H
"Hanne"
Vieras
Mies on siis 40v ja mä olen 38v. Miehellä on yksi lapsi ex:nsä kanssa. Eilen baarissa mun tuttuni tunnisti miehen exän ja mainitsi vaan ohimenne "tuo on muuten "leena". Siis hän oli aivan tavattoman kaunis. Siis ihan mielettömän kaunis ja nuori...siis alle 30 ihan varmasti.
Me ollaan aika tuore tapaus miehen kanssa. Mä en voi sille mitään, mutta mua häiritsee ehkä ihan ylipääsemättömästi tuo asia. Mä olen ihan tavis, jolla on imetystissit ja arminen vatsa yms..
Ja tottakai haluan olla mieheni silmissä kaunis ja upein nainen. Pelkään, että jossain vaiheessa mies alkaa vaatia mun ulkonäöltäni enemmän tms? Mä en kehdannut edes mennä saunaan tänään miehen kanssa.
Tämä asia ainakin nyt tuntuu musta ihan ylipääsemättömältä.
Me ollaan aika tuore tapaus miehen kanssa. Mä en voi sille mitään, mutta mua häiritsee ehkä ihan ylipääsemättömästi tuo asia. Mä olen ihan tavis, jolla on imetystissit ja arminen vatsa yms..
Ja tottakai haluan olla mieheni silmissä kaunis ja upein nainen. Pelkään, että jossain vaiheessa mies alkaa vaatia mun ulkonäöltäni enemmän tms? Mä en kehdannut edes mennä saunaan tänään miehen kanssa.
Tämä asia ainakin nyt tuntuu musta ihan ylipääsemättömältä.