Miten toivoisitte miehen uuden kuppanin suhtautuvan sinuun ja lapsiisi yms..Tapailen miestä, jolla on kaksi lasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nippe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilen juttelin miehen kanssa. Tapaan lapset viikonloppuna varmaankin.
Mies vaan ei ehkä ihan tajua, miten iso asia tämä mulle. Toisaalta ymmärränkin häntä kyllä.

Olen ollut molemmissa rooleissa ja minusta hyvät välit on tärkeät jos se on mahdollista. Itselläni oli loistavat välit ex-mieheni ensimmäisen lapsen äitiin. Olimme jotenkin samantyyliset ja tulimme hyvin juttuun. Itselläni ei ollut lapsia vielä ja pidin vain huolta etten koskaan astunut äidin varpaille, eli äidillä on se ykkös päätäntävalta ja kasvatus vastuu. Tokikin kotonani oli omat saannöt ja yhdessä ex-mieheni kanssa sovittiin tapaamisista ja lomista yms. Nyt kun olemme eronneet toivon todella että uusi partneri esitellään minulle ja ainoa mikä on tärkeää on että hän on mukava lapsille ja pystyy lapset hyväksymään sekä minut. Minulla on tosi hyvät välit exään, erosta on jo vuosia ja puhumme myös henk.koht asioista ja olisi kiva jos uus kumppani ei olisi mustasukkainen koska siihen ei ole mitään syytä.

Oon 24-vuotias nainen ja aikalailla vastaavassa tilanteessa oleva. Kaikki tunteet on tullu käytyä läpi. Sun ajatukset kuulostaa tosi tutuilta. Haluaisitko vaihtaa ajatuksia vähän privaatimmin sähköpostilla? :) annatymia@hotmail.fi

Yhteistyössä