Miehen EX!!

  • Viestiketjun aloittaja Ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti
Joo, tilanne on..
Sinulla on oikea tärkeysjärjestys. Minäkin ilmoitiin aikanaan nyxälleni, jotta kukaan ei voi asettua minun ja lasteni väliin, sitä en salli. Jos tilanne tulee eteen, tiedät, kenet valitsen. Niinpä tämä fiksu mieheni ei ole kertaakaan edes yrittänyt sellaista.

Kokeilepa kertoa sama suunnilleen nilla sanoilla. Niiden pitäisi olla selkeä viesti, mistä siinä on kysymys.

Kenelläkään ihmisellä ei ole oikeutta asettua vanhempien ja lasten väliin, olkoon nämä lapset minkä ikäisiä tahansa.

Mietipä tosissasi, kannattaako jatkaa elämää tämän mustasukkaisen kumpanin kanssa , sillä pahemmaksi se aina vaan muuttuu. Hänellä lienee päässään kaava, jota on mahddoton muuttaa. Toisenlaisiakin ihmisiä matkakumppaniksi on.
 
ansse
""Enkä ymmärrä miksi joku tuntematon keskustelupalstalla raivoaisi siitä mitä mieheni minulta odottaa.""
Ovatko kaikki eriävät mielipiteet mielestäsi raivoamista? Jos ovat niin keskustelupalsta ei ehkä ole sinulle se oikein paikka. Enkä ole viesteissäni puhunut sinusta ja miehestäsi vaan yleensä koko ketjussa ilmenneistä mielipiteistä, kuten kuvittelin sinunkin aluksi tekevän, kunnes aloit raivokkaasti puolustaa itseäsi ja miestäsi. Teidän tilanteestanne en tiedä yhtään mitään joten olen kommentoinut ainoastaan yleisellä tasolla.

""Jos ""ystävyys"" eksän kanssa perustuu vain miehen tarpeille niin mitä ystävyyttä sellainen muka on jossa vain toisen osapuolen tarpeet merkitsevät?""
Varmasti ystävyys perustuu myös sen exän tarpeille mutta siitä taisimmekin olla jo yhtä mieltä että exän terpeilla ei suhteessa ole väliä. Jäljelle jää vain miehen tarpeet, sekä tietysti nykyisen naisen tarpeet jotka mielestäni edelleenkään eivät aja naisen tarpeiden ohi.

""Kyllä se on usein (varsinkin jätettynä) se ex joka käyttää toisen huonoa omaatuntoa hyväkseen ja tekee tikustakin asiaa kun muka tarvitsee apua.""
Aika raju yleistys. Ja toisaalta se minkä mustasukkainen nainen näkee juuri tuon tikustakin asiaa-jutun kautta ei välttämättä osapuolille ole lainkaan noin. Se voi myös oikeasti olla vilpitöntä kaveruutta ilman hyötymistarkoitusta. Vai annatko sinä miehille niin vähän arvoa että edes haluaisivat pitää yhteyttä naiseen joka koko ajan koittaa hyötyä heistä?

""Meillä keskustellaan asioista rakentavasti ja niin että myös kuunnellaan toista osapuolta. Jos pariskunta keskustelee asioistaan ja rakentaa suhdettaan, siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista.""

Edelleen, en ole puhunut sinusta ja suhteestasi vaan yleisesti. Hienoa olisikin jos pariskunta tosiaan pystyisi puhumaan asiat selväksi. Lue ketjun alusta esim nimimerkki nyx:än kirjoitus, jossa mies oli kiristetty valitsemaan joko nykyinen tai entinen. Juuri tuon kaltainen toiminta on kaikkein halveksittavinta suhteessa. Kaikenlainen joko minä tai tuo- kiristys.

""Hassua että suutuspäissäsi asetat sanoilleni kuviteltuja merkityksiä. Minä en ole mieheltäni vaatinut exien ""hylkäämistä"". Hän on sitä TOIVONUT minulta ja minulle se sopii ihan hyvin :) ""
Suutuspäissäni? MIten vain. Jälleenkerran, en puhunut sinun suhteestasi vaan esim juuri tuosta jo aiemmin mainitusta jossa mies kiristettiin hylkäämään kaverinsa. Jos kummallekin osapuolelle sopii ettei exien kanssa olla tekemisissä niin kaikki on ok.
 
