mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
nostalgia
Minunkin lapsuuteni painajaisia oli silakkalaatikko. Nykyään tietysti tulee jännä olo vatsanpohjassa jo ruokalajin nimen kuulemisesta ...

Ankara piiskaus kahtena päivänä peräkkäin on muuten aika rankka juttu. Kasvatustoimien kohteena ollutta pintaa kivistää yhä, eikä istumisesta tule oikein mitään. Sellainen "piiskaviikko"-rangaistus, josta joltain kuulin, olisi varmaan tosi kivulias: rangaistus jaksotettaisiin niin, että ensimmäisenä iltana 12 lyöntiä, sitten viikon ajan aina kolme lyöntiä enemmän, lopuksi siis 30! Varsinaisen kivun lisäksi koko ajan ahdistunut odotus ja seuraavan, aina kovennetun selkäsaunan pelko.

Ei meillä kotona sellaista käytetty, enkä nytkään olisi valmis suostumaan sellaiseen.

spankingwoman
Eihän kaksitoista lyöntiä tunnu pahalta vaikka se annettaisiin rottingilla ajan kanssa. Eikä kolmekymmentäkään, vaikkapa remmillä.

Tietysti pitää ottaa huomioon lyönnin voimakkuus ja onko tottunut saamaan selkäsaunaa.
Toisille kevyt läpsäisy tuntuu pahalta ja toiset taas kestävät satoja iskuja - no sattuuhan se toki - mutta kestävät silti pyrkimättä pahemmin pois.

liisi-65
olen seurannut tätä palstaa mielenkiinnolla ja kovastikin kiihoittuen näistä jutuista!!Itse olen koivuniemenherralta saanut useatkin selkäsaunat,enkä ole mieletäni mitenkään traumaattinen ja varmaan ovat aiheesta tulleet,olin aikas vilkas tyttö!!Vanhemmiten minua alkanut kiinnostaa miesten piiskaaminen koivuniemen herralla ja perinteisesti housut alas,polville poikittain ja risua pyllylle...olen kokeillut muutaman kanssa ja aivan taivaallinen vallantunne ja sitä kautta mahtavia orkkuja!!Tänä päivänä odottelen vain,että joku kuriton tulisi ovelle kolkuttelemaan!!Jatkakaa näitä kertomuksia,ne todella kiihottavia!!

nostalgia
Etkö sä nyt ole vähän turhan kovaa tyttöä. Jos tapaat jonkun perinteistä brittien sisäoppilaitosta käyneen, sano vain etteihän ne six of the best rottinkikepillä varmaan tuntuneet miltään. kaksitoista lujaa lyöntiä notkealla rottinkikepillä paljaille pakaroille on tosi ankara rangaistus. Vai etkö ole itse kokenut? Ja sitten viikon verran joka kerta lisää, aina 30 saakka. Kuten sanottu, en ole itse tällaista "piiskaviikkoa" saanut osakseni, enkä halua. Mutta laske nyt, paljonko lyontejä viikossa kertyisi - mun matikalla yli puolitoista sataa. Oli välineenä mikä tahansa solmiota tukevampi väline (!), siinä on kyllä kipua kerrakseen. Ja sitä häpeää ja jännitystä ja odotusta.

Jossain puhenvuorossa jonkin aikaa sitten jo ihmettelin, miksei sinusta ollut juuri silloin kuulunut palstoilla, ja paljastin suorastaan nähneeni märkiä unia. Jos vatsallaan pystyy saamaan unta, odotetaan ensi yötä ...

piece of cake
Varmaan siellä sisäoppilaitoksessa olleet vähän eri fiilikset kuin meillä jotka tykkää piiskaamisesta? Ei niitä voi verrata. Mitä taas tulee rottingin iskujen määrään, mikä kiire niitä on häthätää huitoa. Antaa iskun upota kaikessa rauhassa ja vasta sitten antaa seuraavan. Näin vastaanottajakin ehtii "toipua" edellisestä iskusta ja jo suorastaan odottaa seuraavaa. Ja tottakai se sattuu, mutta sehän se on tarkoituskin, sitä haetaan.

