Tipi
35 olen.Tykkään työasuista ja tuulipuvuista,urheiluasuista.Olenko liian nuori?Onko sinulla asuja?
Tämä viestiketju on jo vanha, mutta haluan kirjoittaa siihen vielä oman kokemukseni. Olen joutunut kerran ottamaan mieheltä suihin ja silloin se tapahtui olosuhteiden pakosta. Jäin nimittäin kiinni naiseksi laittautuneena, sillä tykkään pukeutua aika usein seksikkäästi naisten vaatteisiin. Tämä minut paljastanut mies lupasi olla hiljaa ja pitää tämän salaisuuteni vain omana tietonaan, mutta sillä ehdolla että otan häneltä suihin. Vastahakoisesti suostuin siihen ja tämä ensimmäinen kertani ei ollut, ainakaan minun puoleltani, suuri nautinto mutta tämän miehen sain kuitenkin laukeamaan, onneksi ei kuitenkaan suuhuni. Jälkeenpäin olen monesti naiseksi pukeutuneena miettinyt, että voisin kokeilla suihin ottoa uudelleen sellaisen kaverin kanssa johon voisin luottaa. Tuntuisi jotenkin mukavalta antaa miehelle seksuaalista nautintoa näin "naisen" roolissa.Alkuperäinen kirjoittaja Haluan myös ;7006031:Ei minulla ole asuja sen kummemmin. Mutta jos naisten asuun pukeutuisit niin olisin siellä nopeasti Ikä on sopiva..
vanhempi mies tiesi että pukeudun välillä naisten vaatteisiin, sitä ilmeisesti kiihotti kun käski mun pukeutua hameeseen. Mun piti sitten imeä sen kalua kunnolla, kun innostu nosti hameen ja nai mua. Minun piti olla sen "naisena". Käyn sen luona kun haluu että olen sen "naisena" pantavana ja imemässä.Tämä viestiketju on jo vanha, mutta haluan kirjoittaa siihen vielä oman kokemukseni. Olen joutunut kerran ottamaan mieheltä suihin ja silloin se tapahtui olosuhteiden pakosta. Jäin nimittäin kiinni naiseksi laittautuneena, sillä tykkään pukeutua aika usein seksikkäästi naisten vaatteisiin. Tämä minut paljastanut mies lupasi olla hiljaa ja pitää tämän salaisuuteni vain omana tietonaan, mutta sillä ehdolla että otan häneltä suihin. Vastahakoisesti suostuin siihen ja tämä ensimmäinen kertani ei ollut, ainakaan minun puoleltani, suuri nautinto mutta tämän miehen sain kuitenkin laukeamaan, onneksi ei kuitenkaan suuhuni. Jälkeenpäin olen monesti naiseksi pukeutuneena miettinyt, että voisin kokeilla suihin ottoa uudelleen sellaisen kaverin kanssa johon voisin luottaa. Tuntuisi jotenkin mukavalta antaa miehelle seksuaalista nautintoa näin "naisen" roolissa.
Alkuperäinen kirjoittaja teinityttönen;10759442:Joo, vanha ketju, mutta kysynpä silti... Pitäiskö miestä aina kiittää sen jälkeen kun olen nielaissut miehen spermat suuseksin jälkeen? Meinaan, että olenko epäkohtelias, jos en kiitä? Voiko miehet loukkaantua tästä niin, etteivät enää lalua laueta suuhuni? Oon aika nuori, eikä seksikumppaneita ole ollut tähän mennessä kuin parisenkymmentä, joten haluaisin tietää, että osaisin olla kohtelias jatkossa.
kyllä onse tosi kivaa aaahahahahaaaaaaaaaaahuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhiiiiiiiiiiiiihooooooooooooohhhaaahSe on kyllä kivaa, sais vain useammin, ja aina luulin että se on poikkeavaa. Voi olla mutta on se hauskaa...aah.
Niin mikäpä yksinoikeus naisilla on ottaa moloa poskeen. Näyttää tuo lesboilu lisääntyvän ja muutenkin naiset alkavat olemaan hyvin arvaamattomia käytökseltään. En toisaaltaan ihmettele, etteikö miesten kesken tapahtuva suihinotto lisääntyisi.
Homofobia varmastikin on vielä niin voimakas, että se on rajoittava tekijä harrastaa muunlaista seksiä miesten kesken.
Naisten antama suuseksi on todella nautinnollista, jotenka mikäli sitä herkkua ei ole saatavilla, niin ei kait se ole senkummempaa mieheltäkään saatuna. Lopputulos on kait kuitenkin sama- seksuaalinen nautinto ja tyydytys.
Olen nuorena miehenä ollut kolmantena PYÖRÄNÄ vanhemmalle pariskunnalle. Piti ottaa molemmilta suihin, sitten piti rouvaa naida tai olla naitavana, aluksi tuntu irstaalle ennenkuin tottu....On kait sinulla tuulihousut,jotka voisin laskea hieman alemmaksi,että saisin sinua lämpimään suuhuni.
Tämä viestiketju on jo vanha, mutta haluan kirjoittaa siihen vielä oman kokemukseni. Olen joutunut kerran ottamaan mieheltä suihin ja silloin se tapahtui olosuhteiden pakosta. Jäin nimittäin kiinni naiseksi laittautuneena, sillä tykkään pukeutua aika usein seksikkäästi naisten vaatteisiin. Tämä minut paljastanut mies lupasi olla hiljaa ja pitää tämän salaisuuteni vain omana tietonaan, mutta sillä ehdolla että otan häneltä suihin. Vastahakoisesti suostuin siihen ja tämä ensimmäinen kertani ei ollut, ainakaan minun puoleltani, suuri nautinto mutta tämän miehen sain kuitenkin laukeamaan, onneksi ei kuitenkaan suuhuni. Jälkeenpäin olen monesti naiseksi pukeutuneena miettinyt, että voisin kokeilla suihin ottoa uudelleen sellaisen kaverin kanssa johon voisin luottaa. Tuntuisi jotenkin mukavalta antaa miehelle seksuaalista nautintoa näin "naisen" roolissa.
Tervetuloa tänne vaan kaikki homot, haulikko on jo ladattu!
nautin ottaa suihin otosta nautin kauheesti kun spermat tulee suuhun ihanaa niellä kaikki, olen ottanut suihin paljon kymmeniltä miehiltä ja satoja kertoja itseltäni ja haluun aina lisää ottaa suihin ja monesti on toineen panee mua peppuun ja toiselta ota suihin se on upeeta suosittelen.joo jatimaticissa lippaat täynnä
Eka kerta viiskyppisenä kun olin nuoren miehen kanassa saunassa, rupes muna seisoo ja sain kiksejä ekaa kertaa miehestä. mullakin rupes kulli seiso pystyssä. Sit halus että pesen sen munat ja anto heti suuhun. Roiski suuhun ja vähän ajan jälkeen työnsi peppuun että pyllyssä tuntu, kokemus nuoresta munasta.Minua kiinnostaisi kokeilla miltä se miehen kalu maistuu ja tuntuu suussani,mutta tykkäisin kokeilla yli 50vuotiaalta ja sellaiselta vatsakkaalta mieheltä.Itse olen 35 ja norm.Vartalon kantava mies.Voisin imeä vaikka autossa.