Miehen katkera ex

  • Viestiketjun aloittaja Tyti
  • Ensimmäinen viesti
Tyti
Voitteko ymmärtää mieheni ex-vaimoa... Hän soittelee lähes joka päivä miehelleni ja yleensä asia koskee tai on ainakin koskevinaan lapsia (heillä kaksi yhteistä lasta). Eilen minä vastasin mieheni puhelimaan, kun hän ei päässyt ja siitäkös tämä exä sai hepulin. Olin ihan asiallinen vastatessani ja kysyin että voinko jättää jonkun viestin. Ensin hän haukkui ja tuohtuneena raivosi minulle ja sitten vielä soitti uudelleen ja raivosi miehelleni siitä että miksi minä vastaan puhelimeen. Häntä ei kuulemma kiinnosta ollenkaan enää mieheni ja meidän pimeä elämä :eek: , eikä halua kuullakaan minun ääntäni. Mutta silti hän on minulle erittäin katkera, koska olen miehen kanssa joka ei yhtään häntä kiinnosta. Olen ymmälläni! Ja harmittaa että lapset kuulivat kaiken tuon raivoamisen...
 
Aivan sama tilanne kun meillä oli suhteen alussa. En voi muuta sanoa kun - toisesta korvasta sisään, toisesta ulos!- meillä noitten juttujen loppumiseen meni kaksi vuotta...kyllä se sitten rauhottuu, viimeistään kun löytää itse uuden kumppanin! :hug:
 
Mun miehellä juuri samanlainen exä. En voisi kuvitella että hän minulla puhuisi, varmaan tulisi luuri korvaan. Ja kaiken kauniin lisäksi hän puhuu minusta ja minun lapsistani erittäin halveksivaan sävyyn. Mutta jokainen tyylillään. Minua taas ei exäni uudet suhteet heilauta, jos sieltä vastaa joku uus puhelimeen niin siitä vaan!
 
harmaalehmu
Taitaa olla erokipuilut ex:llä vielä kesken, nehän ei valitettavasti joillain lopu koskaan... Olette oikeassa siinä, että oletatte ex:n hyväksyvän puhelimeen vastailut ja muutenkin teidät keskustelukumppanina kun asioista sovitaan. siitä ehkä kannattaa keskustella ensin miehen kanssa ja sitten ex:lle. Tärkeää on, että vedätte miehen kanssa yhtä köyttä ja suvaitsette sen että joskus on vain saatava kiukuta jollekin kun huono päivä koittaa. Likakaivona entisen miehen uusi vaimo on niin luonnollinen paikka ex:lle :/
 
Jos miehen ja exän erosta vasta vähän aikaa voi olla oikeasti vaan niin paha olla exällä. Sitä sinun voi olla vaikea ymmärtää, mutta kannattaa antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, luultavasti helpottaa ajan myötä. Minun erossani toisi kävi niin että kun olimme vasta harkinta ajalla ja olimme päivittäin tekemisissä, mies tapaili jo uutta. Mies soitteli minulle päivittäin ja monesti pyysi soittaan myöhemmin ym. Kun sitten soitin ja hän oli tuon uuden kanssa käyttäytyikin puhelimessa kuin minä olisin joku häirikkö.
Tuo nainen siis kuvitteli että minä en vain ole päässyt erosta yli, vaikka emme olleet vielä lopullisesti päätyneetkään eroon, se oli kurja tilanne. Ja tuo nainen ymmärrettävästi ei voinut sietää minua ja puhui minusta hyvin halveksuvasti. Myöhemmin päädyimme miehen kanssa jatkamaan suhdettamme ja menemään perheneuvolaan suhteen solmuja selvittämään.
En nyt väitä että miehesi ero ei olisi selvä, mutta aina se soittelukaan ei johdu pelkästään tuosta exästä. Jos (ja kun) annat ajan kulua tilanne varmasti paranee, tosin kyllähän niitäkin naisia on jotka käyttäytyvät noin vaikka erosta olisi jo vuosia.
 
Tyti
Hei neuvokaahan...
Edelleen miehen ex raivoaa siitä puhelimeen vastaamisesta (kts eka viesti). Vastasin siis mieheni puhelimeeni neljä päivää sitten kun hänen exänsä soitti, ja tämä ex sai siitä ihan hirveän hepulin. Nyt hän edelleen soittelee siitä miehelleni ja raivoaa ja käskee sanoa minulle kaikenlaisia terveisiä. Nyt alan minäkin hermostua. Mitä mieltä olette, otanko itse häneen yhteyttä ja kysyn että mikä häntä nyt pännii? Vai onko parempi antaa asian olla ja naureskella tuollaiselle lapselliselle käyttätymiselle?
 
no name
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2005 klo 14:28 Tyti kirjoitti:
Hei neuvokaahan...
Edelleen miehen ex raivoaa siitä puhelimeen vastaamisesta (kts eka viesti). Vastasin siis mieheni puhelimeeni neljä päivää sitten kun hänen exänsä soitti, ja tämä ex sai siitä ihan hirveän hepulin. Nyt hän edelleen soittelee siitä miehelleni ja raivoaa ja käskee sanoa minulle kaikenlaisia terveisiä. Nyt alan minäkin hermostua. Mitä mieltä olette, otanko itse häneen yhteyttä ja kysyn että mikä häntä nyt pännii? Vai onko parempi antaa asian olla ja naureskella tuollaiselle lapselliselle käyttätymiselle?
Kyl antaisin olla ja niin olen tehnytkin.Mieheni ex ja hänen isänsäkin on haukkunut minut aivan tolaalisesti ja levitellyt perättömiä juttuja meistä molemmista.Eivät kumpikaan tunne minua laisinkaan.Eli sairasta sakkia koko perhe.Samalla lailla meillä oli kunnes mieheni vaihtoi puhelin numeroa kiristyksen ja uhkailun takia.Nyt huoltajuuskiista meneillään.Helvetin katkera on exä edelleen vaikka aikaa on jo mennyt 2,5 vuotta kun he erosivat.Voimia paljon ja koittakaa miehesi kanssa puhaltaa yhteen hiileen ja tukea toisianne.Meillä oli aluksi vaikeaa mutta enään ei anneta exän häiritä meidän elämää!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2005 klo 14:28 Tyti kirjoitti:
Hei neuvokaahan...
Edelleen miehen ex raivoaa siitä puhelimeen vastaamisesta (kts eka viesti). Vastasin siis mieheni puhelimeeni neljä päivää sitten kun hänen exänsä soitti, ja tämä ex sai siitä ihan hirveän hepulin. Nyt hän edelleen soittelee siitä miehelleni ja raivoaa ja käskee sanoa minulle kaikenlaisia terveisiä. Nyt alan minäkin hermostua. Mitä mieltä olette, otanko itse häneen yhteyttä ja kysyn että mikä häntä nyt pännii? Vai onko parempi antaa asian olla ja naureskella tuollaiselle lapselliselle käyttätymiselle?
Koettu on tämäkin! Miehen exä käynyt huutelemassa pihallamme, huoritellut, lähetellyt terveisiä, tehnyt analyysejä siitä, kuinka suhteemme vaikuttaa lapsiin negatiivisesti, tuntematta minua, ikinä ei olla keskusteltu..ja miestään en ole vienyt.. :eek:
Neuvoisin pitämään pään kylmänä ja jättämään exän jutut omaan arvoonsa, myöhemmin järkiintyessään hän joutuu häpeämään käytöstään, sinä et, jos et mene mukaan noihin mielettömyyksiin.
Vaikka itsekuria se vaatii..! :hug:
 
Älä ota itse mitään yhteyttä tähän exään mutta sano sille miehellesi että tekee exällensä selväksi että puhelin on hänen ja siihen saa vastata kenelle hän on antanut luvan ja se ei kuulu exälle jos ei kestä tilanetta älköön soitelko vaan lähettäköön viestejä sitten kun asiaa
 
värinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2005 klo 14:28 Tyti kirjoitti:
Hei neuvokaahan...
Edelleen miehen ex raivoaa siitä puhelimeen vastaamisesta (kts eka viesti). Vastasin siis mieheni puhelimeeni neljä päivää sitten kun hänen exänsä soitti, ja tämä ex sai siitä ihan hirveän hepulin. Nyt hän edelleen soittelee siitä miehelleni ja raivoaa ja käskee sanoa minulle kaikenlaisia terveisiä. Nyt alan minäkin hermostua. Mitä mieltä olette, otanko itse häneen yhteyttä ja kysyn että mikä häntä nyt pännii? Vai onko parempi antaa asian olla ja naureskella tuollaiselle lapselliselle käyttätymiselle?
Keskustelisin miehen kanssa ja ehdottaisin, että hän vaatisi x.n käytökseen muutosta.
Miehesi voisi myös vaatia että jos vielä tulee tälläistä törkyä on parempi että ei soita ollenkaan tai siirtyy sähköpostiin.

Jos miehesi pitää sinua x.äänsä tärkeämpänä hän kyllä toimii niin että se x.ä saa korvilleen.
On tietenkin sellaisiakin x.ä joihin ei tehoa mikään. En sinuna puuttuisi asiaan, hoitakoot miehesi sen hän sen naisen tunteekin.
Jos miehesi sallii jatkossakin tuollaisen, eikä tee asialle mitään....miettisin kahdesti. Mikä asemani on tässä ja nyt.
 

Yhteistyössä