nostalgia
Eihän niitä rottingin iskuja tietenkään häthätää huidota, vaan nimenomaan tarkoituksellisen hidastetusti. Mutta ei kai yleensä tavoitella sitä, että kuritettava ehtii "toipua" ja jo odottaa seuraavaa. Päinvastoin, tarkoitus on, että edellisen lyönnin aiheuttama kipu todella ehtii päästä polttamaan ja uusi lyönti, mielellään ihan samaan kohtaan, on kahta tuskallisempi kokemus! Kuten sanot, tätähän me haetaankin - mutta rajansa kaikella.

varpu-
Unohdin sanoa, että meilläkin oli hetkisen koivuniemenherra oven karmin päällä, kun oltiin pieniä. Mutta enemmän käytössä oli paistinlasta, kärpäslätkä ja mattopiiska, tietenkin käsien lisäksi.

Piti vielä sanoa, että itsekään en oikein ole sellaisen master/orja-leikin, välineurheilun kuten niiden kissanaisvaatteiden ja ruoskien ja korkkareiden ja sitomisen, ystävä. x) Mutta sellaiset arkisemmat opettaja/koulutyttö ja isäntä/piika -asetelmat kuulostavat todella kutkuttavilta roolileikeiltä.

Ainakin ketjun alkupäässä on puhuttu vieraiden aikana piiskaamisesta, mutta taisi olla epäilystä niiden todenperäisyydestä. Joka tapauksessa itse kyllä olen ehdottomasti sitä mieltä, että piiskaaminen on niin intiimi asia, etten haluaisi sitä ainakaan omien tuttujeni saavan tietää. ;)

Laitan tähän lainauksen yhdestä tosi mainiosta ketjun alkupäässä olevasta näkemyksestä:
Alkuperäinen kirjoittaja vanhempi tieteenharjoittaja :
Pyynnöstäsi

Aloitimme seurustelumme kun olimme 18/17, piiska oli alusta asti esileikkinä ja kiihottimena. Muistan joskus kun vaimo vielä asui kotona ja hangattiin trombosolia koivun juomuihin, jotta vaalenisivat ennen perheen yhtistä saunailtaa.

Kotikuri tuli mukaan oikeastaan ulkomaanmatkoilla. Muutama lomapäivä kolmella lomalla meni pieleen riidellessä, ja mietin jo onko mitään järkeä lähteä yhdessä lomalle... Vaimoni ei sitä myöntänyt pitkissä keskusteluissakaan, että hän ne riidat aloitti. Kun tämä oli tapahtunut parilla lomalla totesin, että joko se loppuu tai yhteiset lomamme loppuvat ja suuresta vastustelusta huolimatta lupasinpäätin ottaa piiskan käyttöön, aina kun tuli kärttyilyä ja jättää vastaamatta sanalliseen provokaatioon.

Niinpä nykyään kärttyilystä lomalla tulee välittömästi piiskaa. Sama koskee muuten jo pakkaamista ja lomalle lähtöä, jolloin vaimolllani oli lomakuumeessa tapana olla kärttyinen ja strasseta pakkaamisesta, nykyisin strap roikkuu pakatessa tarvittaessa ovenkahvassa ja sitä ei ole enää viimeisimmisssä pakkamisissa tarvinnut käyttää..

Samoin vaimoni tietää, että strap pakataan päällimäiseksi matkalaukkuun. Lomailemme yhdessä 3-5 viikkoa vuodessa ja strap on nykyisin aina mukana "Never leave home without it" olemme todella nauttineet lomistamme viime vuosina ja alkavat riidat on kuitattu muutamalla strapillä, enkä koskaan riitele tai korota ääntäni. Jo 3-5 auttaa joskus harvoin on tarvittu yli 10. Vaimoni hyväksyy tämän täysin tietäen nauttivansa lomista ilman rriitoja. Pyllylle jää sellaiset "sormennäköiset" neljä raitaa loppupäiväksi, harvoin vaimoni on niin vaikea, että pitäisi varmistaa jälkien näkyminen aamullakin...

