Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja höh:PROVO!! ei kellään aikusella miehellä voi olla nuin pientä piliä
Mä voin esitellä tän miehen sulle. Vaihatteko numeroita?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hmm, ite tein sinkkuna niin, että kerroin päin naamaa. Joskus luonne oli kiva ja muutenkin mukava jne. Mutta ku alakerta oli huonosti kalustettu, kerroin että ei ja selitin tarvittaessa syyn.
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:se otsaani bimboleiman, kuin olisin myöntänyt olevani pinnallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Noloa mutta totta!:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:se otsaani bimboleiman, kuin olisin myöntänyt olevani pinnallinen.
No mutta tuossahan on ihan sama asia kyseessä. otin mieluummin turpiin kuin pataani.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:http://fi.wikipedia.org/wiki/Mikropenis
Alkuperäinen kirjoittaja Noloa mutta totta!:TIEDÄN TUNTEEN!
Been there, done that. Tapasin ihanan miehen, muutamien treffien jälkeen päädyttiin sänkyyn; siinä vaiheessa halusin miestä jo ihan sairaasti. Mentiin sänkyyn ja alettiin puuhailla. Mies tyydytti ensin mua sormin, lopulta pyysin että no, otas jo housut pois, mutta tyyppi vain jatkoi sormin. No.
Myöhemmin tajusin miksi. Hän tuli sisääni, eikä se tuntunut yhtään miltään. Luulin, että hänellä ei seisonut. Väärässä olin. En ole tiennyt, että niin pieniä kikkeleitä on! Ja kamalinta tässä on, että ihastumiseni lopahti saman tien. Hävettää kuinka pinnallinen olen. Kikkeli oli yhtä paksu kuin nimetön (sormeni). Pituutta oli alle 5 senttiä. se ei tuntunut miltään...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hei ap, oot löysävittuinen huora
Alkuperäinen kirjoittaja päätön harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hei ap, oot löysävittuinen huora
koitas kullipää keksiä itelles toinen nimi.
mä en tollasta kirjottas edes harmaana...
Alkuperäinen kirjoittaja <3:Alkuperäinen kirjoittaja päätön harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hei ap, oot löysävittuinen huora
näköjään kirjoitat. ja eikö sun pitänyt lopettaa palstailu, pikku pallinaama?
Alkuperäinen kirjoittaja tapoja kiitos:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hmm, ite tein sinkkuna niin, että kerroin päin naamaa. Joskus luonne oli kiva ja muutenkin mukava jne. Mutta ku alakerta oli huonosti kalustettu, kerroin että ei ja selitin tarvittaessa syyn.
Todella typerästi toimittu. Eikö olisi fiksumpaa lopettaa suhde niin, ettei siitä jäisi kummallekaan kovin paha mieli. Miltä sinusta tuntuisi, jos mies sanoisi päin naamaa, että haluaa erota sinusta sen takia, kun olet niin ruman näköinen, että saa hävetä.
Alkuperäinen kirjoittaja päättömän kaveri:Alkuperäinen kirjoittaja <3:Alkuperäinen kirjoittaja päätön harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hei ap, oot löysävittuinen huora
mitä se mätisäkki siellä vinkuu
Alkuperäinen kirjoittaja päättömän kaveri:Alkuperäinen kirjoittaja <3:Alkuperäinen kirjoittaja päätön harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hei ap, oot löysävittuinen huora
mitä se mätisäkki siellä vinkuu
Alkuperäinen kirjoittaja päättömän kaveri:hahaaaaa, itelläs on tuo älykkyys numeroilla mitattuna pienempi kun nuo mainitsemasi kumisaappaan kokonumerot.