Miehen oikeus seksiin, mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiuku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta sinun miehelläsi on valitettavasti oikeus seksiin niinkuin kellä tahansa muulla ihmisellä. Ei ole oikein ns. "rankaista" häntä vain koska on mennyt sinun kanssa naimisiin. Se on kuitenkin perustarve ja oikeus. Nyt sinä rajoitat tätä oikeutta jos vaadit häntä olemaan uskollinen ja samalla et myöskään itse halua häntä tyydyttää.Ehkä teidän kohdalla ero olisi ratkaisu, tai rakastajatar miehellesi. On epäreilua miestäsi kohtaan että kun sinä et leiki, ei hän saa muidenkaan kanssa leikkiä. Ei lapsillekkaan noin opeteta. Valitettavasti kun aloitat suhteen miehen (tai naisen kanssa), siihen kuuluu velvollisuuksia, kuten esim. toisen elättäminen (jos on tarve esim. kotiäidit yms), tukeminen ja elämän eri osa aluiden jakaminen.
Oletko kokeillut seksileluja yms.? Me mieheni kanssa järjestetään "seksitreffejä" jolloin lapset laitetaan hetkeksi hoitoon ja rakastellaan. Tykkään näistä ihan hirveästi kun saan ostaa hienoja asuja ja alusvaatteita, sekä joskus jotain leluja. Ennen olin samassa tilanteessa kuin sinä, enkä itse seksistä nyt niin aina nauti, mutta se laittautuminen ja mieheni läheisyys, sekä tunne kuinka toinen ihailee ja haluaa sinua. Eihän sitä voita mikään!

[QUOTE="madame";25350961]juu tottakai on, mutta miehellä on oikeus eroon jos nainen ei tee haluttomuudelleen mitään.[/QUOTE]

Niinhän ap:n miehelläkin on oikeus. Ja hän on sanonutkin olevansa yhdessä vain lasten takia. Te olette täällä nyt vaan miehen puolella, ilmeisesti mies on teille sankari, kun lasten takia kärsii nyt liitossaan? älkää viittikö pellet.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Mun mielestä seksi ei ole mikään itsestäänselvyys tai oikeus, vaan se on ansaittava. Esileikki parhaimmillaan alkaa jo aamulla, jatkuu kynttiläillallisella ja pitkällä hieronnalla ja hellyydenosoituksilla ja päättyy pitkään rakasteluun useita kertoja.

Ikävä kyllä joku mies voi ajatella, että uskollisuus pitää ansaita.

Minun mielestäni jos seksihalut ja tavat eivät kohtaa, niin silloin molempien tulisi joustaa. Jos tähän ei pysty niin avoin suhde tai ero on ratkaisu, ei pettäminen. Samoin kuin nainen ei saa pettää siksi että ei saa huomiota tai rakkautta kotoa.

• Tykkää
[QUOTE="Vieras";25350971]että kannattaa lopettaa se avioliitto, suhde tai kulissi-yhdessäolemisen-muoto (miksi ikinä kutsuukin sitä) jos tuollaista vaatii tai haaveilee. Jos ei kestä asiaa että parisuhteessa on annettava seksiä toiselle niin sitten on kohtalo lähteä elämään yksin eikä pilata kahden elämää.[/QUOTE]

Ap:n mieshän ei halua sitä suhdetta lopettaa, luitko edes?

Totta kai jokaisella ihmisellä on oikeus seksiin. Mutta jokaisella on oikeus myös olla tekemättä asioita, jotka eivät itsestä tunnu hyvältä. En minäkään laittanut miestäni pellolle kun tämä lapset, kovin ja työnsä hoidettuaan ei jaksanut enää pelmata sängyssä.Ja kummasti yhteisen vapaa-ajan lisääntyessä on halutkin palanneet. Ihminen on kokonaisuus eikä siitä voi ottaa vaan sitä osaa, joka sillä hetkellä miellyttää.

Ihminen, joka haluaa seksiä osoituksena rakkaudesta, ei taida tietää mitä rakkaus on. Yhtä lailla voidaan sanoa, että miehesi ei osoita rakkautta sinua kohtaan kun ei älyä vetää käteen itse vaan vaatii sinua hoitamaan senkin puolestaan. Rakkaus ja kunnioitus on kaksisuuntainen tie.

Ja jos se seksi on niin tärkeää, niin sitten jätetään koti hoitamatta ja lapsi puolisolle että on aikaa valmistautua seksiin henkisesti ja fyysisesti. Jätä koti sekä lapset miehelle sen aikaa kun käyt vaikka kampaajalla ja hankkimassa muutamia hemaisevia alusvaatteita. Ota itsellesi aikaa ja virittäydy tunnelmaan, äläkä turhaan tunne mitään tunnontuskia koska sinähän se silloin näet vaivaa jotta voit pitää miehesi onnellisena.

• Tykkää
[QUOTE="madame";25350961]juu tottakai on, mutta miehellä on oikeus eroon jos nainen ei tee haluttomuudelleen mitään.[/QUOTE]

Mies voi yksinkertaisestio sanoa että hakee tyydytyksensä muualta. Nainen voi sitten erota jos tämä ei käy.

En tiennyt että ihmisen oikeus seksiin voi olla toisen velvollisuus suorittaa seksiä vasten tahtoaan. Yleensä sitä kutsutaan raiskaukseksi.

Huonosta parisuhteesta voi aina lähteä, kukaan ei pakota pysymään yhdessä eikä edes olemaan uskollinen. Mutta täällä on ämmät laumassa pakottamassa naisia seksiin puolisonsa kanssa. Aika oksettavaa jos totta puhutaan.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
En tiennyt että ihmisen oikeus seksiin voi olla toisen velvollisuus suorittaa seksiä vasten tahtoaan. Yleensä sitä kutsutaan raiskaukseksi.

Huonosta parisuhteesta voi aina lähteä, kukaan ei pakota pysymään yhdessä eikä edes olemaan uskollinen. Mutta täällä on ämmät laumassa pakottamassa naisia seksiin puolisonsa kanssa. Aika oksettavaa jos totta puhutaan.

Kyllä, todella avautuu silmät näiden ihmisten suhteen... Mukavia ihmisiä muuten, mutta nämä mielipiteet, huhhuh.

No jos tilanne todella on, että toinen ei anna toiselle seksiä niin kyllä se halukas osapuoli voi ilmoittaa että menen ja sekstaan sitten muualla. Ei pihtaavalla/haluttomalla ole oikeutta päättä toisen puolesta, että etpä muuten mene tai jätän. Taas on pallo heitetty, toinen sitten kestäköön. Jos ei kestä niin ero. Sitä se voi olla jos seksihalut eivät kohtaa.

Se haluton osapuoli voi olla myös mies.

Jatkuva seksistä kieltäytyminen syö itsetuntoa ja oman arvontuntoa. Tuntee itsensä rumaksi ja ei haluttavaksi, tuntee ettei rakasteta.

Ja kun tuon on kokenut, en kyllä itse kieltäydy seksistä minkään pikkusyyn varjolla.

[QUOTE="poikia3";25351069]Se haluton osapuoli voi olla myös mies.

Jatkuva seksistä kieltäytyminen syö itsetuntoa ja oman arvontuntoa. Tuntee itsensä rumaksi ja ei haluttavaksi, tuntee ettei rakasteta.

Ja kun tuon on kokenut, en kyllä itse kieltäydy
seksistä minkään pikkusyyn varjolla.[/QUOTE]

Sekin että vastentahtoaan antaa syö itsetuntoa ja luo itseinhoa. Sitäkäänmen suosittele tekemään.

• Tykkää
Naisen oikeus koskemattomuuteen, myös avioliitossa. Mielipiteitä?

Miksi elää avioliitossa jos haluaa olla koskematon ja omissa oloissaan?

Mun mielestä on väärin toista kohtaan olettaa että toinen piilottaa omat halunsa ja himonsa ja on pahimmillaan vuosikaudet ilman,koska kotoa ei saa mutta kynnys lähteä perheen luota pillun takia on korkea. Sit syyllistetään miehiä että nekin siat vaan baarissa tiiraa nuorempia vosuja ja yhyy,exä on mulkku kun jätti mut ja pienen lapsensa,vaikka ei meillä kyllä seksiä tai läheisyyttä ole ollut kolmeen vuoteen.

Sit pitäisi osata antaa sen toisen mennä ja tyydyttää tarpeensa,eikä ottaa siitä itseensä. Tuskin mies kieltää teitä syömästä jos hänellä itsellään ei satu olemaan nälkä? Seksi on luonnollinen tarve,hyvin verrattavissa riittävään uneen tai oikeaan ruokavalioon. Ilmankin pärjää joo,mutta pidemmän päälle se tekee onnettomaksi.

Joten olkaa vaan jalat ristissä ja eläkää kämppiksinä,kutsukaa itseänne pariskunnaksi tai whatever,mutta älkää itkekö sit että ette tiedä syytä siihen miksi lasten lennettyä pesästä te "kasvoitte erillenne".

