Alkuperäinen kirjoittaja Elody~:
Siis tama "Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä" on ihan parasta viihdetta! Voin kuvitella miten se paniikissa kirjoittelee hoppania vastineitaan, joihin kohta ei jaksa enaa regoida, taydellisen logiikan puutteen takia. Mua nauratti aaneen lukea sen "argumentointia"...
Eli sulla ei siis ole todellakaan yhtään mitään sanottavaa. Yrität vain hysteerisesti naureskella, koska sinulla ei ole mitään perusteluja omille mielipiteillesi. Livenä sinunkaltaisesi naiset kapakassa tai perheriidassa "nauravat ääneen" kyynelten läpi, kun tajuavat miehen olevan oikeassa, ja tajuavat olevansa itse väärässä, mutta eivät pysty myöntämään sitä. Siksi sinunkaltaisesi naiset ryhtyvät sitten epätoivoisesti heittämään tuollaista läppää, että "mua oikeasti naurattaa ääneen kuunnella sun juttuja", pystymättä kuitenkaan sanomaan yhtäkään esimerkkiä sellaisesta asiasta, jossa mies olisi väärässä.
Baby, rauhoitu jo. Et ole tahan mennessa saanut esitettya yhtakaan sellaista varteenotettavaa argumenttia, mika voisi saada naisen oikeasti kyseenalaistamaan sita etta on mukavaa ja kohteliasta etta mies tarjoaa silloin talloin.
Taas tätä maalitolppien siirtelyä. Ensin jotkut naiset vaativat, että mies kustantaa illallisia ja ulkomaanmatkoja, sitten joku nainen sanoo, että kyse on vain yhden euron teekupista Unicafessa, sitten taas vaaditaan niitä illallisia ja ulkomaanmatkoja.
Se, etta sina vaahtoat "maksullisista naisista" ei saa ketaan naista jolle nama asiat ovat selvia, ja jotka hahmottavat todellisuutta erilailla kuin sina, ajattelemaan mitaan muuta asiasta, kuin etta onneksi sinunkaltaiseesi tyyppiin tormaa vain virtuaalimaiilmassa, eika oikeassa..!
Kyllä monet sellaiset naiset, jotka aiemmin ovat tottuneet siihen, että mies tarjoaa illallisia ja ulkomaanmatkoja, voivat ruveta miettimään, onko tuollainen suhde loppujen lopuksi toimiva, ja perustuuko se oikeasti rakkaudelle, vai bisnekselle. Jos nämä naiset eivät itse näe mitään vikaa omassa käytöksessään eli itsensä myymisessä, heidän kannattaisi miettiä edes sitä, että jos mies on tottunut ostamaan itselleen naisen tarjoamalla naiselle illallisia ja ulkomaanmatkoja, niin mikä takaa, että se mies pysyisi jatkuvasti juuri sinun miehenäsi. Sehän voi yhtä hyvin ostaa huomenna itselleen uuden naisen. Sillä miehellähän ei ole sinuun mitään muuta suhdetta kuin asiakkaan suhde prostituoituun.
arvostan _yha enemman_ kohteliaita, naisia arvostavia ja tasapainoisia miehia, joiden maailma ei kaadu siihen etta maksaa illallisen
En ole puhunut maailman kaatumisesta. Olen puhunut vain siitä itsestäänselvästä tosiasiasta, että jos nainen olettaa miehen jatkuvasti kustantavan naiselle illallisia ja ulkomaanmatkoja, silloin se nainen nimenomaan myy itseään. Minun maailmani ei siihen kaadu, että jotkut naiset myyvät itseään. Minä vain en pidä huorista. En osta naisia. Minä seurustelen sellaisten naisten kanssa, joka oikeasti haluavat olla kanssani, eivätkä siis odota minun maksavan heille siitä, että ovat kanssani. Sinä ilmeisesti olet tähän mennessä ollut vain sellaisten miesten kanssa, jotka eivät saa naista muuten kuin maksamalla.