miehen masturbointi

• Viestiketjun aloittaja mr
  • Ensimmäinen viesti
Tinttix
Olisi ihanaa katsella kun mies masturboi lopuksi siihen voisi mennä mukaan, ajatuskin saa paikat jo kastumaan. Itse en kyllä haluaisi sitä ehkä tehdä miehen edessä. Tosin ei varmaan miehenikään tekisi sitä edessäni. Jotain uutta kaipaisi meikän seksielämä mutta mitä? Miten sitä rohkenisi ehdottaa kaikkea?

HuiiHuii
Minä olen masturboinut monesti miehen nähden ja lauennut. Samalla mies on lauennut ja päästänyt lastinsa päälleni. Kerran pyysin erästä poikaystävääni runkkaamaan...minä katselin parin metrin päästä...ja hän laukesi huutaen...sen jälkeen hänellä alkoi uudestaan seistä. Minulla oli paikat turvoksissa ja märkänä...ei tarvinnut hänen kauaa jyystää kun minulta tuli...On ihanaa käyttää myös sauvaa miehen kanssa. Nykyinen mieheni nauttii siitä kun saa ensin työnnellä surisevaa sauvaa kosteaan jalkoväliini ja ahh...kuinka hyvää se tekeekään ja sen jälkeen saan kunnolla aitoa....

FemiNiina
Alkuperäinen kirjoittaja mr:
Kiihottaako naisia katsoa, mies masturboi loppuun asti?

Minusta olisi joskus kiihottavaa kokeilla miltä se tuntuisi, kun nainen katsoisi kun minulta tulee. Olisi kiva kuulla kokemuksia.

mr
Minusta ainakin on ihana katsoa, kun mies saa. Poikaystäväni bravuuri on tulla omaan suuhunsa, missä häntä mielelläni tarvittaessa avustankin; jelppaan asentoon pääsyssä, tyydytän häntä ja ohjaan lopuksi siemensyöksyn suuhun. Ihanan kiihottavaa!

Fionella
Hmmmm... Kiihottava ajatus! Missä asut "Valmis"? Jos kannanottosi tähän palstaan oli vitsi, ota tämäkin vitsinä ; ) Mutta täytyy sanoa että ajatus kyllä lämmittää ja kiihottaa!

Toteuttakaa toiveenne
Miten saisin yht. fionelaan olet täysin oikeassa,ei numeroa tai muuta näille sivuille,mutta olen valmis.Keksi sinä joku tapa missä tapaisimme ja jne en omista omaa nettiyht.

PS
Tilatkaa yksin tai tyttöporukalla pientä ohjelmanumeroaillanistujaisiin tai muuten vaan. Pippeli paljaaksi ym.pientä toiveidenne mukaan.Luottamuksella vain naispuolisille. Spiva hinta ei kiskontaa .

Ei koskaan vielä
Huonoo tuuria vai jotain muuta... tuollaisen naisen kun jostain löytäisi jota lähen jokainen tähän viestiin vastannut on... omia haluja moiseen olisi, ajatus vain mahdoton jos vastapuolena "jääpala"... kertokaa.. tulen vaikka heti

quuma
Täyttä kidutusta lukea näitä töissä... odottaa vaan kotiin pääsyä ja sisälle jotain isoa ja kuumaa... kiihottaa katsoa miehen masturbaatiota, itekin alkaa haluamaan... Viimeksi kyllä halusin katsoa kun oma mies tuli mun käden kautta...

ensin
Meillä ainaikin kosketellaan itseämme toisen katsellessa ja usiein miten yhtä aikaa. Aika usein kyllä johtaa yhdyntään, mutta joskus vedetään itsemme ihan loppuun asti... Niile (etenkin vakituisessa suhteessa oleville), jotka sitä haluaisivat, mutta eivät uskalla pyytää, voin vinkata saunaa. Siellähän ollaan sopivasti alasti ja valmiiksi jo ihanan hikisiä.

