Mieheltä suihin.

• Viestiketjun aloittaja Henri
  • Ensimmäinen viesti
Suihinotto.
Niin mikäpä yksinoikeus naisilla on ottaa moloa poskeen. Näyttää tuo lesboilu lisääntyvän ja muutenkin naiset alkavat olemaan hyvin arvaamattomia käytökseltään. En toisaaltaan ihmettele, etteikö miesten kesken tapahtuva suihinotto lisääntyisi.
Homofobia varmastikin on vielä niin voimakas, että se on rajoittava tekijä harrastaa muunlaista seksiä miesten kesken.
Naisten antama suuseksi on todella nautinnollista, jotenka mikäli sitä herkkua ei ole saatavilla, niin ei kait se ole senkummempaa mieheltäkään saatuna. Lopputulos on kait kuitenkin sama- seksuaalinen nautinto ja tyydytys.

ukkokojo?
Olen jo vähän iäkkäämpi mies, enkä ole ehtinyt mukaan kaikkiin juttuihin joista täällä jutustellaan.
Yxi on tuo sperma, joka aikanaan tuntu jotenki tuhruselta ja homojen hommalta. Lapsia toki itsekin tehtiin.
Ikää siis on tullut ja ymmärrys karttunut, ja on toki näistä asioista opittu jotakin itsekin.
Nyt kun olen joutunut läpikäymään eturauhasen höyläyksen jonka seurauksena siemensyöksy ei enää tulekaan kikkelin päästä ulos kuten ennenvanhaan, vaan menee virtsarakkoon, sitä kaipaa jotenkin.
On erektio, tuntuu hyvältä, tulee orkku mutta ei mitään näy, se tuhru ja törky puuttuu, se jota ennen inhosi.
Huomaan jopa ajattelevani, miltä se maistuisi, se sperma?
Enää en voi maistaa edes omaani...
En ole mitenkään onneton, huomaan vaan ajattelevani erilailla kuin ennen....
Mietin, mitä vielä kertoisin. Kun kexin, kirjoitan.

petruska
Alkuperäinen kirjoittaja Haluan myös ;7006031:
Ei minulla ole asuja sen kummemmin. Mutta jos naisten asuun pukeutuisit niin olisin siellä nopeasti :) Ikä on sopiva..
Tämä viestiketju on jo vanha, mutta haluan kirjoittaa siihen vielä oman kokemukseni. Olen joutunut kerran ottamaan mieheltä suihin ja silloin se tapahtui olosuhteiden pakosta. Jäin nimittäin kiinni naiseksi laittautuneena, sillä tykkään pukeutua aika usein seksikkäästi naisten vaatteisiin. Tämä minut paljastanut mies lupasi olla hiljaa ja pitää tämän salaisuuteni vain omana tietonaan, mutta sillä ehdolla että otan häneltä suihin. Vastahakoisesti suostuin siihen ja tämä ensimmäinen kertani ei ollut, ainakaan minun puoleltani, suuri nautinto mutta tämän miehen sain kuitenkin laukeamaan, onneksi ei kuitenkaan suuhuni. Jälkeenpäin olen monesti naiseksi pukeutuneena miettinyt, että voisin kokeilla suihin ottoa uudelleen sellaisen kaverin kanssa johon voisin luottaa. Tuntuisi jotenkin mukavalta antaa miehelle seksuaalista nautintoa näin "naisen" roolissa.

Joskus
Tämä viestiketju on jo vanha, mutta haluan kirjoittaa siihen vielä oman kokemukseni. Olen joutunut kerran ottamaan mieheltä suihin ja silloin se tapahtui olosuhteiden pakosta. Jäin nimittäin kiinni naiseksi laittautuneena, sillä tykkään pukeutua aika usein seksikkäästi naisten vaatteisiin. Tämä minut paljastanut mies lupasi olla hiljaa ja pitää tämän salaisuuteni vain omana tietonaan, mutta sillä ehdolla että otan häneltä suihin. Vastahakoisesti suostuin siihen ja tämä ensimmäinen kertani ei ollut, ainakaan minun puoleltani, suuri nautinto mutta tämän miehen sain kuitenkin laukeamaan, onneksi ei kuitenkaan suuhuni. Jälkeenpäin olen monesti naiseksi pukeutuneena miettinyt, että voisin kokeilla suihin ottoa uudelleen sellaisen kaverin kanssa johon voisin luottaa. Tuntuisi jotenkin mukavalta antaa miehelle seksuaalista nautintoa näin "naisen" roolissa.
vanhempi mies tiesi että pukeudun välillä naisten vaatteisiin, sitä ilmeisesti kiihotti kun käski mun pukeutua hameeseen. Mun piti sitten imeä sen kalua kunnolla, kun innostu nosti hameen ja nai mua. Minun piti olla sen "naisena". Käyn sen luona kun haluu että olen sen "naisena" pantavana ja imemässä.

