K
kolmevitonen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no niin:Onko kaveripiireissä normaalia sanoa ihastuneensa kaverin vaimoon?
No ei se ihan harvinaistakaan ole, varsinkaan kännissä... "Kylä mä shitten tykkään shusta, olet shä niin nätti, jos ei shulla olish tota ukkoo, ni mä naishin shut heti..." ja sitten aletaan tilittämään siitä kuinka se oma tyttöystävä/vaimo ei olekaan se maailman paras... Tämmösiä minä ainakin olen kuullut useamman kerran, en ole koskaan ottanut kovinkaan tosissani. Ja mitäpäs sillä väliä, saahan sitä toisesta tykätä, ei se nyt mitenkään kauhean dramaattista ole. Usein näiden tunnustusten syynä on esim. riita tyttöystävän kanssa, jota sitten lähdetään purkamaan ensimmäiselle tutulle naiselle joka sillä hetkellä ja kännisten aivojen sekavuudella tuntuu paljon paremmalta naiselta kuin se oma tyttöystävä, jonka kanssa ollaan riidelty tms. Tonin tapauksessa hän meni tietysti Jennille puhumaan, koska he olivat tulleet hyvin toimeen aikaisemminkin.
Alkuperäinen kirjoittaja no niin:Ja ei kai alkuperäinen kysyisi asiaa palstalta, jos se olisi mennyt ohi olankohautuksella.
Ja mihin se raja olisi vedettävä, kähmintäänkö vasta. Jos Toni sanoo ihastuneensa, niin miksi kukaan ei usko Tonia?
Sama kuin edellä, koska Toni oli kännissä ja kännissähän sitä tulee puhuttua kaikennäköistä soopaa, joka ei pidä ollenkaan paikkaansa ja jonka syyt on ihan jossain muualla. Ja tosiaan mitä väliä, vaikka Toni oikeasti olisikin ihastunut, se on hänen ongelmansa, ei ap:n. Ap:han sanoi, että hänellä ei ole mitään aikomusta suhteilla Tonin kanssa, tunne ei siis ole molemminpuolinen. Kärsiköön Toni itse ihastuksestaan. Jos sitä jokaisesta kännissä ihastuksensa ilmaisevasta äijästä alkaisi tilittämään puolisolle, niin eihän johan sitä saisi tehdä vähän väliä. Ei kaikkea aina kannata ottaa niin vakavasti...