Miehet on yksiä v**un paskoja!

[QUOTE="vieras";22570193]Just siks, ettei se kuulostais niin pahalta. Vähän niinkuin pehmeä pudotus sulle.[/QUOTE]

just tuo mitä tuo sanoi, se on tod näk takana, en miekää kivalle naiselle haluis ikävästi sanoa.

Aiemmista kirjoituksistasi saa sen kuvan, että kovasti haluat jonkun.Ei siinä mitään, toki sitä saa ja voi yksinkin olla, eikä siinä mitään ihmeellistä ole.Eikä sitä väen väkisin tarvi eikä kannatakaan ketään etsiä.Mutta tuollainen yleistäminen mitä otsikkoon olet kirjoittanut, antaa sellaisen kuvan, että olet tunnekuohun vallassa sen kirjoittanut.
Veikkaisinpa että jos joku mies, joka säväyttää, saa sydämentykytystä aikaiseksi tulisi kohdallesi, niin äkkiä peruisit ajatuksesi miehistä:D

Siis miten sä voit saada tuollaasen kuvan? Mä en ole missään vaiheessa ketään ettinyt. Nyt sattui vain tulemaan tämä mies ja ihastuin, en mä häntä ollut ettinyt. Enkä todellakaan etti ketään varsinkaan tämän jälkeen.

Mua ei jaksa kiinnostaa ja en tajua miksi tätä on niin vaikia käsittää! Mikä ihmeen oletus se on, että kaikilla on pakko olla joku. Aivan kuin ei voisi elää ilman parisuhdetta.

[QUOTE="vieras";22570257]Joo mutta nyt puhutaankin Haravasta ja sille pitää sanoa totuus päin näköä, että menee perille. Nythän se ei ole mennyt perille. Hänen kanssaan pitää käyttää samaa kieltä kuin mitä hän itsekin käyttää.[/QUOTE]

Minkä takia jotkut tekee musta kusipäätä ja idioottia sen takia, että en hyväksy valehtelua?

Onko vika minussa vai missä, mutta en mitenkään saa käsitystä aapeen jutuista. Just kun olen ymmärtävinäni niin tuleekin viesti, joka kumoaa täysin kaikki aiemmin puhutun. Vähän sama kun yrittäs pitää sammakon kutua käsissään. Yhtä mahdotonta.

[QUOTE="vieras";22570368]Onko vika minussa vai missä, mutta en mitenkään saa käsitystä aapeen jutuista. Just kun olen ymmärtävinäni niin tuleekin viesti, joka kumoaa täysin kaikki aiemmin puhutun. Vähän sama kun yrittäs pitää sammakon kutua käsissään. Yhtä mahdotonta.[/QUOTE]

No älä sitten lue mun juttuja jos noin häirittee.

Aivan pokkana sanotaan, että haluaa olla yksin. Silti samalla on kattellut netistä naista ja nyt on sellaasen löytänyt. |O :headwall:

Eikä silti voi myöntää, että valehteli mulle tuosta, että haluaa olla yksin! :headwall:

Oikiasti, miehillä ei tee yhtään mitään.

Ikävästi tehty,ois vaan suoraan sanonu ettei oo susta kiinnostunut.Kyllä se siitä ohi menee ja joku vielä ettimättä oikeanlainenkin mies sun elämään ilmestyy.Pää pystyy ja kohti uusia tuulia

Scarletti, mulle kävi hiukan samoin yhden ukon kanssa. Tapasimme netissä, ja aloimme tapailemaan livenä. Ehdittiin pari kuukautta hengailla yhdessä, kun huomasin hänen treffiprofiilinsa olevan yhä aktiivinen ja hän viestitteli muille naisille aktiivisesti, "sitä oikeaa etsien".

Päätin, että se mies ei ole minun arvoiseni. Pari kk myöhemmin hän kysyi, haluaisinko vielä tapailla. Ei ilmeisesti sitten lykästänyt muiden naisten kanssa.

Silloin sanoin hänelle, että haluan olla yksin. Eikä kaduta.

Ensin ollaan ihastuttu ja varmasti ajatellaan vaikka mitä romanttisia ajatuksia. Sitten mies antaa pakit ja muija kiljuu miten vihaa miehiä ja kysyy miksi kaikkien pitäisi seurustella, onko se pakko.

No joo. Kai minäkin silloin 19-v. tuollaista tein. Etsin, löysin, sain pakit ja aloin leikkiä etten ollutkaan ihastunut enkä mitään halunnut ja vihaan miehiä ja olen aina yksin.

Ja tuo mitä on tapahtunut on ihan normaalia elämää... mitä se sua enää kalvaa, että se mies valehteli, jatka elämääsi nyt sitten yksin ja onnellisena, kaikkienhan ei tarvitse seurustella kuten olet tässä hokenut.

Siis kuviohan menee niin, että seuraavaksi teillä on pari kuukautta hiljaiseloa ja sitten kun tapaatte seuraavan kerran, mies onkin sitä mieltä että ehkä teistä voisikin tulla jotain. Siinä vaiheessa nainen on siirtynyt eteenpäin. -tai ainakin mulla meni nuorempana tuollaiset kuviot noin. Mä oon sen verran tulisielu ja "katkera ämmä" etten enää taipunut ottamaan sellaista miestä, jonka käytös oli minua mielestäni loukannut.

:hug:

[QUOTE="joojoo";22570591]Scarletti, mulle kävi hiukan samoin yhden ukon kanssa. Tapasimme netissä, ja aloimme tapailemaan livenä. Ehdittiin pari kuukautta hengailla yhdessä, kun huomasin hänen treffiprofiilinsa olevan yhä aktiivinen ja hän viestitteli muille naisille aktiivisesti, "sitä oikeaa etsien".

Päätin, että se mies ei ole minun arvoiseni. Pari kk myöhemmin hän kysyi, haluaisinko vielä tapailla. Ei ilmeisesti sitten lykästänyt muiden naisten kanssa.

Silloin sanoin hänelle, että haluan olla yksin. Eikä kaduta.[/QUOTE]

No joo, oikeen teit. Mies aivan selvästi halus pitää auki muita mahdollisuuksia kun ei ollut varma onnistuuko juttu sun kanssa. Typerää touhua tuollaanen!

No en kyllä yhtään ihmettele miksi Skarletin tuntevat miehet haluavat olla ennemmin yksin kuin kaksin Skarletin kanssa...

Millähän oikeudella sä suollat tuollaasta paskaa? Sä kun et tunne mua joten pidä pääsi kiinni.

Olet aika taukki jos et sen vertaa tajua, että kyllä mä olen seurustellut. En kai mä nyt jumaliste pyhästä hengestä ole raskaaksi tullut vaan ihan parisuhteessa olen suunnitellusti saanut lapseni! Eikä tarvitte taas soittaa suutansa, että niin tulihan ero siitä suhteesta. Niin tuli, mun tahdosta ja olen tämän asian täällä jo kertonut aikoja sitten.

[QUOTE="miuu";22570629]Siis kuviohan menee niin, että seuraavaksi teillä on pari kuukautta hiljaiseloa ja sitten kun tapaatte seuraavan kerran, mies onkin sitä mieltä että ehkä teistä voisikin tulla jotain. Siinä vaiheessa nainen on siirtynyt eteenpäin. -tai ainakin mulla meni nuorempana tuollaiset kuviot noin. Mä oon sen verran tulisielu ja "katkera ämmä" etten enää taipunut ottamaan sellaista miestä, jonka käytös oli minua mielestäni loukannut.

:hug:[/QUOTE]

Ei siinä noin tapahdu. Miestä ei kiinnosta eikä sen mieli tule muuttumaan ja mä olen niin vittuuntunut koko ihmiseen, että en sellaasta paskanjauhajaa enää edes huolisi.

Siis miten sä voit saada tuollaasen kuvan? Mä en ole missään vaiheessa ketään ettinyt. Nyt sattui vain tulemaan tämä mies ja ihastuin, en mä häntä ollut ettinyt. Enkä todellakaan etti ketään varsinkaan tämän jälkeen.

