miehen masturbointi

• Viestiketjun aloittaja mr
  • Ensimmäinen viesti
Jännä juttu, miten
kateellisina naiset yleensä katselee sitä, kuinka taitavasti mies käsittelee omaa kulliaan. He haluaisivat olla yhtä hyviä käsistään.
Toisaalta naisen taidot ovat muussa, kuin nopeassa lypsämisessä.

..
nii-in, kateellisia saatamme kyllä olla, mutta onhan se hienoa katsella kun mies tekee sen itse :)- nam
Ja miehethän rukoilevat että saisivat nähdä naistensa tyydyttävän itseään- minä en tyydytä itseäni mieheni nähden, onhan jotain mistä mieheni voi vielä unelmoida, ja nyt hän luulee olevansa parempi kuin minä itse ;)

katselija
Jos en ole sillä tuulella että jotain tehtäisiin. Mieheni runkaa ja minä katselen.(tekisi sen kuitenkin).Jos vaikka katselemme televisiota ja miehen kädet alkaa harhailla, niin ohjaan sen takaisin omiin housuihin. Sieltä se kaivaa kovan kullinsa ja alkaa runkkaamaan. Se on tosi kiihottavaa katseltavaa ja se tekee sen muutenkin aina kun vaan pyydän. Kerran viikon kiusasin, että kaksi kertaa illassa pitää runkata, ihana viikko. Minäkään en tyydytä itseäni mieheni nähden, saa käyttää mielikuvitustaan miten ja milloin sen teen. Tietää kuitenkin että teen sitä. Miehellä on muutenkin vehkeet paremmin esillä itsetyydytyksessä kuin naisella. niin se on mielestäni eri asia katsellakin sitä.

oijoi
Musta olisi ihana myös katsoa salaa kun mies runkkaa, varsinkin jos tietäisin hänen ajattelevan minua, ja sitten yllättäisin hänet ja "hyppäisin satulaan". Yks fantasioistani olisikin yllättää mies työhuoneestani runkkaamasta kun kaikki muut ovat lähteneet ja uuh saada sitten tuo taivaallinen sisään...

Totta puhut
Alkuperäinen kirjoittaja katselija:
Jos en ole sillä tuulella että jotain tehtäisiin. Mieheni runkaa ja minä katselen.(tekisi sen kuitenkin).Jos vaikka katselemme televisiota ja miehen kädet alkaa harhailla, niin ohjaan sen takaisin omiin housuihin. Sieltä se kaivaa kovan kullinsa ja alkaa runkkaamaan. Se on tosi kiihottavaa katseltavaa ja se tekee sen muutenkin aina kun vaan pyydän. Kerran viikon kiusasin, että kaksi kertaa illassa pitää runkata, ihana viikko. Minäkään en tyydytä itseäni mieheni nähden, saa käyttää mielikuvitustaan miten ja milloin sen teen. Tietää kuitenkin että teen sitä. Miehellä on muutenkin vehkeet paremmin esillä itsetyydytyksessä kuin naisella. niin se on mielestäni eri asia katsellakin sitä.
Miehen kulli on kuin runkkaamista varten suunniteltu.
Paitsi että sitten jotkut ottavat sen esinahan pois ja homma menee hankaamiseksi.

Halukas aviomies
Uuhh... Olisi kyllä kiihottavaa jos vaimo katsoisi runkkaamistani! Kyllä hän itse ainakin tykkää kaluani käsitellä. Kun vaan kehtaisi ehdottaa...

