Tämä kaveri kävi meillä vähän aikaa sitten. Kuulin vahingossa heidän keskustelunsa. Sanoi miehelleni, että jos tulisi yksin, olisi kiva olla niin kuin ennen, me ja muutama muu kaveri (joihin kuuluu myös naispuolisia). Tämä ihminen on sinkku, ja just sellainen joka on yhden naisen kanssa korkeintaan viikon. Yrittänyt monesti houkutella miestäni kanssaan ties minne ja esitellyt naisia hänelle. Nyt en oikein tiedä miten tähän pitäisi suhtautua, kun mieheni lupasi hänelle yrittää päästä yksin. Aikaisemmin vaan oli jo puhetta, että menisimme yhdessä. Sen keskustelun jälkeen mieheni ei ole puhunut asiasta minun kanssa, luultavasti puhuu tänään koska tuparit olisivat huomenna. Ei varmasti kerro, että häntä pyydettiin yksin vaan keksii jotain muuta.
Päästänkö siis mieheni yksin vai mitä teen? Tietysti mieheni jos niin on päättänyt, mutta pitäisikö minun kertoa että kuulin keskustelun?
Mietityttää vaan ne muut naiset jotka saavat tupareihin mennä, mutta minä en ole tervetullut. Mikä lie tällä kertaa taka-ajatuksena tällä kaverilla? Koskaan mies ei ainakaan minun tietääkseni ole minua pettänyt, mutta ei kyllä pitkään aikaan ole ollut tekemisissä tämän ihmisen kanssa. Ahdistaa :kieh:
Päästänkö siis mieheni yksin vai mitä teen? Tietysti mieheni jos niin on päättänyt, mutta pitäisikö minun kertoa että kuulin keskustelun?
Mietityttää vaan ne muut naiset jotka saavat tupareihin mennä, mutta minä en ole tervetullut. Mikä lie tällä kertaa taka-ajatuksena tällä kaverilla? Koskaan mies ei ainakaan minun tietääkseni ole minua pettänyt, mutta ei kyllä pitkään aikaan ole ollut tekemisissä tämän ihmisen kanssa. Ahdistaa :kieh: