Mielialalääkkeistä ja niiden käytöstä kokemuksia????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitoksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitoksia

Vieras
Elikkäs tilanne olisi se että olen niin kauan ollut ahdistunut että lääkäri mielialalääkketä jo kolmannen kerran ehdotti.Nyt aloin näitä itsekkin ajatella.aina väsyttää ja koskaan mikään ei ole hyvin.Lääkäri sanoi että aivot tottuneet ahdistukseen ja siksi ahdistaa?

Tilanne se etten missään tapauksessa tahdo lääkkeitä jotka esim ihottaa tai väsyttää.Mitä lääkkeitä käytätte ja miten ovat vaikuttaneet?Plussat ja miinukset?

Anteeksi kun tungen tänne ketjuun, mutta oon pitkään harkinnut käydä lääkärissä. MIELIALAN VIHTELUJEN vuoksi. Todella rankkaa mennä vähänväliä pilvistä pohjamutiin. Oletteko kuulleet kellään olevan vastaavaa tai onko jollain teistä ollut?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Auttaako ne oikeesti?

ei niitä turhaan jaeta.. :headwall:

sitten kun oikea lääke löytyy niin todellakin auttaa! asioiden läpikäyminenkin helpottuu kun ei tarvii koko ajan ahdistuksen kanssa painia. suosittelen, sillä omalla kohdalla oli jo niin paha tilanne että tuskin olisin tässä maailmassa enää jos en olisi lääkkeitä aloittanut. puhuminen on kyllä tarpeellista lääkkeiden kanssa yhteiseksi hoidoksi.

minä syön mielialalääkkeitä koska tarvitsen niitä.ei ole hyvä olla koko ajan itkuinen,masentunut ,epätoivoinen jne,,,,ja kyllä ne auttaa. en ole lihonut sen enempää tai väsynyt. pirteämpi olen nyt kun niitä syön.alussa alotellaan yleensä niin pienellä annoksella jotta nähään miten auttaa.jotkut vain tarttee niitä ja ei siinä ole mitään hävettävää.omanlaisiamme arvokkaita ihmistaimia olemme kaikki!jaksamisia!

Yhteistyössä