Miehen salasuhteet ja huorissa käynti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suhteessatuntemattomankanssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suhteessatuntemattomankanssa

Vieras
Pakko kai tätä on jonnekin purkaa, tuntuu että itse kiertää vaan ympyrää..

Mies jäi siis kiinni yli vuoden kirjoittelusta muiden naisten kanssa, tapaamisia on ehdoteltu ja sovittu, varmuutta ei ole ovatko nähneet (mies kieltää ja minä en usko). Sokerina pohjalla maksullisen palvelun käyttäminen, minkä mies on myöntänyt.

Taustatietoa; Ollaan oltu yhdessä kolmisen vuotta, minä 30+, mies 40+, vuosi sitten alettiin rakentaa taloa. Talvella minä sairastuin masennukseen ja mies oli voimaton talon kanssa. Siinä ei paljon seksiä ollut, hyvä jos kerran kuukauteen. Lisäksi miehen erektio-ongelmat nakersi seksielämää, tuntui että vika oli minussa. Kuvittelin ettei mies halua seksiä kun asia oli hänelle niin vaikea ja hankala, puhuttiin myös, että yhdessä ollaan vaikka tuleekin seksittömiä kausia. Seksistä puhuttiin todella tiuhaan tuohon aikaan, mies vakuutti, ettei vika ole minussa vaan hänessä. Masennuksen aikana minä nojauduin mieheen, ajattelin, että hän on minun tukena tapahtuipa mitä hyvänsä.

Mies tukeutuikin sitten toisiin naisiin. Tämän pidempään tunnetun naisen kanssa on kirjoitellut minun seläntakana yli vuoden, jo ennen talonrakennusprojektia. Kirjotellut mm. että panettaa, haluais nähä, käydäänkö paikallisessa, voisko tulla kahville, jne.. Milloin mitäkin. Ja myöskin meidän suhteesta, kuinka se on huono ja kuinka paskasti menee. Kuukaudessa viestejä oli lähtenyt pelkästään puhelimesta melkein kolmesataa, siihen mukaan vielä facessa kirjottelut. Lukuisia todella loukkaavia ja inhottavia kirjoitteluja olen lukenut (yhteiset muistot, tapahtumat jne. on mitätöity), mutta kaikkein pahinta on se, että mies on heti herättyään alkanut kirjottelemaan tälle naiselle ja sitä on jatkunut pitkin päivää, samaan aikaan kun minulle laittaa viestiä; kulta olet ihana, rakastan sinua..
En minäkään ole puhdaspulmunen ollut, olen myöskin hakenut hyväksyntää muilta miehiltä kirjottelemalla. Mutta minun rajani on mennyt siinä, etten ole pettänyt enkä esimerkiksi vähätellyt miestäni tai yhteisiä muistoja toisille ihmisille. Jos vertaa minun ja miehen kirjottelua niin minä kirjoitin kuin olisin suhteessa, mies taas niinkuin olisi lopettamassa suhdetta.

Tämä yksi "salanainen" ei riittäny miehelle, piti laittaa ilmotus myös suomi24:n treffipalstalle missä etsi sinkkuna seuraa. Kirjotellut myös siellä usean naisen kanssa, vaihtanut kuvia, yrittänyt sopia tapaamisia, jne. En tiedä, onko tapaamisia ollut. Lisäksi ilmoitus meni seksitreffi palstalle missä etsitään tietenkin seksiseuraa.

Tämä kaikki selvisi minulle pari kuukautta sitten. Alettuani penkomaan asioita, selvisi myös tämä huorissa käynti! Minkä mies ensin tietenkin kielsi. "Se oli spontaaniteko", vaikka oli kirjotellut tuon huorankin kanssa kuukauden sovitellen aikatauluja yksiin. Selitti tätä sillä, että etsi fyysistä kontaktia, vaikka se fyysisyys olisi ollut kotonakin. Koko suhteen ajan ollaan päivittäin halattu, pussattu ja nukuttu sylikkäin, jne.

