Miehet on sitten ärsyttäviä

Alkuperäinen kirjoittaja ei yh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies ov:
No, ainakaan me miehet emme ole koko ajan kerjäämässä teiltä naisilta seksiä toisin kuin te naiset kerjäätte sitä koko ajan meiltä.

Niih,täällä nämä palstan yhoot polleana julistaa ettei miehiä tarvita mutta sit ollaan suu messingillä kertomassa kun ovat saaneet tai mahdollisen saalis näköpiirissä :D ja jos ei tärppää niin sit niissä miehissä vikaa :whistle:

Miehissä on vikaa vaikka sellaisen kanssa seurustelisikin. :D Enpä mä mitään kilareita vetänyt vaikka ei onnannukkaan sen miehen kanssa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ei yh:
Niih,täällä nämä palstan yhoot polleana julistaa ettei miehiä tarvita mutta sit ollaan suu messingillä kertomassa kun ovat saaneet tai mahdollisen saalis näköpiirissä :D ja jos ei tärppää niin sit niissä miehissä vikaa :whistle:

Saa kai sitä sutinoita olla vaikkei miestä haluakaan, siis virallisesti.
Kateellisen pikkurouvan kitinöitä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miehissä on vikaa vaikka sellaisen kanssa seurustelisikin. :D Enpä mä mitään kilareita vetänyt vaikka ei onnannukkaan sen miehen kanssa. :whistle:

Täys peesi. Niitten kanssa voi pitää kivaa, vähän palleista kutitella jne.. mutta pitemmän päälle ovat jotakuinkin turhia ja kökköjä.
B)

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Saa kai sitä sutinoita olla vaikkei miestä haluakaan, siis virallisesti.

Ei kai. :D :xmas:

Herranen aika sentään !!! Ei missään nimessä sutinoita muuta kuin avioliitossa!

Ai kamala mä olen sitten hyvin syntinen ihminen. :( :/ Mitä mä nyt teen? :o

Yhteistyössä