Varsinainen systemaatiinen kotikuri tuli mukaan pari vuotta sitten kun lapset olivat lentäneet pesästä, rottikeppi on tosin ollut kaapissa aiemminkin ja sitä on käytetty silloin tällöin Strap on hankittu Lontoosta 8 vuotta sitten, käytiin yhdessä ostamassa Sohossa, laitoin hänet vielä kassalle. Samana iltana testautin sen peräti 50 testillä, vaimo kävi aika kuumana.

Systemaattinen kotikuri, jossa teko ja seuraus tulevat välittömästi olisikin vaikeaa kun lapsia on kotona.
Tuollainen olis mullekin tarpeen! :D Oon meinaan ihan mahdottoman saamaton... Itselläni on myös samaa vaikeutta normaalin seksin kanssa, kun tässä lainauksessa tulee ilmi:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuula:
Minun on vaikea antautua toiselle ja omille seksuaalisuuden tunteille kokonaan, ja näitä vaikeuksia tämä piiskausjuttu on helpottanut olennaisesti, mikä on taas vienyt seksin aivan eri tasolle. Ja hyvä seksi taas on vienyt suhteen aivan toisiin ulottuvuuksiin, eli syventänyt ja täydentänyt sitä aika paljon.

Eli annan mielihyvin miehelleni valtuudet kurittaa minua, niin onnelliseksi se minut tekee. Vaikka sattuukin niin saatanasti joka kerralla; aina ajattelen, että ei koskaan enää ja tappelen vastaan lähes tosissani, vaikka tiedän sen turhaksi.
Pitääkin varmaan olla hyvä mies asialla, että pysyy lujana, vaikka piiskattava itse viime hetkellä panikoi ja haluais perua koko jutun? ;) Mitä mieltä ootte sellaisesta? Piiskaajan katu-uskottavuutta kyllä itselläni varmaan haittais, jos se haluais itsekin kuritusta minulta. ;)

Ja anteeksi vielä, kun lainailen, mutta tämä kuulostaa niin hyvältä! Ja saatte te konkarit vähän nostalgiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoväki kuriin:
Mielestäni meidän miesten kuuluu ehdottomasti pitää vaimot ja tyttöystävätkin kurissa ja nuhteessa ja varmasti parhaiten se onnistuu antamalla piiskaa aina tarpeen vaatiessa. Se vaaan täytyy tehdä sitten ehdottomasti rakkaudella eli väkivaltaa ei pidä käyttää, ainoastaan napakkaa piiskausta paljaalle takamukselle, joka muuten on naisella ikäänkuin vartavasten siihen hommaan tehty ;). Piiskaus antaa naiselle turvallisuutta ja varmuuden siitä, että yhteisten sääntöjen rikkomisesta on kirveleviä seurauksia. Kokemuksesta sanon, että naiset jopa nauttivat siitä, jälkeenpäin ollaan niin enkelimäisiä eikä oikuttelusta näy merkkejäkään pitkiin aikoihin. Siis epäröivät miehet: ei muuta kuin tuittulievat naiset polville poikittain ja kunnon kurinpalautus paljaalle pyllylle; takaan että toimii.
Just tuolleen se toimii meidän parisuhteessa. Mies ei tosiaankaan ole väkivaltainen, mutta käyttää niin ihanan kutkuttavalla tavalla miehistä auktoriteettiään ottamalla tarvittaessa polvilleen ja antamalla paljaalle pepulle käsipiiskaa tai remmiä. Risuja tai muita välineitä ei olla kokeiltu. Vielä, ehkä joskus ihan osataan puhuakin näistä ja sovitaan että voidaan kokeilla jotain muitakin kuritusjuttuja. Mutta toistaiseksi homma on aivan spontaania.

Ei sitä voi sanoin kuvata miten tulee turvallinen olo ja tuntee olevansa "miehen oma" siinä polvien päällä ja joutuu ottamaan vastaan kurituksen. Itse ainakin olen sellainen pirttihirmu ja välillä räjähtelen ihan aiheettakin(etenkin PMS-aikaan!) ja jotenkin hommat vaan kolahtaa paikoilleen kun mies ottaa ohjat käsiinsä ja on aktiivinen tässä piiskarangaistusasiassa. Itse tulen kerta kaikkiaan aivan kuumaksi tästä.

Kaiketi miehen miehisyys ja varmat otteet ovat osatekijöitä. Pelkkä leikkimielinen uhkaus että kohta tulee piiskaa paljaalle pyllylle jos vielä jatkat, on todella kutkuttavaa. Vaikka varsinaista piiskausta ei tapahtuisikaan. Mies kyllä on aivan ihana piiskaamisen jälkeen ja paapoo ja pitää hyvänä. Eikä ole koskaan läpsinyt niin kovaa että piiskaaminen aiheuttaisi mitään kärsimystä. Tietää omat voimansa ja rajansa.

Tää vaan on meidän juttu. Mieheni ei ikinä ole tehnyt mitään väkivaltaista tai alistanut koko 9 vuotisen liittomme aikana. Mutta tää piiskaamishomma on asia joka kiehtoo ja kiihottaakin. Sekä minua että miestäni. Itseäni eivät myöskään SM-jutut ja ruoskimiset kiihota ollenkaan.

varpu-
Hih! Muistui mieleen... Varhaisimpia fantasioitani, joita lapsena peiton alla loihdin: Pikku-Myy, joka siis oli pieni ja todella paha tyttö, joutui kasvatuslaitokseen. Siellä Myy joutui oikein tehokurssille ja piiskaa ei säästelty!

Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja liisi-65:
olen seurannut tätä palstaa mielenkiinnolla ja kovastikin kiihoittuen näistä jutuista!!Itse olen koivuniemenherralta saanut useatkin selkäsaunat,enkä ole mieletäni mitenkään traumaattinen ja varmaan ovat aiheesta tulleet,olin aikas vilkas tyttö!!Vanhemmiten minua alkanut kiinnostaa miesten piiskaaminen koivuniemen herralla ja perinteisesti housut alas,polville poikittain ja risua pyllylle...olen kokeillut muutaman kanssa ja aivan taivaallinen vallantunne ja sitä kautta mahtavia orkkuja!!Tänä päivänä odottelen vain,että joku kuriton tulisi ovelle kolkuttelemaan!!Jatkakaa näitä kertomuksia,ne todella kiihottavia!!
Täytyy tulla sinun ovelle kolkuttelemaan. Niin saat antaa piiskaa oikein vanhanajna vitsalla. Meillä kotona aikoinaan pidettiin piiskaa eteisen semmoisessa koriste tonkassa. Välillä komeron hyllyllä. Kun vieraita tuli kylään, niin tiesivät heti mihin tonkassa olevaa vitsaa käytetään. Tietysti siitä tuli joskus muille houkutus kertoa minun tuhmuuksista.

Millä piiskalla annat mieluiten itse selkäsaunan? Miltä tuntuisi sellainen parisuhde, että piiskaa ei säästettäisi eli ihan kuin ennen vanhaan.

liisi-65
tervetuloa vaan,minusta koivupiiska kaikkein tehokkain...ja voit olla varma,etten sitä säästelisi,jos olet ollut kuriton....asun etelä-suomessa,missä sinä??olisi kiva jatkaa privaatisti tätä keskustelua!!olehan tuhmana,jotta piiskalla töitä!!ja ei niitä piiskoja missään säilytetä,saat tarvittaessa hakea ihan itse!!haluatko seksiä heti piiskan jälkeen vai voitko odottaa ja kuinka kauan??

Rami 64
Varaan pari kolme koivupiiskaa ja tulen koputtamaan oveasi. Saat niistä valita sopivan ja piiskata sillä kaikki tuhmuudet pois. Kotona meillä sanottiin, jos puhe ei tepsinyt, että seuraavaksi asia opetaan piiskalla paljaan pyllyn kautta. Siinä työssä ei pidä koivupiiskaa säästää.

