Susanna
Mistä olet tuon "faktasi" saanut? Tuo prosenttiluku on enemminkin toisin päin. Kaikki tuntemani stripparit ovat tiukasti koskettamista vastaan (sekä sitä, että mies koskettaa heitä eivätkä missään tapauksessa ikinä koske mieheen). Ja tunnen useimmat suomalaiset stripparit ihan itse alalla työskennelleenä.
Sinne priva koppiin mennään yleensä runkkaamaan (mies siis runkkaa itse, strippari ei mieheen koske). Jotkut haluavat vaan katsoa ilman runkkaamista. Osa haluaa vain jutella privaatimmin (useimmat noissa paikoissa käyvistä miehistä ihan oikeasti haluavat vain jonkun kuuntelevan).
Ikinä en ole kuullut poskihoidoista saati muista. Ja huom! me stripparit kyllä "kyttäämme" toistemme tekemisiä ja ylimääräisiä tekevät tytöt eivät enää työskentele ainakaan Suomessa, sillä sana kiertää. Baareilla ja kaupoilla ei ole varaa pitää laittomuuksia tekeviä tyttöjä listoillaan.
hei olisin halunnut kysyä sinulta yksityisesti muutaman asian mitkä vaivaat minua.. oma poikakaveri kävi strippiklubilla jäämällä kiinni siitä puhelimen kautta. kuulin kauheita juttuja. haluisin vaan tietoa sinulta kun olet ollut töissä paikassa. Olisi ystävällistä kuulla lisää.
Viimeksi muokattu: