V
"Vieras"
Vieras
Mä olen AINA elämäntilanteesta riippumatta täysin haluton sellaiseen seksuaaliseen tekoon, joka on pelkkä tunteeton miehen kassien tyhjentämiseen tähtäävä suoritus. Kokisin loukkaavaksi sen, jos mies vaatisi välien säilymisen uhalla suuseksiä säännöllisesti ilman, että itse saisin siitä mitään. Itse asiassa tuskin haluaisin elää sellaisen ihmisen kanssa, joka vaatisi, että mun täytyisi suorittaa hänen mekaaninen paineiden purkaminen.
Mikäli suhteessa on jatkuva miehen ja naisen välinen eroottinen lataus, runsaasti hellyyttä, rakkautta, turvallisuutta ja välittämistä, niin silloin haluan myös seksiä, todella... Mun mielestä seksi ei ole mikään itsestäänselvyys tai oikeus, vaan se on ansaittava. Esileikki parhaimmillaan alkaa jo aamulla, jatkuu kynttiläillallisella ja pitkällä hieronnalla ja hellyydenosoituksilla ja päättyy pitkään rakasteluun useita kertoja.
No just. Niin sitä nainen ja mies kokee asiat eri tavalla. Seksi on luonnollinen ja kiva asia, miksi siihen pitää pitää sotkea kynttilät ja ruoka? Toki se voi olla naisesta tylsää ja jos seksi on nopeaa ja yksinkertaista mutta kyllä se on näin miehesisestä näkökulmastakin aika turhauttavaa jos naista pitää puoli päivää viritellä jotta se olisi kiinnostunut niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin paneminen.
Minäkin ihmettelen mikä siinä on niin vaikeaa tyydyttää toista silloin kun itseä ei huvita. Eiköhän se mies olisi ihan tyytyväinen jos nainen tempaisee tekopillun laatikosta ja antaa miehelle hoitoa sillä, helpottaakseen rakkaansa oloa. Ainakin itselle "salaa runkkaaminen" ei anna samaa helpostusta kuin se, että nainen on jollain tavalla läsnä miehen purkamisessa, vaikka ei sitten yhdynnästä olisikaan kyse.