Mieheni kävi privaattishowssa

• Viestiketjun aloittaja petetty 33
  • Ensimmäinen viesti
humtiduu
On tossa seksikään naisen jutussa vähän pointtiakin. Jos vaimo on kaikki päivät tuulipukumuija, jonka hiukset hapsottavat ja joka pukeutuu sloggin XXL-pikkareihin, niin ei terve mies sellaista pettämättä montaa vuotta kestä.

Sama tietty toistekin päin.

Miehinen kommentti
En kyllä koskaan menisi mihinkään privaattishow'hun. En edes strippibaariin vaikka jokusen kerran on kysytty (joskus jopa naiset haluavat seuraa johonkin strippipaikkaan - en tiedä miksi). Minusta se ei vaan ole seksiä, jos pitää rahan kanssa pelata: se on kaupankäyntiä eikä se kiihota ollenkaan. Ehkä enemmänkin tuottaa negatiivisia fiiliksiä - varmaan sellaisia, ettei edes oma "HK-blöö" antaisi ko. tilanteessa mitään elonmerkkiä. Niin absurdilta tuollainen privaattihomma vaikuttaa.

Tietysti vielä vähemmän moinen touhu kiinnostaisi, jos olisi oma nainen. Kyllä minä katsoisin sen aika hämäräksi, jos nauttisin seksuaalisesti jonkun toisen naisen henkilökohtaisesta läsnäolosta. Kuitenkin tunteeni olisi kohdistuneet omaan naiseeni, joten ehdoton ei tähän. Olisin pettynyt itseeni ja tuntisin pettäväni myös naistani.

No, myönnän silti olevani jollakin tavalla ristiriitainen: voin kuitenkin katsoa seksiä esim. netistä. Onhan sekin kuitenkin maksettua, mutta jotenkaan en pysty käsittämään sitä niin henkilökohtaiseksi, että se olisi "seksiä minulle maksusta". Ehkä siksi ettei siinä ole henkilökohtaista kontaktia ollenkaan. Samoin voin kuitenkin katsella seksiä vaikka minulla olisi naisystävä, mutta tämän perustelen kuitenkin niin, että ajattelen aina omaa naistani ja liitän kuitenkin seksin tai itse asiassa esim. netistä katsellun fantasian omaan naiseeni. Parhaassa tapauksessa tiestysti katselemme ko. fantasioita (tai sellaisten innoittajia) yhdessä.

dont buy it
Alkuperäinen kirjoittaja Miehinen kommentti:
En kyllä koskaan menisi mihinkään privaattishow'hun. En edes strippibaariin vaikka jokusen kerran on kysytty (joskus jopa naiset haluavat seuraa johonkin strippipaikkaan - en tiedä miksi). Minusta se ei vaan ole seksiä, jos pitää rahan kanssa pelata: se on kaupankäyntiä eikä se kiihota ollenkaan. Ehkä enemmänkin tuottaa negatiivisia fiiliksiä - varmaan sellaisia, ettei edes oma "HK-blöö" antaisi ko. tilanteessa mitään elonmerkkiä. Niin absurdilta tuollainen privaattihomma vaikuttaa.

Tietysti vielä vähemmän moinen touhu kiinnostaisi, jos olisi oma nainen. Kyllä minä katsoisin sen aika hämäräksi, jos nauttisin seksuaalisesti jonkun toisen naisen henkilökohtaisesta läsnäolosta. Kuitenkin tunteeni olisi kohdistuneet omaan naiseeni, joten ehdoton ei tähän. Olisin pettynyt itseeni ja tuntisin pettäväni myös naistani.

No, myönnän silti olevani jollakin tavalla ristiriitainen: voin kuitenkin katsoa seksiä esim. netistä. Onhan sekin kuitenkin maksettua, mutta jotenkaan en pysty käsittämään sitä niin henkilökohtaiseksi, että se olisi "seksiä minulle maksusta". Ehkä siksi ettei siinä ole henkilökohtaista kontaktia ollenkaan. Samoin voin kuitenkin katsella seksiä vaikka minulla olisi naisystävä, mutta tämän perustelen kuitenkin niin, että ajattelen aina omaa naistani ja liitän kuitenkin seksin tai itse asiassa esim. netistä katsellun fantasian omaan naiseeni. Parhaassa tapauksessa tiestysti katselemme ko. fantasioita (tai sellaisten innoittajia) yhdessä.

Tama oli Naisen kommentti! Voi kun miehet ajattelisivatkin noin:)

Miehinen kommentti
Alkuperäinen kirjoittaja dont buy it:
Tama oli Naisen kommentti! Voi kun miehet ajattelisivatkin noin:)
Käsittääkseni olen kuitenkin mies, heh. Kyllä kyse oli siis ihan miehen kommentista. Meitäkin on tietysti moneen junaan, mutta ei kannata yleistää omia stereotypioita koskemaan kaikkia miehiä.