Olen todella voimaton asian kanssa! Kun olisin suhteessa ihan tuntemattoman ihmisen kanssa. Tunnen katkeruutta, vihaa, inhoa, sääliä, avuttomuutta, riittämättömyyttä..Epäilen kaikkea!! Enkä pääse tässä asiassa yhtään eteenpäin. Inhottaa ajatus, että mies on pannut jotakin toista, puhumattakaan siitä, että meidän kaikki mukavat muistot on pyyhitty pois, mitätöity, kuin meitä ei olisi ikinä ollutkaan! Minä olen ollut miehelle pelkkää ilmaa, paskaa jota voi kusettaa mennen,tullen ja palatessa!

Mies vakuuttaa, että minä olen se jonka kans tahtoo elää ja vanheta. On itkenyt ja anellut anteeksi. Selitellyt tekoaan sillä, ettei tuntenut olevansa riittävä minulle (ikäeroa 10vuotta), että tunsi olonsa huonoksi kun ei pystynyt tyydyttämään minua.
Kaikkien näiden valheidenkin jälkeen minä haluaisin olla tuon ihmisen kanssa, mutta miten tälläisen voi oikeasti unohtaa?! Miten voi antaa anteeksi, miten voi taas luottaa??
Ensimmäinen reaktioni oli tietenkin, että ukko pihalle, mutta ajatus ilman elämisestä on pelottava ja kipeä, eikä tunnu vaihtoehdolta ollenkaan. Rakastan kuitenkin tuota ihmistä! Tunnen itseni säälittäväksi kun ei ole voimia pyristellä pois suhteesta ja rakkaudesta.
Jos tästä jotain hyvää on seurannut, niin seksielämä on piristynyt. Muuten elämä on käytännössä tappelua tappelun perään.
Ollaan puhuttu jankuttamiseen asti asioista, pyritty olemaan avoimempia, luvattu, että kerrotaan kaikki toiselle. En vain pysty luottamaan siihen!

Miten ihminen voi oikeasti selvitä tälläisestä järkytyksestä? Miten suhde korjataan, vai onko se mahdotonta, miten saa itsetuntonsa ylös suosta, kuinka unohtaa?!

Mä en tajua. Sun miehellä ei seiso, mutta sä epäilet, että se käy panemassa muita?
Sä tiedät tarkalleen mitä miehesi on kirjoitellut muiden naisten kanssa, mutta tekstistä et pysty selvittämään, ovatko he tavanneet?
Mies on touhunnut merkittävän kauan selkäsi takana, täysiin tietoisesti ja sinä mietit miten pelastaa parisuhde?
Mies anelee anteeksi ja sinä uskot, että on pahoillaan tekemisistään? Kävikö mielessä, että se on pahoillaan vaan siitä, että jäi kiinni? Saattaisko olla, että kun se on peuhannut vuoden sun seläntakana, niin se saattaa todennäköisesti tehdä sen uudelleen?

Onpas hänellä ollut monenlaista suhteen ulkopuolista aktiviteettia. En osaa muuta kuin ehdottaa ulkopuolista apua teille. Eronkin tullen välienselvittäminen ulkopuolisen ja puolueettoman ihmisen avulla varmasti auttaa saamaan asioihin selvyyttä.

Jos on kolmen vuoden aikana jo ehtinyt säätää noin paljon suhteen ulkopuolella niin ei voi kyllä olla kovinkaan hyvät tulevaisuudennäkymät. Mä eroisin tossa tilanteessa, mutta tietysti jos molemmat vilpittömästi haluatte yhdessä pysyä niin ehkä jostain terapiasta olisi hyötyä..

• Tykkää
Reactions: Millenia
Mä en tajua. Sun miehellä ei seiso, mutta sä epäilet, että se käy panemassa muita?
Sä tiedät tarkalleen mitä miehesi on kirjoitellut muiden naisten kanssa, mutta tekstistä et pysty selvittämään, ovatko he tavanneet?
Mies on touhunnut merkittävän kauan selkäsi takana, täysiin tietoisesti ja sinä mietit miten pelastaa parisuhde?
Mies anelee anteeksi ja sinä uskot, että on pahoillaan tekemisistään? Kävikö mielessä, että se on pahoillaan vaan siitä, että jäi kiinni? Saattaisko olla, että kun se on peuhannut vuoden sun seläntakana, niin se saattaa todennäköisesti tehdä sen uudelleen?