Viimeksi muokattu:
teinityttönen
Joo, vanha ketju, mutta kysynpä silti... Pitäiskö miestä aina kiittää sen jälkeen kun olen nielaissut miehen spermat suuseksin jälkeen? Meinaan, että olenko epäkohtelias, jos en kiitä? Voiko miehet loukkaantua tästä niin, etteivät enää lalua laueta suuhuni? Oon aika nuori, eikä seksikumppaneita ole ollut tähän mennessä kuin parisenkymmentä, joten haluaisin tietää, että osaisin olla kohtelias jatkossa.

Ukkonenn
Alkuperäinen kirjoittaja teinityttönen;10759442:
Joo, vanha ketju, mutta kysynpä silti... Pitäiskö miestä aina kiittää sen jälkeen kun olen nielaissut miehen spermat suuseksin jälkeen? Meinaan, että olenko epäkohtelias, jos en kiitä? Voiko miehet loukkaantua tästä niin, etteivät enää lalua laueta suuhuni? Oon aika nuori, eikä seksikumppaneita ole ollut tähän mennessä kuin parisenkymmentä, joten haluaisin tietää, että osaisin olla kohtelias jatkossa.

Kyllä, pitää kiittää ja muista myös kumartaa.

Naiselta
Niin mikäpä yksinoikeus naisilla on ottaa moloa poskeen. Näyttää tuo lesboilu lisääntyvän ja muutenkin naiset alkavat olemaan hyvin arvaamattomia käytökseltään. En toisaaltaan ihmettele, etteikö miesten kesken tapahtuva suihinotto lisääntyisi.
Homofobia varmastikin on vielä niin voimakas, että se on rajoittava tekijä harrastaa muunlaista seksiä miesten kesken.
Naisten antama suuseksi on todella nautinnollista, jotenka mikäli sitä herkkua ei ole saatavilla, niin ei kait se ole senkummempaa mieheltäkään saatuna. Lopputulos on kait kuitenkin sama- seksuaalinen nautinto ja tyydytys.

Olin vanhemman pomon naisen autokuskina, tykkäs kun nuolin sitä kunnolla. Kyllä sai molemmat vaikka olikin vanhempi eukko.

Viimeksi muokattu:
Kalle
Olen ihmetellyt joskus vanhempia miehiä kun niillä on hyvännäkösia eukkoja kotona, haluuvat silti että mies ottaa suihin. Toiset haluavat vielä naida/tai naitavana. Erikoisia haluja suihinoton lisäks.

Tepi

Olen pari kertaa uskaltanut mennä ulos naiseksi pukeituneena. Ravintolassa mies tarjosi illan vaikka huomasi että olen mies. Sen luona halus heti suihin ja halus naida minua kun olisin sen huora. Aamulla halus että otan suihin ja komensi naimaan sen anusta. Kyllä tuntu hyvälle kun anto mitä se halus. Stten on pitänyt minua sen "naisena" kun sitä haluttaa. Rankka kokemus nuorelle mutta toivottavasti ei viimeinen kun tykkään olla välillä "naisena" miehen armoilla.

Viimeksi muokattu:
Ups
Minua kiinnostaisi kokeilla miltä se miehen kalu maistuu ja tuntuu suussani,mutta tykkäisin kokeilla yli 50vuotiaalta ja sellaiselta vatsakkaalta mieheltä.Itse olen 35 ja norm.Vartalon kantava mies.Voisin imeä vaikka autossa.
Eka kerta viiskyppisenä kun olin nuoren miehen kanassa saunassa, rupes muna seisoo ja sain kiksejä ekaa kertaa miehestä. mullakin rupes kulli seiso pystyssä. Sit halus että pesen sen munat ja anto heti suuhun. Roiski suuhun ja vähän ajan jälkeen työnsi peppuun että pyllyssä tuntu, kokemus nuoresta munasta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä