L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja luepa:Tämä mies ei kai laittanut niitä välejä poikki ja siitä tässä kai oli kysekin.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö ap ollut häiriintynyt asiasta? Jos mies on niin sinisilmäinen ettei näe eteensä niin minkäs sille voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Huh huh:Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö ap ollut häiriintynyt asiasta? Jos mies on niin sinisilmäinen ettei näe eteensä niin minkäs sille voi.
Häiriintynyt/mustasukkaisuus on täysin eri asia kuin häiriköintä. Siis, heh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sori:Alkuperäinen kirjoittaja Huh huh:Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö ap ollut häiriintynyt asiasta? Jos mies on niin sinisilmäinen ettei näe eteensä niin minkäs sille voi.
Häiriintynyt/mustasukkaisuus on täysin eri asia kuin häiriköintä. Siis, heh![]()
Taidat itse olla hieman häiriintynyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Teil on siis lapsia? miksi et vihellä peliä poikki? onko se niin vaikea sanoa kun omasta ukosta kyse et prkl tekee valintansa. Tarviiko sen olla vielä pidemmällä ennen ku näppisä polttaa
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:No mulla meni nyt vähän ohi, mutta siis jos mun mies olis johonkin työkaveriinsa ihastunut, niin mun on aika saakelin vaikee ajatella että se sitä meille kotiin alkais roudaamaan ja mun kanssa ystävystyttämään... Että jos sillä jotain vehtaamista sen typyn kanssa olis, ni eiköhän se yrittäis pitää koko naikkosen salassa eikä kertois sulle että siltä on stereoita ostamassa eikä sitä teille näytille raahais.