Sininen pilleri auttaa seisokki ongelmiin. Vai olisko mun pitäny hoksata jo tuosta, että käy panemassa muita?
Tiedän tarkalleen mitä mies on kirjoitellut facessa, mutta en tiedä mitä on kirjoitellut tekstareissa. Tapaamisia on sovittu, mutta sitten naisen puolesta peruttu, ainakin niin olen olettanut kirjoitusten perusteella. Vaan mistäpä tuota tietää koko totuutta.
Ja kyllä, olen todella säälittävä kun mietin miten pelastaa parisuhde. Mutta miten ihminen voi naps tuosta vaan unohtaa rakkauden ja sysätä sen syrjään?
Enkä tiedä onko mies oikeasti pahoillaan tekemisistään, niin yrittää kuitenkin selittää. Vannoo ja vakuuttaa ettei tekisi enää ikinä mitään nuin typerää. Jota en tietenkään usko..

Ei voi korjata, ei voi. Ei millään. Olen surullinen puolestasi, mutta olet nuori ja löydät kyllä uuden onnen vielä. Älä usko enää mitään ja lopeta suhde heti. Minä en kestäisi enää katsoakaan koko ihmistä, koskaan.Vaikka olisi lapsiakin niin silti kaikki olisi ohi samantein. Voimia jatkoon sulle!

• Tykkää
Reactions: Joxu
En usko, että tuollaista suhdetta enää korjataan.

Olen itse antanut anteeksi pettämisen ja se vainoaa minua vielä vuosienkin jälkeen, joten kokemuksen syvällä rintaäänellä, suoraan sydämestäni: LÄHDE. Niin kipeältä kuin se tuntuukin.

Kyllä tuo on senluokan petos, että ei hän sinusta ole välittänyt tarpeeksi. Ja voin kertoa, jokaisen petturin reaktio on tuollainen. Vaikka mies jatkaisi huoraamista yms, silti jokainen petturi tuntuu itkevän, anelevan, "olevan valmis ihan mihin tahansa".

Apua! Aivan järkyttävän kamala tilanne!

Jos omassa parisuhteessa kävis noin, niin en kyllä varmaan iknä pystyisi unohtamaan ja antamaan anteeksi. Ero olisi ainoa vaihtoehto. Jos nimittäin meidän parisuhde tuon jälkeen jatkuisi, kuolisin sisältä.

Ero on aina hankalaa ja erityisen hankalaa silloin, jos on tunteita vielä jäljellä. Mutta mietihän nyt, mies ei ole välittänyt sinusta tippaakaan. Hän ei edes näe toiminnassaan mitään väärää. Ja se on pelottavaa, usein nimittäin tarkoittaa, että sama jatkuu kunhan tilanne kotona hieman rauhoittuu. Kestäisitkö uuden samanlaisen pommin taas muutaman vuoden päästä?

Ota ihan reilun mittainen mietintätauko, muuta hetkeksi jonnekin pois kotoa. Älä vastaa miehen viesteihin, älä puheluihin. Ole itsesi kanssa, ja mieti tarkoin, onko tuo mies sinun arvoisesi. Onko hän kyllin hyvä sinulle.

Mä uskon siihen, että jos kyseessä on oikeasti tosi rakkaus ja se oikea ihminen, ei tuollaista vaan tapahdu. Ei tuollaista voi tehdä sellaiselle ihmisille, jota oikeasti rakastaa ja arvostaa koko sydämestään. Uskon, että sulle on tuolla jossain olemassa joku aivan eri mies, joka kohtelisi sua niin kuin ansaitset ja joka tekisi sinut oikeasti onnelliseksi. Sinuna minä siis jättäisin nykyisen miehen. Edessä on varmasti pitkä matka siihen, että tuntisit taas olevasi onnellinen, mutta se olisi varmasti sen arvoista. Älä jää satuttamaan itseäsi enempää tuohon suhteeseen. Tiedän, että näin ulkopuolisena on aina helpompi sanoa, mutta tätä mieltä minä olen. En usko, että tuon miehen kanssa voisit enää koskaa olla täysin onnellinen. Jaksamisia sinulle kovasti.

Mua on joskus petetty ja sen takia arvostan luottamusta parisuhteessa todella korkealle. Itselleni tuossa ei olisi muita vaihtoehtoja kuin ero.

