Mielipiteitä meiän lasten nimistä? Caisa-Jessica, Cucca-Janica, Jucca-Becca ja Nico-Calevi

  • Viestiketjun aloittaja Reimatec äippä lähiöstä
  • Ensimmäinen viesti
stadin gimma
Alkuperäinen kirjoittaja Cuccio Georgio von Anal:
isovanhemmilla menee lainahampaat solmuun kun Alexhandra Sahara Taivasruusu Tähtisädetikku Virtaselle koitetaan ensimmäistä joululahjaa ojentaa.
Kiva ajatus, mut mä haluun ainakin kertoo et mun lapsi on suomalainen ja etenkin et se on stadilainen. Oisko Allu Hietsu Skutsistara Stidi Virtanen hyvä nimi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
Piggaa ja Peggaa ei löydy väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta...
Sille mä en voi mitään, mutta nämä ovat heidän nimensä. Saamelaisia nimiä. =)
Jos ne on Bigga ja Begga.
Niin on muuten! pehmeällä B.llä..kiitos vieras!
Yhtään Beggaa ei löydy, mutta Pega nimisiä löytyy 1kpl. Syntynyt v. 2005. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
Piggaa ja Peggaa ei löydy väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta...
Sille mä en voi mitään, mutta nämä ovat heidän nimensä. Saamelaisia nimiä. =)
Jos ne on Bigga ja Begga.
Niin on muuten! pehmeällä B.llä..kiitos vieras!
Yhtään Beggaa ei löydy, mutta Pega nimisiä löytyy 1kpl. Syntynyt v. 2005. =)

ikää on pojulla 2v joten oisko Pega?? voipi ollakin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
Piggaa ja Peggaa ei löydy väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta...
Sille mä en voi mitään, mutta nämä ovat heidän nimensä. Saamelaisia nimiä. =)
Jos ne on Bigga ja Begga.
Niin on muuten! pehmeällä B.llä..kiitos vieras!
Yhtään Beggaa ei löydy, mutta Pega nimisiä löytyy 1kpl. Syntynyt v. 2005. =)

ikää on pojulla 2v joten oisko Pega?? voipi ollakin.
Jos täyttää tänä vuonna 3v niin voi olla. =)
 
amikay
Se kirjoitetaan Bigga ja se ON saamelainen nimi peggaa en ole kuulutkaan..voipi olla taas uusvanha saamelaisnimi.. who knows, toisaalta saamenkirjoitus asu poikkeaa muutenkin aika paljon suomalaisesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cuccio Georgio von Anal:
Vaikka tämä on aivan selkeästi läpällä aloitettu ketju osuu tämä ajanhermoon kun nenä perseeseen tai jalka lenkkeillessä pas.kaan. Mikä ihme nykyään vanhempia vaivaa kun pitää antaa aivan idioottimaisia nimiä lapsille. Mitenkä olis vaihteeksi vaikka Antero tai vanha kunnon Juhani? Ei niistä teidän lapsosista nimellä aatelisia tehdä prkl.. Onko se nyt sitten niin mukavaa kun oman lapsosen nimi koreilee joka hiton kevät todistuksessa ja terveyskeskuksen asiapaperissa aivan päin hel.vettiä kirjoitettuna ja isovanhemmilla menee lainahampaat solmuun kun Alexhandra Sahara Taivasruusu Tähtisädetikku Virtaselle koitetaan ensimmäistä joululahjaa ojentaa. Tai sitten voisitte kokeilla jotain aivan erikoista ja sotkea sinne konsonanttien sekamelskaan vielä lisäksi vaikka muutaman velivenäläisen aakkostaulusta lainatun tuherruksen. Nykyään sitä tietää ilmeisesti onnistuneensa nimen valinnassa jos ainoastaan lähikebappilan pepe osaa nimen oikein lausua harjoiteltuaan koko elämänsä ennen pakolaisuutta pelkillä konsonanteilla haastelemista synnyinmaassaan.

:LOL: hauska kommentti ja viel täysin totta!
Tää ketju on kyllä paras aikoihin :D
 
Ja muuten oikeesti mun erään vanhan työnantajan lapaset oli Jessica, Nico, Janica, Jesse, Jere ja sitten he sai viel yhden lapsen enkä tiedä mikä sen nimeks tuli mutta kun aina just nämä nimet on ekoina parjattuja lähiönimiä niin tää perhe ei kyl asunut lähiössä vaan olivat aika varakkaita, lapsilla oli aika kauheat ryysyt päällä mitä heitä muutaman kerran näin :x ei kallista reimatecciäö mutta sukunimi oli tyyliin "Pöntinen" tai "virtanen" :LOL:
 
Lindalii
Alkuperäinen kirjoittaja Reimatec äippä lähiöstä:
Alkuperäinen kirjoittaja Reimatec äippä lähiöstä:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Reimatec äippä lähiöstä :
Meille on tulossa kaksoset poika ja tyttö ja niille on ehdolla nimiksi Cauco-Jaacco ja Bircco-Bäivicci. Mielipiteitä näistäkin?
Kommentoikaa näitkin kauniita nimiä? ap ;D
Lähiönimiä. Sitte on luokka täynnä Birccoja. Ei kivaa. Ja aina saa tavata, että no mää oon siis Pirkko beellä ja seellä, eli perseellä noin tiivistäen. Ei kivaa sekään. :/
Luulin, että Bircco on erikoinen. Ei oo cyllä civa jos on luocca täynnä caimoja. ;D
Siis ciwa eikä civa. Sori cu tuli cirjoituswirhe.
Ziiz zori!!

 

Yhteistyössä