Seksi saa odottaa selkäsaunan jälkeen. Ennen piiskaa voit vähät ripittää, mitä pahaa olen tehnyt. Ja kysymyksiin pitääkin sitten vastata kunnolla. Sivallatko piiskalla pyllyyn, jos ei vastaa kunnolla. Asun pääkaupunkiseudulla, mietitäänpääs miten jatketaan privaatisti keskustelua.

nostalgia
Kiinnostava keskustelu tuo taas esiin uusia muistoja nuoruusajalta. Meillä oli kesäpaikka yksinäisessä saaressa. Vanhemmat oli sitä mieltä, että vielä 15-vuotiaankin pojan on parasta viettää kesä siellä, poissa kaupungin houkutuksista. Itse olisin tietysti jo kaivannut vapaampiin oloihin kaverien luo stadiin.

Meille oli palkattu kesäapulaiseksi mua vain pari vuotta vanhempi urheilijatyttö Pohjois-Suomesta, SM-tason (!) hiihtäjä ja kesällä suunnistaja. Kun vanhemmat lähti matkalle ja jätti meidät tytön kanssa saareen, isä sanoi tytölle, että pidät sitten pojan tiukassa kurissa ja nuhteessa.

Tuon ajan urheiluvaatteet ei olleet niin muodikkaita ja virtaviivaisia kuin tänään. Mua tän Tanjan vaatteet kuitenkin jotenkin kiinnosti. Sillä oli muun muassa sellainen tuon ajan kilpahiihtopuku, sinistä tuulikangasta, jossa pusero-osa pujotettiin pään yli ja siinä oli lyhyt vetoketju. Helmat työnnettiin samaa tuulikangasta olevien housujen alle. Olin ihan tohkeissani, kunTanja lähti lenkille tuossa varustuksessa.

Sitten yhtenä viikonloppuna se lähti jonnekin suunnistustapahtumaan, ja jätti tän hiihtoasun huoneeseensa. En voinut välttää kiusausta kiivetä sinne, kun uskoin hänen olevan poissa yön yli. Riisuin kaikki omat vaatteet ja pujottauduin tähän siniseen tuuliasuun. Nuoren pojan elin reagoi välittömästi tuulikankaan kosketukseen, ja sängyllä istuen aloin hyväillä itseäni housujen läpi.

En lainkaan huomannut, että ovi avautui, ja siellä olikin jo Tanja, nyt pitkässä kumisessa sadetakissa ja kumisaappaissa. Sen silmät leiskui, ja se muistutti luvanneensa pitää mut kurissa ja nuhteessa. - Soitanko isällesi, vai hoidanko asian nyt välittömästi itse? hän tiukkasi.

No ei siinä ollut vaihtoehtoja. Kuului komennus nurkkaan odottamaan, ja huoneen ovi lukittiin ulkoapäin. Eihän tää nyt hirveä rangaistus ole, helpottuneena ajattelin. Kunnes olan yli ikkunasta kurkistamalla havaitsin, että Tanja oli taittamassa koivusta oksia ja riipimässä niistä lehdet pois. Välittömästi nuoren pojan elin taas reagoi, ja housujen etumusta alkoi pullottaa.

Sitten tulikin Tanja. Kertoi olevansa kotoisin pohjoisesta, tiukan uskonnollisesta kodista, jossa kuria pidettiin kunniassa. Hänen veljensä oli joskus yllätetty tyydyttämässä itseään, ja siitä oli seurannut tavallistakin ankarampi kuritus. Nyt minä olin ansainnut vähintään saman. Eli housut alas, ja polvilleen sängylle kumartuneena. Ja sitten tosi ankara piiskasauna, notkeilla koivunvitsoilla!

Kumitakissaan ja saappaissaan Tanja sai pojan kiihottumaan entisestään, kovaan kipuun sekoittui selittämätön hyvän olon kutina alavatsassa. Piiskauksen jälkeen Tanja määräsi minut tyhjään pimeään komeroon, jossa ei mahtunut suorana seisomaan eikä kunnolla istumaan. Siellä sain miettiä tuhmuuttani kolmen tunnin ajan.