Annika.
Alkuperäinen kirjoittaja humtiduu:
On tossa seksikään naisen jutussa vähän pointtiakin. Jos vaimo on kaikki päivät tuulipukumuija, jonka hiukset hapsottavat ja joka pukeutuu sloggin XXL-pikkareihin, niin ei terve mies sellaista pettämättä montaa vuotta kestä.

Sama tietty toistekin päin.
No jos asia on noin, fiksu ja terve mies varmaankin keskustelee asiasta vaimonsa kanssa kauniisti eikä lähde privaan. Jos miestä kiihottaa naisten alusvaatteet, hän voi varmaankin hankkia vaimolleen sellaisia joista pitää ja pyytää naista pukeutumaan niihin hänen mielikseen. Ei toisen olemus ole mikään syy pettää. Asioista pitää keskustella parisuhteessa. Jos asia ei korjaannu, vaikka toiselle on kertonut kuinka tärkeästä ja vaikeasta asiasta on kyse, sitten kannattaa harkita eroa eikä pettämistä.

ei ole noin yksinkertaista
Ei se ole noin yksinketaista.

Olen itse suhteessa, joka on kestänyt 8 vuotta. Suhde on muuten hyvä, mutta seksin suhteen vaimoni on jollain tapaa lukossa. Alan olla niin turhautunut, että jonkinlaisya helpostusta on pakko hakea.

Vaihtoehtona on ero tai pettäminen. Pettämisessä maksullisen naisen, tai vaikkapa privashown palveluiden käyttö on helpompi ja varmempi ratkaisu, koska siitä ei synny mitään kolmiodraamaa.

Toinen mies
Mulla on kai sitten erilaisia kokemuksia privaatista. Joka kerta on saanut kosketella pimpsaa ja muutaman kerran jopa saanut poskihoitoa... Ei he mitään pyhäkoulutyttöjä siellä ole. Ja kuka mies ei ottaisi tarjottavaa vastaan, jos kerran privaan menee?

Olen myös itse tehnyt strippauskeikkaa, eli kokemusta on myös siltä puolelta. Voi luoja kun miehet tietäisivät, mitä vähän promilleja veressä saa heidän naisissaan aikaan! Sitä vois kutsua jo "tankotanssiksi"... Enkä ole kyllä tälläkään puolella kainostellut, joka polttariporukasta on ainakin yksi kiihkeä "tanssija" löytynyt. Joskus useampi. Nämä on niitä elämän pikku nautintoja, joista jokainen voi halutessaan nauttia.

roskaluski
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen mies:
Mulla on kai sitten erilaisia kokemuksia privaatista. Joka kerta on saanut kosketella pimpsaa ja muutaman kerran jopa saanut poskihoitoa... Ei he mitään pyhäkoulutyttöjä siellä ole. Ja kuka mies ei ottaisi tarjottavaa vastaan, jos kerran privaan menee?

Olen myös itse tehnyt strippauskeikkaa, eli kokemusta on myös siltä puolelta. Voi luoja kun miehet tietäisivät, mitä vähän promilleja veressä saa heidän naisissaan aikaan! Sitä vois kutsua jo "tankotanssiksi"... Enkä ole kyllä tälläkään puolella kainostellut, joka polttariporukasta on ainakin yksi kiihkeä "tanssija" löytynyt. Joskus useampi. Nämä on niitä elämän pikku nautintoja, joista jokainen voi halutessaan nauttia.
Roskaa puhut. Ei varmasti saa koskea pillua tai suihinottoa.

härkä -67
Voe helevetti noita mustasukkasia ihmisiä. Pilaavat läheisten elämän miettimällä ja epäilemällä kaikkea ja kaikkia. Aloittajan ukkohan oli polttariporukan mukana ja siihen kyllä nyt vaan usein kuuluu pikkutuhmia juttuja. Luuleeko se, että sättimällä ja epäilemällä ja kyselemällä ukolta se jotenkin enemmän haluaisi olla oman emäntänsä kanssa?? Tuskin. Jos tuollaista alkaa jatkua pidempäänkin, niin ehkäpä se ukko alkaa oikeasti harkitsemaan lakanoiden jakoa, vaikkei nyt sellaista miettiskään. Nuo mustasukkaisuus oireet kannattaa hoidattaa heti alkujaan pois. Paha Sairaus!

kylmä fakta
Se nyt vaan on faktaa, että 99% strippareista on alan ammattilaisia myös siinä toisessa mielessä. Eli kyllä siellä privaatissa muutakin on tarjolla kuin silmänruokaa. Ja ei tarvii paljoa mielilkuvistusta, arvatakseen, mitä siellä on aloittajan miehenkin suhteen tapahtunut.

