Mieheni kävi privaattishowssa

• Viestiketjun aloittaja petetty 33
  • Ensimmäinen viesti
Susanna
Mistä olet tuon "faktasi" saanut? Tuo prosenttiluku on enemminkin toisin päin. Kaikki tuntemani stripparit ovat tiukasti koskettamista vastaan (sekä sitä, että mies koskettaa heitä eivätkä missään tapauksessa ikinä koske mieheen). Ja tunnen useimmat suomalaiset stripparit ihan itse alalla työskennelleenä.
Sinne priva koppiin mennään yleensä runkkaamaan (mies siis runkkaa itse, strippari ei mieheen koske). Jotkut haluavat vaan katsoa ilman runkkaamista. Osa haluaa vain jutella privaatimmin (useimmat noissa paikoissa käyvistä miehistä ihan oikeasti haluavat vain jonkun kuuntelevan).

Ikinä en ole kuullut poskihoidoista saati muista. Ja huom! me stripparit kyllä "kyttäämme" toistemme tekemisiä ja ylimääräisiä tekevät tytöt eivät enää työskentele ainakaan Suomessa, sillä sana kiertää. Baareilla ja kaupoilla ei ole varaa pitää laittomuuksia tekeviä tyttöjä listoillaan.

hei olisin halunnut kysyä sinulta yksityisesti muutaman asian mitkä vaivaat minua.. oma poikakaveri kävi strippiklubilla jäämällä kiinni siitä puhelimen kautta. kuulin kauheita juttuja. haluisin vaan tietoa sinulta kun olet ollut töissä paikassa. Olisi ystävällistä kuulla lisää.

Viimeksi muokattu:
Vilhelm
Strippiklubilla en ole (vielä) Suomessa käynyt mutta vertaisin sitä television katsomiseen. Välillä sieltäkin tulee paljasta pintaa ja naidaankin. Ja tietononeella sitä tule ihan tarpeen mukaan.

Muualla on tullut käytyä ja nauttinut olen katselemisesta. Mieluiten tosin teatterimaisessa sellaisessa. Ei siitä pidä suuttua jos puoliso sellaista katselee ja tykkää. Paljaan naisen katsomista pitää verrata taulun katsomiseen. Jos on nähnyt yhden taulun niitä haluaa nähdä lisää eikö vaan.

Naiset nyt ei vaan tykkää paljaasta pinnasta ja sen katselemisesta mutta miehet on luotu tykkäämään. Ja nykyisin runkkaaminen on hyväksyttävää harrastusta. (kunhan ei kerro kenellekään nimittäin).

Tällaisella forumilla voin kyllä kertoa runkanneeni, mutta enpä sitä lähde työpaikalla toitottamaan. En ole kuullut kenenkään muun sitä ihan oikeasti tehneen.

vierailija
Jos kyse on hallitsemattomasta himosta tai miehen rakkaudettomuudesta, niin Herra Jeesus Kristus Jumalan poika auttaa tuohon. Raamatun mukaan Jumala vapauttaa synnistä ne, jotka ottaa vastaan Jeesuksen ja hänen ristinkuoleman omalla kohdallaan.

Ja vaikka osa uskovista on ihan hulluja ja niin että ei uskossa haluaisi välillä edes olla, niin silti etsivä löytää ja Jeesus vapauttaa ihmisen yli ymmärryksen käyvään rauhaa jos sitä häneltä pyytää ja etsii. Tai näin tämä on toiminut minun kohdallani, joten siksi suosittelen sitä muillekin.
Kiitos! 🥲 Viestisi toi toivoa, jota tarvitsin.

T. Tero

vierailija
nauttinut olen katselemisesta. Mieluiten tosin teatterimaisessa sellaisessa. Ei siitä pidä suuttua jos puoliso sellaista katselee ja tykkää. Paljaan naisen katsomista pitää verrata taulun katsomiseen. Jos on nähnyt yhden taulun niitä haluaa nähdä lisää eikö vaan.
Katsomiseen... himoitakseen? 🤔

No siinä tapauksessa on kyllä muutakin tehty kuin vain "tauluja" katseltu...

Luojan mielipiteellä on minulle merkitystä.

Koska Hän on pelastajani, mutta ennen kaikkea armahtajani. 😇

Löytyi 1 jae Raamattu 1933/38 tekstistä.
Jes. 54:10 Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

vierailija
Katsomiseen... himoitakseen?

No siinä tapauksessa on kyllä muutakin tehty kuin vain "tauluja" katseltu...

Luojan mielipiteellä on minulle merkitystä.

Koska Hän on pelastajani, mutta ennen kaikkea armahtajani.

Löytyi 1 jae Raamattu 1933/38 tekstistä.
Jes. 54:10Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.
Miksi pelastajasi antaa sinun luuhata täällä?

vierailija
Miksi pelastajasi antaa sinun luuhata täällä?
Kysymyksenasettelija on tehnyt klassisen virheellisen oletuksen uskovista.

Lue lisää:

Lisäksi kysymyksenasettelu antaa ymmärtää, että kysymyksen esittäjällä olisi oikeus/varaa tuomita uskova sen perusteella, että uskova pyörii täällä. Siis ikään kuin ei-uskovilla olisi yksinoikeus tähän keskustelupalstaan.

Ei-uskovat selvästikin vain toistavat samoja vanhoja kliseitä.

Yhteistyössä