Mutta jos haluat jatkaa, niin sitten suosittelen terapiaa. Siis pariterapiaa yhdessä miehen kanssa. En oikein usko, että noin pahasta epäluottamuksesta voi omin voimin päästä.

Älä jää tohon suhteeseen, on mun ehdoton mielipide. Onneksi teillä ei ilmeisesti ole lapsia, koska hekin kärsisivät suhteestanne. Perusta on kumottu, enkä näe että sitä voi rakentaa uudestaan. Nyt on aika tuulen puhaltaa ja olla rehellinen itsellekin. Varmasti tekee kipeää mutta se vie eteenpäin. Tulee jotain parempaa, huolehdi nyt itsestäsi.

Mies teki väärin, se on inhimillistä ja voidaan ymmärtää, mutta sitä EI KUULU HYVÄKSYÄ jos haluat itseäsi arvostaa. Voit aivan sovinnollisesti erota ja ajatella että jotain on parempaa on tulevaisuudessa. Ja ensi kerralla suhteessa, älä odota miehestä kovin kokonaisvaltaista terapeuttia, koska se on liian raskas rooli kantaa parisuhteessa. Toisaalta voi myös vaatia tiettyjä asioita, vaikka suhde perustuu aina vapaaehtoisuuteen, vaikka olisi talo, lapset, koirat, masennus, mitä vain. Mutta jos luottamus kerran syntyy ja pysyy, niin mielestäni suhde voi hyvin kestää masennukset, mutta mielestäni EI kuitenkaan pettämistä.

Mä uskon siihen, että jos kyseessä on oikeasti tosi rakkaus ja se oikea ihminen, ei tuollaista vaan tapahdu. Ei tuollaista voi tehdä sellaiselle ihmisille, jota oikeasti rakastaa ja arvostaa koko sydämestään. Uskon, että sulle on tuolla jossain olemassa joku aivan eri mies, joka kohtelisi sua niin kuin ansaitset ja joka tekisi sinut oikeasti onnelliseksi. Sinuna minä siis jättäisin nykyisen miehen. Edessä on varmasti pitkä matka siihen, että tuntisit taas olevasi onnellinen, mutta se olisi varmasti sen arvoista. Älä jää satuttamaan itseäsi enempää tuohon suhteeseen. Tiedän, että näin ulkopuolisena on aina helpompi sanoa, mutta tätä mieltä minä olen. En usko, että tuon miehen kanssa voisit enää koskaa olla täysin onnellinen. Jaksamisia sinulle kovasti.

Tätä minäkin olen miettinyt! Jos OIKEASTI rakastaa niin voiko tehdä nuin julmasti toista kohtaan? Ensinnäkin valehdella yli vuoden, ja sitten vielä hakemalla hakeutua toisen sänkyyn, ihan sama mikä reikä se on!

Mä en voi kuvitella yhtään syytä, nuista miehen selittämistä, sellaiseksi joka ajaisi tuohon tekoon. Kyllä se on vaan se, että muna ohjaa, niin aivoja kuin jalkojakin. Ja jotain pitää olla päässäkin vialla. Liekkö tuolla tunteita ollenkaan.

Minä olen ollut parin kuukauden aikana lähdössä ja jäämässä miljoona kertaa, päivistä riippuen on/off. Välillä ero tuntuu ainoalta vaihtoehdolta, välillä taas jääminen.
Mieshän ei voi "hyvittää" tätä mitenkään. Ei ole niin suurta asiaa mitä se vois tehdä jolla se osoittaisi oikeasti rakastavansa minua. Miksi siis edes vaivautua yrittämään? Onko olemassa niin suurta asiaa joka korjaisi suhteen perustan?
Ulkopuolisena on tosiaan helppo antaa neuvoja, mutta ne jotka on ollut kipeässä erossa, tietää mitä tarkoitan. Tietää ettei asia ole vaan niin yksinkertaista että lusikat jakoon ja uus elämä alle. Kun nämä olisikin helppoja päätöksiä.
On kuitenkin ihana ajatella, että on olemassa niin vahvoja naisia jotka tietää heti mitä tekisivät. Itse olen tällä hetkellä vain raunio entisestä, eikä aikaisemmasta jääräpäisyydestä ja vahvuudesta ole tietoakaan.
Käyttääkö mies sitä sitten hyväkseen? Minä tarjoan sille kodin, rakkautta, suukkoja, haleja, seksiä, jne. ja se käy sitten kuitenkin nussimassa muualla, hakemassa kenties jännitystä? Ja käyttää minun rakkautta hyväksi. Ehkäpä asia on niinkin. Ja minä kun olen aina halunnut miehen joka seisoo sanojensa takana!

Meillä on lapsia, tosin ei yhteisiä. Tämä on onnistuneesti saatu vielä salattua niiltä. Voi sitä pettymyksen määrää jos kuulevat, että erotaan. :(

Lähde pois.materia ei ole mitään verrattuna henkiseen hyvinvointiin.
hän ei arvosta sinua.eikä muutu.hän itkee ja "katuu", sillä hän ei halua menettää tilannettaan.
oksettaa puolestasi.
arvosta itseäsi.
ne tunteet kyllä laimenevat ajan myötä.

Selvitä syitä, MIKSI jäisit? Mitä miehessä on sellaista, että olisi sen arvoinen? Itse olen käynyt pettämisvyyhdin läpi, annoin anteeksi huomatakseni että tilanne toistui. Minäkin luulin että hän on ainut mies maailmassa. Toisen kerran jälkeen annoin kenkää, sattuihan se perkeleesti (kun ei niitä miehiä muka ollut muita ja kukaan ei muka olisi minua halunnut - näin itse kuvittelin). Ja tilanne oli tällainen kun ikää oli 26 vuotta!!!?? Meillä naisilla on ihme tapa nähdä tulevaisuus mustana ja synkkänä jäädessämme yksin, keksitään tekosyitä ettemme pysty. Monet itkut itkin minäkin, onneksi sain niin tehdä. Tänä päivänä en katsois päivääkään miestä, jos itsetuntoa pitää pönkittää kalunsa kautta, ja kirkkain silmin sanotaan "mut mä rakastan vain sua". HAH!

Jos olisin itse tuossa tilanteessa niin juoksisin karkuun ja lujaa. Teillä on vasta 3 vuotta yhteiseloa takana ja koko ajan ollut tuollaista, ei mitään syytä noin lyhyen ajan ja kaiken paskan jälkeen alkaa yrittämään vielä. Eri asia jos olisi pitkä suhde ja lapsia jne. ja ongelmat olisivat vasta alkaneet mutta ei teidän tilanteessa.
Erotkaa ja ala säkin kohtelemaan muita ihmisiä kunnioittavasti, ei tuollaista toisten kanssa kirjoittelua tms. kun on suhteessa. Toivottavasti sitten löydät miehen joka kohtelee sua samoin.

Kauhea tilanne. Mielestäni tuo pettäminen on ollut niin pitkään jatkuvaa, toistuvaa, tietoista ja vakavaa, että olisi aika itsetuhoista jäädä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa. Tulee jotenkin vihainen olo siitä, että joku voi tehdä toiselle noin törkeästi. :(

Eikä varmasti ole helppoa lähteä mutta parempi se on kuin jääminen. Olisiko helpompaa jäädä ja jonkun ajan päästä saada selville että edelleen se tekee noita asioita eikä mitään lopettanut vaikka lupasi? Tuskinpa... Ja lapset ehkä pettyy joo mutta se on pientä verrattuna siihen mitä sulle kävisi jos tuossa jatkaisit ja sitä kautta lapset kärsisivät vielä enemmän.

Ap. rakas. Sun mies ei rakasta sua. Tuollainen mies ei rakasta muita kuin itseään. Pönkittää omaa itsetuntoaan naissuhteilla, myös puolisolla, joka on vain 1 muiden joukossa. Tiedän kuvion niin hyvin, sillä olen tuollaisen miehen tytär ja jouduin katselemaan koko lapsuuteni äitini hajoamista isän kanssa. Lähde, sillä olet vielä nuori, alle 30-v. ja 3 vuotta on vielä suhteellisen lyhyt aika. Jos haluat vielä yrittää pariterapiaa, niin se voi helpottaa sinun oloasi, mutta miestä se ei saa muuttumaan kokonaan toisenlaiseksi kuin mitä hän on.

Yhteistyössä