Viimeksi muokattu:
ansse
moi vaan kaikille mul kans hiton vaikee tilanne ku mä olen ollut mun miehen kanssa kohta 2vuotta ja sit kummiskin hänen exänsä pyörinny tavallaan ympärillä heillä yhteinen koira jota ne vuoroin pitävät nyt mun mun mies meni omille kämpillee tästä n. 2 ja puolituntia ajomatkaa sinne ni kyl mua suorastaa vituttaa ex käynny viemässä koiran mun miehellelle ja sitä se sano ex varmaa ihan tyytyväinen kun hän hoitaa koiraa nyt että saa rauhassa tehä töitä muutehan se vie entisen anoppilasa luo joka aamu koiran jne on se niin vitun väärin jos eläitä ja ihmistä ei osata erottaa ok tuntuu välistä että koira nostetaa jalustalle ja mut rapun alle eli en saa ihmis kohtelua siks koska mieheni antaa sen koiralleensa ihanku isä ja äiti rooli käynissä ok sit mun mies ei hyväksy mitää mun asioita eikä pidä mitää tärkeenä melkein joka asiaa sanoo en mä tiedä.... mitä vaan kysyn tyyliin vaikka ihan jotakin tavallista mihin jokainen osaa vastata ni se vaan et en mä tiedä.. no joo ei jaksa pakkpo varmaa hommata oma koira mut mun mies ei antannu hommata ku se korosti kuinka meillä on koira mä vaan ok niin teillä mut ei meillä....eihän se ole sillon mun koira jos muut on siitä osallisena ja päättämässä.... kun hänen ex määrää nyt just tällä hetkellä.. vittu mulle joka asiasta vittuilee ja exällensä ei hyvin hiljaa ja herkästi keskustelee siitä kuten kun koira oli sen äitin hoidossa ni ex meni hakee sen sielt ja ärjyili ni sanoin vaan mun miehelleni että ompa tosi törkee akka ku vanhalle mummolle huutelee että en mäkää vanhoille huutele että kyl mä kunnioita vanhoja ihmisiä sen verran mut jos äly ei hälytä ni se on et äly hoi !!!! kyl mun on otetavva huomen 2 kaljaa ku nyt oon kotona yksin saan ainakin nauttia ja rentoutua ja olla oma itseni ku mul on tuskanen olo ku se on läsnä ku se määräilee mua koko ajan mitä syön ja kuinka paljon ihankun olisin mun miehen ja hänen exänsä laps
 
?!?
moi vaan kaikille mul kans hiton vaikee tilanne ku mä olen ollut mun miehen kanssa kohta 2vuotta ja sit kummiskin hänen exänsä pyörinny tavallaan ympärillä heillä yhteinen koira jota ne vuoroin pitävät nyt mun mun mies meni omille kämpillee tästä n. 2 ja puolituntia ajomatkaa sinne ni kyl mua suorastaa vituttaa ex käynny viemässä koiran mun miehellelle ja sitä se sano ex varmaa ihan tyytyväinen kun hän hoitaa koiraa nyt että saa rauhassa tehä töitä muutehan se vie entisen anoppilasa luo joka aamu koiran jne on se niin vitun väärin jos eläitä ja ihmistä ei osata erottaa ok tuntuu välistä että koira nostetaa jalustalle ja mut rapun alle eli en saa ihmis kohtelua siks koska mieheni antaa sen koiralleensa ihanku isä ja äiti rooli käynissä ok sit mun mies ei hyväksy mitää mun asioita eikä pidä mitää tärkeenä melkein joka asiaa sanoo en mä tiedä.... mitä vaan kysyn tyyliin vaikka ihan jotakin tavallista mihin jokainen osaa vastata ni se vaan et en mä tiedä.. no joo ei jaksa pakkpo varmaa hommata oma koira mut mun mies ei antannu hommata ku se korosti kuinka meillä on koira mä vaan ok niin teillä mut ei meillä....eihän se ole sillon mun koira jos muut on siitä osallisena ja päättämässä.... kun hänen ex määrää nyt just tällä hetkellä.. vittu mulle joka asiasta vittuilee ja exällensä ei hyvin hiljaa ja herkästi keskustelee siitä kuten kun koira oli sen äitin hoidossa ni ex meni hakee sen sielt ja ärjyili ni sanoin vaan mun miehelleni että ompa tosi törkee akka ku vanhalle mummolle huutelee että en mäkää vanhoille huutele että kyl mä kunnioita vanhoja ihmisiä sen verran mut jos äly ei hälytä ni se on et äly hoi !!!! kyl mun on otetavva huomen 2 kaljaa ku nyt oon kotona yksin saan ainakin nauttia ja rentoutua ja olla oma itseni ku mul on tuskanen olo ku se on läsnä ku se määräilee mua koko ajan mitä syön ja kuinka paljon ihankun olisin mun miehen ja hänen exänsä laps
Teitä taitaa olla 2 yhtä kehittymätöntä ihmistä yhdessä?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä