Meidän isännällä on myös aivan ihmeelliset työajat - yleensä kun minä lähden töihin, hän tulee töistä ja toisinpäin. Miehelläni on niitä 15 tunnin työpäiviä matkoineen, päivityksineen ja muine töihin liittyvine asioineen. Virastoasiat jää tosiaan meitin kontolle. Mieheni myös hoitaa monen sadan kilometrin päässä asuvan isänsä asioita ja käy siellä ainakin kerran kuussa visiitillä.
Mitähän mun pitäisi sitten häneltä vaatia? Enemmän kotonaoloa? No way, sister! Työt on hoidettava, ja miehelläsi on oltava oikeus perheen elatukseen. Miehesi tekee hyvin todennäköisesti töitä TEIDÄN TAKIA. Että teillä olisi ruokaa ja katto pään päällä, vaikka oman työsi palkka riittäisikin. Todennäköisesti miehesi vain haluaa tienata kunnolla rahaa ennen äitiyslomaasi jotta varmasti pärjäätte.
Mä en sitten ikinä opi ymmärtämään naisia jotka natkuttaa siitä että ukot on vaan töissä! Olisiko se parempi vaihtoehto että olisivat työttömyyspäivärahoineen kotona? Onhan se raskasta jos isäntä on poissa kotoa, mutta ajatelkaa mitä hyötyä siitä tulee teille.