N
"nainen"
Vieras
Minusta sinun miehelläsi on valitettavasti oikeus seksiin niinkuin kellä tahansa muulla ihmisellä. Ei ole oikein ns. "rankaista" häntä vain koska on mennyt sinun kanssa naimisiin. Se on kuitenkin perustarve ja oikeus. Nyt sinä rajoitat tätä oikeutta jos vaadit häntä olemaan uskollinen ja samalla et myöskään itse halua häntä tyydyttää.Ehkä teidän kohdalla ero olisi ratkaisu, tai rakastajatar miehellesi. On epäreilua miestäsi kohtaan että kun sinä et leiki, ei hän saa muidenkaan kanssa leikkiä. Ei lapsillekkaan noin opeteta. Valitettavasti kun aloitat suhteen miehen (tai naisen kanssa), siihen kuuluu velvollisuuksia, kuten esim. toisen elättäminen (jos on tarve esim. kotiäidit yms), tukeminen ja elämän eri osa aluiden jakaminen.
Oletko kokeillut seksileluja yms.? Me mieheni kanssa järjestetään "seksitreffejä" jolloin lapset laitetaan hetkeksi hoitoon ja rakastellaan. Tykkään näistä ihan hirveästi kun saan ostaa hienoja asuja ja alusvaatteita, sekä joskus jotain leluja. Ennen olin samassa tilanteessa kuin sinä, enkä itse seksistä nyt niin aina nauti, mutta se laittautuminen ja mieheni läheisyys, sekä tunne kuinka toinen ihailee ja haluaa sinua. Eihän sitä voita mikään!
Oletko kokeillut seksileluja yms.? Me mieheni kanssa järjestetään "seksitreffejä" jolloin lapset laitetaan hetkeksi hoitoon ja rakastellaan. Tykkään näistä ihan hirveästi kun saan ostaa hienoja asuja ja alusvaatteita, sekä joskus jotain leluja. Ennen olin samassa tilanteessa kuin sinä, enkä itse seksistä nyt niin aina nauti, mutta se laittautuminen ja mieheni läheisyys, sekä tunne kuinka toinen ihailee ja haluaa sinua. Eihän sitä voita mikään!