Miehen naispuolinen fb-kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mustis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mustis"

Vieras
Miehen fb-kaveri (sinkkunainen) kommentoi kuvaan näin: "aika namupala ;) ",
vaikka tietää että on varattu mies, ja se lukee siellä bookissakin!

pitäisikö huolestua?! oon kyl nopeasti kiehahtavaa tyyppiä niin saatan pahasti ylireagoidakin... olisko mitään ehdotuksia mitä kirjoittaisin siihen kuvaan takaisin?

No eihän sun siitä kommentin kirjottajasta tarvii tykätäkkään. Sen tykkäämisen voi mun mielestä joko käsittää niin, että "joo hyvä kommentti, oon ihan samaa mieltä" tai sitten ihan vaan vittuiluna. Mun mielestä on ahdistavaa, jos tarvii jotenkin todistella muulle maailmalle, että sillä miehellä on pallo nilkassa ja siinä on sun nimi.

Mut ollaanki sillä tavalla erilaisia, et mua ei tippaakaan haittaa vaikka muut kuolaa mun miehen perään.

pitäisi huolestua, itsestäsi.Eihän tuollainen kommentti ole sulta mitenkään pois,mukavaahan se vain on jos joku tykkää.
Kummallinen ajatus ettei saisi kehua jos joku miellyttää silmää.Mieti nyt jos joku kehusi sun esim koiraa komeaksi?olisiko sekin joku hirveä eläimiin sekaantunut perverssi joka on pöllimässä heti sun koiran jos jätät sen kaupan eteen?

pitäisi huolestua, itsestäsi.Eihän tuollainen kommentti ole sulta mitenkään pois,mukavaahan se vain on jos joku tykkää.
Kummallinen ajatus ettei saisi kehua jos joku miellyttää silmää.Mieti nyt jos joku kehusi sun esim koiraa komeaksi?olisiko sekin joku hirveä eläimiin sekaantunut perverssi joka on pöllimässä heti sun koiran jos jätät sen kaupan eteen?

heititpä huonon vertauksen.

[QUOTE="mustis";25943318]heititpä huonon vertauksen.[/QUOTE]

Miten niin huonon? Enemmänhän sinulla olisi syytä olla mustasukkainen jopa koirastasi kuin miehestä, koira kun jossainmäärin on sinun omaisuuttasi, mitä mies taas ei millään muotoa ole vaan ihan itsenäinen ihminen, jonka elämän suuntaa et voi kontrolloida.

Kannattaa varmaan lähteä koko FB:sta jos elämä menee noin vaikeaksi. Ei se välttämättä edes tiedä että te ootte seurustellu "jo" 2 kk. Harvemmin sitä tulee mentyä kavereitten seinän kautta katsoon kuvia mistä se sinkkuus/parisuhde näkyisi.
Ole tyytyväinen että sulla on namupala miehenä. Äläkä tee itsestäsi julkisesti idioottia kommentoimalla mitään "mun mies" juttuja siihen. Tuolla omistushalulla ei ole tiedossa mitään muuta kuin hankaluuksia.

• Tykkää
Reactions: Tara74
[QUOTE="vieras";25943331]Miten niin huonon? Enemmänhän sinulla olisi syytä olla mustasukkainen jopa koirastasi kuin miehestä, koira kun jossainmäärin on sinun omaisuuttasi, mitä mies taas ei millään muotoa ole vaan ihan itsenäinen ihminen, jonka elämän suuntaa et voi kontrolloida.[/QUOTE]

ensinnäkin vihaan koiria ja vaikka omistan muita lemmikkejä, en tunne niitä kohtaan minkäänlaista mustasukkaisuutta. :D enkä minä mieheni tekemisiä ole kontrolloinut, hän menee omia menojaan silloin kuin haluaa ja minä teen myös näin.

Kannattaa varmaan lähteä koko FB:sta jos elämä menee noin vaikeaksi. Ei se välttämättä edes tiedä että te ootte seurustellu "jo" 2 kk. Harvemmin sitä tulee mentyä kavereitten seinän kautta katsoon kuvia mistä se sinkkuus/parisuhde näkyisi.
Ole tyytyväinen että sulla on namupala miehenä. Äläkä tee itsestäsi julkisesti idioottia kommentoimalla mitään "mun mies" juttuja siihen. Tuolla omistushalulla ei ole tiedossa mitään muuta kuin hankaluuksia.

no kyllä tuo akka on tasan tietoinen meidän parisuhdetilanteesta. kävi eräässä toisessa nettiyhteisössä katsomassa minun profiiliani (siellä näkee kaikkien vierailut), kun julkistettiin sielläkin suhteemme.

Tulee vaan mieleen, että mahtaisiko se olla ihan ok. ja kaikinpuolin hyväksyttävää, että joku mies kommentoisi tämän naisen kuvia "mmm, ootpa kuuma kissa <3 " tms. No eihän se tietty ole - sellainen kun on sallittua vain miehille :)

[QUOTE="mustis";25943377]riippuisi sanojasta. mut harvemminpa tuollaista kukaan missään tilanteessa sanoo onneks. :D tai en usko että monellakaan olisi pokkaa .[/QUOTE]

Ai jaa.

No on aika moni miehen kaveri esim. sanonut hänelle jossain juhlissa kun olemme yhdessä olleet, että onpa kaunis vaimo.

Miksei toisinpäin?

Niin ja lisään vielä, ettei mies ole siitä koskaan loukkaantunut, ihan tyytyväiseltä on vaikuttanut =)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mustis";25943351]no kyllä tuo akka on tasan tietoinen meidän parisuhdetilanteesta. kävi eräässä toisessa nettiyhteisössä katsomassa minun profiiliani (siellä näkee kaikkien vierailut), kun julkistettiin sielläkin suhteemme.[/QUOTE]

Mitä väliä? JOS mies haluaa olla sun kanssa, se on. Ellei, se ei ole. Se on siinä vaiheessa ihan se ja sama montako naista sen kuvia käy kommentoimassa. Mistä sä tiedät edes kiinnostaisiko koko nainen sun miestäs. Käsittääkseni mies seurustelee kuitenkin nimenomaan sun kanssa. Joten tyhmempi voisi kuvitella että sä olet se joka miestä kiinnostaa. Vai onko sun miehes täysin munansa vietävissä oleva tahdoton nukke, joka hyppää heti sänkyyn kun kuka tahansa nainen vähän vinkkaa silmää? (Mikäli on, suosittelen hankkitumaan eroon asap.)

No, ainakin tosta on ihan turha suuttua tai pyytää poistamaan kommenttia :D Ihme juttuja taas.. Kai ihmistä saa komeeksi, kauniiksi, miksi vaan kehua.
Ihte korkeintaan kommentoisin perään että niinpä, .. ehkä.

Hauku vaan se miehes ja esitä oikein mustasukkaista narttua, ja kiellä siltä facebook ja rähjää kaikille sen naispuolisille tutuille...

Onpahan mulla paremmat mahikset saada se namupala mies tolta mustasukkaiselta bitchiltä.