Mieheltä suihin.

• Viestiketjun aloittaja Henri
  • Ensimmäinen viesti
josko sais?
Oon jo kauan miettinyt miltä se tuntuis. Nyt on kaveri tulossa ""pikkujouluihin"" saunomaan. Samalla otetaan vähän jaloja juomia. Luulen, että kaverikin on ajatellut asiaa. Olemme vain aikaisemmilla kerroilla katsoneet leffoja ja samalla toistemme jöpöttäviä kaluja, salaa mukamas. Odotan kalu kovana mitä tänä vuonna tulee tapahtumaan.

masa
samat sanat kyllä tekisi mieli niin julmetusti imeä kovenevaa kalua ja antaa sen käydä välillä kukussa asti samalla palleja hivellen.
Kyllä elämä on vaikeaa kun pitää vain uneksia ja vedellä käteen. Kerran olen kokeillut ja olihan taivaallisen hyvää.Vaikka Suomi on täynnä uneksijoita ja halukkaita niin missä olis tilaisuus kohdata tai löytää kunppani.
Kertokaa ihmeessä jos tiedätte olen Oulun eteläpuolelta ja ottaisin vakikaverin jota tavata silloin tällöin oikein kunnon session merkeissä.

Tahtoihminen
Ankara luonto on rannoilla Suomen
kylmä on talvi, ja lyhyt on suvi.
Keväthalla vie useinkin kukkaset tuomen.
Täällä käyneet ei laatuun kepeys ja huvi.

Nuo olot ovat luoneet sitkeän väen,
uroot tyynet, hiljaiset, vakaat ja lujat.
Sen läpi historian kuin kulkevan näen,
nuo tervaskannot ja uhrautujat.

He sisulla, voimalla lannisti pedot,
raiviot rakensi kolkkoon korpeen.
Töin, tuskin raivasi pellot ja kedot,
ääneti kasvatti haavansa arpeen.

He raatoivat pelloilla, savotoissa,
tehdassaleissa, sauhussa pajan,
ja useinkin oli yölepo poissa,
huolten alla, suojassa matalan majan.

He kävivät uhmalla vainoojaa vastaan,
sotivat melkeinpä käsin paljain,
luottivat toisiinsa ainoastaan,
kuolemaa ilkkuivat kommin ja naljain.

Vaan nyt on tullut se viimeinen raja,
tätä Suomen mieskään ei parutta kestä,
se viimeinen, hirveä vastustaja,
joka puristaa huudon jo sydämestä.

Se mikä olla voi, mikä hirveä peikko,
sitä kuka olisi voinut keksiä?
Sen edessä sankarikansa on heikko,
nimittäin KUN EI SAA SUUSEKSIÄ

Pöh
mä kun luulin, että täällä olis jotain ohjeita ja toivomuksia siitä, kuinka tuntuis parhaalta miehelle.
No mut eihän tässä mitään vinkkejä näemmä tarvitakaan, kun miehet tykkää olla enemmän keskenään. Ok. Anteeks, kun olen nainen. Eipä ihme, kun taas joka puolella haukutaan suomalaisnaisia, ei meistä tykkää kukaan. Olkaa ilman sitte. Mooooooooooi.

Superherolover
Olisin saanut kuukausi sitten suihinoton mieheltä, mutta jänistin tilanteesta. Sitä kun on kuitenkin hetero, niin säikähdin tilannetta. Oishan se voinu olla vaikka kuinka taitava, mutta ei se oikein innosta se ajatus jostain kaljusta äijästä imemässä mun kullia.

Superherolover
Voihan se tuntua vaikka kuinka mukavalta. Se ei vaan riitä kun pitää olla visuaalisuus ja tunnepuoli kunnossa myös. Ei mua kiihottaisi ollenkaan ruma nainenkaan imemässä mun kullia.

matias
täällä olisi toinen jolla vain yksi aikaisempi kokemus joka menikin osaksi pieleen kun kumpikin jännitti ja söhläs. Otimme kyllä suuhun ja imimme mutta emme kumpikaan lauenneet ja tilanne ei ole toistunut.Harmittaa tosi kovasti sillä jälkeenpäin ajateltuna se oli aivan mahtavaa kun kulli liukui aivan kurkun perille ja pallit olivat kämmenelläni.Tunsin miten se alkoi tärisemään ja paksuni niin silloin hölmö lopetin.Yritimme myös muuta mutta sekin meni penkin alle.Haluaisin myös kovasti löytää luotettavan ja siistin kaverin ja olen Oulun etelä puolelta ja uneksin suonikkaasta suussani.Kerro vähän masa itsestäsi

masa
istumme hämärässä saunassa vieretysten,huomaan että kalusi on kohonnut vaaka-asentoon ja sen pää nousee ja laskee hengityksesi tahdissa.Tunnen jyskytyksen jalkojeni välissä ja se alkaa olla täydessä mitassaan.Ähkäisen ja lähden pukuhuoneen puolelle,et voi olla huomaamatta yläviistoon sojottavaa kookasta kaluani.Istun penkille tulen jonkin ajan kuluttua perässä ja istut kuin huomaamatta viereeni viet kätesi kaluni ympärille.Kuin horkassa käteni lähtee vaeltamaan ja löytää tulikuuman ja kivikovan kalusi.Padot murtuu ja kumarrun ottamaan ensimmäisen kerran eläissäni miehen kalun suuhuni.Pää on pehmeä ja se liukuu kuin itsestään syvälle suuhuni,tunnen miten värähdät ja touhutipat tulevat suuhuni maistuen mantelille. Hyväilen kiveksiäsi ja laskeudumme lattialle 69 asentoon huohotamme ja tyydytämme toisemme.Tunnen ensimmäisen ruiskauksesi ja samalla minun kaluni laukeaa syvällä suussasi.Pyörittelen kieltäni terskasi ympärillä ja odotan kalusi sulavan ja kutistuvan suussani.Pitelen siemenesteitä vielä suussani ja nautiskelen.Pesemme vielä hellästi toisemme ja uusimme tapahtuneen takkahuoneen matolla.Aamulla huomaan kun tulet aamupalalle alastomana että sinulla on tavallista kookkaampi ja tummenpi kalu joka jököttää puolikovana,tiedän vaikka olemmekin hämillään ja on vaikea jutella illan tapahtumista niin tulemme uusimaan saunareisumme tilaisuuden tullen.Ehkäpä joskus vaimokin saa nauttia seurastamme,niin uskon.Kokeilu kannattaa.

