Olen tavannut erään ihanan miehen. Kaikki on muuten ihan ok, mutta ..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä jään tälläsissä jutuissa aina miettimään vaan sitä, että jos ite olisin mies ja varustettu minimunalla, mä en kehtais ihan oikeasti varmaan edes yrittää tökkiä sillä mihinkään :ashamed: vähän sama juttu, kun toiset naiset peittelee rintojaan mieheltään.
 
Hmm, ite tein sinkkuna niin, että kerroin päin naamaa. Joskus luonne oli kiva ja muutenkin mukava jne. Mutta ku alakerta oli huonosti kalustettu, kerroin että ei ja selitin tarvittaessa syyn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
PROVO!! ei kellään aikusella miehellä voi olla nuin pientä piliä

Mä voin esitellä tän miehen sulle. Vaihatteko numeroita?

kenelläkään aikuisella miehellä ei penis ole ympärysmitaltaan pienempi kuin naisen pikkusormi ja pituuttakin vielä alle 5cm :headwall:
tai sitten ap:lla on helkkarin paksut sormet
 
Minimuna :laugh:

Ei kun anteeksi :ashamed: Vaikea tilanne, ei tollasella asialla halua pahastuttaa toisen mieltä eikä tietenkään nolata ketään :/ Seksi on kuitenkin osa parisuhdetta, eikä siitä mitään tuu jos vaan toinen nauttii ja toinen ei tunne yhtään mitään. :hug:
 
TIEDÄN TUNTEEN!

Been there, done that. Tapasin ihanan miehen, muutamien treffien jälkeen päädyttiin sänkyyn; siinä vaiheessa halusin miestä jo ihan sairaasti. Mentiin sänkyyn ja alettiin puuhailla. Mies tyydytti ensin mua sormin, lopulta pyysin että no, otas jo housut pois, mutta tyyppi vain jatkoi sormin. No.

Myöhemmin tajusin miksi. Hän tuli sisääni, eikä se tuntunut yhtään miltään. Luulin, että hänellä ei seisonut. Väärässä olin. En ole tiennyt, että niin pieniä kikkeleitä on! Ja kamalinta tässä on, että ihastumiseni lopahti saman tien. Hävettää kuinka pinnallinen olen. Kikkeli oli yhtä paksu kuin nimetön (sormeni). Pituutta oli alle 5 senttiä. se ei tuntunut miltään...
 
Mutta toisaalta taas, kun tarkemmin miettii.. Tosi kurjaa, että asia, jolle henkilö ei itse mitään mahda, niin me "normaalit" hörötellään ja naureskellaan :( Se henkilö on asiasta kärsinyt pikkulapsesta saakka. Itselläni kun on 2 poikaa, en voi edes kuvitella millaista olisi olla äiti tuota vaivaa kärsivälle lapselle ja katsoa sitä tuskaa mitä se pieni sisällään kantaa, saati sitten nuorukaisena ja aikuisena :/ että älä nyt hittolainen ainakaan syytä miehelle sano ja nolaa häntä täysin, varmaan mies aavistaa kyllä itsekin syyn, joten keksi jotain muuta.
 
Mullekin tuli tosi paha mieli kun tsekkasin tuon linkin. Olisi kamalaa jos oma, ihana poika jätettäis noin pinnallisen asian takia.

Samaan aikaan tiedän, että itse sitten olen niin pinnallinen, että koska rakkaus ei ollut ehtinyt syttyä, vaan olin vain vähän ihastunut, se sammahti heti ja vain pienen kikkelin takia.

Itse en tietenkään sanonut syyksi sitä oikeaa syytä. Jäin yöksi ja käyttäydyin itse niin bimbosti ja ärsyttävästi jatkossa, että laitoin siis miehen tavallaan haluamaan ettei nähtäisi. Aika keljua ja alhaista, tiedän. Otin mieluummin itse otsaani bimboleiman, kuin olisin myöntänyt olevani pinnallinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Hmm, ite tein sinkkuna niin, että kerroin päin naamaa. Joskus luonne oli kiva ja muutenkin mukava jne. Mutta ku alakerta oli huonosti kalustettu, kerroin että ei ja selitin tarvittaessa syyn.

Todella typerästi toimittu. Eikö olisi fiksumpaa lopettaa suhde niin, ettei siitä jäisi kummallekaan kovin paha mieli. Miltä sinusta tuntuisi, jos mies sanoisi päin naamaa, että haluaa erota sinusta sen takia, kun olet niin ruman näköinen, että saa hävetä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
se otsaani bimboleiman, kuin olisin myöntänyt olevani pinnallinen.

No mutta tuossahan on ihan sama asia kyseessä. otin mieluummin turpiin kuin pataani.[/quote]

Ei se ollut mulle lainkaan sama.

Pidän itseäni ennakkoluulottamana, sivityneenä, ihan fiksuna ja empaattisena. En olisi ikinä tälle miehelle myöntänyt (jonka kanssa juttelimme pitkään filosofiasta ja runoista) että ihastumiseni lopahti kun näin kuinka pieni muna hönellä oli. Mieluummin esitin bimboa, esim valitin ravintolassa turhasta ja meikkasin pari tuntia aamulla, kun tiesin ettei mies arvosta sellaista käytöstä. Sain siis miehenkin ihastuksen lopahtamaan. Minusta se oli reilumpaa häntä kohtaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noloa mutta totta!:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
se otsaani bimboleiman, kuin olisin myöntänyt olevani pinnallinen.

No mutta tuossahan on ihan sama asia kyseessä. otin mieluummin turpiin kuin pataani.

Ei se ollut mulle lainkaan sama.

Pidän itseäni ennakkoluulottamana, sivityneenä, ihan fiksuna ja empaattisena. En olisi ikinä tälle miehelle myöntänyt (jonka kanssa juttelimme pitkään filosofiasta ja runoista) että ihastumiseni lopahti kun näin kuinka pieni muna hönellä oli. Mieluummin esitin bimboa, esim valitin ravintolassa turhasta ja meikkasin pari tuntia aamulla, kun tiesin ettei mies arvosta sellaista käytöstä. Sain siis miehenkin ihastuksen lopahtamaan. Minusta se oli reilumpaa häntä kohtaan.[/quote]


Ok, nyt tajusin minäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noloa mutta totta!:
TIEDÄN TUNTEEN!

Been there, done that. Tapasin ihanan miehen, muutamien treffien jälkeen päädyttiin sänkyyn; siinä vaiheessa halusin miestä jo ihan sairaasti. Mentiin sänkyyn ja alettiin puuhailla. Mies tyydytti ensin mua sormin, lopulta pyysin että no, otas jo housut pois, mutta tyyppi vain jatkoi sormin. No.

Myöhemmin tajusin miksi. Hän tuli sisääni, eikä se tuntunut yhtään miltään. Luulin, että hänellä ei seisonut. Väärässä olin. En ole tiennyt, että niin pieniä kikkeleitä on! Ja kamalinta tässä on, että ihastumiseni lopahti saman tien. Hävettää kuinka pinnallinen olen. Kikkeli oli yhtä paksu kuin nimetön (sormeni). Pituutta oli alle 5 senttiä. se ei tuntunut miltään...

Tiedän mistä puhut. Itsekin joskus tapasin muutoin komean ja supliikin miehen mutta kun päädyttiin petihommiin niin tosiaan vehje oli tosi lilliputti. :| Varmastikin ap:n kuvaileman kalun vertainen. En tiedä onko se pinnallisuuttakaan jos tietää itse vehkeen nähtyään ettei mikään tunnu miltään. Kyllä itse ainakin olen sen verran seksuaalinen etten voisi korvata aitoa tavaraa millään dildoilulla. :/ Vaikea siis kuvitella rakastuvansa mieheen jolla olisi katkaravun kokoinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tapoja kiitos:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Hmm, ite tein sinkkuna niin, että kerroin päin naamaa. Joskus luonne oli kiva ja muutenkin mukava jne. Mutta ku alakerta oli huonosti kalustettu, kerroin että ei ja selitin tarvittaessa syyn.

Todella typerästi toimittu. Eikö olisi fiksumpaa lopettaa suhde niin, ettei siitä jäisi kummallekaan kovin paha mieli. Miltä sinusta tuntuisi, jos mies sanoisi päin naamaa, että haluaa erota sinusta sen takia, kun olet niin ruman näköinen, että saa hävetä.

No mutta eikös vispilä oo just toisista piittaamaton ja vailla sydämen sivistystä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja päättömän kaveri:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
hei ap, oot löysävittuinen huora

koitas kullipää keksiä itelles toinen nimi.
mä en tollasta kirjottas edes harmaana...

näköjään kirjoitat. ja eikö sun pitänyt lopettaa palstailu, pikku pallinaama?

mitä se mätisäkki siellä vinkuu

aito whitetrash tappelu
 
Alkuperäinen kirjoittaja päättömän kaveri:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
hei ap, oot löysävittuinen huora

koitas kullipää keksiä itelles toinen nimi.
mä en tollasta kirjottas edes harmaana...

näköjään kirjoitat. ja eikö sun pitänyt lopettaa palstailu, pikku pallinaama?

mitä se mätisäkki siellä vinkuu

haha. päätön ite. eikö sulla oo kavereita, kun pitää muka niitten nimissä inistä siellä? kuule, mene mamin luo sinne peräkamariin, siellä oottaa lämmin peti ja navetassa aamuksi lampaan. mamman kumisaappaat on varmaa eteisessä, joten pääset kaikista paineistasi :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päättömän kaveri:
hahaaaaa, itelläs on tuo älykkyys numeroilla mitattuna pienempi kun nuo mainitsemasi kumisaappaan kokonumerot.

kuule nuppu, sut on tunnistettu. joten älä viitsi tehdä itsees enää enempää naurunalaisemmaksi. ja pikkuvinkki, jos haluat esiintyä jonain muuna kuin itsenäsi, päätön, niin opettele kirjoittamaan eritavalla. tai edes käyttämään eri sanontoja kuin itse. pikku mätisäkki. pus.
 

Yhteistyössä