Ehkä juuri tämä tapahtuma oli ratkaisevalla tavalla vaikuttamassa siihen, miten ankaran kurituksen tarve ja jotenkin fetisistinen suhatutuminen tietynlaisiin asusteisiin sittemmin ovat leimanneet elämääni.

spankingwoman
Alkuperäinen kirjoittaja nostalgia:
Etkö sä nyt ole vähän turhan kovaa tyttöä. Jos tapaat jonkun perinteistä brittien sisäoppilaitosta käyneen, sano vain etteihän ne six of the best rottinkikepillä varmaan tuntuneet miltään. kaksitoista lujaa lyöntiä notkealla rottinkikepillä paljaille pakaroille on tosi ankara rangaistus. Vai etkö ole itse kokenut? Ja sitten viikon verran joka kerta lisää, aina 30 saakka. Kuten sanottu, en ole itse tällaista "piiskaviikkoa" saanut osakseni, enkä halua. Mutta laske nyt, paljonko lyontejä viikossa kertyisi - mun matikalla yli puolitoista sataa. Oli välineenä mikä tahansa solmiota tukevampi väline (!), siinä on kyllä kipua kerrakseen. Ja sitä häpeää ja jännitystä ja odotusta.

Jossain puhenvuorossa jonkin aikaa sitten jo ihmettelin, miksei sinusta ollut juuri silloin kuulunut palstoilla, ja paljastin suorastaan nähneeni märkiä unia. Jos vatsallaan pystyy saamaan unta, odotetaan ensi yötä ...
Olen saanut kovia selkäsaunoja ja antanut niitä. Juuri sen takia voinkin sanoa, että kaksitoista ei ole paljoa.
Selkäsaunaa ei anneta sillä tavalla, että alusta asti lyödään täysillä.
Pikkuhiljaa annetaan lyöntien vaikuttaa ja kasvattaa kipua. Toisto on se, mikä saa takapuolen liekkeihin.

Rottinkia voi yhdistää muihin välineisiin. Remmillä alussa ja rottingilla päälle, tai päinvastoin. Muitakin yhdistelmiä löytyy. Jokaisen ihmisen omaan tapaan reagoida piiskaamiseen, jokaiselle iho- ja hermotyypille omanlaisensa selkäsauna.

Pitäähän elämää olla tämän palstan ulkopuolellakin. Ensin yksityiselämä kuntoon ja tasapainoon, sen päälle sopiva annos ankaraa kuria saajana ja antajana.

Rami 64
Siellä joku humoristi laittoi tällä Rami nimimerkillä oman osoitteensa. En ollut minä.

Missä iässä huomasit, että piiska kiinnostaa? Mitä mieltä olisit sellaisesta suhteesta, että kotona kaikki tuhmuudet sovitettaisiin piiskalla paljaan pyllyn kautta. Ei olisi mykkäkouluja ja eikä vanhoja juttuja kaiveltaisi esiin.

liisi-65
tuohan olisi aivan loistava idea...mutta toimiiko käytännössä??pitäisi vain kokeilla....missäpäin pääkaupunki seutua asustelet??itse vantaalla...onko sulla perhettä??mulla kaksi lasta,kotona molemmat...eli meillä ei ihan heti kyllä onnistuisi...milloin itse huomasit nauttivasi piiskasta?ehkä mulle tuli erään elokuvan myötä kiinnostus piiskata miehiä eli joskus parikymppisenä...ja sitteen kun pääsin kokeilemaan ihan oikeasti sitä...se aivan taivaallista....täällä aika paljon samat nimimerkit pyörii...ja eihän sitä tiedä vaikka sinäkin mun naapurinmies olisit...mutta mitä sen väliä,jos me aikuisina pidämme näistä asioista,mun mielestä ei kuulu kenellekkään!!!kerrohan lisää mieltymyksistäsi!!jokos takamusta kuumottaa?

nostalgia
Oot selvästi viisas ja ymmärtävä ihminen, kiitos siitä. En oikein käsittänytkään. että joku voi noin hyvin tajuta tilanteen. Neuvojesi noudattaminen ei valitettavasti ole ihan helppoa. Eli ainakin toistaiseksi piiskaa on haettava sieltä mistä saa. Itse olisit tietysti unelmien huippu"

liisi-65
kysyisin muiltakin viestiketjuun osallistujilta,miten huomasitte että piiskausleikit kiinnostaa ja kuinka olette kertoneet kumppaneillenne??minä kaiketi suppea,kun en heti kerro mieltymyksistäni ja aloitan varovasti kysellen ja seurailen reaktioita...mun mielestä hankalaa..täällä kuitenkin mukava,kun voi ihan kasvottomana ensin keskustella ja sellaisten ihmisten kanssa jotka ymmärtää!!

