P
pää hajoaa
Vieras
Jotenkin tuntuu vaan välillä että teinpä niin tai näin niin aina se on jollain tavalla väärin... Itselläni ei ole mitään varsinaista harrastusta jota harrastaisin säännöllisesti. Miehelläni harrastuksiin kuuluu nämä pärinävehkeet joita hänen täytyy välillä käydä myös korjaamassa ja huoltamassa. Aluksi minua nyrppi tämä koska jäin silloin aina kahdestaan lapsemme kanssa kotia, ja minä en oikein tykkää olla kahden lapsemme kanssa kotona (etenkin illat tuntuvat tylsiltä). No sitten minä keksin voimmehan aina lähteä mieheni kyydissä esim. anoppilaan tai mieheni siskon luo siksi aikaa kun hän on korjaamassa mopoaan. No eilen sit taas mieheni vei meidät siskonsa luo siksi aikaa kun hän meni korjaushommiin. Mutta hänen mielestä me emme saisi aina silloin mennä kyläilemään näihin kyseisiin paikkoihin kun hän ei "pääse mukaan". Perusteluksi hän sanoi että kun hänkin haluaisi kyläillä näissä paikoissa ja sit jos minä olin esim. eilen siellä lapsen kanssa kylässä niin me emme voi mennä sinne kokoo perheenä esim. tänään, se olisi hänen mielestä liian usein. Ja nämä ihmiset eivät tosiaankaan ajattele niin että taas nuo tuli kylään. Minä en oikein tiedä että mitä minun pitäisi tehdä, jatkaa kyläilyjä normaalisti vai jäädä vaan kiltisti lapsen kanssa kotia. Asumme maalla ja meillä ei ole kuin yksi auto, joten kun mies lähtee harrastuksiin meillä ei ole autoa ja me emme siis pääse kotoa oikein mihinkään. Kertokaa kommentteja, kumpi meistä tekee väärin tässä asiassa?!?!