Olen tavannut erään ihanan miehen. Kaikki on muuten ihan ok, mutta ..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuitui:
Alkuperäinen kirjoittaja päättömän kaveri:
hahaaaaa, itelläs on tuo älykkyys numeroilla mitattuna pienempi kun nuo mainitsemasi kumisaappaan kokonumerot.

kuule nuppu, sut on tunnistettu. joten älä viitsi tehdä itsees enää enempää naurunalaisemmaksi. ja pikkuvinkki, jos haluat esiintyä jonain muuna kuin itsenäsi, päätön, niin opettele kirjoittamaan eritavalla. tai edes käyttämään eri sanontoja kuin itse. pikku mätisäkki. pus.

puspus :D
 

Yhteistyössä