Harjottelua
Tyttöystävän kanssa ei oikein onnistunut aina. Kaljoissani menin "namusedän" luokse ja sain sen kovan suuhun loppuun asti. Teki munaansa pyllyssäni koko yön, oli erillasta kun naisten kanssa.
Olin ennen matkahommissa myyntimiehenä ja sillä kertää, mistä nyt kerron olin majoittunut Vaasan Valloniaan. Kirjauduin sisään ja menin huoneeseeni purkamaan laukkkuni. Olisin siinä hotellissa muutaman päivän. Lailletlin kaikki kamat vuoteen päälle ja ajattelin asetelle ne kaappiin kun käyn ensin syömässä. Korkkasin kuitenkin mukanani tuoman Jim Beam viskipullon ja hajamielisesti telkkariuutisia katsellen naukkailin pari paukkua ja lähdin alas ruokailemaan. Tilasin oluen odotellessani ja samanaikaisesi viereiseen päytään tuli ikäiseni, ehkä kolmevitonen mies. Moikkasimme, kuten monella ressumiehellä on tapana. Hänkin sai kolpakkonsa ja jostain syystä esittelimmekin toisemme, Hän oli stadilainen, kun minä taas itä-suomesta. Ruokaa odotellessa juteltiin niitä näitä ja sitten pyysin että hän siirtyisi pöytääni niin ei tartte jutelle 'vieraseen pöytään'.. Niin hän teki ja meillä meni ihan kivasti ilta syödessä ja juodessa. Hän vähän harmitteli, että hotellissa ei ollut yhtään vapaata saunallista huonetta, johonminä tokaisin, että mulla on ja että hän voisi ihan hyvin tulla kylpemään kanssani jos sopii... Sopihan se. Iloisin mielin nousimme huoneeseeni ja vasta ovella muistin, mitä olin jättä'nyt vuoteelle... Nimittäin kaikki herkkuasut, naisten asut, joita minulla oli aina mukanani matkoillani. Minua kyllä vähän hävetti, kun hän huomasi ne, mutta totesi vaan että: "Ai sinä olet näitä miehiö, muttä älä välitä, niin olen minäkin." Molemmat räjähdimme nauruun ja sitten hän sanoi käväisevänsä huoneessaan hakemassa oman kylpypyyhkeen ja omia juttuja. Pian hän olikin jo takaisin, mukanaan kassillinen naisten asuja, jotka hän heitti vuoteelle. Sitten mentiin saunaan ja puhtoisina kuivattelimme itseämme sohvalla ja sopivan ajan perästä ryhdyimme pukeutumaan. MInulla oli musta pitkä korsetti, nailonit, ja korsetin väriset pikkarit. Hänellä oli tumman sininen alusasusetti, sukkanauhaliivit, rintaliivit ja myös tekorinnat ja pian istuimmekin siinä sohvalla kuin kaksi tyttöä toisiamme hyväillen ja siirtä siirryimme vuoteelle 69-asentoo, missä nuolimme toisillemme ihanat orgasmit. Sen jälkeen paussia ja ennen yöpuulle menoa saimme molemmat tuntea kullin sisällämme. Homma jatkoi kolmena iltana, mitä viivyiomme hotellissa ja viimeisenä aamuna, vielä aamiaisen jälkeen otimme "jälkkäriksi vielä imut ennenkuin lähdimme molemmat omille tahoillemme. Todella iahan kokemus. Häntä olen kaivannut usein, mutta en ole tavannut..Tietenkin hyväilisin ja ottaisin suuhuni koko komeutesi.Hieroisin pallejasi ja antaisin liukua sinun aivan kurkuuni asti. Ennen laukeamistasi kääntäisin sinut vatsalleen ja kostuttaisin peräaukkosi ja tyntyisin hitaasti sisällesi.Kiihdyttäisin ja työntyisin syvemmälle joka työnöllä.Tuntisit miten kaluni paisuisi ja paisuisi.Työntöni rytmit vaihtuisivat ja pysähtelisi kunnes spermat syöksyisi syvälle sinuun.Tuntisit minun hiljalleen supistuvan sisälläsi. Käännän sinut selällesi ja huomaan että kalusi on paisunut entisestään ,sen pää kiiltelee kosteudesta. Minun on pakko taas hyväillä ja ottaa se suuhuni.Tulen sitten päällesi ja ohjaan sinut sisälleni siten että istun paisuneen kalusi päälle.Laskeudun tuuma tuumalta että vihdoin tunnen miten olet kullin juureen saakka sisälläni.Aloitan itseni kohottelun,suljet silmäsi ja tunnen että kalusi paisuu ja paisuu.Hengityksesi muuttuu korisevaksi ja katkonaiseksi.Laskeudun voimakkaasti että pääset aivan pohjaan,kuumaa spermaa syöksähtelee sisälleni,lantiosi nytkähtelee kun hieron varovasti kiveksiäsi.