:)-
siis täälläkin nainen joka rakastaa katsoa kun mies 'hoitaa' itseään...taivaallista..ja mieskin haluaa nähdä minut 'hoitamassa' itseni...näitä lukiessani en todellakaan taida jaksaa odottaa kotiin asti ...en voi kuin miettiä eilistä kovaa ja sykkivää liukasteen kostuttamassa kädessäni ..haluu lisäääää..

m38.
Alkuperäinen kirjoittaja :)-:
siis täälläkin nainen joka rakastaa katsoa kun mies 'hoitaa' itseään...taivaallista..ja mieskin haluaa nähdä minut 'hoitamassa' itseni...näitä lukiessani en todellakaan taida jaksaa odottaa kotiin asti ...en voi kuin miettiä eilistä kovaa ja sykkivää liukasteen kostuttamassa kädessäni ..haluu lisäääää.. [/quote

on tosi kiihoittavaa kun voi naisen läsnäollessa " runkata " hyväillä itseään ja jos vielä nainen osallistuu jolaintapaa tapahtumaan niin ....
ainakin meillä nämä hetket ovat tosi ihania. nam nam...:)

tumputtajan muija
Minusta ainakin on ihana katsoa, kun mies saa. Poikaystäväni bravuuri on tulla omaan suuhunsa, missä häntä mielelläni tarvittaessa avustankin; jelppaan asentoon pääsyssä, tyydytän häntä ja ohjaan lopuksi siemensyöksyn suuhun. Ihanan kiihottavaa! [/quote]

Miten olet saanut miehesi suostuteltua tuohon? Meillä on mies tosi aktiivinen ja haluaa saada useammin kuin minä. Niinpä pyydän häntä vetämään käteen ja usein hän sen tekeekin. Kiihottavaa katseltavaa sängyssä,sohvalla,saunassa jne. Mutta jos sen saisi laskemaan omaan suuhunsa,niin ei tulisi sotkua. Hyvä idea !

takaapäin
Alkuperäinen kirjoittaja HuiiHuii:
Minä olen masturboinut monesti miehen nähden ja lauennut. Samalla mies on lauennut ja päästänyt lastinsa päälleni. Kerran pyysin erästä poikaystävääni runkkaamaan...minä katselin parin metrin päästä...ja hän laukesi huutaen...sen jälkeen hänellä alkoi uudestaan seistä. Minulla oli paikat turvoksissa ja märkänä...ei tarvinnut hänen kauaa jyystää kun minulta tuli...On ihanaa käyttää myös sauvaa miehen kanssa. Nykyinen mieheni nauttii siitä kun saa ensin työnnellä surisevaa sauvaa kosteaan jalkoväliini ja ahh...kuinka hyvää se tekeekään ja sen jälkeen saan kunnolla aitoa....
Vaimo, heti pois palstoilta!

suuhun
Alkuperäinen kirjoittaja tumputtajan muija:
Minusta ainakin on ihana katsoa, kun mies saa. Poikaystäväni bravuuri on tulla omaan suuhunsa, missä häntä mielelläni tarvittaessa avustankin; jelppaan asentoon pääsyssä, tyydytän häntä ja ohjaan lopuksi siemensyöksyn suuhun. Ihanan kiihottavaa!

Miten olet saanut miehesi suostuteltua tuohon? Meillä on mies tosi aktiivinen ja haluaa saada useammin kuin minä. Niinpä pyydän häntä vetämään käteen ja usein hän sen tekeekin. Kiihottavaa katseltavaa sängyssä,sohvalla,saunassa jne. Mutta jos sen saisi laskemaan omaan suuhunsa,niin ei tulisi sotkua. Hyvä idea ![/quote]

Mieheni on myös saatava säännöllisesti joko minun kanssa, tai ominkäsin. Erityisesti sitä kiihottaa vedellä käteen kun minä katselen vieressä.(ja mikäs siinä) Oma sotkuhan siitä tuli. Mutta joskus laitoin ehdoksi että jos haluaa minun katselevan, niin spermat on mentävä omaan suuhun. Eikä rinnuksille tai ties minne. Nykyään se on jo niin tottunut siihen että käsi vispaa suu auki ja selkä köyryssä. Korkeintaan joutuu omaa naamansa ja kättä pesasemaan. Tosi siistiä, ja kiihottava sitä on katsellakin. Aluksi en vaan suostunut antamaan periksi, jos halusi että minä olen vieressä katsomassa. Eipä se tämän ihmeempiä meillä vaatinut ja eiköhän ukkokin ole jo tottunut tähän järjestelyyn, kun ei muuta ehdotellut.

Yhteistyössä