Miehen oikeus seksiin, mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiuku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No haluttomuuden mulla tappio ainakin se monen vuoden pakko naiminen kun ei itsellä tehnyt mieli ja toisen mieliksi antoi. Se ja sitten se että siihenkään ei oltu tyytyväisiä vaikka yritti olla mieliksi ja purkaa paineet kasseist päivittäin. Jos se on parisuhteen mitta että muija anta pillua ja pitää miehen tyytyväisenä niin olkoon. Mieluummin olen yksin kintut ristissä ja pidän itseni tyytyväisenä.

No jos sulle ei tästä keskustelusta jäänyt muuta ajatusta käteen kuin se että parisuhteen mitta on pillun antaminen,niin onnea vaan.. Eiköhän se ajatus ole että homma toimii molemmin puolin,mutta sitä ei tosiaankaan auta yhtään se ajatus että kädet puuskassa ja nokka pystyssä puhistaan jossain nurkassa että minähän en anna,en vaikka miten ruinais. Jos asenne on jo valmiiks tuo,niin kuinka paljon pitää puolisoaan inhota että kykenee tuntemaan tommosta vastenmielisyyttä toista kohtaan? Tosi hyvät miehet teillä..

Moniko haluton ihminen hakee oikeasti apua siihen haluttomuuteensa? Moniko ihan tosissaan HALUAA saada apua ja HALUAA haluta? Vai onko näiden emakko-femakoiden mielipide tähänkin asiaan se että mikään valta maailmassa kun ei velvoita haluamaan puolisoaan ja puolison on siihen tyydyttävä? Mä tosiaan uskon näitä ruikuttajia vasta sitten,kun kaikki konstit on käytetty eikä viisari värähdä mihinkään suuntaan. Lähinnä näistä teksteistä saa sen kuvan että kyseessä on vaan leipiintyneet akat jotka pakollisen lasten vääntämisen jälkeen haluaa olla mahdollisimman rauhassa.

[QUOTE="poikia3";25350883]Se sun eksäsi on syyllistänyt sua, ja sinä näköjään olet ottanut syyt niskoillesi ihan syyttä suotta. Ei ole sinun vikasi, jos hänellä ei seissyt!

Myös minä olen XL-kokoinen, onnellisesti parisuhteessa, ja meillä minä haluan useammin kuin hän. Seksi on upeaa ja sitä on kuitenkin ihan riittävästi.

Ne harvat kerrat, kun käyn jossain kapakassa, niin kyllä sieltäkin seuraa saisin.

Oikeasti itseluottamus ja se, että on hyvä olla itsessään näkyy ulospäin. Eli kehoittaisin sinua tekemään asioita, joista nautit, huolehtimaan itsestäsi, ihan itsesi takia. Sillä on positiivinen vaikutus :)[/QUOTE]

Kiitos :) Mä en vaan usko, että voisin jollekin kelvata.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25351295:

Come on, nainen! Itse olen ennemmin XXXL-kokoinen ja halukkaita miehiä oli kahden avioliiton välillä kyllä mutta löysin sitten rakkaan aviomieheni, jonka kanssa on nyt kaksi lasta. Ei se ulkomuoto oikeassa suhteessa paina missään vaan se, mitä on korvien välissä. Jos ulkomuoto häiritsee, niin ryhdy harrastamaan tanssia, se antaa upean ryhdin. Ja käy hyvällä kampaajalla, jolle annat vapaat kädet. Älä etsi miestä, vaan nauti elämästä ja usko vain siihen, että kyllä viereen ilmaantuu se, joka siihen kuuluukin.

