongelma on tietysti, että risu jättää melkoisen selvät "jalanjäljet". Meillä se ei ole erityinen ongelma, en juurikaan käy esimerkiksi uimahallissa (omakotitalo, jossa sauna). Jos vastaava tilanne on tiedossa, siirretään rangaistus sopivampaan ajankohtaan - oma mielenkiintonsa odottaa sitä ehkä pari päivää. Lapsena kokeilin erilaisia konsteja häivyttää jäljet. Esimerkiksi karkealla harjalla lujasti harjata takamuksia. Parhaaksi osoittautui, jos pääsi istumaan joksikin aikaa ammeeseen, johon laski mahdollisimman kuumaa vettä niin vähän, että se juuri peitti pyllyn. Kun itse oli ilmassa, niin vesi sieti olla hyvinkin kuumaa. Eihän sekään riittänyt, jos selkäsauna oli ollut tavallista lujempi, ja jos seuraavana päivänä oli voimistelua, niin pukuhuoneessa kaverit taas näkivät, miten tiukka kasvatus minulla oli. Nykyään se tietysti useimmiten herättäisi kiusallista huomiota, varovainen kannattaa olla. Toisaalta kiihottaa ajatella, että menisin esimerkiksi uimahalliin tuoreet kunnon piiskanjäljet takamuksilla. En kuitenkaan aio kokeilla!
 
piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja mieshenkilö -46:
Meillä on emännän kanssa tavallaan roolileikki - hän on äiti ja minä pikkupoika, joka tarvittaessa piiskataan. Tämä kiinnostus molemmilla heräsi jo lapsena, minulla vastaanottavana osapuolena äidin kanssa, hänellä taas kun pääsi seuraamaan pikkuveljen kurituksia. Itse hän ei koskaan päässyt "nauttimaan" koivurisusta. Hän myöntää, että häntä vanhemmiten (noin kymmenvuotaasta ylöspäin) kiihoittikin kuunnella, kun veljeä piiskattiin, ja usein pääsi puolisalaa kurkkimaankin. Ja hän kuvitteli, miten hän itse saisi luvan piiskata pojan. No, se toive on nyt toteutunut. Monesti ei itse kuritus meillä johda välittömästi seksiin, mutta sen muisteleminen jälkeenpäin. Esimerkiksi eilen illalla katseltiin näitä kirjoituksia. Sitten hän hyvin yksityiskohtaisesti muisteli erästä veljensä saamaa selkäsaunaa. Sitten käytiin läpi minun viimeisin kurinpalautus - vitsan hakeminen, housujen riisuminen (sillä kertaa kokonaan), vitsan viuhahdukset ja räpsähdykset "tuhman pikkupojan" pyllylle, ensimmäiset "ai!" vingahdukset - pitemmälle ei keritty, kun rynnättiin kiihkeinä sänkyyn.
Eräs ongelma on tietysti, että risu jättää melkoisen selvät "jalanjäljet". Meillä se ei ole erityinen ongelma, en juurikaan käy esimerkiksi uimahallissa (omakotitalo, jossa sauna). Jos vastaava tilanne on tiedossa, siirretään rangaistus sopivampaan ajankohtaan - oma mielenkiintonsa odottaa sitä ehkä pari päivää. Lapsena kokeilin erilaisia konsteja häivyttää jäljet. Esimerkiksi karkealla harjalla lujasti harjata takamuksia. Parhaaksi osoittautui, jos pääsi istumaan joksikin aikaa ammeeseen, johon laski mahdollisimman kuumaa vettä niin vähän, että se juuri peitti pyllyn. Kun itse oli ilmassa, niin vesi sieti olla hyvinkin kuumaa. Eihän sekään riittänyt, jos selkäsauna oli ollut tavallista lujempi, ja jos seuraavana päivänä oli voimistelua, niin pukuhuoneessa kaverit taas näkivät, miten tiukka kasvatus minulla oli. Nykyään se tietysti useimmiten herättäisi kiusallista huomiota, varovainen kannattaa olla. Toisaalta kiihottaa ajatella, että menisin esimerkiksi uimahalliin tuoreet kunnon piiskanjäljet takamuksilla. En kuitenkaan aio kokeilla!
kylmä liina takapuolenpäälle voi lyödä lujaa ei jää jälkiä.Voi luädä vaikka paksulla pajuvitsalla.
 
nostalgia
Tärkeä osa piiskauksen tuottamasta tyydytyksestä on juuri ne juomut, jotka takapuoleen kunnon kurituksesta välttämättä jää - ja jotka ei laskeudu ihan parissa päivässä. Peilin edessä voi tarkastella kuritettua takamustaan ja muistella selkäsaunan häpeää ja kipua. Lisähäpeää voi saada juuri menemällä esimerkiksi uimahalliin niin, että takamus ainakin hetkeksi paljastuu muillekin. Siitä voi sitä paitsi syntyä kiinnostava keskustelu jonkun muun samoista asioista kiinnostuneen kanssa, ja ties mihin se vielä saattaa johtaa ...
 
spankingwoman
Joskus muistan omasta kurituksestani, kun sain sellaisen selkäsaunan - aiheesta tietty - että remmin jäljet näkyivät laaja-alaisina mustelmina kaksi viikkoa. Kipu häipyi muistaakseni neljän tai viiden päivän aikana, mutta ne jäljet!!
Alussa fiilistelin ja nautin tuntemuksista. Katselin jälkiä ja muistelin saatua rangaistusta. Mutta kun kipua ei enää tuntunut, ja saunaan ei voinut mennä lasten kanssa, alkoi harmittamaan todella rankasti.

Minulla taitaa sietokyvyn raja mennä tuossa viikon kohdalla.
Voisikohan tämänkin ottaa rangaistuksena, kestettävä on niitä jälkiä kun omalla käytöksellään on sen piiskauksen tilannut.

Nykyisin olen piiskausmiiteissä yrittänyt itse antajana kehitellä sellaisia välineyhdistelmiä, jotka ovat kivuliaita, mutta eivät jätä viikkokausiksi mustelmia ja juomuja. Muutamia päiviä on hyvä, mutta kaksi viikkoa,,,
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä