Koskaan aiemmin en ole kenenkään miehen nähnyt niin vapautuneesti ja julkisesti masturboivan kuin mieheni kaverin. Olimme saunan jälkeen menneet takkahuoneeseen jutustelemaan. Minä istuin jalat sohvalla t-paita ja pyyhe päälläni. Mieheni kaveri istui vastapäätä minua katsellen telkkaria ja vähän viiniä siemaillen. Istuessa havaitsin että kaverilla oli toinen käsi saunatakin alla; herra jumala sehän runkkaa siinä koko ajan. Yritin olla huomaamatta mutta vain yritin sillä tilanne kiihotti minua valtavasti. Vieras mies runkkaa minun silmieni edessä mieheni ollessa pöydän ääressä tietokoneen kimpussa. Ajattelin pitääkö minun lähteä tästä pois mutta en pystynyt. Kiihotuin, nännini töpöttivät, sydän tykytti ja haukoin henkeä enkä uskaltanut siksi puhua. Näin kun miehellä oli kulli kädessä ja veteli esinahkaa hitain liikkein ja jutteli samalla, huh. Halusin heti rynnätä ja ottaa miehen kullista kiinni. Katsoin jähmettyneenä miehen toimia. "Onneksi" tilanne laukesi sillä kun mieheni pyysi minua keittämään meille kahvit. Nousin sohvalta, tuntui kuin jalat ei tottelisi ollenkaan. Laitoin kahvia tippumaan sitten menin vessan kautta pukeutumaan. Arvatkaa kävinkö kosteana. Tapahtuman jälkeen olen udellut mieheltäni masturboiko hän, jopa toivonut näkeväni.