Ystäväpiiristäni kaikille pulskille mutta ihanille, huumorintajuisille ja luotettaville ystäville on löytynyt mahtavat elämänkumppanit, toisille nopeammin, toisille vähän hitaammin. Sen sijaan pari hoikkaa, kuvankaunista ystävääni, jotka ovat kaikenlisäksi mukavia ihmisiä, ovat useammin törmänneet kylläkin hyvännäköisiin mutta pettäjiksi tai muuten pihalla oleviksi tapauksiksi osoittautuneisiin miehiin. Joten joskus on ihan eduksikin ettei ole se kapakan kaunein ruusu ;)

[QUOTE="vieras";25351259]Moniko haluton ihminen hakee oikeasti apua siihen haluttomuuteensa? Moniko ihan tosissaan HALUAA saada apua ja HALUAA haluta? Vai onko näiden emakko-femakoiden mielipide tähänkin asiaan se että mikään valta maailmassa kun ei velvoita haluamaan puolisoaan ja puolison on siihen tyydyttävä? Mä tosiaan uskon näitä ruikuttajia vasta sitten,kun kaikki konstit on käytetty eikä viisari värähdä mihinkään suuntaan. Lähinnä näistä teksteistä saa sen kuvan että kyseessä on vaan leipiintyneet akat jotka pakollisen lasten vääntämisen jälkeen haluaa olla mahdollisimman rauhassa.[/QUOTE]
Kyllä aika moni haluton ihminen oikeasti haluaa haluta. Harva masentunutkaan siitä masennuksesta nauttii. Minusta on hemmetin alentuvaa kuvitella tietävänsä mitä siellä toisten pääkopissa tapahtuu. Haluton nainen on joillekin aina pihtari, vaikka syy haluttomuuteen saattaa olla jopa sairaus. Oikea haluttomuus ei ole sitä, että "ei tänään huvittaisi" ja jos itse ei ole oikeaa haluttomuutta koskaan kokenut, niin on aika turha mennä sanomaan, että se on pikkujuttu ja siitä pääsee kun vähän vaan irvistää ja ottaa suihin.

Suurin osa ihmisistä nauttii seksistä. Sitten kun siitä yhtäkkiä ei enää nautikaan, vaan se inhottaa ja masentaa, niin luuletko että siihen tilanteeseen ollaan jotenkin tyytyväisiä? Onneksi monilla ihmisillä on kuitenkin vielä puoliso, joka ymmärtää myös kuivia kausia eikä suhde kaadu mihinkään "huonompaan" ajanjaksoon. Toisilla taas alkaa se marina, syyllistäminen ja haukkuminen heti. Ja siinä saakin sitten ihmetellä miksei toisen halut käskystä palaa. Monet kertovat myös tekevänsä toisen eteen asioita, hellivänsä... usein se on vaan sitä että tiskataan, halataan ja sitten sitä seksiä jo odotetaan "vastapalvelukseksi". Nimenomaan painostava osapuoli tekee seksistä kauppatavaraa, ja painostettua se ahdistaa, kun sen seksin pitäisi tulla luonnostaan, eikä palkkiona sitten siitä kun toinen pillunkuva mielessään vähän imartelee.

Minusta oikeus seksuaalisuuteen on oikeus pyrkiä toteuttamaan seksuaalista suuntautumistaan (lain puitteissa) ja oikeus masturboida. Kenelläkään ei ole oikeutta päättää keneltä sitä seksiä saa ja milloin.

Jos haluton osapuoli ei halua edes yrittää selvittää haluttomuudensa syitä niin onhan se ikävää. Ihan kuin mikä tahansa parisuhteen ongelma, jota toinen ei halua ratkaista. Ei se anna mitään "oikeutta" pettämiseen tai muuhun ääliöön toimintaan, mutta voi toki olla syynä suhteen kariutumiselle.

Ja nämä jutut pätee sukupuolesta riippumatta. Tällä palstalla vaan se yleisesti on vasta synnyttänyt/imettävä nainen joka jo pelkästään hormonitasapainonsa takia on menettänyt seksihalunsa, joten tulee puhuttua tällaisen esimerkkitapauksen mukaan.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25351295:

Hei oikeesti, nyt lopetat tuon. :) Ei sun kannata miettiä mistään miehestä tai seksistä ennenkuin saat itsekunnioituksen kuntoon. Et sä nauttisi edes seksistä ennen kuin olet sinut itsesi kanssa. Ja se nousu pitää tehdä muulla tavalla kuin pönkittää itsetuntoa levittämällä jalat miehelle.

Sun miehellä oli erektiohäiriö, normaali terve ja rakastunut/halukas mies panee kevyesti yli satakiloista. Teen sitä itsekin eikä tunnu muuta kuin hyvältä.