Samalla olisi tosi kiihottavaa katsoa vaimon masturbointia, mutta hän ei sitä harrasta...tai ei ainakaan myönnä enköä ole koskaan häntä kyseisistä puuhista yllättänyt.

susa
Tykkään katsella kun mieheni runkkaa, se on tosi kiihottavaa. Olen monesti pyytänyt häntä runkkaamaan niin että olen kontusillani hänen edessä, on ihanaa saada sitten spermat kasvoille ja rinnoille. Meillä kun käy myös näitä vieraita miehiä niin ovat joskus vuoronperään ruiskineet spermat kasvoilleni. Se on ihanaa jaa saa minut tosi kiimaiseksi.

mimmi t-paidassa
Koskaan aiemmin en ole kenenkään miehen nähnyt niin vapautuneesti ja julkisesti masturboivan kuin mieheni kaverin. Olimme saunan jälkeen menneet takkahuoneeseen jutustelemaan. Minä istuin jalat sohvalla t-paita ja pyyhe päälläni. Mieheni kaveri istui vastapäätä minua katsellen telkkaria ja vähän viiniä siemaillen. Istuessa havaitsin että kaverilla oli toinen käsi saunatakin alla; herra jumala sehän runkkaa siinä koko ajan. Yritin olla huomaamatta mutta vain yritin sillä tilanne kiihotti minua valtavasti. Vieras mies runkkaa minun silmieni edessä mieheni ollessa pöydän ääressä tietokoneen kimpussa. Ajattelin pitääkö minun lähteä tästä pois mutta en pystynyt. Kiihotuin, nännini töpöttivät, sydän tykytti ja haukoin henkeä enkä uskaltanut siksi puhua. Näin kun miehellä oli kulli kädessä ja veteli esinahkaa hitain liikkein ja jutteli samalla, huh. Halusin heti rynnätä ja ottaa miehen kullista kiinni. Katsoin jähmettyneenä miehen toimia. "Onneksi" tilanne laukesi sillä kun mieheni pyysi minua keittämään meille kahvit. Nousin sohvalta, tuntui kuin jalat ei tottelisi ollenkaan. Laitoin kahvia tippumaan sitten menin vessan kautta pukeutumaan. Arvatkaa kävinkö kosteana. Tapahtuman jälkeen olen udellut mieheltäni masturboiko hän, jopa toivonut näkeväni.

Isokalu91
Koskaan aiemmin en ole kenenkään miehen nähnyt niin vapautuneesti ja julkisesti masturboivan kuin mieheni kaverin. Olimme saunan jälkeen menneet takkahuoneeseen jutustelemaan. Minä istuin jalat sohvalla t-paita ja pyyhe päälläni. Mieheni kaveri istui vastapäätä minua katsellen telkkaria ja vähän viiniä siemaillen. Istuessa havaitsin että kaverilla oli toinen käsi saunatakin alla; herra jumala sehän runkkaa siinä koko ajan. Yritin olla huomaamatta mutta vain yritin sillä tilanne kiihotti minua valtavasti. Vieras mies runkkaa minun silmieni edessä mieheni ollessa pöydän ääressä tietokoneen kimpussa. Ajattelin pitääkö minun lähteä tästä pois mutta en pystynyt. Kiihotuin, nännini töpöttivät, sydän tykytti ja haukoin henkeä enkä uskaltanut siksi puhua. Näin kun miehellä oli kulli kädessä ja veteli esinahkaa hitain liikkein ja jutteli samalla, huh. Halusin heti rynnätä ja ottaa miehen kullista kiinni. Katsoin jähmettyneenä miehen toimia. "Onneksi" tilanne laukesi sillä kun mieheni pyysi minua keittämään meille kahvit. Nousin sohvalta, tuntui kuin jalat ei tottelisi ollenkaan. Laitoin kahvia tippumaan sitten menin vessan kautta pukeutumaan. Arvatkaa kävinkö kosteana. Tapahtuman jälkeen olen udellut mieheltäni masturboiko hän, jopa toivonut näkeväni.
Tänne vain katselemaan saat myös ottaa mällit kasvoillesi jos niin haluat ;)

Viimeksi muokattu:
vierailija
Minua kiihottaisi ihan hirveesti katsella kun mies masturboi, mutta oma mieheni ei sitä salli, enkä ole koskaan edes nähnyt miehen siemensyöksyä, että näinkin voi olla.
voi minä voin auttaa, mulla on paksu ja pitkä kulli jota voin runkata pitkin vedoin ja öljyyn varren joten se näyttää kiimaisemmalta ja spermalasti lähtee tulvillaan oikein paineella. kasvoille?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä