P
petturi
Vieras
No niin, nyt se sitten on tapahtunut; mulla on suhde lapsemme kummisedän kanssa. Tunteet kohtuu ´ristiriitaiset, miehen kanssa mennyt huonosti jo vuoden päivät ja jotain alitajuista kipinää ollut jo monta vuotta tän toisen kanssa. Tiedän, että olen kauhea ihminen enkä mitään moraalisaarnoja kaipaa. Omaa parisuhdetta olen keskustelemalla yrittänyt parantaa ja kertaalleen jo oltu ihan eron partaalla, mutta vielä sinnistelty. Me tosiaan eletään kun kämppikset, mitään hellyyttä ei ole, pari kertaa kuussa pikasta seksiä ilman mitään lämpöä. Ja mä kaipaisin pusuja ja halauksia ja huomiota ja arvostusta ja kaikkea muuta päivittäin ja mieluummin useaan otteeseen, mutta miehestä ei siihen ole.
Nyt sitten tuntuu, että saan kaiken kaipaamani toisaalta, ja saankin tosi paljon.
Nyt haluaisinkin kuulla muiden eronneiden ja karanneiden tarinoita, paraneeko se vaihtamalla? Tiedän kyllä, että arki astuu jokaiseen parisuhteeseen ja parhaani olen yrittänyt, mutta enää en jaksa, jos en saa olla muutakin kuin äiti. Nykyisessä suhteessa olen siis elänyt kohta 7 vuotta ja kaikki lämpö tuntuu hiljalleen hiipuneen lapsen syntymän jälkeen. Synnytys ja imetys taisivat tehdä mieheni silmissä minusta vähemmän naisen (lapsi kuitenkin jo 4 vuotta, joten pelkkä lapsen tuoma muutos ei tilannetta tähän ole saanut).
Nyt sitten tuntuu, että saan kaiken kaipaamani toisaalta, ja saankin tosi paljon.
Nyt haluaisinkin kuulla muiden eronneiden ja karanneiden tarinoita, paraneeko se vaihtamalla? Tiedän kyllä, että arki astuu jokaiseen parisuhteeseen ja parhaani olen yrittänyt, mutta enää en jaksa, jos en saa olla muutakin kuin äiti. Nykyisessä suhteessa olen siis elänyt kohta 7 vuotta ja kaikki lämpö tuntuu hiljalleen hiipuneen lapsen syntymän jälkeen. Synnytys ja imetys taisivat tehdä mieheni silmissä minusta vähemmän naisen (lapsi kuitenkin jo 4 vuotta, joten pelkkä lapsen tuoma muutos ei tilannetta tähän ole saanut).