Miehen naispuolinen ex-työkaveri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huijjakkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis...kyllä tämä nainen on häiriköinytkin sillä tapaa, että vaikka mies on ystävällisesti pyytänyt olemaan lähettämättä mitään viestejä ja muuta, niin on silti lähetellyt jne.

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
Alkuperäinen kirjoittaja Huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Eikö ap ollut häiriintynyt asiasta? Jos mies on niin sinisilmäinen ettei näe eteensä niin minkäs sille voi.

Häiriintynyt/mustasukkaisuus on täysin eri asia kuin häiriköintä. Siis, heh :D

Taidat itse olla hieman häiriintynyt:)

Ai jaa, no olen sitten häiriintynyt. Jo on taas ihme porukkaa täällä liikenteessä :o

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Teil on siis lapsia? miksi et vihellä peliä poikki? onko se niin vaikea sanoa kun omasta ukosta kyse et prkl tekee valintansa. Tarviiko sen olla vielä pidemmällä ennen ku näppisä polttaa

No ei sitä nyt silti sentään ihan heti tarvitse poikki viheltää. Pitää antaa miehelle tilaisuus selvittää ajatuksensa ja mitä hän haluaa. Missään tapauksessa ei pidä kuitenkaan hyväksyä ulkopuolisen suhteen jatkumista, jos suhde on jo alkanut. Ainakin pitkässä liitossa tulee varmasti joskus eteen, että toinen ihastuu ulkopuoliseen henkilöön. Jotkut vain hyväksyvät sen osana elämää ja antavat asian olla, eivätkä petä puolison luottamusta.

Peli poikki ja heti. Kyllä vaimoa voi sen verran kunnioittaa ettei laita häntä oottelemaan kun itse miettii voiko elää ilman ihailevaa flirttiä vai ei. Oletan että ap mies on ihan kunnollinen äijä joka vain nauttii hieman liikaa tämän muijan ihailusta. Ihan hyvä palauttaa mies jaloilleen.

No mulla meni nyt vähän ohi, mutta siis jos mun mies olis johonkin työkaveriinsa ihastunut, niin mun on aika saakelin vaikee ajatella että se sitä meille kotiin alkais roudaamaan ja mun kanssa ystävystyttämään... Että jos sillä jotain vehtaamista sen typyn kanssa olis, ni eiköhän se yrittäis pitää koko naikkosen salassa eikä kertois sulle että siltä on stereoita ostamassa eikä sitä teille näytille raahais.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
No mulla meni nyt vähän ohi, mutta siis jos mun mies olis johonkin työkaveriinsa ihastunut, niin mun on aika saakelin vaikee ajatella että se sitä meille kotiin alkais roudaamaan ja mun kanssa ystävystyttämään... Että jos sillä jotain vehtaamista sen typyn kanssa olis, ni eiköhän se yrittäis pitää koko naikkosen salassa eikä kertois sulle että siltä on stereoita ostamassa eikä sitä teille näytille raahais.

Olisihan se tosi törkeästi tehty jos mies sen tahallaan tekisi - että roudaisi kotiin toisen naisen, koska oma vaimo ei riitä. Kysymys saattaa kuitenkin olla siitä, ettei mies ole myöntänyt vielä itselleenkään olevansa ihastunut tuohon naiseen.

Yhteistyössä