En kyllä koskaan menisi mihinkään privaattishow'hun. En edes strippibaariin vaikka jokusen kerran on kysytty (joskus jopa naiset haluavat seuraa johonkin strippipaikkaan - en tiedä miksi). Minusta se ei vaan ole seksiä, jos pitää rahan kanssa pelata: se on kaupankäyntiä eikä se kiihota ollenkaan. Ehkä enemmänkin tuottaa negatiivisia fiiliksiä - varmaan sellaisia, ettei edes oma "HK-blöö" antaisi ko. tilanteessa mitään elonmerkkiä. Niin absurdilta tuollainen privaattihomma vaikuttaa.
Tietysti vielä vähemmän moinen touhu kiinnostaisi, jos olisi oma nainen. Kyllä minä katsoisin sen aika hämäräksi, jos nauttisin seksuaalisesti jonkun toisen naisen henkilökohtaisesta läsnäolosta. Kuitenkin tunteeni olisi kohdistuneet omaan naiseeni, joten ehdoton ei tähän. Olisin pettynyt itseeni ja tuntisin pettäväni myös naistani.
No, myönnän silti olevani jollakin tavalla ristiriitainen: voin kuitenkin katsoa seksiä esim. netistä. Onhan sekin kuitenkin maksettua, mutta jotenkaan en pysty käsittämään sitä niin henkilökohtaiseksi, että se olisi "seksiä minulle maksusta". Ehkä siksi ettei siinä ole henkilökohtaista kontaktia ollenkaan. Samoin voin kuitenkin katsella seksiä vaikka minulla olisi naisystävä, mutta tämän perustelen kuitenkin niin, että ajattelen aina omaa naistani ja liitän kuitenkin seksin tai itse asiassa esim. netistä katsellun fantasian omaan naiseeni. Parhaassa tapauksessa tiestysti katselemme ko. fantasioita (tai sellaisten innoittajia) yhdessä.