MIelipiteenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lontoon kukkuja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lontoon kukkuja"

Vieras
Olen 19vkolla raskaana ja ostin rattaat ja sangyn kun sain halvalla. Kerroin niiista ystavalleni ja sen etta eilen kaupassa hypistelin vauvan vaatteita ja niin teki mieleni ostaa. HAn sanoi etta 'ala nyt viela jos jotakin tapahtuu, siis toivon etta mitaan ei tapahdu mutta u know....'
Mullla tuli paha mieli ja itkin sen puhelun jalkeen. Ihan kuin han haluaisi etta jotain tapahtuu.
Mulla on 4 tervetta ja ongelmatonta raskautta takana. Taman raskauden kanssa on korkea verenpaine. NOstaako se muka hirveasti riskia etta jotakin tapahtuu???
MIssa vaiheessa saan alkaa ostaan vaatteita ym???

Ulkomailla olen usein törmännyt kyseiseen taikauskoon : tulevalle lapselle ei osteta tarvikkeita tai vaatteita ennenkuin on syntynyt. Oliko tämä kauhestelija kenties irlantilainen ? Ovat tosi taikauskoisia nimittäin. Ei kannata ottaa niin raskaasti : )

No tuo on joku iänikuinen suomalainen tyyli, naama väärinpäin ja varmoina siitä että jotain pahaa tapahtuu jos vaan hiukankin uskaltaa iloita.

Kun mulle sanottiin jotain tuollaista, niin totesin että ei potkuhousujen ostaminen ennen vauvan syntymää ole yhtäkään keskenmenoa tai kohtukuolemaa aiheuttanut, eli nou hätä.

Yhteistyössä