• Tykkää
Reactions: moekoe
[QUOTE="eee";25351078]Jos ei omaa miestään halua, niin miksi on sellaisen miehen alunperinkään ottanut? Tottakai naisellakin on oikeus eroon. Ehkä ero olisi tuollaisessa tapauksessa sitten ihan hyväkin vaihtoehto, ei tarvitsisi kummankaan osapuolen kitua ja kärsiä toimimattomassa suhteessa.[/QUOTE]

Suhteissa on muitakin ongelmia kuin seksin toimimattomuus. Voi olla että ero ei olekaan hyvä ratkaisu, jos seksi toimii edes joten kuten. Jos avioseksiä ei ole lainkaan, niin voi olla että pariskunnalla on hiljainen sopimus vieraissa käymisestä jota kumpikaan ei mainitse. Jokainen ratkaisee itse eroaako vai ei, päätöstä ei tehdä puolison puolesta.

Parisuhteeseen kuuluu toisen seksuaalisista tarpeista huolehtiminen. Ellei halua huolehtia niistä, kannattaa erota. Monissa maissa on rikollista kieltäytyä seksistä avioliitossa. En sano että se on oikein, mutta joissakin kulttuureissa ajatellaan eri tavalla.

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/118299-mies-kieltaytyi-seksista-%E2%80%93-tuomittiin-oikeudessa

Niinhän ap:n miehelläkin on oikeus. Ja hän on sanonutkin olevansa yhdessä vain lasten takia. Te olette täällä nyt vaan miehen puolella, ilmeisesti mies on teille sankari, kun lasten takia kärsii nyt liitossaan? älkää viittikö pellet.

No kyllä mä nostan hattua miehelle/naiselle,joka asettaa jälkikasvunsa etusijalle ennen omia tarpeitaan. Kyllä mulla ainakin olisi todella iso kynnys lähteä omasta kodistani,pois omien lasteni luota,seksin takia. Tekisin kaikkeni että homma alkaisi toimia,terapiasta lähtien. Mutta jos sen toisen osapuolen asenne on se että "mee muualle vonkumaan,mua väsyttää,tai tiskaa ees ennen ku ruinaat" niin en tosiaan tiedä mitä tekisin. Koko ajatus kammottaa,että joku voi antaa suhteensa näivettyä tuohon kuntoon.

No haluttomuuden mulla tappio ainakin se monen vuoden pakko naiminen kun ei itsellä tehnyt mieli ja toisen mieliksi antoi. Se ja sitten se että siihenkään ei oltu tyytyväisiä vaikka yritti olla mieliksi ja purkaa paineet kasseist päivittäin. Jos se on parisuhteen mitta että muija anta pillua ja pitää miehen tyytyväisenä niin olkoon. Mieluummin olen yksin kintut ristissä ja pidän itseni tyytyväisenä.

• Tykkää
Kai se nyt riippuu siitäkin, mistä se haluttomuus johtuu? Sekö sitten parantaa itsetuntoa että toinen selkeästi vastentahtoisesti "suorittaa seksuaalisen palveluksen"? Ilman aitoa halua? En kyllä itse ainakaan haluaisi... On omassa suhteessakin ollut seksittömiä kausia puolin ja toisin mutta silloin taas asiasta on puhuttu eikä alennuttu syyllistämään.. Eikä olisi kyllä mieskään tyytynyt mihinkään vastentahtoiseen suihinottoon.

Kun kaksi tasaveroista elää yhdessä, niin se rakkaus tulee kyllä pintaa syvemmältä ja ei silloin pelkkä seksiakti tunnu missään. Halu kyllä näkyy toisen silmistä ja jos sitä ei ole, niin silloin on parempi vaan tyytyä hellimiseen, puhumiseen ja niihin muihin pieniin rakkauden tekoihin arjessa; selän hieromiseen, suukkoon ohimennessä, valmiiseen ruokaan kotiin tullessa, halaukseen sohvalla. Rakkauden ja haluttuna olemisen tunne tulee muustakin kuin seksistä.

Niin ja sen seksuaalisen tarpeen voi tyydyttää sekä mies että nainen ihan itsekin, silloinkin kun seksielämä muuten toimii ihan vaan siksi, että masturbointi on kivaa. Rakkauden tarvetta taas ei.

• Tykkää
[QUOTE="eee";25351078]Jos ei omaa miestään halua, niin miksi on sellaisen miehen alunperinkään ottanut? Tottakai naisellakin on oikeus eroon. Ehkä ero olisi tuollaisessa tapauksessa sitten ihan hyväkin vaihtoehto, ei tarvitsisi kummankaan osapuolen kitua ja kärsiä toimimattomassa suhteessa.[/QUOTE]

No jos 12 vuoden ajan ON HALUNNUT ja tahtoo uskoa että joskus taaas haluaa
Mutta nyt vaan jostain syystä MINKÄÄNLAISIA SEKSUAALISIA HALUJA EI OLE. Ei omaa miestä eikä ketään muutakaan kohtaan.
En tiedä mistä johtuu, onko hormonaalista vai mitä, mutta tämä on tilanne. Olen ikään kuin jumissa jossakin seksuaalittomassa tilassa.
Haluaisin haluta, mutta en vaan saa sitä päälle...