Mua vaivaapi yks juttu... Mun miehellä on nimittäin aika erikoinen suhde äitiinsä. Joka päivä soittelevat vähintään kaks kertaa. Äiti kyselee ja tenttaa ja mieheni kertoo kaiken omasta, meidän, mun, sukulaisten elämästä jne. Mikään asia ei pysy äidiltä salassa. Mieheni kertoo jopa sellasia asioita, joista minä en tiedä mitään, suunnittelevat kysymättä minulta tai lapsilta mitään. Olen maininnut, etten tykkää, että he setvivät ja ruotivat kahdestaan. Tulee asioista varmasti melko ykspuolinen näkökulma... Minun sukulaisia ja tuttavia on lupa arvostella, mutta yhtään arvostelevaa kommenttia en uskalla anoppini tekemisistä sanoa tai sitten mieheni alkaa uhkailla, et kerronpa äitille ja hän kun suuttuu niin tiedät että olet heikoilla... Tilanne on välillä tosi jännittynyt ja pelkään kohta puhua mitään, kun anoppi tietää heti. Olen kestänyt tätä kohta kolme vuotta, pidän suun supussa, miellytän kaikkia ja ÄITI on aina oikeassa. Äiti osaa järjestellä meidän kaapit, pestä meidän vaatteet... jne. Miten teillä? Aurinkoista kevättä!