miehen mustat sukat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sara

Vieras
Auttakaa minua, Ellit, sillä olen ihan hukassa siippani kanssa.

Olemme jonkun aikaa seurustelleet todella tulisessa suhteessa, jossa riittää rakkautta ja riitoja. Aikaisemmat suhteeni ovat olleet hyvin tasaisia, mutta hänen kanssa tunnen olevani niin äärilaidoilla. Riitoja varmasti lisää se, että kummallakin on entisistä liitoista lapsia, hänellä kaksi ja minulla yksi, joten exät tuppaa myös väkisin elämään.

Olen hyväksynyt uusperheemme hyvin, kuten hänkin, mutta ongelmat mitä hänessä näen, tuppaa olemaan meidän kahden välillä. Olen saanut kuulla todella usein, ettei hän ymmärrä, miksi laittaudun töihin ja näin ollen yritän miellyttää muita. Olen pitkä ja ihan nätti nainen, mutten mikään järisyttävä belladonna ja ihan oikeasti töihin/arjessa minun rutiineihin kuuluu aamulla laittaa kevyt meikki ja siistit vaatteet ylle. Mitä pahaa siinä on?

Hän on kertonut, että pelkää minun ihastuvan johonkin, koska olen niin sosiaalinen ja iloinen ihminen, joten vedän ihmisiä puoleeni. Tästä on keskusteltu ja olen tavalla jos toisella koittanut hänelle tehdä selväksi, että kunnioitan parisuhdettamme ja olen luonteeltani hyvin uskollista sorttia. Mutta ei se riitä...

Alkuaikoina erehdyin lähtemään tyttökaverini kanssa baariin, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan. Hän halusi tämän jälkeen minuuttitarkan selvityksen ja raivostui tavasta, jolla olin antanut pakit tuttavuutta tehneelle miehelle. Sanoin ystävällisesti, että seurustelen ja en ole kiinnostunut ja hänen mukaan, en olisi saanut antaa yhtään hetkeä, hymyä tai ylimääräistä sanaa toiselle, vaan tyyliin: ""painu sinne..."" lausahduksella selvitä tapahtumasta.

Muutin kotikaupunkiini ja tapasin heti muuton jälkeen tämän miehen. Kun pääsin töihin, hän masentui, sillä alkoi arvella, kuinka moni mies kiinnostuisi minusta.

Olen ihan pulassa tämän miehen kanssa!! Rakastan häntä todella paljon, mutta haluan tehdä jotain tälle mustasukkaisuudelle!

Kertokaa kokemuksianne ja antakaa neuvoja

Vaikea elämä tiedossa! En tiedä kauanko jaksat! Voisitte yrittää hakea parisuhdeterapiasta apua, mutta tulos ei ole varma! Pian ehkä lyödään, kun sanat ei enään riitä. Olen nähnyt moista, mies ei ole normaali!

Onko normaalin elämän rajoittaminen ja luottamuspula mielestäsi osoitus rakkaudesta ja arvostuksesta? Jos on, niin jatka vain suhdettasi kaikin mokomin. Minä henkilökohtaisesti kyllä ottaisin hatkat.

Minullapa oli mies joka muistuu mieleeni NIIN PALJON tuosta sinun kirjoituksestasi että karvat nousee pystyyn.

Yksi kaunis aamu heräsin siihen kun mies seisoi leipäveitsen kanssa sängyn vieressä. Olin ollut edellisenä iltana ystäväni kanssa konsertissa jossa törmäsin teini-iän rakkauteeni. Tämä mies oli seuraavana aamuna saanut yhteiseltä tutulta puhelinnumeroni johon lähetti viestin: ""oli kiva jutella sun kanssa pitkästä aikaa kaunokainen"".
Mitä mieheni teki? Leikkasi niskasta leipäveitsellä poikki vyötärölle asti ulottuvat hiukseni.

Loppujen lopuksi sainkin jo turpaani erinäisistä syistä, mies jopa kuvitteli nähneensä olemattomia. Toisessa konsertissa olimme yhdessä ja mies alkoi uhkaavasti juopumaan. Sitten jossain vaiheessa hän väitti nähneensä jonkun miehen kähmimässä persettäni ja löi minua nyrkillä kaikkien tuttujemme nähden. Kolmasti.

En sano et sulla on samanlainen mies mutta toi sun teksti kuulosti kovin tutulta. Pidä varasi.