Minusta ainakin on ihana katsoa, kun mies saa. Poikaystäväni bravuuri on tulla omaan suuhunsa, missä häntä mielelläni tarvittaessa avustankin; jelppaan asentoon pääsyssä, tyydytän häntä ja ohjaan lopuksi siemensyöksyn suuhun. Ihanan kiihottavaa!Alkuperäinen kirjoittaja mr:Kiihottaako naisia katsoa, mies masturboi loppuun asti?
Minusta olisi joskus kiihottavaa kokeilla miltä se tuntuisi, kun nainen katsoisi kun minulta tulee. Olisi kiva kuulla kokemuksia.
mr
Ai että numero pitäis laittaa tänne??Alkuperäinen kirjoittaja Valmis:Olen valmis,asun Vaasassa ps.fionella jos vastaat tähän pistä vaikka kännykkänumero ,katsotaan mitä tapahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja :)-:siis täälläkin nainen joka rakastaa katsoa kun mies 'hoitaa' itseään...taivaallista..ja mieskin haluaa nähdä minut 'hoitamassa' itseni...näitä lukiessani en todellakaan taida jaksaa odottaa kotiin asti ...en voi kuin miettiä eilistä kovaa ja sykkivää liukasteen kostuttamassa kädessäni ..haluu lisäääää.. [/quote
on tosi kiihoittavaa kun voi naisen läsnäollessa " runkata " hyväillä itseään ja jos vielä nainen osallistuu jolaintapaa tapahtumaan niin ....
ainakin meillä nämä hetket ovat tosi ihania. nam nam...
Vaimo, heti pois palstoilta!Alkuperäinen kirjoittaja HuiiHuii:Minä olen masturboinut monesti miehen nähden ja lauennut. Samalla mies on lauennut ja päästänyt lastinsa päälleni. Kerran pyysin erästä poikaystävääni runkkaamaan...minä katselin parin metrin päästä...ja hän laukesi huutaen...sen jälkeen hänellä alkoi uudestaan seistä. Minulla oli paikat turvoksissa ja märkänä...ei tarvinnut hänen kauaa jyystää kun minulta tuli...On ihanaa käyttää myös sauvaa miehen kanssa. Nykyinen mieheni nauttii siitä kun saa ensin työnnellä surisevaa sauvaa kosteaan jalkoväliini ja ahh...kuinka hyvää se tekeekään ja sen jälkeen saan kunnolla aitoa....
Alkuperäinen kirjoittaja tumputtajan muija:Minusta ainakin on ihana katsoa, kun mies saa. Poikaystäväni bravuuri on tulla omaan suuhunsa, missä häntä mielelläni tarvittaessa avustankin; jelppaan asentoon pääsyssä, tyydytän häntä ja ohjaan lopuksi siemensyöksyn suuhun. Ihanan kiihottavaa!