Mua ei jaksa kiinnostaa ja en tajua miksi tätä on niin vaikia käsittää! Mikä ihmeen oletus se on, että kaikilla on pakko olla joku. Aivan kuin ei voisi elää ilman parisuhdetta.

Mä en oleta että kaikilla pitää olla joku.Sä itse annat itsestäsi sellasen kuvan täällä, että siitä sitten ilmeisesti syntyy vääriä käsityksiä muillakin kuin minulla.
Omien pettymystesi vuoksi purat kiukkusi kaikkiin miehiin nimittelemällä heitä...en ymmärrä

Millähän oikeudella sä suollat tuollaasta paskaa? Sä kun et tunne mua joten pidä pääsi kiinni.

Olet aika taukki jos et sen vertaa tajua, että kyllä mä olen seurustellut. En kai mä nyt jumaliste pyhästä hengestä ole raskaaksi tullut vaan ihan parisuhteessa olen suunnitellusti saanut lapseni! Eikä tarvitte taas soittaa suutansa, että niin tulihan ero siitä suhteesta. Niin tuli, mun tahdosta ja olen tämän asian täällä jo kertonut aikoja sitten.

Mitä mä sanoin. Kuka jaksaa katsella tuollaista raivotarta? Ei kukaan ainakaan vapaaehtoisesti.=)

Kaikki täällä on kuule sitä mieltä, että parasta siun on olla ihan yksin. Tuskin täällä kukaan sua on suhteeseen tuputtamassa. Useimmille tekis vaan hyvää pysyä erossa miehistä.

Miten se voi olla niin hirveän vakavaa jos sun entinen kamus ei ole kertonut koko totuutta siitä mitä hän ajattelee???

Oisko sit ollut parempi sanoa, että sori vaan Harava kyllä haluan perheen ja parisuhteen mutten sun kanssa?

Kai mies voi käydä "naisissa" vaikka oiskin yksin. Jos se haluaa hoitoja eikä parisuhdetta. Jos se haluaa toisen vedätettävän sun jälkeen.

Miten se on niin hirveän pahasti rikkonut sun luottamuksen? On tainnut olla joskus menneisyydessä luottamus aika kovilla jos suhtautuu asioihin noin kuoleman vakavasti.

Ajattelin jossain vaiheessa, että oiskohan Harava kuitenkin ihan kelpo emäntä, mutta näitte avausten jälkeen tuntuu siltä, että parempi vaan kaikille jos miehet pysyy kaukana Haravasta ja Harava miehistä. Siitä ei hyvä heilu kun arjessaan saisi kokea tuollaisia pieniä tunteenpurkauksia. On se elämä muutenkin tarpeeks monimutkaista ilman hankalia naisiakin.

Ehkä tässä sit on se syy miksei se mieskään mitään suhdetta halua. Vaikka naisessa pitää olla haastetta niin rajansa kaikella.

Niin...minä kyllä ymmärrän, että suuren ihsatuksen menetystä voi murehtia kuukausiakin jollain tasolla. Eiköhän se ole ihan normaalia =)

Toisaalta ymmärrän kyllä tätä miestäkin. Itse erosin kesän alussa ja todellakin halusin olla yksin. Tapasin todella mukavan miehen, ihastuin, mutta jouduin lopettamaan jutun juuri siksi, kun halusin OLLA YKSIN ja rauhassa. No, kuinkas ollakaan 2 viikkoa tästä, tapasin aivan ihanan miehen, joka vaan vei jalat alta. Otetaan hissukseen, on ihanaa ja ed ihan tosissaan tapaillaan ja vähän on jo tulevaisuudestakin keskusteltu.

Joskus asiat ei vaan mene niinkuin luulee. Tämä ed mies ketä tapailin varmaan luulee, että silloin valehtelin, vaikka ei se niin mennyt.

Ja eiköhän kannata lopettaa nämä yleistykset =) Tunnen niin paljon hyviä, ihania miehiä, että höpöhöpö näille "miehet on paskoja"-puheille. Samat sanat yh-äideille ja kaikelle muullekin yleistykselle =)

Yhteistyössä