liisille
Toi ensimmäinen kysymys, miten huomasi piiskaleikkien alkavan kiinnostaa. Siihen on mahdoton antaa täsmällistä vastausta: vuonna xx ja klo yy. Vähitellen. Ne lapsuuden silloin traumaattiset kokemukset vain alkoi muuttaa luonnettaan, ja vähitellen kasvoi halu päästä takaisin siihen kuritukseen. Ehkä myös vastapainona sille, että virallisessa elämässä on ollut aika paljon vastuuta ja valtaakin.

Avioliitoissani en ole puhunut asiasta mitään - osaltaan siihen ne kai ovat epäonnistuneetkin. Etenkin ulkomailla asia hoituu tietysti hyvin yksinkertaisesti, löytyy ammattilaisia, joita mikään ei ihmetytä ja jotka lähtee taitavasti mukaan roolipeliin jota itse ehdottaa. Ei tietenkään ilmaiseksi.

Täällä kotona voi osua baaritiskillä tai samassa pöydässä kiinnostavan oloisen tyypin kanssa keskusteluun. Siinä pitää varovaisesti johdatella keskustelua kasvatuksen ja kurin kysymyksiin, ja sitten parhaimmillaan havaitaan, että hei mehän ollaan oikeastaan ihan samalla asialla. Ja sitten ehkä jo saman tien käytännön toimiin (teillä tai meillä) ...

Jotain pysyvämpää tällaiseen perustuvaa suhdetta totta kai vielä kaipaisi. Ehkä se löytyy. Hyvää viikonloppua, ja mukavaa kuumotusta takapuoleen!

spankingwoman
Monet haaveilee suhteen sisäpuolella olevasta kurista. Mitenkä se onnistuisi, jos kumpikin, sekä mies että nainen kaipaavat kuria. Millä tavalla arkielämän pienet kiukuttelut, laiskuudet, laiminlyönnit ja kaikki muu hoidettaisiin.
Tuleeko liitosta valtataistelu. Täytyykö tällaisessa liitossa tehdä selvät säännöt. Kumpi vie ja kumpi tulee perässä. Mistä asioista rangaistaan ja millä tavalla. Onko molemmilla oikeus toisen ruumiiseen piiskamistarkoituksessa samalla tavalla kuin oikeus seksiinkin.
Löytyykö osapuolilta tarpeeksi aikuismaista käytöstä, oikeudenmukaisuutta ja pystyvätkö kumpikin antamaan toisilleen tilaa olla.
Onko kummallakin mahdollisuus olla välillä huonolla päällä ilman rangaistusta.

Taitaa olla jokaisen kuria kaipaavan ja antavan unelmasuhde. Jos se vain käytännössä toimisi - mitenkä on.

liisi-65
juu,tosi vaikea tietää mistä kiinnostus tullut,vaikka olisi itänyt alitajunnassa kuinka kauan...itse en kyllä ole baaritiskillä koskaan alkanut juttelemaan tälläisistä asioista,ehkä omaa tyhmyyttäni,pitäisikin kokeilla!!olen myös kokeillut sitä,että mies piiskaa minua,mutten ole nauttinut siitä laisinkaan...miksi noita ilmoituksia on moderoitu??ei kait kukaan tänne laita suoria yhteystietoja ja kertokaa miten sitten kohtaatte ne sellaiset kenen kanssa haluaa kokeille oikeasti näitä piiskausleikkejä???onko siihen joku linkki??ja eikö palstan tarkoitus kuitenkin lähentää ihmisiä,jotka kiinnostuneet samoista asioista??hauskaa lauantain jatkoa kaikille ja te keillä jo kumppani näihin leikkeihin,nauttikaa!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä