Mä olin kylässä yhden ystäväni luona, jolla on kohtuu varakas mies. Pakko myöntää että kyllä toki se raha näkyy siellä kotonakin: onhan se aina näkynyt autoissa ja lasten sekä omissa vaatteissaan, mutta nyt kodin nähtyäni jäin jotenkin ajattelemaan tätä asiaa. Tämä ystävä kuuluu siis ihan ehdottomasti nuorena äitinä siihen kategoriaan, joita tällä palstalla nimitellään ja osoitellaan siitä, että miehensä nyt sattuu olemaan varakkaampi kuin hän itse. Mikäköhän siinä on näiden arvostelijoiden mielestä pahinta: se että ylipäätään joku on varakkaampi kuin toinen (kateellisuusko iskee?? ) vai ovatkohan he sitä mieltä todella, että jos on joskus nyt sattunut lyömään hanskat samaan lokeroon miehen kanssa joka onkin sitten osoittautunut rikkaammaksi, pitäisi tajuta itse ainakin yrittää päästä samaa, ikään kuin tasoihin, jotta tasa-arvo perheessä toteutuisi?
Mä tunnen tämän mun ystävän kouluajoilta asti, eikä meistä kumpikaan ole välkyimmästä päästä, voin ihan rehellisesti sen myöntää.
Ollaan vähän sellaisia fiilistelijöitä, tehdään sitä mikä kiinnostaa ja tuntuu hyvältä. Onko nyt siis tässä valossa nähtävä niin, että tämän naisen olisi pitänyt jättää (hyvin paljon pitämänsä ) mies ennenkuin vahinko pääsi tapahtumaan ja jäi "siivelle " elämään, vai mikä olisi arvostelijoien näkökulmasta hyvä ja oikeudunmukainen ratkaisu asiaan?? Eri asunnot, kummallekin oma varallisuuden mukaan? :xmas: 
Mä tunnen tämän mun ystävän kouluajoilta asti, eikä meistä kumpikaan ole välkyimmästä päästä, voin ihan rehellisesti sen myöntää.