Mieheltä suihin.

• Viestiketjun aloittaja Henri
  • Ensimmäinen viesti
Eka imu
Samoin täällä kulli kovana ,voi kun pääsisin todella imemään iso kyrpääsi ja nauttimaan sen tuomasta nautinnosta.Ottaisiko mun letkuni imuun myös ja antisitko kunnon käsittelyn

masa
tottahan ottaisin.imisin syvälle ja hieroisin pallejasi ja samalla ujuttaisin etusormeni takapuoleesi,syvemmälle ja syvemmälle pikkuhiljaa.
Naisit minua suuhun kiihtyvällä tempolla,välillä pysähdellen kun kullistasi tulee pikkuruikkauksia siemennestettä.Tunnen palleistasi että orgasmisi lähti kohoamaan.Öriset ja huohotat.Otan toisella kädelläni takamuksistasi kiinni ja vedän sinua lähemmäksi ja tunnen että terskasi on kurkunpäätäni vasten.Laukeat kohisten pitkinä ruiskauksina, nielen liputtaen samalla kielellä terskasi alapintaa.Pehmenevä kullisi nytkähtelee suussani enkä halua sitä heti päästää vaan jatkan pallien hieromista ja saan vielä pienen ruiskauksen siemenestettä suuhuni.
Kostutan siemennnesteelläsi peräaukkosi ja käännän sinut lusikka-asentoon.Työnnyn tuuma tuumalta kunnes lantioluuni vastaavat takamuksiisi.Olen kokonaan sisälläsi ja huomaan että kiihotut jo uudelleen.Runkaan kulliasi ja samalla nain sinua pitkin työnnöin perseeseen.

masa
Saathan toki työntyä juurta myöden. Piti vaan käydä välillä työssä.
Saisimpa imaista mällit sinulta suihini.Et muuten kertonut mistä päin olet,eihän sitä koskaan tiedä vaikka imuteltas jos tapaamme.Saisit myös työntyä edestä ja takaa ilman kiirettä.Hetero minäkin olen tai oikeammin bi (kaikkiruokainen) nainti miehen kanssa lisää vaan kiimaa vaimoa kohtaan.Ei nainen osaa koskaan imeä niin hyvin kuin mies .eikä varmaan pillun nuoleminenkaan käy mieheltä niin hyvin ja oikein kuin toiselta naiselta.

Tipi
Minua kiinnostaisi kokeilla miltä se miehen kalu maistuu ja tuntuu suussani,mutta tykkäisin kokeilla yli 50vuotiaalta ja sellaiselta vatsakkaalta mieheltä.Itse olen 35 ja norm.Vartalon kantava mies.Voisin imeä vaikka autossa.

vapaaehtoinen
Olen melkein ennakkoehtosi täyttävä mies. Itse olen Etelä-Suomesta, mistä sinä? Nyt jo pullottaa housuissa kun mietin miltä kokeilu sinun kanssa tuntuisi. Kiinnostaisi toteuttaa?

Haluan myös
Täälläkin sen huomaa että meitä halukkaita on. Mutta miten löytäisimme toisemme? Minäkin joskus kauan sitten olen kokeillut ja halu jäi! Oulun eteläpuolelta olisin..

Gary
Mukava saada vihdoinkin asiallista keskustelua myös bi-osaston miehiltä.
Itselläni ensikokeilu tapahtui ystäväni kanssa eräissä juhlissa muutama vuosi sitten. Seurustelin silloin ja seurustelen edelleen saman naisen kanssa, mutta kokemus toisesta miehestä syvällä sisälläni oli valtavan kiihottava. Kovenen vieläkin ajatellessani sitä tunnetta. Laukesimme saman aikaisesti, hän varmaakin siksi koska peppureikäni kävi sykkimään kiristyen orgasmini lähestyessä.
Olimme pitkään sylikkäin, mutta emme kuitenkaan toistaneet aktiamme.
Nyt nuolen ja annan panna peppuuni aina kun siihen on mahdollisuus. Se tekee todella hyvää!

Heteron eka kerta
Kerronpa oman kokemukseni.
Olin saksan maalla työmatkalla ja aikaa kuluttaakseni poikkesin nonstop sex elokuvateatteriin. Viereeni istui ihan asiallisen näköinen kaveri joka hetkenpäästä otti kalunsa esiin ja alkoi runkkaileen, näky oli ihan kiihottava. Muutaman oluen rohkaisemana minäkin otin kovana seisovan kalun esiin, pian tunsin kaverin jalan jalkaani vasten, normaalisti olisin siirtänyt sen pois mutta tilanne oli jotenkin sähköinen ja kiihottava, joten annoin sen olla. Pian tunsin myös käden reidelläni, käsi hivuttautui koskemaan kaluani wow pelotti ja kiihotti.
Rohkaisin itseni ottamaan kaverin kalun käteeni. Tunne olis uskomattoman kiihottava, ensimmäisen kerran toisen miehen kyrpä kädessä, lämmin ja kova!!! Runkkailimme toisiamme jonkin aikaa, kunnes kaveri kumartui puoleeni ja otti kaluni suuhunsa, tunne oli uskomattoman kiihottava, hän otti sen oikein syvälle, pyöritti kieltä terskan ympärillä ja imi.... Aika pian tämän käsittelyn aikana laukesin hänen suuhun, harvoin orgasmi on tuntunut tuollaiselta.
Ja tämä kaikki tapahtui pimeässä elokuvateatterissa.
Seuraavalla kerralla taidan mennä uudellen, ja olla itse aktiivinen osapuoli.

ripe
mulla olis kanssa samanlaisia haluja kokeilla miltä tuntuu kun mies ottaa suihin ja toistenpäin... tota perseeseen naintia en tiedä... olen keski-suomesta n.50v ok mies ja hetero!

Tipi
En oulusta vaan sisämaahan päin reilu 100km.En tykkää peppujutuista.Haluaisin vain imeä,enkä siinäkään hommassa ole kokenut kuin yhden miehen verran.Kuinka painava olet?

Yhteistyössä