Mielipiteitä naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En mielestäni kärsi haluttomuudesta, mutta en myöskään esimerkiksi kostu niin helposti kuin tämän suhteen alussa (reilu vuosi sitten). Mieheni tekee tästä älyttömän ongelman ja väittää etten halua häntä. Haluan häntä kyllä, mutta halu ei synny silmänräpäyksessä kuin hän toivoo. Tämä on iso ongelma eikä mieheni ota huomioon sitä mikä paine ja kierre tästä minulle syntyy kun panikoin itsekin kostunko vai en etten tuottaisi hänen itsetunnolleen kolausta. Syön pillereitä ja olen varma että osittain ongelma johtuu myös niistä. Onko muita jotka ovat olleet samassa tilanteessa. Miten tästä selviän, kun mies ei halua kuunnella omaa kantaani asiaan vaan on sitä mieltä että olen kyllästynyt häneen.

No, mä oon kärsinyt molemmista ja "kuivuudesta" vieläkin, tosin ei voi sanoa että siitä kärsisin koska liukkarit on onneksi olemassa.. ;)
Pillereitä en syö enkä mitään muutakaan hormonaalista valmistetta. Ja synnytyksen jälkeen tämä alkoi, siitä on jo reilu 4v aikaa.
Mies ei ole koskaan asiasta mua moittinut, vaan lähinnä yrittänyt tehdä paljonkin sen eteen että saisi mut märäksi.. :ashamed: .. :D

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mies ei ole koskaan asiasta mua moittinut, vaan lähinnä yrittänyt tehdä paljonkin sen eteen että saisi mut märäksi.. :ashamed: .. :D

Tuo on jo hieno asia. Minun mieheni kun syyllistää minua siitä etten halua häntä enää vaikka asia ei ole näin ja se vain lisää "paineita":(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Tuo on jo hieno asia. Minun mieheni kun syyllistää minua siitä etten halua häntä enää vaikka asia ei ole näin ja se vain lisää "paineita":(

Todella ikävää käytöstä! :/ Luulisi tajuavan että mahdollisesti ne hormoonit sekä asiasta stressaaminen ja jännittäminen eivät todellakaan auta asiaa, vaan päinvastoin. Hitto, rupea vaatimaan parempaa kohtelua, älä tosiaan ainakaan itseäsi syytä!!

MUlla oli tota "kuivuus" ongelmaa pillereiden aikana, siis todella huomasin eron!! Sen takia en tykkää edes pillereitä syödä, kun muuten kyllä kostun aika mukavasti:) Oliskohan jossain tietoo vaikka pillereiden ns. haittavaikutuksista, niin voisit miehellesi näyttää että siihen kuuluu se "kuivuuskin".

Miehet ei älyä et nainen ei kostu kuin taikaiskusta, miehille itselle kun saattaa riittää et tissi vilahtaa, niin pojo jong johan on heppi jos pystyssä. Mut tollanen asenne miehellä vie varmasti halut edes yrittää, saati jopa nauttia koko hommasta. Sanot sille asiallisesti et ei painostaisi ja et haluat kyllä häntä, mut että naiselle se on vaan toisinaan vaikeempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Miehet ei älyä et nainen ei kostu kuin taikaiskusta, miehille itselle kun saattaa riittää et tissi vilahtaa, niin pojo jong johan on heppi jos pystyssä. Mut tollanen asenne miehellä vie varmasti halut edes yrittää, saati jopa nauttia koko hommasta. Sanot sille asiallisesti et ei painostaisi ja et haluat kyllä häntä, mut että naiselle se on vaan toisinaan vaikeempaa.

Noin olen sanonutkin, mutta ei ole apua. Lisäksi hän (en tiedä onko näin miehillä yleensä) varmaan kuvittelee, että seksi on erillinen osa elämää mut kyllä siihen liittyy kaikki...riidellyt riidat, sanonut sanat, turvallisuuden tunne, luottamus...siis ainakin naisilla.
Ja noista pillereiden vaikutuksistakin olen hänelle maininnut...ei ole ollut apua...:(

mulla on ongelma etten halua miestäni enää ollenkaan. seksi rupee oksettaa kun on "puuhissa", se saa mut masentuneeksi sen jälkeen.. saatamme olla monta kuukautta ilman seksiä, eikä minun siltikään tee mieli :(

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
mulla on ongelma etten halua miestäni enää ollenkaan. seksi rupee oksettaa kun on "puuhissa", se saa mut masentuneeksi sen jälkeen.. saatamme olla monta kuukautta ilman seksiä, eikä minun siltikään tee mieli :(

Tohon kannattaa kyllä jo hakea apua!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Onerva:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:

Tohon kannattaa kyllä jo hakea apua!!!

en mä katso tuollaista tarvetta.. ei se miestäni haittaa, itseäni kyllä välillä häiritsee mutta emme mielestämme tarvii mitää apua!

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ehdota miehellesi, että näkisi vähän enemmän vaivaa sen eteen.

itseasiassa kostun kyllä vähällä vaivalla, mutta sekään ei tunnu miehelleni riittävän vaan pitäisi olla jalat levällää keittiön pöydällä valmiina toimintaan ilman esileikkiä. Nyt kun kirjoitan näitä niin tuntuu tyhmälle ja mies vaikuttaa kamalalle:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ehdota miehellesi, että näkisi vähän enemmän vaivaa sen eteen.

itseasiassa kostun kyllä vähällä vaivalla, mutta sekään ei tunnu miehelleni riittävän vaan pitäisi olla jalat levällää keittiön pöydällä valmiina toimintaan ilman esileikkiä. Nyt kun kirjoitan näitä niin tuntuu tyhmälle ja mies vaikuttaa kamalalle:(

Nii. No ehkä se on vähän kamala. Kirjotappas sille vaikka kirje asiasta, niin ei mene huutamiseksi.

Yhteistyössä