Päätös ratketa on tapahtunut jo siinåä vaiheessa, kun mies on mennyt privaattikoppiin. Kopin ulkopuolellahan voi joka tapauksessa nauttia paljaasta pinnasta silmin. Miksi siiis koppiiin, jos ei runkattavaksi tai naimaan?

marissa***
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kyllä:
tule liitostasi mitään, jos noin pienestä herneen vedät nenääsi. On ihan eri asia, jos miehelläsi on joku pitempiaikainen suhde toiseen naiseen, jossa on tunteet mukana jne.
Jonkun stripparin takia nyt ei kannata kantapäitä vastakkain laittaa. Ei siellä privatessa varsinaista seksiä saa ja yleensä se kerrotaan heti aluksi. Tytöillä on erilaisia lisäpalveluja, jotka maksaa. Yleisin lienee ns. intiimihieronta, suomeksi tyttö runkkaa sua kumihanskat kädessä. Tämmöiset polttarijutut tulee ja menee. Jotkut myy suukkoja viidellä eurolla(naiset), pitäskö miehen nyt siitä hermostua, ei tartte.
Varmaan miehillekin sopii ihan mainiosti, että oma vaimo käy välillä otattamassa muilta miehiltä käsi- ja suuhierontaa, eihän se oikeastaan mitään ole, jos ei ole rakastunut tähän mieheen?

kysymys?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ole noin yksinkertaista:

Olen itse suhteessa, joka on kestänyt 8 vuotta. Suhde on muuten hyvä, mutta seksin suhteen vaimoni on jollain tapaa lukossa. Alan olla niin turhautunut, että jonkinlaisya helpostusta on pakko hakea.

Vaihtoehtona on ero tai pettäminen. Pettämisessä maksullisen naisen, tai vaikkapa privashown palveluiden käyttö on helpompi ja varmempi ratkaisu, koska siitä ei synny mitään kolmiodraamaa.
Ja ne vaimosi lukot seksin suhteen aukeaa parhaiten sillä, että sinä petät sitä tai käyt prostituoidulla? Vai kannattaisiko vaimolle suositella samaa, ehkä sinusta ei vain ole niiden lukkojen avaajaksi?

moralistit mäkeen
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys?:

.

Ja ne vaimosi lukot seksin suhteen aukeaa parhaiten sillä, että sinä petät sitä tai käyt prostituoidulla? Vai kannattaisiko vaimolle suositella samaa, ehkä sinusta ei vain ole niiden lukkojen avaajaksi?

Moralisointi on NIIIIIN helppoa kun ei tiedä itse mistään mitään

pilipali
Meitä on tietysti moneen lähtöön ja mielipide asioista ei voi kiistellä. Meillä homma meni itseasiassa toisin päin; minä ilmoitin miehelleni, että polttareissani tulee olemaan miesstrippari. Siispä bestmanillekin vihjattiin, että jos vaan poikien suunnitelmiin sopi, niin sulhaselle oli sylitanssit sallittu. Vertailtiin sitten miehen kanssa jälkeenpäin kokemuksia, ja naurettiin yhdessä sylikkäin. Ja hääyön yllätykseksi esitin miehelleni omat strippaustaitoni.. Toimi hyvin! Ja ennen kaikkea molemmat nauttivat ja hauskaa oli..=)

niinpäniin
Alkuperäinen kirjoittaja moralistit mäkeen:

.

Ei se ole moralisointia, jos sanoo, että ongelmat ei ratkea sillä, että lähtee vieraisiin, paitsi itse saa sitä seksiä. Jokainen varmaan tajuaa tämän. Jos ei ole munaa lyödä faktaa pöytiin ja sanoa, että vaimon on pakko tehdä ongelmilleen jotain ja lupaa olla apuna ja sanoo, ettei halua elää seksittömässä suhteessa, vaan mieluummin tunkee pään pensaaseen ja munaa vieraaseen, niin ei voi mitään. Toivottavasti vaimokin tajuaa ratkaista ongelmiaan vieraassa sylissä.

Tyhmäkö olet?
Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:
Alkuperäinen kirjoittaja moralistit mäkeen:

Taidat olla vähän tavallista tyhmempi. Mistä päättelet, ettei asiaa ole käsitelty lukuisia ja taas lukuisia kertoja. Koitettu olla tukena, innostaa, rohkaista jne?
.

Ei se ole moralisointia, jos sanoo, että ongelmat ei ratkea sillä, että lähtee vieraisiin, paitsi itse saa sitä seksiä. Jokainen varmaan tajuaa tämän. Jos ei ole munaa lyödä faktaa pöytiin ja sanoa, että vaimon on pakko tehdä ongelmilleen jotain ja lupaa olla apuna ja sanoo, ettei halua elää seksittömässä suhteessa, vaan mieluummin tunkee pään pensaaseen ja munaa vieraaseen, niin ei voi mitään. Toivottavasti vaimokin tajuaa ratkaista ongelmiaan vieraassa sylissä.

Joka junaan ja asemalle
Alkuperäinen kirjoittaja petetty 33:
Annoinkin anteeksi aamulla.Ihan vaan tiedoksi kiinnostuneille uusimmasta käänteestä
Olet kolme kuukautta vatvonut yhtä stripparin katselua ja kaiken tämän jälkeen olet niin perusteellisesti asian itsellesi selvittänyt, että muutaman tunnin sisällä eroat asian takia ja sitten et eroakkaan.

Armahda miehesi ja anna sen mennä ja selvitä pääsi ihan keskenäsi.

Lähetti-_-
Hmm, voisit kirjoittaa vähän syvällisemmin mikä johti aluksi eropäätökseen ja sitten sen pyörtämiseen.

Minua kiinnostaa miehenä nainen objektina. Kiinnostaa myös toisen sisin, ajatukset, huumorintaju tapa olla ja elää, mutta myös vartalo sinänsä itsessään. Tuo on varmaan ollut miehesikin syy, kiinnostus naiselliseen vartaloon.

Yleensä jos mies on saanut naisen, joka on hänen mielestään viehättävä ja parisuhteen henkinen puoli on kunnossa, niin tuolloin miehet eivät tuollaista naiselleen tee. Jokainen mies käsittää, että loukkaa naistaan tuollaisella (ellei erikseen ole sovittu, että noin saa tehdä) ja täten on olemassa joku syy tuolla miehen välinpitämättömyydelle.

Eli vika voi olla ihan siinä, että ei olla riittävän läheisiä. Ei olla vietetty aikaa yhdessä, ei olla juteltu ei olla jaettu elämää ja etsitty siihen rakkautta ja intohimoa.

Vika voi olla myös ihan hallitsemattomassa himossa muihin naisiin. Seksiriippuvuudessa ja miehen mahdollisesti valheellisessa käsityksessä siitä, että hän saisi paremmat kiksit jostain muualta.

Jos kyse on hallitsemattomasta himosta tai miehen rakkaudettomuudesta, niin Herra Jeesus Kristus Jumalan poika auttaa tuohon. Raamatun mukaan Jumala vapauttaa synnistä ne, jotka ottaa vastaan Jeesuksen ja hänen ristinkuoleman omalla kohdallaan.

Ja vaikka osa uskovista on ihan hulluja ja niin että ei uskossa haluaisi välillä edes olla, niin silti etsivä löytää ja Jeesus vapauttaa ihmisen yli ymmärryksen käyvään rauhaa jos sitä häneltä pyytää ja etsii. Tai näin tämä on toiminut minun kohdallani, joten siksi suosittelen sitä muillekin.

Oikeat faktat
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä fakta:
Se nyt vaan on faktaa, että 99% strippareista on alan ammattilaisia myös siinä toisessa mielessä. Eli kyllä siellä privaatissa muutakin on tarjolla kuin silmänruokaa. Ja ei tarvii paljoa mielilkuvistusta, arvatakseen, mitä siellä on aloittajan miehenkin suhteen tapahtunut.

Päätös ratketa on tapahtunut jo siinåä vaiheessa, kun mies on mennyt privaattikoppiin. Kopin ulkopuolellahan voi joka tapauksessa nauttia paljaasta pinnasta silmin. Miksi siiis koppiiin, jos ei runkattavaksi tai naimaan?

Mistä olet tuon "faktasi" saanut? Tuo prosenttiluku on enemminkin toisin päin. Kaikki tuntemani stripparit ovat tiukasti koskettamista vastaan (sekä sitä, että mies koskettaa heitä eivätkä missään tapauksessa ikinä koske mieheen). Ja tunnen useimmat suomalaiset stripparit ihan itse alalla työskennelleenä.
Sinne priva koppiin mennään yleensä runkkaamaan (mies siis runkkaa itse, strippari ei mieheen koske). Jotkut haluavat vaan katsoa ilman runkkaamista. Osa haluaa vain jutella privaatimmin (useimmat noissa paikoissa käyvistä miehistä ihan oikeasti haluavat vain jonkun kuuntelevan).

Ikinä en ole kuullut poskihoidoista saati muista. Ja huom! me stripparit kyllä "kyttäämme" toistemme tekemisiä ja ylimääräisiä tekevät tytöt eivät enää työskentele ainakaan Suomessa, sillä sana kiertää. Baareilla ja kaupoilla ei ole varaa pitää laittomuuksia tekeviä tyttöjä listoillaan.

Yhteistyössä