Monesti kokenut
Ei se ole mitään pervoa. Itse olen täysin hetero mies. Otan kuitenkin aina suihin kun on sopiva tilaisuus. Spermat nielen kaikki joka kerta. Se on vain hyvää kun tottuu. Terveellistäkin sen täytyy olla. Olen 6-kymppinen, enkä ikinä sairastellut.

masa
kyllä olet oikeassa muistan miten hienolta se tuntui kun kalu suureni ja suureni suussa ja sitteen tuli pitkiä suihkauksia ja nielin myös mutta loput jätin suuhun ja nautiskelin pehmenevän kalun kanssa.

masa
Tietenkin hyväilisin ja ottaisin suuhuni koko komeutesi.Hieroisin pallejasi ja antaisin liukua sinun aivan kurkuuni asti. Ennen laukeamistasi kääntäisin sinut vatsalleen ja kostuttaisin peräaukkosi ja tyntyisin hitaasti sisällesi.Kiihdyttäisin ja työntyisin syvemmälle joka työnöllä.Tuntisit miten kaluni paisuisi ja paisuisi.Työntöni rytmit vaihtuisivat ja pysähtelisi kunnes spermat syöksyisi syvälle sinuun.Tuntisit minun hiljalleen supistuvan sisälläsi. Käännän sinut selällesi ja huomaan että kalusi on paisunut entisestään ,sen pää kiiltelee kosteudesta. Minun on pakko taas hyväillä ja ottaa se suuhuni.Tulen sitten päällesi ja ohjaan sinut sisälleni siten että istun paisuneen kalusi päälle.Laskeudun tuuma tuumalta että vihdoin tunnen miten olet kullin juureen saakka sisälläni.Aloitan itseni kohottelun,suljet silmäsi ja tunnen että kalusi paisuu ja paisuu.Hengityksesi muuttuu korisevaksi ja katkonaiseksi.Laskeudun voimakkaasti että pääset aivan pohjaan,kuumaa spermaa syöksähtelee sisälleni,lantiosi nytkähtelee kun hieron varovasti kiveksiäsi.

kokeillut
Kaveri tuli ennen pikkujouluja saunaan. Puheemme kääntyi tietysti seksiin. Verailimme kokoemuksia työpaikan pikkujouluista. Emme ole samassa paikassa töissä. Vähän ajan kuluttua molemmilla alkoi seisoa. Oli ihana katsoa kaverin seisovaa kalua. Hänkin huomasi minun jököttävän elimen. Lähdin suihkuun ja takkahuoneeseen jäähylle, kaluni oli vieläkin puolikova. Kaverini tuli kohta perässä. Hänenkin kalu oli paisunut ja melkein vaakatasossa. Vähän aikaa puhuimme muita asioita, mutta kohta puhe kääntyi taas seksiin. Kumpikin hyväili seisovia kalujaan ensin ns. salaa, mutta kohta aivan toisen katseellessa ja itsekin jatkaen. Vähän ajan kuluttua kaverini kysyi saako hän koskea minun kaluuni. Sanoin, että minunkin teki mieli koskea myös hänen kaluunsa. Niinpä kävimme takkahuoneen lattialle ja hyväilimme toistemme seisovia kaluja ja kivespusseja. Hetken kuluttua otin kalun suuhun ja kaverini ynisi nautinnosta. Hän teki minulle samoin ja kohta käännyimme 69:iin ja otimme toisiltamme suihin. Sain melko pian spermat suuhun ja samalla tunsin että itseltänikin lähtee lasti liikkeelle. Hetken toivuttuamme kävimme suihkussa ja saunassa ja totesimme haluavamme uusia koko aktin. Toisen laukeamisen jälkeen olikin kevyt olo lähteä pikkujouluun. Sovimme kyllä että uusimme homman joskus, molemmista se tuntui niin hyvältä. Pikkujouluista saimme kumpikin iskettyä naiset mukaamme ja ainakin minulla oli tavallistakin kiihkeämpää naintia naisen kanssa. Olisikohan saunaillan kokemus kiihottanut. Ei minusta aihakaan homoa tullut yhden suihin oton kokeneena, mutta kivaa nautiskelua se oli. Ottanen joskus uusiksi.

masa
Tässä tämä on suonikkaana ja kovana kuin kanki.Touhutippa tirahti jo ajatuksen voimasta terskanpäähän killumaan.
Saanko työntää sitä varovasti kurkkuusi niskastasi kädellä varovasti vetäen.Tunnen nielurisasi ja kielesi kannan nytkähtelevän kun imet paisuvaa kulliani.Hipaat samalla pallejani ja nyt se lauuuukeaaaa aahhh aaahhh,nieletkö kaikki viimeisetkin tipat.Palkkioksi saat tehdä minulle mitä haluat ,saat poikuuteni jos vain haluat. Voi kun sinulla onkin iso ja ylös ja sivuun kaareva,

Yhteistyössä